دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)

خبرگزاری اقتصادی ایران 28 اسفند 1393 خبرگزاری اقتصادی ایران 26 اسفند 1394 خبرگزاری اقتصادی ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری اقتصادی ایران 16 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 29 تیر 1398 خبرگزاری اقتصادی ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری اقتصادی ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری اقتصادی ایران 29 اسفند 1401 خبرگزاری اقتصادی ایران 1 فروردین 1402 خبرگزاری اقتصادی ایران 31 فروردین 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 31 اردیبهشت 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 1 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 2 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 3 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 4 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 5 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 6 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 7 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 8 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 9 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 10 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 11 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 12 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 13 خرداد 1403 خبرگزاری اقتصادی ایران 14 خرداد 1403 
  ۲۶ دقیقه پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ارتباط با جانشینی زاکانی در شهرداری تهران در ایام انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.
  ۵۶ دقیقه پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: نتانیاهو به وزرای کابینه جنگ خود قول داد که جنگ را متوقف نکند.
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، به تشریح خاطره ای از روحیه امام خمینی (ره) در دوران بیماری پرداخت.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: فرماندهی مرکزی نظامی روسیه در سوریه اعلام کرد نیروی هوایی روسیه پایگاه تروریست ها در حمص سوریه را منهدم کرده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: شاید بتوان مهمترین مسئله ای که در عرصه بین المللی که کشورهای اسلامی با آن روبرو هستند را مربوط به توزیع قدرت و ساختار نظام بین الملل دانست که در این مورد بیانات امام بسیار راهگشا است.
  ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: مشاور نتانیاهو گفت: طرح بایدن در مورد غزه خوب و بی نقص نیست، اما اسرائیل آن را می پذیرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: یک رسانه عبری زبان فاش کرد ارتش اسرائیل با طرح بایدن موافق است اما انتظار نمی رود اکثریت کابینه به آن رای موافق دهند.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: یک رسانه عبری اعلام کرد طرح بایدن نه نتانیاهو را نجات می دهد و نه خواهد توانست اسرا را آزاد کند.
  ۲ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک موردنیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون ورودی مقطع دکتری .Ph ...
  ۲ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: معاون امور بین الملل قوه قضائیه، اقرار وقیحانه فرمانده سابق سازمان تروریستی سنتکام آمریکا در ترور شهید سلیمانی را به شدت محکوم کرد و گفت: ماهیت تروریستی رژیم آمریکا ثابت شده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به زائران مراسم ارتحال امام (ره) قرار دارد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: محققان گزارش می دهند که سطوح بالاتر تستوسترون ممکن است به کاهش خطر دیابت نوع 2 برای مردان زیر 65 سال که دارای اضافه وزن یا چاقی هستند، کمک کند.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: تیم های پرسپولیس و تراکتور، لیگ برتر فوتبال در فصل 1403-1402 را با بهترین مربیان لیگ بیست وسوم به پایان رساندند.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: قزوین- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سخت ترین بازی تیم پرسپولیس در این فصل برابر تیم شمس آذر قزوین بود.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: شبکه های تلویزیونی فیلم هایی را به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام تاریخی 15 خرداد تدارک دیده که روی آنتن می روند.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: پس از شهادت آیت الله رییسی انسجام خوبی در جامعه ایجاد شد و کاندیداها نباید این شرایط را در مناظرات خراب و مردم را ناامید کنند.
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: آق قلا-فرمانده انتظامی آق قلا از اجرای طرح آرامش در این شهرستان توسط پلیس خبر داد.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: قم- همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، پویش بزرگ امام وعده های صادق ویژه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در قم برگزار می شود.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بیرجند- استاندار خراسان جنوبی در یک نشست سه ساعته پای صحبت های سرمایه گذاران خارجی فعال در استان نشست و گفت ...
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: آستارا- آیین بدرقه راهی شدن زایران آستارایی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی توسط مسوولان در این شهرستان برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: اردستان- زائران مشتاق حضرت امام خمینی (ره) از شهرستان اردستان به مرقد امام راحل اعزام شدند.
  ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: خرم آباد - استاندار لرستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان های امام (ره) در حرکت است.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: لاهیجان- در این ویدیو تصاویری از راهی شدن زائران لاهیجانی برای حضور در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.
  ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: رشت- سرپرست دانشگاه گیلان گفت: مستند ساری تجربیات ارزان ترین راهکار برای تولید علم است.
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: شهرکرد-شهردار شهرکرد گفت: بلوار آیت الله کاشانی، صرفاً یک پروژه کف سازی نیست، پیاده رو سازی معمولی نیست؛ ما در بلوار کاشانی جداول و فضای سبز را اصلاح می کنیم.
  ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: قزوین- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به منظور تقویت حلقه های میانی و بهرمندی از نظر مجموعه های مردمی، شورای مردمی در مناسبت های ملی و مذهبی تشکیل می شود.
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ری- سرپرست ریاست جمهوری گفت: مقاومت در غزه و فلسطین موضوع اول دنیا و یادگار امام خمینی(ره) است.
  ۳ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: خرم آباد - مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از تدارک یکصد شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.
  ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: قم- مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) از سوی رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت معصومه (س) با حضور حوزویان و اقشار مردم قم برگزار شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 88 هزار نفر در این استان بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند.
  ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از فعال بودن 17 پروژه سرمایه گذاری خارجی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 8 پروژه طی دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.
  ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: 37 مدرسه در این استان طی سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.
  ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: گرگان- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از پیش بینی خرید 1 میلیون تن گندم در این استان خبر داد.
  ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه وقف، خدمت برای مردم است و در محمودآباد هم لازم است تا مردم شیرینی وقف را حس کنند.
  ۳ ساعت پیش    
اقتصاد ایران: ایلام-فیلمی از آتش سوزی در مزارع کشاورزی اطراف شهر ایلام مشاهده کنید.
  ۳ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در درگیری مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش در ورودی شهر مهرگان منجر به قتل یکی از آنها و زخمی شدن 2 تن دیگر شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ایلام-دادستان ایلام از توقف مجموعه گردشگری دره ارغوان ایلام به دلیل مشکلات زیست محیطی خبر داد.
  ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: یک روزنامه رژیم صهیونیستی به تحلیل موشک های حزب الله پرداخته و به این رژیم هشدار داده است که حزب الله تنها از پنج درصد تسلیحات خود در چند ماه اخیر در جنگ با اسرائیل استفاده کرده است.
  ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: کانال راهبرد، متعلق به سردبیر هم میهن از آخرین تحولات در ثبت نام چهره های مربوط به جناح اصلاح طلب خبر داده است.
  ۳ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: شامگاه یکشنبه حزب الله با ده ها موشک کاتیوشا، سایت های مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهد
  ۳ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: آئین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و ادای احترام به شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید در شهر کراچی و با حضور شخصیت های پاکستانی و ایرانیان برگزار شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بعد از آن که ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار سقوط یک پهپاد را در نهاریا تایید کرد، رعب و وحشتی گسترده ای در میان مهاجران صهیونیست ساکن آن به وجود آمده و احتمالا کلاس های درس در آن ...
  ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بارش های گسترده در بسیاری مناطق آلمان همچنان منجر به تشدید اوضاع و تخلیه هزاران نفر شده و هشدار مقامات ادامه دارد.
  ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: همایش بین المللی امام خمینی(ره)، فلسطین و بیداری اسلامی شامگاه یکشنبه با شرکت اندیشمندانی از کشورهای مختلف اسلامی و عربی و دیگر کشورهای جهان برگزار شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها با شتاب در شهرهای مختلف در حال اجراست.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: با فرود موفقیت آمیز چانگ ای 6 در نیمه پنهان ماه، چینی ها به زودی جمع آوری نمونه های منحصربه فرد خاک و سنگ قمری را آغاز خواهند کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: انویدیا استاندارد جدیدی برای ابعاد کارت های گرافیک خود تعیین و فهرستی از تولیدکنندگان سازگار با آن را منتشر کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: فرماندار ویژه سیرجان و معاون استاندار کرمان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: ما قوانینی داریم که بروزرسانی نشده و حتی برخی قوانین طی پنج دهه متناسب با شرایط جامعه بازنگری نشده و ...
