دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 اسفند 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 1 اسفند 1396 آفتاب نیوز 2 اسفند 1396 آفتاب نیوز 3 اسفند 1396 آفتاب نیوز 4 اسفند 1396 آفتاب نیوز 5 اسفند 1396 آفتاب نیوز 6 اسفند 1396 آفتاب نیوز 7 اسفند 1396 آفتاب نیوز 8 اسفند 1396 آفتاب نیوز 9 اسفند 1396 آفتاب نیوز 10 اسفند 1396 آفتاب نیوز 11 اسفند 1396 آفتاب نیوز 12 اسفند 1396 آفتاب نیوز 13 اسفند 1396 آفتاب نیوز 14 اسفند 1396 آفتاب نیوز 15 اسفند 1396 آفتاب نیوز 16 اسفند 1396 آفتاب نیوز 17 اسفند 1396 آفتاب نیوز 18 اسفند 1396 آفتاب نیوز 19 اسفند 1396 آفتاب نیوز 20 اسفند 1396 آفتاب نیوز 21 اسفند 1396 آفتاب نیوز 22 اسفند 1396 آفتاب نیوز 23 اسفند 1396 آفتاب نیوز 24 اسفند 1396 آفتاب نیوز 25 اسفند 1396 آفتاب نیوز 26 اسفند 1396 آفتاب نیوز 27 اسفند 1396 آفتاب نیوز 28 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
ناو هواپیمابر یو اس اس کارل وینسون آمریکا وارد آب های ویتنام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
ایرانیان چه مقدار پول برای سفر نوروزی خود در سال 1397 در نظر گرفته اند؛ 69% کمتر از 1 میلیون در نظر گرفته اند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه) از آغاز روند پرداخت حقوق و دستمزد اسفند ماه کارمندان از امروز ( 15 اسفند) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
دادستان سابق تهران درباره خبر صدور حکم جلبش برای اجرای دو سال حبس تعزیری در پرونده کهریزک، توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
این شهر مشترک میان عربستان، مصر و اردن، نظام قضایی و قانونگذاری ویژه به خود را خواهد داشت و به صنایع انرژی و آب، بیوتکنولوژی، غذا و صنایع پیشرفته و گردشگری اختصاص خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
بزرگترین مصاحبه شغلی ایران، روز چهارشنبه، 16 اسفندماه در محل مصلای تهران با بازدید دکتر سورنا ستاری، معاون علمی وفناوری رییس جمهور برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
باشگاه مشتریان بانک تجارت در قالب جشنواره بزرگ این باشگاه با "دیجی کالا" همکاری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
همه ما باید بکوشیم با رشد اخلاقی، روحیه ایثار و فداکاری را در خود ایجاد کنیم؛ اما متأسفانه تاکنون چنین رشدی را در جامعه به وجود نیاورده ایم؛ نه ابزار چنین کاری را در اختیار داشتیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۸    
پس از طوفان اما ده ها هزار ستاره دریایی مرده در سواحل انگلیس ظاهر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۷    
دختر جوان که به دنبال درگیری و مشاجره شدید، همسر صیغه ای مادرش را به قتل رسانده بود، به خاطر نذر مادر مقتول و با پرداخت دیه از قصاص گریخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
ظاهراً این طرح به یکی از مطالبات اصلی مردم برمی گردد که همواره از نظام اسلامی خواستار آن بودند تا به بررسی اموال مسئولان بپردازند و از آنها بپرسند که این اموال را از کجا به دست آورده اند؟ چه میزان از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
آفتاب نیوز : بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه حداکثری خدمات بانکی به مشتریان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
هافبک تاثیر گذار پرسپولیس با پاس کلیدی و ثبت دقت پاس حدود 90 درصد به ترکیب این تیم برگشت، تا راه برای تداوم حضورش در زمین هموارتر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر کیلوگرم زباله حداقل 500 تومان به فروش می رسد، گفت: 1300تن زباله ارزشمند قبل از رسیدن به چرخه جمع آوری، توسط زباله گردها جمع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۸    
عکسی از بهنام بانی خواننده جوان کشورمان را در کنار بدلش مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۸    
تام کاتن سناتور تندرو و ضد ایرانی کنگره آمریکا در نشست آیپک گفت: امکان مذاکره مجدد درباره برجام را نداریم اما می توانیم با اروپا درباره اقدامات تنبیهی علیه ایران به توافق برسیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۶    
فاطمه گودرزی و پسرش را در لباس لری مشاهده می نمایید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بی توجهی به پیشگیری از آسیب ها را علت عمده افزایش تعداد زنان کارتن خواب دانست و بر لزوم توجه به افزایش مدت بازپروری معتادان به 6 ماه تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۰    
علی پروین و برخی پیشکستوتان پرسپولیس برای تماشای بازی پرسپولیس الوصل به استادیوم آزادی رفته بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۹    
پرداخت مستقیم از جیب بابت هزینه های سلامت در صورتی که از توان پرداخت خانوار بالاتر باشد، می تواند منجر به رخداد هزینه های کمرشکن شده و در مواردی افراد را با هزینه های فقرزا نیز مواجه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۵    
محمدرضا حیاتی چهره مشهور خبر تلویزیون را در کنار همسرش مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۰    
