دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آخرین نیوز 8 اسفند 1401 - akharinnews.com

آخرین نیوز 29 اسفند 1393 آخرین نیوز 29 اسفند 1394 آخرین نیوز 30 اسفند 1395 آخرین نیوز 27 اسفند 1396 آخرین نیوز 28 اسفند 1397 آخرین نیوز 29 اسفند 1398 آخرین نیوز 29 اسفند 1399 آخرین نیوز 29 اسفند 1400 آخرین نیوز 31 فروردین 1401 آخرین نیوز 31 اردیبهشت 1401 آخرین نیوز 31 خرداد 1401 آخرین نیوز 30 تیر 1401 آخرین نیوز 31 مرداد 1401 آخرین نیوز 13 شهریور 1401 آخرین نیوز 1 دی 1401 آخرین نیوز 30 بهمن 1401 آخرین نیوز 1 اسفند 1401 آخرین نیوز 2 اسفند 1401 آخرین نیوز 3 اسفند 1401 آخرین نیوز 4 اسفند 1401 آخرین نیوز 5 اسفند 1401 آخرین نیوز 6 اسفند 1401 آخرین نیوز 7 اسفند 1401 آخرین نیوز 8 اسفند 1401 آخرین نیوز 9 اسفند 1401 آخرین نیوز 10 اسفند 1401 آخرین نیوز 11 اسفند 1401 آخرین نیوز 12 اسفند 1401 آخرین نیوز 13 اسفند 1401 آخرین نیوز 14 اسفند 1401 آخرین نیوز 15 اسفند 1401 آخرین نیوز 16 اسفند 1401 آخرین نیوز 17 اسفند 1401 آخرین نیوز 18 اسفند 1401 آخرین نیوز 19 اسفند 1401 آخرین نیوز 20 اسفند 1401 آخرین نیوز 21 اسفند 1401 آخرین نیوز 22 اسفند 1401 آخرین نیوز 23 اسفند 1401 آخرین نیوز 24 اسفند 1401 آخرین نیوز 25 اسفند 1401 آخرین نیوز 26 اسفند 1401 آخرین نیوز 27 اسفند 1401 آخرین نیوز 28 اسفند 1401 آخرین نیوز 29 اسفند 1401 
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۲    
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا از آغاز رزمایش نیروهای آن با مشارکت 50 کشور از جمله عربستان ، امارات و مصر خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
مرکز مبادله ارز و طلا که تا دیروز نرخ اسکناس و حواله دلار را کشف و اعلام می کرد امروز یورو و درهم را نیز به ارز های خود اضافه کرد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۴    
در ششمین روز از فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار 43هزار و 337 تومان و نرخ حواله دلار 37هزار و 684 تومان اعلام شد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۷    
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با عملیات پهپادی در اصفهان کارهای خیلی خوبی انجام شده و خبرهای خوبی خواهید شنید.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی ها گفت: دامنه تحمل ملت ایران هم حد و حدودی دارد، اروپایی ها با داشتن نفت و امنیت زنده هستند، باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیندازند.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۲    
سخنگوی دولت گفت: هدف جنگ اقتصادی، ایجاد ناامنی در اقتصاد، فرار سرمایه گذاری و توقف رشد اقتصادی یکسال اخیر است.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۲    
امیدواریم و دعا می کنیم که حال یوز ایرانی خوب شود ولی به هر حال در انتها این موضوع هم همانند باقی مسائل به دست فراموشی سپرده خواهد شد و همه یادشان خواهد رفت که دلسوزانی مثل علی اکبر رائفی پور چه چیزی ...
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
به گزارش مجله آنلاین عصر پنجشنبه هر پاییز، شرکت های رنگ سازی و کارشناسان طراحی رنگ هایی را انتخاب میکنند که در سال آینده در صنعت مد و پوشاک و همچنین دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد ...
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
رائفی پور در توئیتر نوشت: برخی متخصصان مدعی اند #پیروز دچار مسمومیت شده است! عجیب تر اینکه همان طور که پیش بینی می شد براندازها انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه رفته و آن را عامدانه می دانند ...
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۷    
در پی تصویب بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم برای مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی، به نظر می رسد روند کاهشی قیمت دلار در روزهای آتی ادامه داشته باشد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۲    
سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهای گذشته گفت وگوهای سازنده و امیدوارکننده ای با هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی به ریاست معاون پادمانی آژانس داشتیم و ...