  ۴ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش سوزی گسترده ناشی از برخورد یک بیل مکانیکی با لوله گاز، در یکی از خیابان های شهر کرمان خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: در اثر برخورد یک دستگاه کامیونت با تریلر کیلومتر 50 محور جیرفت به کرمان، یک نفر فوت و دو نفر مصدوم شدند.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: استاندار کرمان، مجموع پیشرفت پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان را 60 درصد اعلام و بیان کرد: بخش مایع تصفیه خانه تا پایان شهریور ماه امسال افتتاح می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری قاتل شهروند یزدی توسط پلیس آگاهی استان کرمان خب. داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: اسلامشهر- نماینده ولی فقیه در سپاه استان تهران گفت: رییس جمهوری انتخاب کنیم که راه امام(ره) و شهید رییسی را ادامه دهد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: بانک ها از طرح های آبزی پروری استان بوشهر حمایت کنند.
  ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: شهید جمهور آیت الله رئیسی، پرورش یافته مکتب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار بوشهر گفت: وضعیت کمپ های اسکان مسافران نوروزی در بوشهر نامعلوم است که دستگاه های متولی باید در این زمینه به شهرداری کمک کنند.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: حرکت روبه رشد آزادیخواهی در منطقه و مقابله با جریان های استعماری اعم از صهیونیسم یا تکفیری ها نشان می دهد الگوی امام خمینی(ره) در قامت یک رهبر تا چه حد توانسته برای ملت ها الهام بخش و ...
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته زیرساخت های اقتصاد دریامحور در استان بوشهر تقویت می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ساری - استاندار مازندران گفت: حمل و نقل دریایی و ریلی انگیزه های سرمایه گذاری مشترک خارجی را در استان بیشتر کرده است.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: با پیگیری صورت گرفته، عملیات بهسازی اسکله صیادی جفره شهرستان بوشهر تسریع می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: پلدختر - فرماندار معمولان از وقوع آتش سوزی در جنگل های منطقه بن لار این شهرستان خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: مکتب شهدای خدمت در ویژه برنامه های ارتحال امام راحل در بهارستان تبیین شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان از تکمیل 1380 پروژه نیمه تمامِ هرمزگان طی دولت سیزدهم و در بخش مختلف عمرانی و زیرساختی خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: پلدختر - جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر از اعزام 90 زائر از این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس ایلام با اراذل و اوباش قاطع و قانونی برخورد می کند.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: خرم آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: علاوه بر برش استانی برنامه توسعه باید به تفکیک شهرستان ها و ظرفیت های موجود در آنها نیز این برنامه تدوین شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بیجار- فرماندار بیجار گفت: حضور زائران بیجاری در سالگرد ارتحال امام راحل به منظور تجدید بیعت دوباره با آر مان های امام بیانگر بصیرت مردم است.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا در ایلام تاکید کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: نکا - رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مدیون افکار و مجاهدات حضرت امام خمینی (ره) است.
  ۴ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: در راستای انجام امور مربوط به ثبت نام برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان و نماینده نخست فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: چهارمین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 8 صبح یکشنبه 13 خرداد 1403 آغاز شد و ساعت 18 پایان یافت.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: توضیحات مخبر سرپرست ریاست جمهوری از دیدار نماینده آمریکا با رهبر کبیر انقلاب در زمان تبعیدش در فرانسه را مشاهده می کنید.
