یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 بهمن 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 29 اسفند 1402 الف 1 بهمن 1402 الف 2 بهمن 1402 الف 3 بهمن 1402 الف 4 بهمن 1402 الف 5 بهمن 1402 الف 6 بهمن 1402 الف 7 بهمن 1402 الف 8 بهمن 1402 الف 9 بهمن 1402 الف 10 بهمن 1402 الف 11 بهمن 1402 الف 12 بهمن 1402 الف 13 بهمن 1402 الف 14 بهمن 1402 الف 15 بهمن 1402 الف 16 بهمن 1402 الف 17 بهمن 1402 الف 18 بهمن 1402 الف 19 بهمن 1402 الف 20 بهمن 1402 الف 21 بهمن 1402 الف 22 بهمن 1402 الف 23 بهمن 1402 الف 24 بهمن 1402 الف 25 بهمن 1402 الف 26 بهمن 1402 الف 27 بهمن 1402 الف 28 بهمن 1402 الف 29 بهمن 1402 الف 30 بهمن 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۱    
در نشست علمی و تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری مطرح شد: هم اکنون در دوران گذار انرژی هستیم، بعد از شکل گیری انقلاب صنعتی انتشار کربن در جو کره زمین در حال افزایش است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حدود 40 هزار نفر از سربازان در دستگاه های دولتی مسئولیت هایی را آغاز می کنند که مبنای استخدام بعدی آنها در آن دستگاه ها قرار می گیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۳    
کابل قلاب آسانسور در حین عملیات تخلیه مخزن کمپرسور هوا در بالای یک ساختمان قطع شد و این مخزن روی سر دو شهروند هندی سقوط کرد. بر اثر این حادثه، یکی از شهروندان جان باخت و دیگری به بیمارستان منتقل شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
وزارت صمت در اطلاعیه ای اعلام کرد که شرکت کوروش کمپانی مجوزی از این وزارتخانه نداشته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۳    
سیده بهیجه حسینی همسر احمد توکلی می گوید: ایشان روز خواستگاری گفت، فکر نکنی با یه مهندس ازدواج میکنی و زندگی راحتی خواهی داشت.من شاید اعدام هم بشم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
افزایش هزینه های زندگی موجب شده است افراد زیادی در شهر سیاتل آمریکا نتوانند از عهده مخارج برآیند و به زندگی در کنار خیابان روی بیاورند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۲    
در اجرای طرح دستگیری سارقان و موبایل قاپان 61 سارق زور گیر و قاب زن و 10 نفر مالخر دستگیر شدند و تعداد 205 دستگاه تلفن همراه و 10 قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه بلیت قطارهای 5ستاره امسال افزایش قیمت ندارد گفت: افزایش قیمت 54 درصدی قیمت بلیت قطارهای 5 ستاره، در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تصویب شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۶:۴۸    
رهبر احزاب مخالف کابینه اسرائیل گفت که کابینه کنونی به رهبری نتانیاهو اعتماد آمریکا و جامعه بین الملل را از دست داده و اسرائیل نیازمند تغییر است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۶:۰۰    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: براساس درخواست انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی افزایش قیمت 54 درصدی بلیت قطارهای 5 ستاره، امشب در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تصویب شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۴:۲۱    
رسانه آلمانی نوشته این نگرانی وجود دارد که سقوط آودیوکا شروع تصرفات روسیه و شکست های اوکراین باشد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۲:۳۳    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه به شورای امنیت ضمن رد ادعاهای بی اساس نماینده آمریکا ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز دوشنبه از هدف قرار گرفتن دو کشتی آمریکایی در دو عملیات در خلیج عدن خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۶    
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه با اشاره به اینکه قرار است ماه آینده از تهران بازدید کند، گفت که ایران به غنی سازی اورانیوم در سطح بالا ادامه می دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
در ادامه درگیریهای یمن با لندن و واشنگتن، شورای عالی سیاسی صنعاء، با صدور فرمانی، آمریکا و انگلیس را در لیست کشورهای متخاصم قرار داد تا همچنان به حمایت از ملت فلسطین ادامه دهد و بتواند تجاوزات رژیم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق امروز (دوشنبه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
به گزارش فارس، روز گذشته منابع خبری خبر دادند که برق هزاران خانه در سرزمین های اشغالی قطع شده است اما اطلاعات موثق حاکی از آن است که هک شدن شبکه برق رژیم صهیونیستی دلیل قطع گسترده برق در سرزمین های ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
برزیل اعلام کرد که سفیر خود در اراضی اشغالی را به دلیل انجام پاره ای رایزنی ها فراخوانده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
هادی طحان نظیف اعلام کرد: پس از 3 ماه بررسی، در مجموع صلاحیت 75درصد از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس مورد تایید قرار گرفت و تعداد نهایی کاندیداها به بیش از 15هزار و 200 نفر رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۹    
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شبکه ایکس نوشت؛ تصمیم راهبردی اصلاح طلبان در استقبال از انتخابات، قابل تقدیر است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۴    
