پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۱:۲۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبر گزاری رسا - رسا (rasanews.ir)

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1403 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1403 
  ۴ ساعت پیش   + ۴۹ سایت دیگر  
رییس قوه قضاییه در راستای توسعه دیپلماسی قضایی با امیر قطر دیدار و گفت گو کرد.
  ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من با صدام که بدترین دشمن ملت ایران بود، مذاکره کرده ام، گفت: این موضوع نشان می دهد که می شود با دشمنان بزرگ هم مذاکره کرد ...
  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
زاکانی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: مبارزه با قوی ترین شاخه های فساد، کار مهم من بود.
  ۷ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
وزیر کشور تصریح کرد: ارسال تعرفه های انتخابات ریاست جمهوری به مناطق مختلف کشور آغاز شده است.
  ۱۰ ساعت پیش    
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: ملت بزرگ ایران هرگز به کسانی که بخواهند در امور و حرکتی که رئیس جمهور شهید ایجاد کرد، توقف و ایستایی ایجاد کنند رأی نخواهند داد.
  ۷ ساعت پیش    
حجت الاسلام والمسلمین شاکری با اشاره به حجم بالای اعتراضات علیه نسل کشی در غزه که از سوی دانشجویان آمریکایی صورت گرفته است، نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به این دانشجویان را نشانه زمان شناسی ایشان دانست.
  ۷ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
جمعی از فعالان قرآنی کشور با محوریت شورای توسعه فرهنگ قرآنی با انتشار بیانیه ای به بیان شاخص های انتخاب اصلاح و اخلاق انتخاباتی پرداختند.
  ۷ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
بیانیه عجیب آقای روحانی در حالی صادر می شود که تقریباً هیچ کارنامه هشت ساله دولت تدبیر و امید است و رشد تورم، گره زدن حل مشکلات مردم به مذاکرات و برجام ...
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
همزمان با هفته جهاد سازندگی جمعی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز حضور پیدا کرده و با آیت الله حسینی همدانی دیدار کردند.
  ۷ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
قالیباف با بیان اینکه جبهه انقلاب می تواند بر مشکلات فائق بیاید و قدرت حل مسئله دارد، تصریح کرد: در دولت خدمت و پیشرفت کیک اقتصاد را همراه با عدالت بزرگ می کنیم.
  ۷ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- عمره تمتع، حج تمتع و عمره مفرده از واژه هایی است که ممکن است برخی افراد توجهی به تفاوت های آنها نداشته باشند درحالی که هر یک از این واژه ها از نظر فقهی و شرعی احکام خاص خود را دارند.
  ۷ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مردانی با بیان اینکه 30 خرداد نشستی با شعار استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمت علوی برگزار می شود تصریح کرد ...
  ۸ ساعت پیش    
حجت الاسلام کاظمی راد تاکید کرد: مشارکت آحاد مردم در انتخابات باعث توسعه کشور و رفع معضلات و مشکلات می گردد.
  ۷ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
کتاب هنر تبلیغ برنامه تلویزیونی؛ مدیریت نظام آگاهی بخشی تلویزیونی در رسانه های جهان توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.
  ۱۰ ساعت پیش    
مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی دوره آموزشی حماسه انتخابات برگزار می کند.
  ۸ ساعت پیش    
سید افقهی با انتقاد از سیاست های دروغین آمریکا، عملیات شرمگینانه رژیم صهیونیستی در آزادی چهار اسیر خود را مد نظر قرار داد و گفت: یکی از دلایل خروج بنی گانتس از کابینه جنگ، همین عملیات بود.
  ۸ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
دومین دوره توانمندسازی کنشگران مسجدی قم با عنوان شهید شهرکی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم و بنیاد هدایت در سالن همایش های کوثر برگزار شد.
  ۸ ساعت پیش    
کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری در این روزهای حساس برای اقبال جامعه و همچنین ایجاد یک فضای سالم و رقابتی برنامه های جامع و درست خود را ارائه دهند و از هرگونه وعده که ...
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.