  ۴ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: رسانه های عبری زبان فاش کردند، بنیامین نتانیاهو به شدت از تشکیل کمیته حقیقت یاب مربوط به حوادث 7 اکتبر و موفقیت عملیات طوفان الاقصی به شدت وحشت دارد.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: کوه آتشفشان ایبو در اندونزی فوران کرد و از دهانه آن خاکستر و ماسه خارج شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: مشهد- معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی برنامه های این آستان مقدس را به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد تشریح کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: اصفهان - فرآیند نام نویسی داوطلبان جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان آغاز می شود.
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: اصفهان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از 5 نفر از بازیکنان سپاهان برای حضور در این تیم دعوت کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ساری- رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای منتهی به این استان را سنگین اعلام کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: تبریز- امروز با پیگیری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، تصمیمات نهایی در رابطه با تکمیل پروژه دانش آموزان اوتیسم گرفته شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مسابقات کتابخوانی با موضوع سیره امام خمینی(ره) در مساجد این استان برگزار می شود.
  ۵ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: سروستان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان گفت: 180 نفر از زائران سروستانی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب راهی تهران شدند.
  ۵ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: مشهد- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: در برابر چالش طلاق، نیازمند تعریف یک مدل جریان سازی اجتماعی هستیم.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ساری- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ساعت کار جدید دستگاه های اجرایی و نهادهای استان را از 16 خرداد تا 15 شهریورماه اعلام کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: تایباد- مسوول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه مشهد گفت: امام خمینی (ره) کشور را به قطب قدرت در مقابل سرکشان و مستکبران تبدیل کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: نوعی سرخس که در کالدونیای جدید می روید، با ژنومی به اندازه 160 میلیارد جفت باز، رکورد بیشترین دی ان ای موجود در هسته سلول جانداران را شکست.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ده ها چهره از نسل های دوم و سوم جریان اصلاحات در دیداری با اسحاق جهانگیری، از او درخواست کردند که در انتخابات کاندیدا شود.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: علی لاریجانی در فیلم تبلیغاتی خود نیز از تعابیر مربوط به تاکسی های اینترنتی استفاده کرده است.
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: رشت- 980 خانوار روستایی در بخش سنگر رشت با حضور استاندار گیلان و دیگر مسوولان استانی از آب شرب سالم بهداشتی برخوردار شدند.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: بیجار_زائران مرقد مطهر امام راحل در شهرستان بیجار از گلزار شهدای این شهر با حضور مسوولان راهی تهران شدند.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ری- در این ویدئو سرهنگ مجید امیرعبداللهیان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تدابیر اتخاذ شده در مراسم سالگرد ارتحال امام را تشریح کرد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: آق قلا- فرماندار آق قلا با اشاره به اینکه 200 هکتار از مزارع گندم این شهرستان دچار حریق شد، گفت: با توجه به برآوردهای انجام شده هفت میلیارد تومان خسارت به کشاورزان وارد شده است.
  ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: دماوند- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند از راهی شدن 1800 زائر دماوندی به حرم مطهر امام راحل خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: معماری جدید گرافیک های دیتاسنتر انویدیا موسوم به Rubin معرفی شد که مدل پایه ی آن از 8 لایه حافظه ی پرسرعت HBM4 پشتیبانی می کند.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: iOS 18 علاوه بر تغییرات مرتبط با هوش مصنوعی، شامل تغییراتی در کنترل سنتر و منوی تنظیمات خواهد بود.
  ۶ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: باز هم آژیر هشدار در شمال سرزمین های اشغالی از بیم نفوذ پهپادی از سمت لبنان به صدا درآمده است.
  ۶ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: گردان های شهید ابوعلی مصطفی از حمله موشکی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف گذرگاه کرم ابوسالم نوار غزه خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۴۳ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد: همزمانی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با ایام شهادت رئیس جمهور و جمعی از یارانش، غم و اندوه این فراق را مضاعف کرده است.
  ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
اقتصاد ایران: ره پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: در موعد مقرر نتایج بررسی صلاحیت ها اعلام خواهد شد و سپس مراحل تبلیغات انتخاباتی و برگزاری انتخابات را خواهیم داشت.
مشاهده نتایج بیشتر...