پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۸:۳۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اردیبهشت 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 مهر 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 2 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 8 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 9 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 10 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 11 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 12 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 13 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 14 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 15 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 16 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 17 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 18 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 19 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 20 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 21 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 22 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 23 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 24 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 25 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 26 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 27 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 28 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
تیم فوتبال سوانزی در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا پیروز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۷    
شجاعی امشب در لیگ قطر با الغرافه به تساوی رسید و نوری با مسیمر باخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۷    
شرکت فناوری های رادیوالکترونیکی روسیه اعلام کرد در سال جاری سامانه پارازیت گمراه کننده موشک های هدایت شونده ضد هواپیما موسوم به پرزیدنت اس را به مصر تحویل می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۳    
حوالی ساعت 21 امروز، یک بمب صوتی در محدوده تیس چابهار منفجر شد که مجروحیت یک نفر از شهروندان را در پی داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۶    
شماره های مورد نیاز مردم در ایام نوروز آورده شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۱    
امین حیایی در برنامه تحویل سال شبکه دو سیما اعلام کرد که در تدارک یک آلبوم جدید است و یک قطعه از آن را با نام تو می تونی اجرا کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۱    
دویچه وله گزارش داده فضاپیمای حامل سه فضانورد شش ساعت پس از پرتاب از پایگاه بایکونور در قزاقستان، به ایستگاه فضایی بین المللی رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۱    
مهر نوشت: مطالعه جدید محققان نشان می دهد ورزش منظم می تواند موجب افزایش عمر بیماران مبتلا به بیماری انسداد مزمن ریوی شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۸    
روابط سینوسی ایران و ترکیه روی دور منفی اش افتاده. دست کم چند دهه ای است که این روال بر مناسبات رقبای دیرینه سایه افکنده.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
پرس تی وی نوشت: عربستان سعودی با تقلید از لابی صهیونیستی آیپک، به تازگی دفتر کمیته روابط عمومی خود را در واشنگتن افتتاح کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
استیکرهای تخصصی برای مکان های مختلف، جدیدترین ویژگی اپ گوگل مپ عرضه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۶    
هنگام سفر حتما جعبه کمک های اولیه خود را در صندوق عقب خودرو بگذارید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۳    
پس از آنکه دیگو کوستا، در بازی اورتون با چلسی گردن گرت بری را گاز گرفت، او هم به صف مشهورین افرادی پیوست که در ورزش این حرکت را انجام داده اند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۶    
ماهنامه دیار در ویژه نامه نوروزی خود، پیشنهادهایی برای کویرگردی در 14 روز تعطیلات نوروز 95 (29 اسفند تا 13 فروردین) از مبداء تهران به روایت زنده یاد محمدعلی اینانلو منتشر کرده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۸    
صورت فلکی ذات الکرسی را می توان در شمال آسمان دید و آن را با شکل W مشهوری که دارد تشخیص داد. هرکدام از ستاره های این صورت فلکی در یکی از زاویه های حرف انگلیسی W قرار گرفته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
سال 1394 با موفقیت باشکوه توافق هسته ای و اجرای برجام و البته با دلنگرانی از تداوم رکود عمیق به پایان رسید..
