جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۰۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 31 فروردین 1401 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1401 آفتاب نیوز 31 خرداد 1401 آفتاب نیوز 31 تیر 1401 آفتاب نیوز 31 مرداد 1401 آفتاب نیوز 31 شهریور 1401 آفتاب نیوز 30 مهر 1401 آفتاب نیوز 30 آبان 1401 آفتاب نیوز 30 آذر 1401 آفتاب نیوز 30 دی 1401 آفتاب نیوز 30 بهمن 1401 آفتاب نیوز 1 اسفند 1401 آفتاب نیوز 2 اسفند 1401 آفتاب نیوز 3 اسفند 1401 آفتاب نیوز 4 اسفند 1401 آفتاب نیوز 5 اسفند 1401 آفتاب نیوز 6 اسفند 1401 آفتاب نیوز 7 اسفند 1401 آفتاب نیوز 8 اسفند 1401 آفتاب نیوز 9 اسفند 1401 آفتاب نیوز 10 اسفند 1401 آفتاب نیوز 11 اسفند 1401 آفتاب نیوز 12 اسفند 1401 آفتاب نیوز 13 اسفند 1401 آفتاب نیوز 14 اسفند 1401 آفتاب نیوز 15 اسفند 1401 آفتاب نیوز 16 اسفند 1401 آفتاب نیوز 17 اسفند 1401 آفتاب نیوز 18 اسفند 1401 آفتاب نیوز 19 اسفند 1401 آفتاب نیوز 20 اسفند 1401 آفتاب نیوز 21 اسفند 1401 آفتاب نیوز 22 اسفند 1401 آفتاب نیوز 23 اسفند 1401 آفتاب نیوز 24 اسفند 1401 آفتاب نیوز 25 اسفند 1401 آفتاب نیوز 26 اسفند 1401 آفتاب نیوز 27 اسفند 1401 آفتاب نیوز 28 اسفند 1401 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۶    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سال 1401 اسناد مالکیت صادره نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است به طوری که اسناد مالکیت صادره در 11 ماهه سال 1400 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۱    
هاشمی گلپایگانی تأکید کرد: فرهنگ را تجاری سازی نکنید و مرز های فرهنگی را در مناطق آزاد تجاری به ثمن بخس به حراج نگذارید و با تساهل و تسامح مدیریتی، حریم های دینداری را به مسلخ نبرید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی صنعت آب نسبت به بروز سیل و طغیان رودخانه ها در دو هفته اول فروردین هشدار داد و توصیه کرد که از اتراق در مناطق پست و کم ارتفاع و در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها جدا خودداری شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۰    
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان طی روز های پیش رو هشدار داد و اعلام کرد که تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه ها ممنوع و شهروندان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از اعلام رضایت اولیای دم در بیست و هشتمین پرونده قصاصِ این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس دولت سیزدهم به مسئولان استان خوزستان دستور داد که به وضعیت کارگران توجه ویژه کنند و پیگیر مستمر اجرای مصوبات سفر های استانی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت امروز در پی بازدید از اورژانس 115 مستقر در پیرامون حرم به طور سرزده از داروخانه های اطراف آن نیز بازدید کرد و در این ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۷    
کمال خرازی و عباس عراقچی امروز در مراسم سخنرانی و پرسش و پاسخی که با حضور شخصیت های سیاسی، علمی و اساتید دانشگاه های سوریه و خبرنگاران رسانه های مختلف در محل دفتر "الاسد" در شهر دمشق که توسط موسسه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۴    
استان کردستان یکی از استان های کردنشین در غرب ایران که اکثریت ساکنان این استان، کرد زبان و با لهجه های مختلف صحبت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۰    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در بازدید از خزانه داری کل کشور اعلام کرد که این نهاد نظارتی برای حل مشکل پرداخت مطالبات فرهنگیان آمادگی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۰    
رئیس جمهور در پی اشکالات ایجاد شده در پرداخت حقوق معلمان، به معاون اول دستور داد در اسرع وقت جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه برای حل مشکل تشکیل و نتیجه گزارش شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۵    
رئیس جمهور با اشاره به تلاش های دشمن برای جذب نوجوانان و جوانان با تکیه بر هجمه های فرهنگی و اخلاقی گفت: باید از بانیان و برگزارکنندگان راهیان نور که حرکتی بسیار ارزشمند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
بر اساس فهرست سال 2023 شادترین کشور های جهان که امروز دوشنبه منتشر شد، فنلاند برای ششمین سال متوالی به عنوان شادترین کشور در جهان معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط گفت: ایران و عربستان نمی توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در پی انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه این کشور درباره وضعیت حقوق بشر در 198 کشور و قلمرو مختلف جهان در سال 2022 ادعاهای ضد ایرانی و حقوق بشری واشنگتن را تکرار و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۶    
متاسفانه هر سال در آستانه سال نو شاهد مواردی از مرگ و میر نوزادانی هستیم که مادران آن ها اصرار دارند زایمان همزمان با ساعت تحویل سال نو اتفاق بیافتد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۶    
برخی اخبار از مهاجرت دائمی اشکان خطیبی ، خواننده و بازیگر مشهور حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۱    