  ۸ ساعت پیش    
اصفهان - نوزدهمین کانون محله ای خدمت رضوی در منطقه کاشان با عنوان کانون خادم الرضا(ع) سید ابراهیم رئیسی روستای آزران کاشان افتتاح شد.
  ۹ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
متأسفانه در دهه 80 توصیف غلطی از شیطان پرستی در کشور ارائه شد و به صورت عام و گسترده و حتی مواردی که جزو نماد شیطان پرستی نبود به نفع شیطان پرستی مصادره شد و در سمینارها و گفت وگوهای علمی و عمومی ...
  ۹ ساعت پیش    
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به حرکت شورای نگهبان بر اساس موازین اسلامی و قانون اساسی ...
  ۹ ساعت پیش    
ما شنیدیم که بزرگان می فرمودند مهم ترین مطالب این است که انسان از گناه بپرهیزد؛ از گناه اگر پرهیز کرد، آن وقت خیرات الهی و خیرات معنوی به سمت او سرازیر میشود، فتوحات الهی به روی او باز می شو.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
مجله خیمه در خرداد 1403 با طرح جلدی از چهره دو شهید خدمت، سیدابراهیم رئیسی و سید محمدعلی آل هاشم، تقدیم خوانندگان می شود.
  ۹ ساعت پیش   + ۳۵ سایت دیگر  
پس از استقبال اهالی رسانه از بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران که سال گذشته و پس از وقفه 10 ساله برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۲   + ۶۲ سایت دیگر  
آیت الله جنتی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدواریم نامزد های انتخابات و طرفداران آن ها با رعایت موازین قانونی و آموزه های اخلاقی در تبلیغات انتخاباتی خود ...
  ۱۰ ساعت پیش    
دوره تربیت مدرّس قرائت قرآن کریم در شش روز ویژه اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
معاون فرهنگی و تربیتی مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران با اشاره به ارائه 110 مشاوره تلفنی به خواهران طلبه فعالیت مرکز مشاوره این نهاد را تشریح کرد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
بانو مجتهده امین، در سن 42 سالگی و پس از پشت سر نهادن مدارج علمی نزد استادانی چون محمدکاظم شیرازی و عبدالکریم حائری، مؤسس حوزه علمیه قم، سید ابراهیم حسینی شیرازی اصطهباناتی، محمدرضا نجفی اصفهانی ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۵۹ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات با بیان اینکه یک بسته رایگان هدیه 20 گیگابایتی برای ترافیک پیام رسان های داخلی در نظر گرفتیم ...
  ۱۰ ساعت پیش    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش مهم رهبری امام خمینی(ره) در مدیریت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بحران های زمان جنگ هرگز امام راحل را مضطرب نکرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۶   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست وزارت خارجه تصریح کرد: آیت الله رئیسی تاکید ویژه ای داشت که عضویت ایران در مجموعه بریکس در موعد مقرر نهایی شود که با پیگیری های به عمل آمده انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
برگزاری جلسه های دادگاه رسیدگی به پرونده جنایت های گروهک تروریستی منافقین، تصویرگر حوادث تلخی از رنج تحمیلی به مردم ایران است و همزمان بارقه های امید برای اجرای عدالت را پس از گذشت دهه ها پر نور می ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
زمینه های کنشگری فعال حوزویان در انتخابات ریاست جمهوری، در شورای قرارگاه کنشگری حوزه های علمیه و روحانیت مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۴   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیر حوزه های علمیه بر ضرورت تدوین دائرةالمعارف مشترک میان اسلام، تشیع و مسیحیت واتیکان تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۵   + ۱۰۹ سایت دیگر  
ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه ای شناسه انتخاباتی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و سن انتخاب کنندگان را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در سفر به استان سمنان از مدارس علمیه شهرستان های شاهرود و دامغان بازدید و در مراسم تجلیل از اساتید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۵   + ۳ سایت دیگر  
استاد انصاریان با اشاره به آثار انفاق بر اساس آیات الهی یکی از عوامل باز شدن درب رحمت و مغفرت خداوند را انفاق دانست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۵   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مقررات رفع تعهد ارزی که با همکاری مجلس اصلاح شد، گوشه ای از دیدگاه حمایتی ما از بخش تولید و فعالیت اقتصادی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۳    
