سایر منابع:
سایر خبرها
کرده و در یک شرح تفصیلی در ضمن به مقایسه افکار نوافلاطونیان متاخر با سنت های اسلامی پرداخته است. برخی از متفکران افلاطونی دوره متاخر از لحاظ فرهنگی واقعاً مرز مشترک میان فلسفه های شرق و غرب محسوب می شوند.وی در سال 1343 موفق به اخذ درجه دکترای خود شده و همان سال به ایران بازگشت. از آثار دکتر کریم مجتهدی می توان به فلسفه نقادی کانت ؛ انتشارات امیرکبیر، فلسفه در قرون وسطی؛ انتشارات امیرکبیر، فلسفه ...
مادران باردار 23. راه اندازی گروه سرود هزار نفری از دانش آموزان با موضوعات نظام مسائل ذکر شده 24. تولید بازی های فکری با موضوع جمعیت 25. برپایی نمایشگاه های مرتبط با حوزه جمعیت در ادارات و سازمان ها 26. چاپ کتابچه قانون جوانی جمعیت برای مدیران و نخبگان 27. تولید پیوست رسانه ای قانون جوانی جمعیت 28. راه اندازی موکب های مادر و کودک در ...
...> قلعه کارپات ها با ترجمه فرزانه مهری در 239 صفحه توسط انتشارات ققنوس وارد بازار کتاب شده است. فرزانه مهری مترجم ادبیات کودک و نوجوان و مجسمه ساز متولد سال 1345 می باشد. است. او دوره دبیرستان را در مجتمع رازی که مدرسه ای فرانسوی زبان بود، گذرانده و در فرانسه رشته دندان پزشکی خوانده است. به این سبب به زبان فرانسه تسلط دارد و کتاب هایی را از این زبان به فارسی برگردانده است که می توان ...
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ؛ مجموعه کتاب کودکی نامداران ، کودکی شاعر و قرآن پژوه معاصر زنده یاد خانم صفارزاده را روایت می کند و کاری از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. مجموعه نامداران در قالب 10 عنوان کتاب به کودکی چهره های نامدار ایرانی در حوزه های مختلف می پردازد و شامل داستان هایی است که با شخصیت پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره ها در قرن گذشته نزدیک می کند. دانلود فیلم اصلی / ...
انتشارات جمال به چاپ رسید این کتاب شامل 12 شعر کودک است که با الهام از طبیعت و با مضامین شاد و فانتزی برای کودکان سروده شده است. بازنویسی 20 مجموعه ترجمه شده ی کتاب کودک با مضمون مهارت های زندگی را انجام دادم و در حال حاضر یک کتاب شعر آماده ی چاپ دارم . خوشحالم که روحم با دنیای رنگین کمانی کودکان پیوند خورده است ودر کنار کودکان بودن و برای کودکان نوشتن برای من لدت بخش است و به آن عش می ورزم ...
دیگری در نزدیکی همان محراب ساخته اند اما مردم عامی اعتقاد دارند که این محراب به طرف بیت المقدس بوده و بعد از اینکه قبله در سال دوم هجرت تغییر یافت، این محراب تخریب شد. در محراب دیگر که به سمت مسجدالحرام است آیه تغییر قبله از بیت المقدس به طرف مکه به چشم می خورد که خود دلیل بر اعتقاد مردم نسبت به این موضوع است. گفته می شود در این مسجد سلطان علی بن محمد باقر نماز گزارد. از این رو مردم ...