فرا رسیدن نوروز باستانی بر همه ایرانیان و همه کسانی که آن را به عنوان سنت بزرگ و آیین نکوداشت نیکی و سبزی در سراسر گیتی گرامی می دارند، مبارک باد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این احتمال وجود دارد که فردی نفوذی در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه وجود داشته باشد که بخواهد به صورت عمدی در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای وضعیت جوی استان های پرمسافر و توریست پذیر در روز های اول و دوم فروردین سال 1402 را تشریح و طبق این اطلاعیه اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر استان های پر تردد از سوی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از معلمان، اعلام کرد: با توجه به خطای نرم افزاری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
وزیر کشور تاکید کرد: نوروز فرصتی کم نظیر برای تجدید قوا و تقویت نشاط اجتماعی است که آن را باید قدر بدانیم و به درستی هدایت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
کاربران سایت رهبری، جمله آیت الله خامنه ای در دیدار دانش آموزان در آستانه سیزدهم آبان ماه، درباره افول آمریکا و تغییر نظم کنونی جهان را به عنوان مهمترین جمله ی رهبر انقلاب در سال 1401 انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
نماینده تبریز در مجلس گفت: برای بهبود سرمایه اجتماعی با دو مساله مواجه هستیم یکی دسته بندی و خودی و غیرخودی کردن در داخل و دوم اینکه با دنیا دعوا داریم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم کرونا در روز های پایانی اسفند ماه امسال با تاخیر وارد کشور شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت 24 امروز 29 اسفند، گفت: روز های 7 و 8 فروردین 1402 نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
یک کارشناس ارشد تنوع زیستی به مناسبت روز جهانی گنجشک ها ضمن توضیح درباره اهمیت حضور گنجشک ها برای تداوم حیات انسان ها و دیگر موجودات گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر از پیگیری های این سازمان برای پلمب یک رستوران متخلف در بوشهر به دلیل تخلیه زباله در ساحل بوشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جلسه مشترک تلفنی رئیس مجلس و وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق معلمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه هواشناسی قم برای استان هشدار سطح نارنجی اعلام کرده از شهروندان و مسافران خواست تا از اتراق کنار رودخانه ها اجتناب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
مشاور رئیس امارات در امور دیپلماتیک به سفر رئیس جمهوری سوریه به ابوظبی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۰    
رسانه ها به محور های گوناگون دیدار امروز میان رؤسای جمهور روسیه و چین در کاخ کرملین خبر پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
احمد نادری: با وزیر آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق فرهنگیان صحبت کردم. سازمان برنامه و بودجه می خواهد تمامی مشکلات کشور را با کسر از همین حقوق آخر سال فرهنگیان حل کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
اسطوره تنیس جهان پس از 18 سال از جمع 10 تنیسور برتر جهان کنار رفت و با 4 پله سقوط در رده سیزدهم جای گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به یک طرفه شدن محور کرج-چالوس به دلیل ترافیک فوق سنگین، گفت: ترافیک در مقاطعی از این محور همچنان سنگین است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که به سمت ماموران یگان امداد شیراز تیراندازی کرده بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
رئیس شورای شهر مشهد گفت: آقای دائمی دیگر نمی توانند در شورا حضور داشته باشند تا زمانی که توسط دادگاه تعیین تکلیف شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۶    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 7 بر 2 برابر امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۷    
غفور قاسم پور که از سال 97 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج بود، بازنشست شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۷    
وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که موضوع وضعیت حقوق بشر در ایران در دستور کار وزرای جلسه امروز وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
رحمان رضایی در دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران حضور نداشت و به نظر می رسد او از جمع کادرفنی تیم ملی ایران جدا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
دبیر کل حزب کارگزاران گفت: بیش از 75 درصد مردم ایران ناراضی هستند، اگر ناراضیان در خیابان بریزند هیچ کس حریف آن ها نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز 1402 با ارسال پیام های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور های حوزه نوروز، برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی ها و شکوفایی مسئلت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۷    
بازار خودرو روز آخر هفته سال 1401 را در مدار صعودی حرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۵    