اگرچه ممکن است برخی از فارغ التحصیلان تصور کنند بازار کار روشنی پیش روی آنها نیست، اما با گسترش روزافزون فناوری، به ویژه در حوزه اپلیکیشن نویسی می توان علی رغم امکانات حداقلی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۶    
ورزش کردن والدین به همراه فرزندان باعث منظم شدن روابط بین آنها می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۸    
دیدار تیم های کلایپوله و ویکتوریانو آره ناس در لیگ آرژانتین با اخراج 36 نفر به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۳    
زمانی که گلو درد دارید ممکن است بلعیدن بزاق یا سرفه کردن شما را اذیت کند. گلودرد می تواند بسیار حاد و شدید گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۱۸    
متخصصان ورزشی معتقد هستند که ورزش شدید عضلانی ممکن است باعث آسیب رسیدن به کلیه ها شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۰۸    
محققان مرکز سرطان "ییل" می گویند مصرف آجیل مخصوصا بادام زمینی و مغزهای درختی می تواند به بیماران مبتلا به سرطان روده مرحله 3 کمک کند تا از مرگ نجات یابند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۶:۵۰    
معاون توسعه پیشگری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از اجرایی شدن آیین نامه مدیریت مورد برای کنترل وضعیت معتادان درمان شده بعد از خروج از مراکز درمان اعتیاد، در سال آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۶:۲۶    
در یک مطالعه جدید، محققان دانشگاه "ویسکانسین- مدیسون" (Wisconsin-Madison)دریافته اند لبخندهای مختلف معانی مختلف و تاثیرات متفاوتی در بدن دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۵:۴۶    
چندی پیش برخی از مسئولان شهری پایتخت میزان هدر رفت آب را 30 درصد عنوان کردند این در حالی است که براساس گفته های قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران میزان هدر رفت آب در تهران تنها 10 درصد است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۵:۰۸    
نوکیا با معرفی برنامه های ویژه ای که برای مدیریت شهرهای هوشمند دارد، قصد دارد روند رو به رشد شهرهای هوشمند در جهان را سرعت ببخشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۴:۳۷    
بنیان گذار رفتارشناسی در ایران گفت: انسان ها به دو علت "فقر و نداری" و یافتن مسکنی برای این درد و همچنین "بی عاری" به علت رفاه بیش از اندازه از مواد مخدر استفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۴:۰۷    
محققان دانشگاه هاروارد یک جوهر چاپ 3بعدی ابداع کرده اند که می تواند حس لامسه را به "رباتیک نرم" هدیه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۳:۴۱    
استفاده از تلفن همراه هوشمند درصورت عدم آگاهی، ممکن است ناخواسته به سروریس های امنیتی - جاسوسی کمک قابل توجهی در رسیدن به اهداف شان کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۳:۰۶    
هر چه به ایام نوروز نزدیک تر می شویم شاهد افزایش بیش تر نرخ تور های مسافرتی خارجی توسط آژانس ها و شرکت های هواپیمایی هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۲:۰۸    
آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفتهٔ دفاعی آمریکا(دارپا) قصد دارد با کند ساختن فرآیندهای زیستی، امکان نجات سربازان آسیب دیده را در کمترین زمان برای پزشکان فراهم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۱:۵۶    
450 هزار دستفروش که بخشی جدایی ناپذیر از شهر شده اند و در گوشه و کنار خیابان ها، بازارچه ها، ایستگاه های مترو، پایانه های حمل و نقل و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۴    
به گفته "اریک اشمیت"، رئیس سابق گوگل، ربات های قاتلی که در فیلم ها می بینیم، می توانند در عرض دو دهه آتی با یک پیشرفت سریع در هوش مصنوعی تبدیل به یک واقعیت شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۴    
در حالی افزایش قیمت سیگار از سال آینده کلید خواهد خورد که سودجویان بازار این محصول، از هم اکنون دست به کار شده اند و با احتکار و گرانی غیرقانونی موجبات افزایش قیمت را کلید زدند تا علاوه بر کسب سود در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۹    
پیشکسوت پرسپولیس می گوید با پیروزی این تیم مقابل الوصل هواداران با تیم آشتی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید هیچ کس در باشگاه نفت جوابگو نیست و هیچ عکس العملی به حکم توفیق اموال این باشگاه ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۳    
محققان دانشگاه تهران طی آزمایش هایی میزان تأثیرگذاری دو فاکتور فیزیکی و عاطفی بر سلامت را مورد بررسی قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۱    
سرمربی الوصل امارات می گوید سعی می کردند نگذارند تا پرسپولیس سوار بر بازی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۱    
نتیجه تازه ترین تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه استنفورد نشان می دهد که میدان های نفتی عربستان کمترین میزان انتشار کربن در جهان را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
مدیر امل اپل تصاویری از مراسم رنگ پاشی در هند منتشر کرده است که توسط گوشی هوشمند و جدید آیفون 10 به ثبت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۸    
رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مسئولان بنیاد سینمایی فارابی به همراه دست اندرکاران قسمت دوم و سوم فیلم سینمایی ملک سلیمان با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۷    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه سازمان بیمه سلامت در سال 97 نباید حتی یک ریال کسری اعتبار داشته باشد، گفت: سازمان بیمه سلامت باید از قالب صندوق درآید و در یک کلمه تبدیل به بیمه ای کارآمد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۵    
وزیر کار معتقد است فقر شهری بدتر از فقر روستایی و زندگی در روستا است.او می گوید همسان سازی حقوق و دستمزدها پول کلان می خواهد ولی تلاش می کند که حقوق های زیر دو میلیون تومان به شکل پلکانی افزایش یابد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۳    
شرکت هایر در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد که به قابلیت تبدیل شدن به ویدیو پروژکتور مجهز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۸    
وزیر کشور از کاهش 50 درصدی قاچاق در کشور خبر داد و گفت که میزان قاچاق به 11 میلیارد دلار رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۷    
بعد از صحبت های آقای یونسی یکی از بدعت های که آقای مرتضوی در زمان خودش گذاشته بود یک بار دیگر تکرار و گفته شد که تشخیص جاسوس از وظایف قوه قضائیه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۲    
دادستان ایتالیا دلیل مرگ ناگهانی کاپیتان فیورنتینا را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۶    
استاندار تهران با اشاره به میزان کاهش بارندگی در استان تهران خواستار پرهیز مردم از مصرف بی رویه آب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۵    
عرفان، حقوقی را مطرح می کند که به آن نمی رسی مگر اینکه بمیری، یعنی خودکشی. عرفان، اخلاقیات را از بین می برد چراکه یا به شدت امیدوار می شویم مثلا پای منبر که می نشینیم همه بهشتی هستیم و بعد در جامعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۳    
رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای روسی خود درمورد مساله سوریه گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۲    
یک استاد دانشگاه گفت: ما اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد همه دوستان اصلاح طلبمان که در سمت هایی هستند باشیم. اگر نباشیم مردم از ما عبور می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از بررسی اصلاحیه قانون تجارت در جلسه روز گذشته این کمیسیون خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۸    
اسطوره فوتبال اسپانیا با انتشار پستی در اینستاگرام از بانوی هنرمند ایرانی تقدیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به تمام ابهامات در خصوص نحوه هزینه کرد صدقات جمع آوری شده در کشور توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه فرانسه گفت: دیپلماسی فرهنگی نقش قدرتمندی در تبادلات سیاسی کشورها دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۰    
محسن پورسیدآقایی اظهارکرد: سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) با به کارگیری اطلاعات، ارتباطات و فن آوری های کنترلی در جهت بهبود و اصلاح عملیات شبکه حمل و نقل عمل کرده و با ابزار و امکانات مناسب به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۹    
پرسپولیس با برتری فنی مقابل الوصل امارات به پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۹    
مدیرعامل آتیه صبا از احتمال ارسال جعبه سیاه هواپیمای ATR به فرانسه برای بازخوانی اطلاعات خبر داد و زمینگیر شدن سایر هواپیمای ATR اسمان به دلیل رعایت استانداردهای پروازی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۸    
مدیر کل شورای حل اختلاف خوزستان گفت:یک دانش آموز آبادانی که به خاطر طرفداری از فوتبال با دوستش درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از تحمل 13 سال زندان با تلاش شورای حل اختلاف و فوتبال دوستان مورد بخشش قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۸    
هوادارن تیم فوتبال پرسپولیس از حضور محسن مسلمان در نیمه دوم بازی با الوصل بشدت خوشحال شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۶    
به دنبال اقدام موهون سفارت عربستان در استفاده از نام مجعول خلیج به جای خلیج فارس در پوستر نمایشگاهی در موزه ملی توکیو، سفارت کشورمان در ژاپن نسبت به این اقدام اعتراض کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۴    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس می گوید اگر این تیم همیشه مانند بازی با الوصل عمل کند، هیچ مشکلی نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۲    