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۸    
همشهری آنلاین نوشت: فیلم های دهه هفتاد خودمان را یادتان هست؟ ادبیات عاشقانه آن روزها پرشده بود از جملاتی مثل دوستت دارم روانی و عاشقتم دیوونه ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خارج از خانه لستر سیتی و فرار چلسی از باخت همراه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهوری آمریکا بدون توجه به سیاست خصمانه کشورش نسبت به جمهوری اسلامی ایران نوروز را به ایرانیان تبریک گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۳    
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در حالی که تا 10 دقیقه پایانی از خیخون پیش بود در دقایق پایانی برتری را با باخت عوض کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۳    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تبریک نوروزی خود گفت: سال 1395 شاهد توفیقات و اقتدار بیش از پیش نظام خواهیم بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
تالاب بین المللی هامون عصر امروز در چهارمین کنگره جهانی ذخیره گاههای زیست کره که در لیما پایتخت پرو در جریان است، به عنوان ذخیره گاه زیستکره به ثبت رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
دکتر ظریف در پایان دیدار یک روزه خود از ترکیه در تماسی تلفنی با یکی از مجروحان ایرانی عملیات تروریستی استانبول که در بیمارستان بستری است از وی احوال پرسی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۱    
هفته بیست و هفتم رقابتهای بوندس لیگای آلمان با بردی دیگر برای صدرنشین مسابقات همراه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1395 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
اقتصادنیوز نوشت: یکی از محصولات عجیبی که در مناطق جنوبی کشور فروخته می شود، روغن جگر کوسه است که طبق این آگهی برای درمان دردهای مفصلی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
امسال ساعت 8:00:12 صبح روز یکشنبه اول فروردین سال تحویل می شود. در تقویم ایرانی بر خلاف سال نوی بسیاری از کشورها شروع سال جدید یک مبنای کاملا علمی و نجومی دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
تیم فوتبال آرسنال در هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به بردی ارزشمند در زمین اورتون دست یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
عبدالله اسکندری چهره پرداز سینمای ایران با انتشار عکسی از گریم عزت الله انتظامی در فیلم روز واقعه به بی مهری هایی که طی روزهای اخیر به این بازیگر شد اعتراض کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
گفتا: که میز ریاست بیا رها بکن/ گفتم: برو، تو چه میگویی ای کلم...هاها!/ در فکر باطلند رقیبان که من رَوَم!/ باشد که جان دهند در این درد وغم ...هاها!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
حسین صادقی، سفیر پیشین کشورمان در ریاض، در تازه ترین گفتگویش از ضرورت توجه و ترمیم رابطه با عربستان سعودی می گوید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با توجه به ذخیر سازی مطلوب میوه برای عید امسال بازار میوه شب عید آرام خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۸    
مهر نوشت: حال و هوای بازارهای دیجیتال در آستانه عید نوروز، نشان می دهد که دیگر خریدهای نوروزی به لباس و اثاثیه منزل ختم نمی شود و ایرانیها برای تغییر در سال نو به دنبال خرید کالاهای دیجیتال هم هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز نوشت: اقتصاد ایرلند در حال رونق است. این کشور در سال گذشته تقریبا 7 درصد رشد اقتصادی داشته است. این میزان بسیار بیش از آمریکا و بیشتر یا برابر با چین است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۸    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که در حال دیدار از ترکیه است عصر امروز در استانبول با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۶    
دبیرکل سازمان ملل در پیامی خطاب به همه کسانی که در سراسر جهان عید نوروز ایرانی را جشن می گیرند و افرادی که از این میراث فرهنگی غنی بهره مند هستند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار منتشر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان، گفت: استان فارس، خراسان رضوی، اصفهان و یزد بیشترین مقصد سفر نوروزی فرهنگیان است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
استقلال در حالی سال 94 را با صدرنشینی به پایان رسانده که تساوی مقابل پدیده در آخرین گام از این سال، هواداران این تیم را کمی نگران کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهور سابق برزیل که قرار بود رئیس دفتر ریاست جمهوری این کشور شود با حکم قاضی دیوان عالی این کشور روبرو شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۷    
فرمانده پلیس ولایت بغلان در شمال افغانستان گفته دو شهروند بنگلادشی که دیروز ناپدید شدند، از سفر خود به پلیس اطلاع نداده بودند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
قزوین- فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: 1000 نفر از بسیجیان و مردم شهرستان قزوین در قالب اروی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
ایسنا نوشت: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولی که به فکر مشکلات مردم نباشد نامرد است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۶    
اردبیل – معاون فنی هواشناسی استان اردبیل از پیش بینی افت شش الی هشت درجه ای دما در هفته اول تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
امید نوروزی فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم و کمیل قاسمی آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان حریفان خود در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا شناختند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