عضو دفتر حفظ ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران اینترنشنال درباره فرماندهان نظامی با رهبری واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
یک نماینده مجلس گفت: خطر جدی اینجا است نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آن ها ندارند، حقیقتا این گونه نیست ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
عباس مقتدایی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه بر لزوم پرداخت هر چه سریعتر حقوق فرهنگیان تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
هوای تهران در سال 1401 نسبت به سال 1400 شرایط بدتری داشت و در مجموع روز های آلوده نسبت به سال گذشته 56 روز افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
وزارت خارجه انگلیس امروز از وضع تحریم های جدیدی علیه 7 نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به بهانه واهی حقوق بشری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
جانشین فرمانده انتظامی نظرآباد از فوت یک نفر در اثر برخورد تریلی با خودرو پراید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
استقلال یکی از تیم هایی است که در صورت کسب مجوز حرفه ای می تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند اما مسئولان این تیم اهمیت چندانی به این مساله نمی دهند و شاید غایب بزرگ لیگ قهرمانان آسیا باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
هنوز چند ساعتی تا گفتن سال نو مبارک و شنیدن سرنای نوروز مانده که خیابان های ساری نای نفس کشیدن ندارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز دوشنبه تاکید کرد، این آمریکا است که در حال وارد کردن سلاح به میدان جنگ در اوکراین است نه چین.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
صندوق توسعه فرهنگی عربستان سعودی برنامه مالی 234 میلیون دلاری بخش فیلم خود را به طور رسمی راه اندازی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۰    
معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به صدور قرار بازداشت برای ولادیمیر پوتین از سوی دیوان بین المللی کیفری، دادگاه لاهه را به استفاده از موشک مافوق صوت روسیه تهدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
رهبر کره شمالی در جریان نظارت بر رزمایش دو روزه برای شبیه سازی یک ضد حمله اتمی تاکتیکی علیه دشمنان این کشور، گفت که فقط با داشتن توانمندی هسته ای نمی توان از جنگ جلوگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، گفت: با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در حالی اسفند ماه به پایان رسیده و تعطیلات نوروز آغاز شده، اما معلمان هنوز حقوق خود را دریافت نکردند و لازم است رئیس جمهور با عواملی که در این مسله سوتدبیر داشتند برخورد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
مقام مسئول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بروز تأخیر در پرواز های امروز هما در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: زیرساخت های نرم افزاری ایران ایر مشکل فنی ندارد، مشکل ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
تعداد زیادی از فرهنگیان نسبت به عدم واریز حقوق شان گلایه کردند و خواستار پیگیری رسانه ای شدند؛ این تأخیر به دلیل اختلاف سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش در محاسبه حقوق معلمان است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
یورگن لوکادیا عکسی جدید از خودش منتشر کرده که نشان می دهد تتویی فارسی رو گردنش دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
کوچکی نژاد گفت: هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده است و دولت وعده داده بود که در بحث رتبه بندی هم معوقات و هم رتبه بندی سال 1401 معلمان را پرداخت کند اما متاسفانه علیرغم اینکه همه دستگاه ها تا الان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
دستگاه اطلاعات خارجی روسیه از قصد آمریکا برای ربودن نیروهای ارتش روسیه و نیروهای وابسته به ایران از طریق عناصر تروریستی داعش در سوریه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
هنر و فناوری در کنار هم می توانند به مقابله با مشکلات سلامت روان شهری کمک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
قیمت دلار در سال 1401 مسیر پر فرازو نشیبی را طی کرد. دلار که در ابتدای بهار در کانال 26 هزار تومان بود در آخرین ماه سال به کانال های 50 و بنا به برخی روایت ها به کانال 60 هم نفوذ کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
دولت چین به صدور حکم دادگاه بین المللی کیفری برای بازداشت رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد و خواستار اتخاذ موضع منصفانه این دادگاه بین المللی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
آلودگی هوا بزرگترین خطر سلامت محیط زیستی برای بشر است که منجر به مرگ بیش از 6 میلیون نفر در سال می شود و هزینه اقتصادی آن بالغ بر 8 تریلیون دلار است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
خانه تکانی تا پهن کردن سفره هفت سین گوشه ای از آداب و رسوم عید نوروز است، آیینی که همیشه برای مردم تازگی دارد و فراموش نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