کاپیتان پرسپولیس می گوید چرا از همه تیم ها حمایت می شود اما از پرسپولیس حمایت نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط تعداد 2300 لاکپشت برکه ای و مار آبی طی گشت و پایش ماموران یگان حفاظت در بازار مرکزی میوه و تره بار تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح برخی اخبار منتشرشده پیرامون اعطای کسری خدمت سربازی به جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد را تکذیب و توضیحاتی را درخصوص تفاهم نامه عصر امروز میان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۸    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید به دنبال صدرنشینی و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۳    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید علی کریمی خیلی حرف ها درباره فدراسیون و تیم ملی را گفت اما مسائلی را هم نمی دانست که او به زودی آن ها را بیان خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
سرمربی تراکتورسازی معتقد است مقابل الجزیره امارات مستحق پیروزی بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل 2 زن این شهرستان نیم ساعت پس از قتل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۶    
از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران از ساعت 17:15 میزبان الوصل امارات است. مصاف این دو تیم در نیمه نخست با پیروزی 2 بر صفر شاگردان برانکو تمام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اینکه از فردا 15 اسفند پرداخت حقوق و دستمزد اسفندماه کارمندان آغاز می شود همچنین گفت: دولت تلاش خود را برای تسهیل در امور تبلیغ و صدور مجوز به کار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان درباره شبهه مخالفت این شورا با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان توضیحی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
الغرافه قطر مقابل الاهلی عربستان به تساوی یک بر یک رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۲    
تراکتورسازی در روزی که مالکیت توپ را در اختیار نداشت، توانست موقعیت های خوبی روی دروازه الجزیره ایجاد کند اما به گل نرسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
تفاهم نامه اعطای امریه به تشکل های مردم نهاد جوانان بین وزیر ورزش و جوانان و سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز امضاء شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۷    
تراکتورسازی در امارات مقابل الجزیره این کشور به تساوی بدون گل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط تاریخی، دوستانه و همکاری های متقابل تهران - پاریس در بخش های مختلف تجاری، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، حمل و نقل و انرژی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۶    
این پورشه مدل 356A 1500 GS Carrera Coupe است که کمک کرد شکاف میان خودروهای اسپورت پورشه و خودروهای مسابقه ای از میان برداشته شود و خط تولید آن از سال 1955 میلادی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در هفتادوهفتمین شورای اداری کیش اقدامات انجام شده در پنج ماه گذشته را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۸    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به عبور موج های بارشی از آسمان کشورمان گفت: طی دو روز آتی بخش هایی از 18 استان کشورمان با افزایش ابر و بارش پراکنده باران مواجه می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تمام تمرکزش روی این تیم است و به حواشی بیرون زمین اهمیت نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۳    
تقابل تیم های پرسپولیس و الوصل امارات با پیروزی و صدرنشینی شاگردان برانکو به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که بعد از شکست در داربی زود به خودمان برگشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست الوصل امارات در صدر گروه سوم ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۳    
صرافی های بانک ها دلار را به نرخ بانکی می فروشند و مقابل چند باب از آن ها، صف های طولانی شکل گرفته است؛ یک نفر از طرف صرافی، اسامی افراد را یادداشت می کند و تا سقف هزار دلار برای هر فرد فروش دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۲    
علی علیپور با گلزنی مقابل الوصل امارات به یک قدمی بونجاح مهاجم تیم السد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۲    
پرسپولیس در نیمه نخست با اقتدار مقابل الوصل ظاهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۰    
مدیرعامل سابق پرسپولیس همراه با معاونش برای دیدن بازی شاگردان برانکو به استادیوم آزادی رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
و یک هوادار زن برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه محمد بن زاید امارات آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۴    
سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی این روزها در حال تصویربرداری است و قسمت دوم آن نیز به زودی توزیع خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۱    
هافبک گلزن پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل اول تیمش مقابل الوصل شادی معناداری انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۷    
معاون عملیات و امداد نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ادامه داشتن عملیات برای یافتن جانباختگان حادثه دنا گفت: جعبه سیاه پیدا شده و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۳    
بازی تیمهای فوتبال پرسپولیس ایران و الوصل امارات در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است.