نظامیان ارتش عراق به فاصله چند ساعت از آغاز عملیات بزرگ آزادسازی منطقه استراتژیک هیت در استان الانبار، ساعاتی قبل عملیات آزادسازی منطقه جبه در این استان را نیز کلید زدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فرا رسیدن سال جدید را به مردم کشورمان تبریک گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: برای ایام نوروز 95 پیش بینی شده که با رشد مصرف بنزین، مصرف روزانه این فرآورده های نفتی به بیش از 100 میلیون لیتر برسد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
بابلسر - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه سه فاز برای اجرای فیلترینگ هوشمند تعریف شده است گفت: تلاش می کنیم فاز سوم این طرح را در سال آینده اجرایی کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۲    
عکس : هادی زند - ایسنا
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با شبکه ای بی سی استرالیا مصاحبه کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶    
با اینکه مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا قرارداد برانکو ایوانکوویچ را به صورت رسمی برای فصل آینده تمدید کنند اما این باشگاه یک هوو برای خود می بیند که البته بی ارتباط به کی روش نیست!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
محمود الزهار عضو ارشد جنبش حماس فلسطین با اشاره به روابط میان این جنبش و ایران، گفت: روابط میان دو طرف بهبود یافته زیرا هیچ توجیهی برای نامناسب بودن روابط حماس و ایران وجود ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
به دنبال واژگونی اتوبوس حامل زائران مصری بیت الله الحرام در مکه مکرمه 19 تبعه این کشور جان باخته و شماری دیگر زخمی شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، شب گذشته برای بازدید از پایگاه های امداد و نجات راهی استان فارس شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز از تعطیل شدن 6 رستوران بین راهی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مشهد- دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی از اسکان تعداد 16 هزار نفر در مدارس استان در طی دو روز گذشته خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
دور تمرینی رقابتهای گرندپری استرالیا با وجود شرایط نامساعد جوی برگزار شده که در پایان هر دو دور لوییس همیلتون بهترین زمان را از آن خود کسب کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۲    
ایسنا نوشت: مصرف بنزین کل کشور روز پنجشنبه (27 اسفندماه) با 14 درصد افزایش از 98 میلیون لیتر فراتر رفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۲    
کاپیتان استقلال می گوید در سال جدید برای دفاع از نام استقلال خواهند جنگید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۲    
مشهد-حرم مطهر رضوی از جمله اماکنی است که دل بسیاری از مسلمانان جهان همچون کبوتران برای چرخش دور این گنبد دوار می طپد و برای جای گرفتن در سایه مأمن با برکتش پر می کشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
انجمن موسیقی مازندران با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در ایام تعطیلات چند کنسرت موسیقی پاپ را برگزار می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱    
مشهد- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در طی چهار روز گذشته متاسفانه بر اثر سوانح جاده ای تعداد 29 تن از هموطنان ما مجروح شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۸    
وزیر امورخارجه کشورمان با تاکید بر اهمیت روابط با ترکیه بعنوان همسایه خوب برای ایران، گفت: مایلیم یکی از بهترین روابط را با ترکیه داشته باشیم که در دوران سختی در کنار ما ایستاده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
بر اساس قرارداد امضا شده میان مانیل و واشنگتن، آمریکا تا 10 سال مسئولیت حفاظت از آبهای استراتژیک فیلیپین را بر عهده گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۶    
ایسنا نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و سبب ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد در شمالغرب، غرب ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۶    
اردبیل - معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از ورود دو هزار و 422 گردشگر خارجی به استان اردبیل در دو روز اول تعطیلات نوروزی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۶    
گروه بین المللی لیله القدر در آستانه تحویل سال نو تازه ترین قطعه موسیقایی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، با بیان اینکه تا ابتدای روز شنبه هفته جاری 47هزار خودرو وارد استان شد، گفت: 13 هزار نفر طی 24ساعت گذشته در استان اقامت کرده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
ایرنا نوشت: تارنمای موسسه سیاست های بین المللی استرالیا در سیدنی با معرفی 'محمدجواد ظریف' به عنوان وزیر امور خارجه ای که نمونۀ آن وجود نداشته است، نوشت: وی به استرالیا آمد، دید، به خوبی سخن گفت و رفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۱    
برنامه 90 در سال جدید از روز 16 فروردین روی آنتن می رود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۱    
اقتصادنیوز نوشت: به گفته رئیس سازمان چای کشور، درآمد بیش تر برای باغداران چای و کارخانه های چای سازی از دستاوردهای ایجاد مجتمع های باغ وکارخانه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۲    
ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس نهم گفت: منشاء و شاه کلید بسیاری از مفاسد اقتصادی از اختلاس 3 هزار میلیاردی تا دکل های گمشده و همین پرونده بابک زنجانی، نقش همین افراد است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۶    
از ماشین پیاده تا وارد دانشکده شویم، فریاد نامفهومی بر سر ما می کشند، اول شک می کنم که به چه زبانی شعار می دهند، تا متوجه می شوم یکصدا می گویند: ساندیس خور، ساندیس خور
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۳    
زمان حرکت قطارهای مسافری رجا از ساعت 24 اول فروردین 1395، طبق ساعت رسمی کشور خواهد بود .
