سایر منابع:
سایر خبرها
اما نماز می خوانند، روزه می گیرند و دستورات دینی را عمل می کنند و خیلی به دستورات اخلاقی توجه می کنند. به گزارش جماران، وی افزود: من 20 سال پیش عرض کردم که مسأله حجاب یک مسأله فرهنگی است. اگر این را به یک مسأله حکومتی تبدیل کنیم، آثار و توابع بسیار بدی برای جامعه خواهد داشت . آیت الله ایازی گفت: آن وقت رفتارهایی که در مسأله حجاب پیش می آید هم تبدیل به یک مسأله سیاسی در برابر ...
را که قدر خویش بداند و از اندازه اش تجاوز نکند مورد رحمت قرار می دهد.؛ این کلام نهج البلاغه است. حال چه اشکال دارد ما چینن علمی را علم قرآنی یا دینی بگذاریم. وی ادامه داد: اگر ما از خالق علم بپرسیم که چه نکاتی در مورد روانشناسی دارد آیا نمی توان نام آن را روان شناسی قرآنی بگذاریم؟ اگر فاعل علم خداست و علم هم خنثی نیست در این صورت چه ایرادی دارد از فلسفه سیاسی قرآن، روانشناسی قرآن و ...
عبارات بر ابن سینا تاثیر گذاشت و بدون فارابی نمی توان ابن سینا را خواند. پورحسن با تأکید مجدد بر اینکه به نظر می رسد دوره تاریخی مهمی از اصفهان را کاوش نکرده و نخوانده ایم، اظهار کرد: به راستی چگونه مکتب اصفهان شکل گرفته است؟ مکتب آندلس تابع مکتب بغداد نیست بلکه تابع اصفهان است. زعامت اندیشه در آندلس، در دست ابن طفیل و سپس ابن رشد است. ابن رشد کاستی های زیادی در فهم ابن سینا دارد. پیش از ابن ...
انداختیم و بچه ها ی زیادی توانسته اند اینجا تحصیل کنند و بعد از اینکه مدارک آنها درست شد در مدارس دولتی آزمون تعیین سطح و ادامه تحصیل دهند، بچه های زیادی در این منطقه هستند که نتوانسته اند مدارس دولتی بروند. همان سال اول 120 نفر از بچه های ایرانی و اتباعی که به هردلیل از تحصیل جامانده بودند وارد مؤسسه شدند و درس خواندند. به نظرم بچه ها در اتفاقات و مهاجرت ها هیچ نقشی ندارند و تقصیری متوجه آنها نیست ...
مطرح در حیطه معارف اسلامی دارد. با نویسنده این کتاب گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانیم: چرا موضوع فطرت و مهدویت برای شما برای شما مهم بود که درباره اش کتاب نوشتید؟ همیشه دوست داشتم برای امام معصومی که در زمان ایشان زندگی می کنم کاری هر چند ناچیز انجام دهم. مهم ترین مسأله ای که به ذهنم رسید این بود که نقش خود ما در ایجاد جامعه مهدوی چیست؟ بنابراین با تأثیر از نظرات استاد ...
متظاهر به احترام به علی(ع) است، و همین طور همه مقدسات دین. در واقع پرده ای بر روی کفر خودش کشیده است. بنابراین نفاق یعنی کفر در زیر پرده منافق یعنی کافری که کفر خودش را در پشت پرده مخفی نگهداشته است. نگرانی پبامبر(ص) بیشتر از منافقین تا مؤمنین و مشرکین در نهج البلاغه(نامه 27) امام علی(ع) در نامه ای به محمد ابن ابی بکر وقتی او را والی مصر کرده بودند نوشته اند. من از پیامبر(ص ...