دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۲۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

رجا نیوز (rajanews.com)

مهمترین خبرهای رجا نیوز بر روی ایمیل شما

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1397 رجا نیوز 29 اسفند 1398 رجا نیوز 4 اسفند 1399 رجا نیوز 29 اسفند 1400 رجا نیوز 29 اسفند 1401 رجا نیوز 29 اسفند 1402 رجا نیوز 31 فروردین 1403 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 1 خرداد 1403 رجا نیوز 2 خرداد 1403 رجا نیوز 3 خرداد 1403 رجا نیوز 4 خرداد 1403 رجا نیوز 5 خرداد 1403 رجا نیوز 6 خرداد 1403 رجا نیوز 7 خرداد 1403 رجا نیوز 8 خرداد 1403 رجا نیوز 9 خرداد 1403 رجا نیوز 10 خرداد 1403 رجا نیوز 11 خرداد 1403 رجا نیوز 12 خرداد 1403 رجا نیوز 13 خرداد 1403 
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دانلود فیلم
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
بر اساس نظرسنجی یک نهاد رسمی اسرائیلی، 42 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند حماس به تسلط بر غزه ادامه خواهد داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
علی کورانی پژوهشگر دینی و مولف کتاب عصر ظهور سحرگاه روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 دارفانی را وداع گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۵   + ۲۴ سایت دیگر  
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم امروز می خواهند که راه شهیدان رجایی و رئیسی ادامه یابد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۱:۰۱   + ۱۳ سایت دیگر  
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل مس رفسنجان، قهرمان لیگ برتر باشگاه های ایران شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۶   + ۲ سایت دیگر  
رایزنی ها با اسماعیلی و منصوری برای شرکت در انتخابات ادامه دارد و به نظر می رسد طی فرصت باقی مانده این دو در انتخابات ثبت نام می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
ابوحمزه سخنگوی سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: به دشمن صهیونیستی اعلام می کنیم که تنها راه بازگرداندن اسیران صهیونیست ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۲   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت شهید رئیسی آینده ایران را فدای امروز نکرد، گفت: شهید آیت الله رئیسی کلید حل مسائل را در دست مردم می دید و به مردم باور داشت و در نتیجه همین رویکرد و باور تولید گندم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه اعلام کرد که شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به 36 هزار و 379 نفر افزایش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۵   + ۵ سایت دیگر  
یک کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی، اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره لزوم توقف جنگ غزه را به معنای پیروزی و تداوم حاکمیت مقاومت فلسطین در این منطقه ارزیابی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۲   + ۲۸ سایت دیگر  
داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت الله رئیسی منت می کشید که خدمت کند و هیچ وقت برای بازی ریاست، بلندی نجست بلکه پیگیر اوج گرفتن به سوی خدا با خاکساری در برابر مردم بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۸   + ۶ سایت دیگر  
رئیس ستاد مرکزی مراسم 14 و 15 خرداد گفت: مراسم 14 خرداد از 8 صبح در حرم امام (ره) آغاز می شود و رهبر معظم انقلاب در این برنامه سخنرانی خواهند داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۸   + ۶۷ سایت دیگر  
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با انتشار بیانیه ای مردم را به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: ادامه خدمت در سنگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را بر خود فرض می داند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۲    
برگشت به انقلاب گری های صورتی _ اگر لازم بود اسم می بردم _ برگشت به عقب است. چه خود آن آدم، چه اطرافیانش ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۴   + ۱ سایت دیگر  
پس از گذشت سه سال، علی لاریجانی صبح امروز و ساعاتی پس از حضور در ستاد انتخابات کشور با انتشار یک توئیت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۰   + ۴ سایت دیگر  
دومین روز نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت درگذشت آیت الله علی کورانی تاکید کرد موضع شرعی، فقهی، اخلاقی و انسانی ما این است که باید برای ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل از منطقه تمام تلاش خود را شب و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۱   + ۱۰ سایت دیگر  
پادشاه بحرین گفت که کشورش برای احیای روابط دیپلماتیک با تهران تلاش می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۵   + ۳۷ سایت دیگر  
وزیر جهادکشاورزی روند حرکت دولت سیزدهم در اجرای برنامه های راهبردی کشاورزی را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: خودکفایی گندم در سال زراعی جاری دست یافتنی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۳   + ۱۴ سایت دیگر  
نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ در جریان عملیات مشترک یگان های موشکی و نیروی دریایی این کشور هدف قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۹   + ۵ سایت دیگر  
بیش از 350 نفر از ادوار و فعالان تشکل های دانشجویی سراسر کشوردر نامه ای ضمن دعوت از پرویز فتاح برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از وی اعلام کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۰    
نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۱   + ۲۹ سایت دیگر  
