دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

استانداری آذربایجان شرقی (ostan-as.gov.ir)

استانداری آذربایجان شرقی 29 اسفند 1398 استانداری آذربایجان شرقی 30 اسفند 1399 استانداری آذربایجان شرقی 29 اسفند 1400 استانداری آذربایجان شرقی 28 اسفند 1401 استانداری آذربایجان شرقی 29 اسفند 1402 استانداری آذربایجان شرقی 30 فروردین 1403 استانداری آذربایجان شرقی 31 اردیبهشت 1403 استانداری آذربایجان شرقی 1 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 3 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 4 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 5 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 6 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 7 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 8 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 9 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 10 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 12 خرداد 1403 استانداری آذربایجان شرقی 13 خرداد 1403 
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۸   + ۸ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد ارس را نیازمند توسعه زیرساخت های ارتباطی دانست و گفت: وجود راه های مناسب باعث می شود گردشگران زیادی در این منطقه حضور پیدا کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۳   + ۱۲ سایت دیگر  
استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای ساعت کاری دستگاه های اجرایی و ادارات استان از 15 خرداد تا 15 شهریور سال جاری را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۵   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر اهتمام جدی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برای پیشبرد پروژه های توسعه ای و عمرانی استان به ویژه نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
روند بهسازی آزادراه تبریز- زنجان در نشستی با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل راه داری و حمل ونقل جاده ای استان و مدیرعامل شرکت پیمانکار طرح بررسی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۰۷:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله آیت الله رئیسی و آیت الله آل هاشم، گفت: دولت رئیس جمهور شهید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۰:۴۶   + ۸ سایت دیگر  
در بازدید تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از آزادراه تبریز -بازرگان اعلام شد که در زمان حاضر یک هزار تن آسفالت ریزی در فاصل تبریز-صوفیان این طرح انجام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۶   + ۱۳ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تشکیل مجمع ناظران مردمی در دیوان محاسبات استان را اقدامی ارزشمند دانست و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۶   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، در آیین گلباران مزار سیدشریف آذربایجان آیت آلله شهید سید محمدعلی آل هاشم، این شهید سعید را مرد تکرار ناپذیر آذربایجان معرفی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۵   + ۴ سایت دیگر  
مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات نظام بخشی و ساماندهی فعالیت های رایانه ای استان پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به این جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان رویکرد برنامه محور داشته باشد گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: نیازمند باز کردن گره های ذهنی هستیم؛ باید گره های ذهنی که در رابطه با تشکیل خانواده، فرزندآوری و افزایش جمعیت وجود دارد، باز شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴   + ۱۳ سایت دیگر  
با شروع فرایند اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور وزیر کشور، فعالیت ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز به طور رسمی آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر جدیت دستگاه ها در انجام وظایف و ماموریت ها تاکید و ادامه راه شهدای خدمت را ضروری دانست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴   + ۵ سایت دیگر  
معاونان استانداری آذربایجان شرقی بر هماهنگی و هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی استان در راستای خدمت رسانی بی وقفه به مردم و استمرار حرکت جهادی استاندار شهید، دکتر مالک رحمتی تاکید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۲   + ۱۶ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند همراه با مشارکت حداکثری عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
در بازدید سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از شرکت آب و فاضلاب استان اعلام شد که 240 میلیارد تومانی برای ساخت فاز دوم مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان هزینه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۲   + ۱۴ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیگیری جدی مصوبات و تصمیمات، ویژگی بارز شهید رحمتی بود و رویه مدیریتی ایشان با همان ویژگی ها در استان استمرار خواهد یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۲   + ۱۴ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی عقب ماندگی وجود دارد، باید این وضعیت جبران و به ویژه مسکن قشر محروم تامین شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۲   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر کشور با بیان اینکه امروز شهید مالک رحمتی به لقای الهی رسید، بیان کرد: این شهید بر عهد خود صادق بود و هیچگاه در اجرای عهد کوتاهی نکرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