اپل برای سازگاری با شرایط اقتصادی و جلوگیری از تعدیل گسترده ی نیروها، دست به اقداماتی نظیر لغو مسافرت های کاری و محدودسازی بودجه زده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان جلوه جلوگیری از خام فروشی و رشد فعالیت های دانش بنیان در کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
زلزله ای با قدرت 3.8 ریشتر صبح روز دوشنبه شهرستان ایذه در استان خوزستان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۶    
قیمت دلار در بازار آزاد وارد کانال 49 هزارتومانی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در 18 ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول و سه ایستگاه در وضعیت پاک قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، نخست وزیر این رژیم خواستار سرکوب نافرمانی نیروهای رژیم و اتخاذ موضعی محکم تر علیه تظاهرکنندگان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۵    
پرونده اکران سینما در سال 1401 را در حالی با فروش 415 میلیارد تومان و تعداد مخاطب 13 و نیم میلیون نفر می توان بست که چند فیلم در اکران سال جدید روی پرده می مانند و آمار امسال را می توانند باز هم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۰    
همین تدبیر اگر درباره اقتصاد تکرار شود و کار را از دولت بگیرند و به اهلش بسپارند آینده روشن تر خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه های مواصلاتی کشور، از ممنوعیت تردد از محور چالوس، مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
آدام سندلر جایزه مارک تواین برای طنز آمریکایی را طی مراسمی در مرکز هنرهای نمایشی جان اف کندی واشنگتن دی سی دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
امیر قلعه نویی در شرایطی کارش را در تیم ملی استارت زده که دستیارانش را معرفی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۱    
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: حقوق معلمان عزیز امروز 29 اسفند از طریق خزانه داری کل در حال پرداخت است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با گشایشی که در سفر امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور با استفاده از ارز درهم به وجود آمد و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می آید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
دو پرواز رفت و برگشت روز های پنج شنبه (سوم فروردین) و یک شنبه (ششم فروردین) از مبدا تهران و دمشق شرکت ماهان لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
علی اصغر آهنی ها گفت: جلسه طولانی بین شرکای اجتماعی انجام شده و تصمیم شورایعالی کار در نهایت باتوجه به برنامه ریزی های کلان اقتصادی کشور در زمینه مهار تورم گرفته شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به توافق ایران و امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور با استفاده از ارز درهم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مرگ 228 نفر در تصادفات رانندگی رخ داده از ابتدای شروع طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ پنج تن درپی تصادف میان یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو 405 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
طرح توسعه و تثبیت فاز 2 پالایشگاه آبادان با سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلار روز دوشنبه با حضور ابراهیم رئیسی به بهره برداری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری، بی برنامگی و انتخاب ناآگانه مقاصد را از جمله چالش های سفرهای نوروزی دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز دوشنبه 29 اسفند 1401، با توجه به کاهش تردد خودروها از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
برای برخی از افراد، غذا های تند یک روش زندگی است و با هر تجربه آشپزی ای درصدد درست کردن آتشین ترین غذا ها هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین ازنماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین، بهبود روابط میان ایران و عربستان را دارای اهمیت راهبردی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
عباس قادری، خواننده شناخته شده ای که با وقوع انقلاب از فعالیت پیشین خود بازماند، در هایلایت اینستاگرام خبر مهاجرت دائمی خود را که چند روز پیش توسط پسرش، شهرام قادری منتشر شده بود تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
تصویری زیرخاکی از خانواده آیت الله هاشمنی رفسنجانی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی تماسی تلفنی درباره مسائل دوجانبه و منطقه ای از جمله ایران گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴    
قیمت طلا امروز(دوشنبه) یک درصد کاهش یافت و جذابیت پناهگاه امن را از دست داد زیرا وام دهنده سوییسی UBS در تلاشی برای نجات از بحران بانکی و تثبیت بازارهای مالی جهانی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب های نقطه ای و محلی از اواخر وقت روز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه هشدار داد و از مسافران و گردشگران نوروزی خواست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی تولد سرمربی پرسپولیس را تبریک گفت.
  • ۱