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۴    
سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دبیرکل این فدراسیون دو شغله است.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
صفر تا صد داستان حصر میرحسین موسوی را به روایت علی اکبر رائفی پور، استاد دانشگاه و تحلیلگر ارشد سیاسی در ویدئوی کامل زیر ببینید:
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
وزیر بهداشت در خصوص وضعیت جسمانی وزیر ورزش و جوانان، بعد از حادثه سقوط بالگرد توضیحاتی ارائه داد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۲    
پله ها به صورت کلی می توانند هم به صورت پله مستقیم و هم به صورت پله گرد طراحی و تولید شوند. اجرای پله گرد دوبلکس یک نکته مثبت دارد و آن طراحی چرخشی پله ها است که سبب اشغال فضای کمتر به نسبت پله های ...
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: واژه مقاومت جزو مقدس ترین واژه ها در جوامع مختلف اسلامی و غیراسلامی است و امروز تمام جهان در برابر مقاومت سر تعظیم فرود می آورند.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۲    
موافقت نکردن مجلس انقلابی با تصویب قانون بودجه در رابطه با مالیات بر خانه های لوکس، سبب شد تا بار دیگر این موضوع در سطح کشور به محل بحث کارشناسان و مردم تبدیل شود.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۳    
مدیر روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی در واکنش به شایعه ممنوعیت آوازخوانی در پل خواجو طی توئیتی نوشت:
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند، گفت: دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد به هم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس از 40 روز قبل پیش بینی شرایط ارزی کشور را کرده بود و بسته پیشنهادی خود را به دولت و رئیس جمهور ارائه کرد، اکنون هم دولت هر همفکری بخواهد ما انجام می دهیم.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
پکا هاویستو وزیر خارجه فنلاند با حسین امیرعبداللهیان در ژنو دیدار و گفت وگو کرد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۳    
پدر مرحومه فاطمه رضایی دختر 11 ساله قمی با رد ادعاهای مطرح شده در خصوص علت مرگ دختر خود گفت: دخترم بخاطر عفونت شدید درگذشته است و مرگ وی ارتباطی با حوادث مشکوک به مسمومیت در مدارس قم ندارد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۳    
همزمان با دستگیری تعدادی از پیمانکاران ساختمانی متخلف در ترکیه، تجمع منتقدان سیاست های دولت این کشور در زمینه بلایای طبیعی یکشنبه با برخورد پلیس مواجه شد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۲    
معاملات فردایی هرات با ریزش یک هزار تومانی قیمت ها نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و نرخ دلار در کانال های تلگرامی از 57 هزار و 500 تومان به 56 هزار و 500 تومان رسید.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۲    
مشاور وزیر امور خارجه گفت که برای کمک به تیم مذاکره کننده ای هسته ای آمادگی دارد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه همایش هم اندیشی با خیرین با بیان اینکه بانک مرکزی برای مداخله در بازار ارز اختیارات جدید گرفت ...
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمنان با جنگ اقتصادی دنبال باج گیری هستند، گفت: مقاومت ملت ایران باطل کننده رفتارهای باج گیرانه دشمنان است.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
برکناری مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی کشور به دستور صریح و روشن رئیس جمهور بار دیگر نشان داد که دولت در مسیر مبارزه با رانت و امتیازات ویژه در هر حوزه ای با هیچ مسئول و مدیری تعارف ...
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۴    
صدای مهیبی که صبح امروز (دوشنبه) در خیابان 22 بهمن شنیده شد مربوط به انفجار صندوق یک دستگاه خودروی سواری لکسوس بود که به دلیل نامعلومی رخ داده است.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۲    
بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۴    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در بحث امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچکس اجازه نمی دهیم از این خط قرمز ما عبور کند چرا که چنین مسائلی جلوی قطار در حال حرکت توسعه را می گیرد .
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۲    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد در برخی استان ها و بارش برف در ارتفاعات همچنین افزایش آلودگی هوا در تهران و کرج خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۴    
تیم فوتبال پورتو بامداد امروز (دوشنبه) در دیداری خانگی از هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، پذیرای تیم ژیل ویسنته بود و این بازی را با وجود زدن گل نخست با نتیجه 2 بر یک به میهمانش واگذار کرد.
آخرین نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۴    
علیرضا دبیر و پژمان درستکار چند سالی در تیم ملی کشتی آزاد کنار هم بودند.