وداع با شکوه مخلصان و ارادتمندان به خادم ملت و یار رهبر در میان بارانی از اشک و حسرت، برای همیشه تاریخ ماندگار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
مردم شهیدپرور مراغه که تاکنون بیش از هزار و 400 شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، با حضور استقبال حماسی خود از پیکر شهید مالک رحمتی در فرودگاه سهند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۳   + ۱۴ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهید آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و شهید دکتر رحمتی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
وزیر کشور با اشاره به اینکه خدمت بی منت و بی وقفه به مردم ویژگی مشترک شهدای سانحه اخیر بود، افزود: ما در این حادثه، خسارت سنگینی را متحمل شدیم، اما ملت ایران همیشه نشان داده است که از هر مصیبتی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۱   + ۱۷ سایت دیگر  
احمد وحیدی، وزیر کشور در جلسه امروز شورای تامین آذربایجان شرقی، تراب محمدی را به عنوان سرپرست استانداری این استان منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱   + ۵۰ سایت دیگر  
وزیر کشور با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، گفت: پیکرهای مطهر شهدا روز سه شنبه 1 خرداد از میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و سپس جهت مراسم های پیش بینی شده به تهران منتقل ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۳   + ۵۶ سایت دیگر  
بنا بر اخبار رسیده، رئیس جمهوری اسلامی ایران در سانحه سقوط بالگرد به همراه همراهانش در سفر به استان آذربایجان شرقی دعوت حق را لبیک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۲   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور آذربایجان گفت: مواضع ایران و آذربایجان در مسائل منطقه و بین المللی یکسان است و امروز تمام دنیا شاهد دوستی ایران و جمهوری آذربایجان هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲   + ۳۳ سایت دیگر  
وزیر نیرو با بیان اینکه در زمان کنونی 95 درصد از نیاز خود را در حوزه های سدسازی و احداث شبکه های آبیاری و ساخت نیروگاه های برق آبی در داخل تامین می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس جمهور با بیان اینکه سد قیز قلعه سی نماد توسعه در منطقه و نشانه عزم و اراده دو کشور و دو ملت ایران و آذربایجان برای گسترش همکاری است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۲   + ۳۰ سایت دیگر  
طرح سد قیز قلعه سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین که به شکل مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اجرا شده است، با حضور روسای جمهور دو کشور به شکل رسمی افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۲   + ۱۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی از سفر رئیس جمهور به استان در روز یکشنبه 30 اردیبهشت خبر داد و گفت: برنامه اصلی این سفر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعداد و ارقام گزارش هایی که از سازمان ها به جلسه شورای برنامه ریزی می رسد باید دقیق باشد تا براساس آن برنامه ریزی شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی اجرای پروژه عظیم سد قیزقلعه سی را نمادی از توانمندی و تخصص مهندسان و پیمانکاران کشورمان در اجرای پروژه های بزرگ فنی و مهندسی دانست و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
سفر شهرستانی استاندار آذربایجان شرقی به بناب در چارچوب برنامه نظارت ستادی در شرایطی انجام گرفت که 18 نفر از مدیران کل استانی، نماینده عالی دولت را همراهی می کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بناب، شهرستانی رو به توسعه و پیشرفت و آرامش و در همه شاخص ها رو به رشد است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه جهش تولید در تمامی مسائل دخالت دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ساخت و ساز در شهرها و روستاها باید به سمت حمایت از گروه های ساخت مسکن و خودمالکی حرکت کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۲   + ۱۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی از صدور دستور وزیر نفت بر تسریع در پرداخت اعتبارات مصوب این وزارتخانه در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی در گردهمایی سراسری خیرین آموزش عالی کشور، گفت: نقشه راه آینده کشور با حضور و مشارکت خیران عزیز می تواند ترسیم و بسیاری از کاستی ها جبران شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره تدوین برنامه جهش تولید در استان، گفت: همه انتظار دارند امسال اتفاق خوبی در بخش تولید بیفتد که لازمه آن تعامل و هم افزایی همه بخش هاست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، رضا حاتمی را به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار استاندار در امور فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۴   + ۵ سایت دیگر  