با وجود اینکه کاملا همه حرف هایی که قرار بود بزنم، فراموشم شده بود سعی کردم خودم را جمع و جور کنم و آهسته گفتم: پدر می شه یک لحظه بایستید!؟ پدر در کنار جاده ایستاد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیر حوزه های علمیه بر ضرورت توجه به بُعد فرهنگی، اخلاقی، سلامت و عدالت در دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا باید سالم و عادل باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
مازندران - استاندار مازندران بر لزوم استفاده از دستاوردهای پژوهشی حوزه های علمیه در رفع نیازهای مختلف استان به ویژه آسیب های اجتماعی تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۷    
مازندران - حجت الاسلام اسماعیل زاده از حوزه به عنوان یک نهاد تصمیم ساز در جامعه اسلامی یاد و بر ضرورت دریافت نظر مشورتی از این نهاد اثرگذار در موضوعات فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
رئیس مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فیلم جنگ داخلی بازنمایی فروپاشی امپراتوری آمریکا است گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
در حالی که سال گذشته موکب های اربعینی پروانه فعالیت اخذ کرده بودند، امسال نیز همه موکب ها برای دریافت شناسه ملی باید در سامانه موکب داری ثبت نام کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۶:۵۹    
به همت خانه طلاب جوان دومین اردوی معرفتی، تشکیلاتی سالیانه "مثل خمینی" ویژه برادران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۷:۴۰   + ۱۵ سایت دیگر  
به قول یک کاربر فضای مجازی، این روزها اکثر مردم دو حالت دارند؛ یا به درخت توت دست دراز کرده اند یا دارند روی گوشی ضربه می زنند تا سکه بگیرند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۳:۴۱   + ۳ سایت دیگر  
مردانی گفت: در مقطع فعلی که رویداد بزرگ سیاسی و انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم، بحث افزایش مشارکت و حضور آحاد مردم در این انتخابات و همچنین تبیین شاخص های رئیس جمهور کارآمد و در تراز انقلاب ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۵   + ۵ سایت دیگر  
والده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درگذشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۲   + ۱۷ سایت دیگر  
با رعایت 5 راهکار زیر می توان هزینه برق ناشی از کولر های آبی را به مراتب کمتر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۱   + ۸ سایت دیگر  
تبانی و فساد به هیات فوتبال تهران و لیگ های پایه رسید
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۲   + ۱۹ سایت دیگر  
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و سخنگوی شورای نگهبان از روند چاپ تعرفه های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۹   + ۴۹ سایت دیگر  
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انضباط مالی را یکی از اصلی ترین اولویت های رئیس جمهور آینده دانست و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۳:۴۱   + ۷ سایت دیگر  
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پایان برنامه هفتم ثبات اقتصادی و مهار تورم در کشور خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۲:۳۰    
عضو ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در نشست مسؤولان شهرستانی این ستاد گفت: ما باید انسجام و وحدت داشته باشیم، استان و شهرستانی نباشد که 2 گروه از دوستداران آقای جلیلی باهم مشکل داشته باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۳:۰۰   + ۲۵ سایت دیگر  
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تأمین نیازهای زنان و دختران و موقعیت شغلی آنها بایستی مورد توجه قرار بگیرد و نباید مسائل زنان را منحصر به حجاب و پوشش کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۲   + ۳۰ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: برنامه های پیش بینی شده برای نامزدها ملاک انتخاب مردم می شوند و پیش بینی مشارکت خوبی در حوزه انتخابات داریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۱   + ۲۱ سایت دیگر  
عملیات اعزام زائران ایرانی به عربستان با ورود بیش از 85 هزارو 700 زائر به دو فرودگاه جده و مدینه پایان یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۰   + ۳۹ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مطالعات نشان می دهد عدم توجه به جلو عامل بسیاری از تصادفات در پایتخت است که این روزها به دلیل فراگیر شدن بازی "همستر" خطر عدم توجه به جلو به دلیل درگیر بودن راننده با ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۲:۰۵   + ۲۰ سایت دیگر  
فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: در آینده نزدیک انواع سامانه های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی رونمایی و وارد چرخه پدافندهوایی کشور خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۱:۴۶    
میان اصلاح طلبان در جهت حمایت از نامزدی پزشکیان در انتخابات اختلاف هایی وجود دارد و باید منتظر ماند که در نهایت اصلاح طلبان بر حمایت از نامزدی وی به اجماع خواهند رسید یا مسیر دیگری را در این انتخابات ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۴    
مصرف نوشابه در ایران چهار برابر متوسط جهانی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۷   + ۹ سایت دیگر  
بعد از عملیات موشکی حزب الله علیه یک هواپیمای دشمن صهیونیستی که به حریم هوایی لبنان تجاوز کرده بود، این هواپیما مجبور به ترک آسمان لبنان و برگشت به فلسطین اشغالی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۰:۳۷   + ۶ سایت دیگر  
وکیل شُکات با برشمردن درخواست اصلی خانواده شهدا و ضرورت طرح شکایت گفت: خانواده شهدا سه خواسته دارند؛ مطالبه خسارت، مطالبه دیه و مطالبه ضرر و زیان ناشی از جنایاتی که علیه آن ها رخ داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۰   + ۱۰ سایت دیگر  
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حوزه های علمیه باید صدای رسا، قدرت و تحول اجتماعی داشته باشد، گفت: تشویق به اصل حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری وظیفه اصلی حوزه های علمیه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۳۱   + ۹ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: مفاهیم قرآن و حدیث راهکار موثر و مفیدی برای حفاظت از خاک، آب ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۳   + ۸ سایت دیگر  
همکاران سابق شهید حسین امیرعبداللهیان برایمان از مرد بااصالتی گفتند که روح بلندش را به چرب و شیرین های جایگاه سیاسی اش نفروخت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۶   + ۳ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج کشورمان از مراکز ارئه دهنه خدمات به حاجیان و زائران ایرانی بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۵   + ۲۶ سایت دیگر  
امروز 22 خرداد 1403 هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 40 میلیون و 150 هزار تومان معامله می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۸   + ۵ سایت دیگر  
یک اسیر صهیونیست که در پی قتل عام نزدیک به 300 فلسطینی در اردوگاه النصیرات آزاد شد، در مصاحبه ای از شرایط خود در دوران اسارتش در غزه گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۰   + ۱۶ سایت دیگر  
مازندران - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در 90 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۰   + ۳ سایت دیگر  
مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران چهارمین پویش بین المللی "غدیر مسیر ولایت" را به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیایی برگزار می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
حجت الاسلام سالکی گفت: استادی که به تدریس دروس خارج در حوزه های علمیه می پردازد، علاوه بر داشتن اطلاعات دینی و مذهبی، باید به مسائل فقهی و اصولی مسلط باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۱    
با حضور آیت الله حسینی قزوینی و حجت الاسلام والمسلمین سبحانی بنیاد بین المللی امامت از مجموعه آثار نقد اندیشه سلفی گری ایرانی رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
در نشست علمی رسانه های اجتماعی، تکثر فرهنگی و همبستگی اجتماعی ، رسانه های نوین ابزار بازنمایی تکثر اجتماعی دانسته شده که می توانند به افزایش این تکثر نیز کمک کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیر حوزه های علمیه، حجت الاسلام افضلی مولف کتاب بازخوانی نهضت مشروطه ایران را مورد تشویق و تفقد قرار دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۶    
کتاب من سارا نیستم کاری از انتشارات مطاف عشق به همت غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۵   + ۴ سایت دیگر  
نماینده شبکه بهداشت با بیان اینکه علیرغم موفقیت آمیز بودن اقدامات صورت گرفته مشکلاتی در اجرای این قانون وجود دارد که لازم است از میان برداشته شوند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۷    