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
بیشترین آمار فرار از تست دوپینگ مربوط به پرورش اندامی هاست!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
محسن تنابنده با انتشار عکس هایی از گریم های مختلفش خبر از سریال پایتخت هم داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
زن 54 ساله ای که در حادثه انفجار در بازار تهران مجروح شده بود صبح امروز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان سینا تهران فوت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
تسنیم نوشت:رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک سال جدید به تمامی ایرانیان، گفت: مردم با همان صلابت دوران دفاع مقدس پس از یک وقفه کوتاه، آشتی طلبی خویش را با انتخاب نمایندگان به رخ جهانیان کشیده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
مجموعه آثار باستانی تخت سلیمان در 42 کیلومتری شمال شرقی شهرستان تکاب دراستان آذربایجان غربی قرار دارد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
بر اثر حمله انتحاری به یکی از پر رفت و آمد ترین خیابان های استانبول ترکیه 4 نفر کشته و بیش از 20 نفر دیگر زخمی شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۸    
کریم انصاری فرد آخرین بازیکنی است که به اردوی تیم ملی اضافه می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
تسنیم نوشت: از فردا اول فروردین ماه 1395، حداقل مزد روزانه با نرخ یکسان برای کلیه کارگران مشمول قانون کار اعم از قرارداد دائم یا موقت مبلغ27 ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
تسنیم نوشت: رییس سازمان حج و زیارت به معدود مشکلات ایجاد شده برای زائران عتبات عالیات در روز گذشته (جمعه) اشاره کرد و گفت: مشکلات ایجاد شده برای زائران کشورمان در بغداد رفع شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۶    
کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی ایران بعد از شکست در نخستین مسابقه خود در رقابتهای کسب سهمیه المپیک گفت: من هر چقدر حمله کردم اما داور اخطار پوئن را به من نداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۶    
گیت بلیت الکترونیک در موزه ملی راه اندازی شد و از این پس بازدیدکنندگان موزه ملی می توانند از طریق اینترنت، بلیت الکترونیکی خود را دریافت کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها نتایج نسبتا خوبی را تا اینجای لیگ کسب کرده اند، گفت: بازی های سخت استقلال در راه است و دیدار برابر صنعتی خوزستان تعیین کننده خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز 21 مارس 2016 برابر با 2 فروردین 1395 خواستار اشاعه پیام اساسی نوروز یعنی امید و تجدید حیات در سراسر جهان شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
سمنان - جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: در حال حاضر 18 میلیون خودرو در جاده های ایران تردد می کنند و متأسفانه سالانه شاهد فوت 16 هزار هم وطن در کشور هستیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
بیماری محمدرضا شجریان، مصائب ارکستر سمفونیک، استعفای علی رهبری، حسین علیزاده، پیروز ارجمند و ... همه این ها را که کنار هم بگذاریم می شود موسیقی در سالی که گذشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران نخستین برد خود را در رقابتهای بین قاره ای برابر کانادا کسب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
اخترشناسان موفق به کشف جدیدی از کهشکان های عظیمی شده اند که در میان کهکشان های مارپیچ مخفی شده بودند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهوری ترکیه تصمیم دولت بلژیک در حمایت از پ ک ک برای برپایی چادر در مقابل محل نشست مشترک ترکیه و اتحادیه اروپا را محکوم کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
در حالی که بازیکنان تیم ملی می گویند کروش پیر شده، او این موضوع را رد می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
نشریه دیلی صباح، گزارش داد که در خیابان استقلال شهر استانبول انفجاری رخ داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۱    
بین الملل: ده ها هزار یمنی روز گذشته در محکومیت جنایت هولناک رژیم سعودی در کشتار بیش از 100 غیرنظامی در حمله به بازار حجه ، تظاهرات گسترده در شهر صنعاء برپا کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و گفتگو کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
ایسنا نوشت: در نمایشگاه کتاب پاریس، کتاب روزشمار یک عشق افشین یداللهی رونمایی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
تیم های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو مادرید مهمترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.