سایر منابع:
سایر خبرها
برنده است؟ و از دیگر سو با توجه به فضای قصه و حتی ساختار فیلم به نظر می رسد که محور ماجرا شکوه است و نه منصور که اگر اینگونه است پس دلیل این همه تاکید بر بنفشه آفریقایی چیست؟ فیلمنامه تلاش می کند تا کنکاشی داشته باشد بر سه شخصیت اصلی فیلم در مواجهه با موقعیت جدید که همان ورود منصور به منزل رضا و شکوه است اما این کنکاش جز در تک موقعیت هایی هیچگاه به عمق نمی رود و سطحی می ماند. رابطه منصور ...
از اروپایی ها اجرای همان مفاد برجام در قبال ایران است. در بند ه از مقدمه برجام یعنی در صفحه سوم این توافق آمده است: برجام منجر به لغو جامع همه تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد و همچنین تحریم های چندجانبه و ملی مرتبط با برنامه هسته ای ایران می شود و اقداماتی را برای دسترسی به تجارت، فناوری، تامین مالی و انرژی شامل می شود. علاوه بر این، در فصل تحریم ها و دقیقا در بند 19 ...
محمدحسین مهدویان بعد از خلق ماجرای نیمروز1 دوباره با همان گروه، هفت سال جلوتر رفته و به عملیات مرصاد رسیده است، فیلمی که به گفته بسیاری از کسانی که آن را دیده اند، اثری خوش ساخت و روبه جلویی برای سینمای ایران است. رد خون قصه همان گروه اطلاعاتی- عملیاتی ماجرای نیمروز است که بعد از هفت سال و در بحبوحه آتش بس متوجه تحرکاتی در نیروهای منافقین می شود. با حمله منافقین به خاک ایران و شروع عملیات مرصاد، باقی مانده این گروه وارد معرکه جدیدی می شوند. ...
الکاس قطر روز گذشته در صفحه توئیترش یک نظرسنجی درباره برنده بازی ایران و ژاپن به راه انداخته بود که شاگردان کی روش با 73 درصد آراء از سوی کابران این شبکه قطری به عنوان فینالیست معرفی شدند. یکشنبه 7 بهمن: * کریستوفر جیمز بث استرالیایی به عنوان داور دیدار تیم های ملی ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد. همچنین سزار راموس داور اهل کشور مکزیک، قضاوت دیدار ...
حرف های گودرزی یک نتیجه بزرگ خواهد داشت. علت اینکه این حجم گسترده درباره خیانت در روابط زناشویی فیلم ساخته می شود، چیست؟ آیا این فیلم ها در حوزه اجتماعی گره گشا بوده اند یا به مسئله خیانت دامن زنده اند؟ حمید گودرزی که خود بازیگر سینماست اتفاقاً در چند پاراگرف اشاره می کند که آناکارنینا تولستوی قصه ای درباره خیانت است که نتیجه ای روانشناختی و عبرت آور به مخاطب ارائه می دهد؛ آیا فیلمنامه ...
فرموده رهبر حکیم انقلاب هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم؛ هر جا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم. این یک واقعیت است. مخاطب این سخن نسل امروز و نسل فردا و نسل فردا های بعد است. می توان این راه را با شیوه انقلابی حرکت کرد؛ آن وقت پیشرفت قطعی است. در روزنامه وطن امروز هم مطلب با عنوان نگرانی های حیاتی درباره Instex منتشر شده است که در ادامه می خوانید: Instex از ...
ما استفاده نمی شود. مردی بدون سایه فیلمی است درباره زنی که همسرش به او خیانت نکرده است، اما تاکید دراماتیک فیلم روی مسئله خیانت و بازی تماتیک با مؤلفه شک و ظن به خیانت و پارانویا پروری، حس ظن به خیانت را به مخاطب القا می کند. قصد فیلمساز هم مشخص نیست. خیانت را می خواهد آسیب شناسی کند که اگر بنایش این بوده فیلم چهل سالگی کفایت می کند و دیگر نیازی به دوران عاشقی و مردی بدون سایه نبود ...