ناگهان صادق خلخالی را دیدم که بی هیچ پرده پوشی، هاشمی رفسنجانی را با این پرسش مخاطب ساخت که: چرا من نباید نخست وزیر شوم؟ هاشمی با لبخندی به اوگفت: نیروهای اداری، با تو کار نمی کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۶   + ۵ سایت دیگر  
انتشار آیین نامه جدید عضویت در کتابخانه ملی انتقاداتی را به همراه داشته است، در آیین نامه جدید دیگر خبری از عضویت معلولان، خانواده شهدا و بازنشستگان دولت مطابق شرایط گذشته نیست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۲    
احمد شاکری نویسنده و منتقد ادبی اثر تو خواب میکائیل هستی را که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه در سفر خود به سمنان از برنامه ریزی های این نهاد خوبی در جهت تقویت معیشت و وضعیت زندگی طلاب خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیر حوزه های علمیه کشور درگذشت حجت الاسلام سید مرتضی موسوی از پژوهشگران و فعالان حوزه حمعیت و خانواده را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۶   + ۱۹ سایت دیگر  
شبکه های رادیویی برنامه های مختلف و متنوعی را تدارک دیده اند که در کنار مناظره ها و میزگردها، پویش های انتخاباتی هم درنظر گرفته شده، روی آنتن خواهد رفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه اهل سنت اسدیه با تاکید بر این که به هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نشانه انسجام و اقتدار ملی است،گفت: اگر مردم نسبت به انتخابات احساس بی تفاوتی کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۵   + ۶۹ سایت دیگر  
با حمایت مالی ستاد اجرایی فرمان امام و اختصاص 53 میلیارد تومان از سوی این ستاد، تمامی زندانیان نیازمند جرائم مالی غیرعمد زیر 100 میلیون تومان آزاد شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به برگزاری سلسله نشست های شهید شهرکی در شهرستان های مختلف سراسر کشور، گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۴   + ۱۶ سایت دیگر  
مساله جمعیت یک وظیفه مشترک الهی است که دارای ابعاد تمدنی، ملی، منطقه ای و حیاتی کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۲   + ۱۱ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه در عرصه انتخابات، سپاه و بسیج به هیچ عنوان هزینه اشخاص و احزاب نمی شوند، تصریح کرد: ما در عرصه انتخابات ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
برش هایی از متن نامه حضرت آیت الله خامنه ای به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۶   + ۴ سایت دیگر  
رئیس اداره قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت گفت: با توجه به برگزاری دوره های تابستانه حفظ، قرائت و معارف قرآن در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) تا کنون دوره های قرائت در دو بخش خواهران و برادران و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۱   + ۱۷ سایت دیگر  
تشکیل پرونده درباره حادثه بالگرد رئیس جمهور، وضعیت پرونده سرقت از بانک ملی، اعتراض تتلو به حکم دادگاه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۷   + ۱۳ سایت دیگر  
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قرار نیست برنامه جدیدی تهیه کنیم و قرار نیست سیاست جدیدی را عنوان کنیم ؛ بیان کرد: اگر روزی سیستم اجرایی را در اختیار داشته باشیم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۱   + ۷ سایت دیگر  
در گفت وگوی زیر روایت سرتیم حفاظت شهید آل هاشم از روزهای همراهی با ایشان را از نظر می گذرانید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این اگر کسی مبنای امام راحل را باور داشته باشد که اسلام یعنی حکومت، می داند حکومت نیاز به حضور مردم در پای صندوق های رای هم دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در سفر به استان سمنان با مسئولین حوزه های علمیه این استان دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۶    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با رئیس این نهاد علمی و فرهنگی دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۶   + ۲ سایت دیگر  
رئیس مؤسسه امام خمینی(ره) اسلام آباد پاکستان با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۶   + ۳ سایت دیگر  
استاد انصاریان تأکید کرد که که استقامت بر عبادت، ایستادگی در برابر گناه و صبر بر مصیبت انسان را مستحق رحمت، مغفرت، رضایت و بهشت خداوند می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۲   + ۱۷۸ سایت دیگر  
رییس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه اتاق های بازرگانی تلاش خود را برای جلوگیری از تصویب لایحه افزایش تعطیلی که مخل کسب و کار بود،با رویکرد و نگاه ملی به کار گرفتند ...
مشاهده نتایج بیشتر...