مهدی هاشمی نسب پس از چند روز غیبت به تمرینات استقلال بازگشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
ایران امسال می تواند از پاکستان برای عدم احداث خط لوله صلح شکایت کند و خسارت بگیرد اما اسلام آباد هر بار به دنبال راه تازه ای است تا از پرداخت جریمه فرار کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل تاهیتی صدرنشین گروه B جام جهانی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
1- سکتاریسم به معنای فرقه و گروه است و معمولا در مورد دسته بندی ها و فرقه گرایی های درون احزاب و گروه ها اطلاق می شود. سکتاریسم بیشتر در احزاب و گروه های چپ رواج دارد که هرازچندی دچار انشعاب می شوند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز مناطقی از جنوب لبنان را بمباران کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
باشگاه الاهلی امارات با هافبک تیم ملی فوتبال ایران قرارداد امضا کرد تا او لژیونر جدید فوتبال ایران در امارات لقب گیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش کرد دیپلمات ها و مقام های ارشد اروپایی در جریان کنفرانس امنیتی اخیر مونیخ هر چه بیشتر درباره افزایش شانس دونالد ترامپ برای بازگشت دوباره به ریاست جمهوری آمریکا ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
معاون مدیرکل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: با اجرای پروژه پرداخت اعتباری، 51 هزار میلیارد تومان از وجوهی که در اختیار دولت بوده ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۳    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور آخرین ضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان دستگاه های اداری را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۸    
رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: بهترین زمان برای قهرمانی تیم ملی فوتبال در آسیا بود که متاسفانه این مهم رخ نداد. دیگر باید به فکر جوانگرایی در این تیم باشند تا در جام جهانی به نتیجه برسند.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۶    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم مشروعیت مناقشه های جاری در دیوان بین المللی دادگستری درباره پیامدهای حقوقی ناشی از سیاست ها و اقدامات صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین را به رسمیت نمی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا برای چهار اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان عینک،دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، خیاطان و فروشندگان موبایل برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۱    
دولتمند خالف خواننده معروف و مشهور تاجیکستان درگذشت .
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با همکاری دولت و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور، یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی بازسازی می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه به دبیرکل سازمان ملل گفت: هرگونه حمله نظامی به رفح بدون شک مرحله دیگری از نسل کشی ملت فلسطین توسط اسرائیل خواهد بود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۳    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 61 سارق حرفه ای در پایتخت خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
افت تحصیلی دانش آموزان در سال های گذشته و به خصوص یک سال اخیر آن قدر نگران کننده شده که تحلیل نتایج آزمون نهایی خرداد1402نشان می دهد میانگین نمرات امسال دانش آموزان نسبت به مدت مشابه در سال98 حدود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تخریب عملکرد این نهاد توسط رسانه های غیررسمی گفت: با احتساب روزهای تعطیل روزانه یک دروغ علیه شهرداری منتشر شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
یک فرمانده ارشد ارتش روسیه با ارائه جزئیات درباره موارد مسمومیت در میان نیروهای کشورش با مواد شیمیایی و کشنده در اوکراین خاطرنشان کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
شواهد حکایت از این دارد که با استرداد اموال و دارایی های بابک زنجانی به کشور و جبران فساد مرتکب شده، این محکوم از مجازات اعدام رهایی می یابد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: عدالت یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم و ممیزه نظام حق و باطل است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
پیام نیازمند با کمک 100 میلیون تومانی چهار زندانی غیرعمد در اصفهان را آزاد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: نتانیاهو طوری وانمود می کند انگار تلاش های قطر به معنی کمک مالی به حماس است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
با رای اکثریت سهامداران، در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت، دکتر سید مهدی حسینی دولت آبادی به عنوان عضو جدید هیات مدیره این بانک فعالیت خود را آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
پیکر 34 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز دوشنبه 30 بهمن از مرز بین المللی شلمچه به خاک وطن بازگشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان باور به نقش مردم را امری نهادینه شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانست که برای تحقق آن سازوکار تعریف شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
