سایر منابع:
سایر خبرها
بیشترین اقبال را در بازار اکران داشته است. ترکیب عطاران و جمشیدی تنها روی پوستر فیلم می تواند میلیاردها تومان نصیب ویلای ساحلی کند. رکن سوم این مثلث عیاری است. عیاری فیلم سازی است که واقع گرایی را می توان اصلی ترین ویژگی آثار او دانست و از همین منظر فیلمش بخشی از مشکلات روز را هم به نمایش می گذارد. توقیف فیلم ها و سریال های او در چند سال اخیر، نگاه ها را بیشتر به سمتش چرخانده تا معلوم شود ...
جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می سپارد. آن ها با 3 فرزندشان به ویلا نقل مکان می کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان هایی را رقم می زند. اسامی بازیگران فیلم ویلای ساحلی فیلم طنز ویلای ساحلی تازه ترین ساخته سینمایی کیانوش عیاری است که پاییز سال گذشته با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین فر در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین ...
سپارد و آن ها با 3 فرزندشان به ویلا نقل مکان می کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان هایی را رقم می زند. زمان اکران فیلم ویلای ساحلی اکران فیلم ویلای ساحلی از روز چهارشنبه 15 آذر سال 1402 در سینماهای کشور آغاز می شود. پژمان جمشیدی، ریما رامین فر و رضا عطاران در فیلم ویلای ساحلی بازیگران فیلم ویلای ساحلی رضا عطاران پژمان جمشیدی ریما رامین فر ...
اینکه نوبت به تحولات سیاسی و اجتماعی رسید و این بار شکل گیری یک جریان اعتراضی در سطح جامعه ضربه دیگری به پیکره سینمایی که تازه در حال جان گرفتن بود، وارد کرد. * معجزه ای که فسیل رقم زد اکران نوروز 1402 و تعطیلات آن فرصت خوبی بود تا مردمی که چند ماه سخت و پُرتنشی را پشت سر گذاشته بودند و با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کردند، به سینماها بیایند و چند ساعتی را از دنیا فارغ شوند ...
خواهیم داشت: ضد ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی ، نویسندگی حسین تراب نژاد و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ، سال 1400 جلوی دوربین رفت و در همان سال در جشنواره فجر علاوه بر کسب دو سیمرغ، در چند شاخه نیز کاندید شد؛ این فیلم پس از فیلم نخست ربیعی یعنی لباس شخصی، توانست با اقبال بالایی از جانب مخاطبان و منتقدان مواجه شود. فیلم، یک درام سیاسی است که در بستر التهابات کشور در ...
کاراکتر چریک سیاسی که قرار است درامی پر از کشمکش را پیش روی تماشاگر به نمایش گذارد، با محافظه کاری فیلمساز و فرار او از تمرکز بر شخصیت ها، از دست رفته به نظر می رسد. گفت وگوهای طولانی بر سر عقاید ایدئولوژیک و صحنه هایی که گاه لحن فیلم را به یک کلیپ تلویزیونی در ستایش کاراکتر محوری (اما عمدتا غایب فیلم) تبدیل می کند، باعث شده، پایان پر تنش انتهایی فیلم، تاثیر چندانی بر روی تماشاگر نداشته باشد. ...