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در مراسم یادبود رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سایر شهدای سانحه بالگرد ایران گفت: سید ابراهیم رئیسی، ایران را در برهه ای چالش برانگیز برای کشور، منطقه و جهان هدایت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۱   + ۱۷۵ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی مقاومت را هویت ممتاز سوریه دانستند و گفتند: جایگاه ویژه سوریه در منطقه نیز به دلیل همین هویت ممتاز است و این ویژگی مهم باید محفوظ بماند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۹   + ۱۱ سایت دیگر  
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: به دولتی نیاز داریم که با همه وجود، عزم اراده و برنامه داشته باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۶   + ۱۶۸ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای خطاب به دانشجویان با وجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۷   + ۵ سایت دیگر  
ضربات رزمندگان مقاومت لبنان و فلسطین به مواضع و استحکامات نظامیان صهیونیست ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۵   + ۱۴ سایت دیگر  
وزارت بهداشت فلسطین در غزه، امروز (پنجشنبه) از شهادت 53 فلسطینی دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
ستاد کل نیروهای مسلح ضمن انتشار دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی دانست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۲   + ۷۴ سایت دیگر  
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در دولت مردمی سیزدهم همه متغیرهای پولی تاثیرگذار بر تورم بعد از سال ها کاهشی شدند گفت: با برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده در بانک مرکزی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰    
آشنایی با اصطلاحات رایج و محاوره های متداول زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان های پراستفاده و پرتاثیر جهانی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۷    
در دنیای امروز که اینترنت بخش مهمی از زندگی انسان را به خود اختصاص داده، صاحبان مشاغل مختلف نیز سعی می کنند همپای این پیشرفت، به سمت آنلاین شدن گام بردارند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۳   + ۱۵ سایت دیگر  
فیلم آپاراتچی که همزمان با سینماها به اکران سیار نیز رسید، فروش 500 میلیون تومانی را در این اکران ها پشت سر گذاشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰   + ۳۲ سایت دیگر  
شرکت بیمه ملت برای تسهیل دسترسی بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری، لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه ملت را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۰   + ۵۶ سایت دیگر  
یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران ، سه نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد برای مدیرعامل ایرانسل و ستاره طلایی روابط عمومی و ستاره ملی روابط عمومی را به ایرانسل اعطا کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۷    
امروزه مدل های جدید باسکول پند با بهترین قیمت در نمایندگی به فروش می رسند. شما با مراجعه به وب سایت نمایندگی می توانید دسته بندی های جدید باسکول دیجیتالی پند را مشاهده کنید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
استاد دانشگاه مطالعات صلح انگلیس نوشت، حملات غیرانسانی رژیم اسرائیل به رفح تصادفی نیست و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در دستیابی به اهداف خود شکست خورده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۳   + ۱۱ سایت دیگر  
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در جدیدترین آمار خود از شهادت 36 هزار و 171 شهروند فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته (15 مهر 1402) خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۳   + ۹۲ سایت دیگر  
سرپرست ریاست جمهوری گفت: یکی از مسئولیت های جدی همه اعضای دولت پیگیری مسئولانه و مستمر اجرای قراردادها، توافقات و تفاهمنامه های خارجی منعقد شده در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۱   + ۵ سایت دیگر  
عزت الرشق از رهبران جنبش حماس با اشاره به مواضع متناقض و منافقانه آمریکا درباره جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه گفت که کاخ سفید شریک رژیم صهیونیستی در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۵   + ۲۰ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه گفت: فعالیت های هسته ای ایران در چارچوب تدابیر نظام زیر نظر شورای عالی امنیت ملی ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
شهردار شهر غزه درباره تشدید شیوع بیماریهای واگیر به علت نبود آب آشامیدنی سالم و از بین رفتن زیرساختهای بهداشت و درمان در منطقه غزه هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۹   + ۳ سایت دیگر  
همزمان با دویست و سی و ششمین روز حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهید و زخمی شدن شمار دیگری از شهروندان فلسطینی، جمعیت هلال احمر فلسطین از افزایش شمار کارکنان شهید خود خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۱   + ۴ سایت دیگر  
در پی جنایت های جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه، آشپزخانه مرکزی جهانی فعالیت خود در این شهر را به حالت تعلیق درآورد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۱   + ۲۱ سایت دیگر  
وزیر نفت گفت: 23 پروژه کلان به ارزش 4.6 میلیارد دلار در بخش های بالادست، پایین دست و مغفول مانده آماده بهره برداری است که همه آنها خواست و مطالبات آیت الله رئیسی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۰   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از سفارشات مورد تاکید آیت الله رییسی تداوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بود که به زودی مرحله بعدی اجرای آن ابلاغ می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۷   + ۲۲ سایت دیگر  
سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت اقتصاد در راستای حذف سختگیری ها برای صدور مجوزهای کسب و کار، در حوزه گردشگری شرایط زائد حذف و سختگیری هایی که برای پایان خدمت برای کسب و کار بود اصلاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۶   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت:برای تسهیل بهبود محیط کسب و کار شرایط سخت و غیر ضرور حذف شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
به نظر می رسد که عناوین مجرمانه ای چون تبلیغ علیه نظام (موضوع مادۀ 500 قانون مجازات اسلامی تعزیرات) و نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی (موضوع مادۀ 746 قانون مجازات اسلامی تعزیرات) ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۷   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا محمد مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری می تواند نامزد انتخابات شود؟، گفت: منع قانونی ندارد اما از اراده و تصمیم وی اطلاع ندارم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱   + ۵۲ سایت دیگر  
وزیر کشور تأکید کرد: احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به عهده شورای نگهبان است و بعد از آن داوطلبان به مدت 2 هفته برای تبلیغات فرصت دارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۷   + ۴۶ سایت دیگر  
شورای شهر تهران با تغییر نام بزرگراه بعثت و خیابان پاستور شرقی به نام شهید آیت الله رئیسی و خیابان کوشک به نام شهید حسین امیرعبداللهیان موافقت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
بر اثر حمله هوایی و توپخانه ای عصر امروز (سه شنبه) ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در غرب شهر رفح، دستکم 20 فلسطینی به شهادت رسیدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۷   + ۱۰ سایت دیگر  
دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز (سه شنبه) که به مناسبت درگذشت مادر گرامی خود سخنرانی می کرد، به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان فلسطینی اشاره و تاکید کرد که افراد غافل و فاقد موضع در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۷   + ۱۱ سایت دیگر  
روزنامه گاردین نوشت: شهادت 45 فلسطینی که بسیاری از آنها زن و کودک بودند در حمله جدید رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه در رفح، محکومیت بین المللی را برانگیخت و جهان را در شوک فرو برد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۱    
زمانی که دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز کرد، وضعیت کالاهای اساسی و استراتژیک کشور در وضعیت مطلوبی قرار نداشت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۲   + ۵۳ سایت دیگر  
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات فاتب: در پی انتشار فیلم تبلیغاتی از فعالیت غیرقانونی یکی از اماکن تجاری - تفریحی در منطقه اندرزگو تهران موسوم به کافه سگ ها ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۳   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس کل گمرک ایران از رشد 24 درصدی در وزن و 28 درصدی در ارزش دلاری صادرات محصولات کشاورزی در سال جاری خبر داد و اعلام کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
روایت پدری که بر اثر حمله سگ های بلاصاحب پسر 5 ساله خود را از دست داد و حالا خواستار همفکری مسئولان برای جمع آوری سگ ها و حل این معضل در شهر های مختلف کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
گردان های قسام، تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در جبالیا را هدف قرار داد و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در محورهای نبرد در شمال نوار غزه را با گلوله های خمپاره در هم کوبید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۲    
حامیان فلسطین در دانشگاه تورنتو کانادا به مدت 25 روز است که در این دانشگاه در ادامه اعتراضات در همبستگی با مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اردو زده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
مردم تایوان درحالی که یک چهره استقلال طلب به تازگی ریاست دولت این جزیره را برعهده گرفته است، در اعتراض به احتمال تصویب قوانین اصلاحی بحث برانگیز که نظارت پارلمان بر ساختار اجرایی را بیشتر می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۱   + ۶ سایت دیگر  
حزب الله لبنان امروز سه شنبه یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۵   + ۵ سایت دیگر  
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که 70 درصد صهیونیست ها خواهان برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
شهرک نشینان صهیونیست امروز (سه شنبه) بار دیگر در سایه حمایت پلیس رژیم اسرائیل به مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس هتک حرمت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۴   + ۲ سایت دیگر  
شبکه خبری اسکای در مطلبی با اشاره به حمله یکشنبه شب رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح، با کنایه و خطاب به دولت جو بایدن نوشت: آیا اسرائیل هنوز از خطوط قرمز شما عبور نکرده است؟
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۱   + ۱۱۱ سایت دیگر  
بیت شهید آیت الله رئیسی در اطلاعیه ای تاکید کرد: این همه عزاداری های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می دهد به واقع مرحله تازه ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۱   + ۴۹ سایت دیگر  
سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه طبق گزارش بانک جهانی نرخ فقر 4.7 درصد کاهش یافت، گفت: بانک جهانی و نهادهای بین المللی نه نگاه های دلسوزانه دارند و نه دولت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۷   + ۳۸ سایت دیگر  
توجه به موفقیت های کم نظیر و در مواردی بی نظیر شهید رئیسی، از هم اکنون می توان حدس زد که نامزدهای ریاست جمهوری خود را همسو با شهید رئیسی و ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار معرفی کنند و اما ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۹   + ۱۱ سایت دیگر  
علی نادری، فعال رسانه ای و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در یادداشتی با عنوان چرا باید در مقابل تحریف رییسی ایستاد؟ نوشت: این مدت خیلی تلاش کردم که برای سید عزیز و شهید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
تصویری غمناک از جای خالی شهید رئیسی را مشاهده می کنید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
منابع خبری در آمریکا اعلام کردند دستکم 18 نفر بر اثر طوفان در مرکز این کشور که شامل چندین گردباد بود جان باختند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۳ سایت دیگر  
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مکتب آیت الله رئیسی را در مدیریت کلان کشور در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: انتظار داریم رییس جمهور آینده رویکردهای رییس جمهور شهید را ادامه دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱    
هدایای تبلیغاتی برای شرکت در هر نمایشگاهی ضروری است ، اگر امسال در نمایشگاهی شرکت می کنید، کالاها و هدایای تبلیغاتی به برجسته شدن شما ، در بین شرکت های شرکت کرده در نمایشگاه کمک می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
جای خالی شهید جمهور و وزیرخارجه در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم را مشاهده می کنید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۵۵ سایت دیگر  
رییس کل بانک مرکزی با تأکید بر اینکه نظام بانکی همچنان نیازمند اصلاحات اساسی است، گفت: خیلی از ناترازی هایی که الآن در نظام بانکی می بینیم، ناشی از سیاست هایی است که دولت به بانکها تحمیل می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۸ سایت دیگر  
در این گزارش 40 طرح دولت شهید رئیسی که به گسترش عدالت، کاهش فقر و مقابله با فساد انجامیده است را بررسی کرده ایم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۱۰ سایت دیگر  
براساس تحقیقی جدید سالانه بیش از 300 میلیون کودک قربان آزار و سواستفاده جنسی آنلاین می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۹ سایت دیگر  
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، درگذشت والده سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
برشی از نماهنگ خداوند ابراهیم را دوست داشت؛ بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۱۳ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بر اساس آماری که داریم ما دریافت کننده بیش از 330 پیام از مقامات عالی کشورهای مختلف بودیم و این دال بر میزان موفقیت دولت و سیاست خارجی ایران در توسعه مناسبات جهانی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱    
تمام عمر سیاست ورزی شهید مظلوم در رده اول صحنه سیاسی کشور به ده سال نرسید اما او در این مدت توانست نهادهای عمومی، نیروهای مسلح، مجلس، قوه قضائیه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
کنجکاو شده بودیم از اخلاق و طرز برخورد عبدالحسین هم چیزهایی بدانم. وقتی در این باره سؤال کردم، گفت: عمو، نمی دانی شوهرت چقدر دقیق و حساسه.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۶۴ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی، مناطق کوهستانی استان گلستان، برخی نقاط اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، رگبار باران پیش بینی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
گریه وزرا و مخبر هنگام پخش کلیپی درباره رئیس جمهور شهید در افتتاحیه مجلس دوازدهم .
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۱۱ سایت دیگر  
بارها پیش آمده بود که برخی از دوستان شهید در جمع به ایشان گفته بودند که ما در شما استعداد و توانایی ای می بینیم که به مقام بالایی خواهید رسید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه: کثرت پیام های تسلیت و ابراز همدردی از لحظات این حادثه دلخراش با ملت بزرگ ایران بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۱۵ سایت دیگر  
وزارت امور خارجه عربستان سعودی در واکنش به حمله اخیر جنگنده های اسرائیلی به چادر آوارگان فلسطینی در جنوب غزه بیانیه شدیداللحنی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۴ سایت دیگر  
تحلیل گر و ستون نویس صهیونیست روزنامه اسرائیلی در واکنش به حمله موشکی دیروز حماس به تل آویو گفت که پیروزی فراگیر بر حماس دوز از دسترس است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شاهد حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان ایشان در سراسر کشور بودیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۴ سایت دیگر  
مقاومت اسلامی لبنان شهرک صهیونیست نشین مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۳ سایت دیگر  
رییس شورای اطلاع رسانی دولت، آینده روشن کشور را در گرو ادامه یافتن مکتب رییس جمهور شهید عنوان کرد و گفت: مردم عزیز باید توجه کنند که این مسیر از دست نرود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
رسانه های عبری دقایقی پیش از وقوع انفجار در منطقه حلوون واقع در جنوب تل آویو خبر دادند که گفته می شود یک مینی بوس به دلایل نامعلوم منفجر شده و آتش گرفته است.
مشاهده نتایج بیشتر...