سه پروژه درمانی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر امروز (سه شنبه) با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۴   + ۱۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام جدی بانک های استان نسبت به پرداخت تسهیلات بخش تولید و عدم تاخیر در این زمینه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۳   + ۶ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه دستگاه های اجرایی و خدماتی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه و تکلیف قانونی دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هر کاری که به نفع مردم است، به هر نحوی باید انجام شود، گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف دشمنان در نابودی بنیان خانواده های ایرانی، گفت: دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و مسئولیت پذیری دختران ایرانی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۲   + ۱۴ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ترکیه شریک اصلی تجاری ایران است و آماده افرایش همکاری های بین دو کشور هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با صدور احکام جداگانه، بخشداران 3 بخش و معاونان سیاسی و اجتماعی فرمانداران مراغه و جلفا را منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی: عملیات غرور آفرین وعده صادق محصول اندیشه قرآنی مقام معظم رهبری است و با این اندیشه در دنیا معنا پیدا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، جعفر عزت شعار به سمت سرپرستی فرمانداری تازه تاسیس لیلان منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۲   + ۱۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر گونه فعالیت فرهنگی با اتکای صرف به بودجه دولتی و بدون مشارکت مردم ابتر می ماند، گفت: فعالیت بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان به زودی رونق می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اصناف تا 25 اردیبهشت ماه فرصت دارند پروانه های کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۲   + ۲۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی توسعه بخش معدن و صنایع معدنی را عامل شتاب بخشی به رشد اقتصادی و پیشرفت استان دانست و گفت: برای تحقق این مهم نیازمند یک نقشه راه عملیاتی و تعریف زنجیره ارزش بخش معدن هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز بانوان کشور ما به مرحله ای از رشد و بالندگی رسیده اند که در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سرآمد هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۲   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: با پایان شمارش آرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه استان، تکلیف 6 کرسی باقی مانده آذربایجان شرقی در مجلس دوازدهم مشخص شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور هنرمندان استان درکنار فعالیت های فرهنگی در عرصه سیاسی نیز اثرگذاربوده و با حضور منسنجم در پای صندوق به اقتدار ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: امکان رای دهی الکترونیکی برای روشندلان در حوزه انتخابات تبریز، آذرشهر و اسکو فراهم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات مرحله دوم انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: هر گونه وجود آثار تبلیغاتی اجرای و گروه های سیاسی در اطراف سعی اخذ رای ممنوع بودن و غیرقانونی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲   + ۱۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی پس از انداختن رای خود در ساعات اولیه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مسیر توسعه و آبادانی کشور از مجلس می گذرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، محمد بامدادی به سمت سرپرستی فرمانداری جلفا منصوب و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار معرفی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عزم جدی دولت، مجلس و مدیران استانی برای اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه، گفت: برای رسیدن به مرحله پایداری این دریاچه، تلاش زیادی لازم است و اتحاد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۲   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از باغات پسته بخش ایلخچی، بر تغییر الگوی کشت به سمت محصولات کم آب بر و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدارس کانکسی در شان این استان نیست، از فرمانداران خواست تا با اولویت بندی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: آمادگی کامل برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی گفت: وقتی در معرفی هویت دینی و تاریخی خود کوتاهی کنیم، جوانان ما دچار فقدان هویت شده و به سمت جریان های انحرافی می روند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶   + ۷ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شعار اصلی رئیس جمهور در حوزه اقتصادی، احیای واحدهای تولیدی راکد است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمارهای حضور گردشگران خارجی در استان، گفت: آذربایجان شرقی سال گذشته میزبان گردشگران 63 کشور دنیا بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۲   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تقویت نگاه انسانی به زن را مرهون هویت بخشی به مقام زن در جامعه دانست و خاطرنشان کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بانک های دولتی و خصوصی در خدمت تولید و توسعه استان باشند، گفت: اطلس جغرافیای بیکاری استان تهیه شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان از آمادگی کامل استان برای برگزاری تمام الکترونیک مرحله دوم انتخابات مجلس ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابی استان به اندازه مرحله قبلی مهم است، از تلاش رسانه های استان در انتخابات قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی امروز 12 اردیبهشت، به مناسبت روز معلم در روستای بیرق بخش باسمنج میهمان دانش آموزان و معلمان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه گام نهادن در راه قرآن، باقیات الصالحات است، گفت: هر انسانی که زندگی خود را با قرآن تطبیق دهد، گمراه نخواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه متأسفانه پیشرفت های علمی کشور آن طور که باید بازگو نمی شود، گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲   + ۱۳ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تدوین و اجرای برنامه اقدام مشترک برای حضور آحاد مختلف مردم در باغ موزه دفاع مقدس در تبریز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۷   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز به برکت وجود کارگران، اعتماد به نفس ملی تقویت شده است، افزود: پیشرفت های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش های نیروی کار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اهتمام و توجه ویژه معلمان به پرورش اندیشه دانش آموزان در کنار دلسوزی و تدریس مطالب درسی برای آنان، تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر هماهنگی و امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با مجتمع مس سونگون خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۴   + ۱۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت تلاش برای معرفی توانمندی های استان در بسترهای نمایشگاهی گفت: نمایشگاه اکسپو 2024 ظرفیت خوبی برای معرفی زنجیره های ارزش است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای داشتن جامعه ای سالم و غلبه بر چالش های فرهنگی و اجتماعی، هیچ راهی جز تبیین و ترویج معارف قرآن و اهل بیت نیست و فعالان قرآنی در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
در نشست ستاد احیای ربع رشیدی تبریز مقرر شد کمیته ای برای تدوین برنامه عملیاتی احیای این مجتمع تشکیل شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۹   + ۸ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گفت: در سفر دکتر مهرداد بذرپاش به استان به یک برنامه منسجم در حیطه مسکن رسیدیم تا عقب ماندگی این حوزه جبران شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
در دومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 هیات هایی از کشورهای آسایی و آقریفایی در غرفه آذربایجان شرقی حضور یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۷   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به طرح شهرداری تبریز برای حذف سطل های زباله و جمع آوری زباله از درب منازل، گفت: این طرح به دلیل هزینه ها و تبعات آن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به طرح شهرداری تبریز برای حذف سطل های زباله و جمع آوری زباله از درب منازل، گفت: این طرح به دلیل هزینه ها و تبعات آن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر جامع نگری و نگاه بلندمدت به توسعه شهری و روستایی از سوی شوراهای اسلامی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر استقرار سامانه های مدیریتی در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
هیئت تجاری قزاقستان ضمن حضور در غرفه آذرباجیان شرقی، با تولیدکنندگان صنایع غذایی و آشامیدنی به مذاکره پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی دیروز جمعه در راس هیأتی بلندپایه از معاونانش و در یک سفر کاری فشرده، میهمان مردم آذربایجان شرقی بود؛ سفری که نشان داد دولت مردمی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سال قبل ترانزیت جاده ای کشور 58 درصد رشد داشت، گفت: نزدیک 15 میلیون تن بار در شبکه ترانزینی در این مدت جا به جا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی گفت: 35 درصد از سهمیه 208 هزار واحدی استان در طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲   + ۵۴ سایت دیگر  
با حضور وزیر راه و شهرسازی ، هشت هزار و 404 واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲   + ۱۸ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از قطعه 6 آزادراه تبریز-ارومیه، دستور تخصیص اعتبار فوری برای تکمیل آزادراه های آذربایجان شرقی را صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی احیای واحدهای راکد و راه اندازی واحدهای جدید را در مسیر رشد اقتصادی استان مؤثر عنوان و اظهار کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۱   + ۸ سایت دیگر  
رییس ستاد تأمین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیروهای مسلح برآورد شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون سیاسی واجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بااشاره به اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) توسط فرماندهی انتظامی در سراسر کشورگفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۶   + ۷ سایت دیگر  
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت ...
مشاهده نتایج بیشتر...