رئیسی خطاب به معاون علمی فناوری رئیس جمهور بر ضرورت هم پوشانی و هم افزایی صندوق های متعدد و مختلف موجود در کشور در زمینه حمایت از فعالیت های دانش بنیان تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام در ایران توضیح داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان عازم کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۳    
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران در بخش های شمالی و ارتفاعات تهران و افزایش نسبی دما تا آخر هفته خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از دستگیری یکی از بانفوذترین و متمول ترین پیمانکاران شهر پرند به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد گفت: درخصوص کوروش کمپانی مهم ترین نکته این است که شرکتی با این نام در اداره کل ثبت شرکتها تاکنون به ثبت نرسیده و این نام توسط خود فرد جعل شده ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۳    
تصاویر دوربین مداربسته خودرو های پارک شده مقابل یک ساختمان را نشان میدهد که با ریزش سقف بر روی خودرو ها روبرو شدند.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تشریح عملکرد مجلس یازدهم گفت که از 21 وعده ای انتخاباتی در سال 98 برای قانون گذاری ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مدیرعامل شرکت کوروش کمپانی به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است و اموال منقول این شرکت در نقاط مختلف کشور مانند قایق هایی در جزیره کیش شناسایی و توقیف شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
پس از 10 سال رییس قوه قضاییه از پرداخت بدهی بابک زنجانی خبر داد که این موضوع احتمال آزادی این محکوم را قوت بخشیده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه بهمن ماه دهک های 4 تا 9 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خروج قطار خط 2 مترو از ریل اعلام کرد که این قطار کاملاً خالی از مسافر بوده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور کشور پایان هفته جاری برای افتتاح چند طرح به خوزستان سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با جوان : تاکنون بیش از 80 درصد مواقع پیش بینی ها درست بوده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
مدیر عملیات فروش ایران خودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات استاندارد خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه سه دیدار معوقه از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور (یادواره آزاد سازی خرمشهر) را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت 24 اول اسفندماه 1402 (فردا) و بارش برف و باران در جاده های 7 استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به دلیل تحریم ها از سوئیفت استفاده نمی کنیم، گفت: به جای سوئیفت از ابزارهای دیگری استفاده می کنیم و ابزار مالی خودمان را داریم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
عضو اجرائی هیئت مدیره بانک صادرات ایران در همایش ملی اقتصاد دیجیتال در انقللاب صنعتی چهارم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به تشریح مهمترین دغدغه ها و راهبردهای نظام بانکی در سند نظام اقتصاد دیجیتال ایران ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یک مسافر عصبانی از تأخیر در پرواز به خلبان هجوم می برد و ضرباتی به او وارد می کند
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
رئیس قوه قضاییه گفت:در نتیجه تلاش ها و مجاهدت های همه بخش های ذیربط، اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی های اولیه صورت گرفته، این اموال ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
60 لیتر سهمیه بنزین بهمن ماه خودروهای شخصی این ماه ساعت صفر بامداد سه شنبه (یکم اسفندماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی خبرداد که به زودی 50 درصد درآمد ارزی وارد این صندوق می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
علی مطهری جزییات لیست انتخاباتی خود را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۷    
گروه تعاملی الف - سید محمدصادق میرمحمدی: ناصر الدین شاه قاجار نخستین پادشاه ایرانی بود که رسماً به اروپا سفر کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۴    
سرمربی رُم پس از گلزنی سردار آزمون در دیدار با فروزینونه به تمجید از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
سومین طلای ایران در رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به نام تکتم دستاربندان ثبت شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با توجه به افزایش بی سابقه مصرف خون و فرآورده و کاهش ذخایر خون، از مردم نوعدوست در سراسر کشور برای اهدای خون در روزهای پایانی سال دعوت کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه امروز - دوشنبه - در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۹    
بال فرانسوی پاری سن ژرمن فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تعداد افراد تایید صلاحیت شده برای کاندیداتوری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: اعداد و ارقامی که در این دوره شاهد بودیم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
منطقه دیدنی شنژیاجو در استان چژیانگ، نزدیک دریای چین شرقی واقع شده است. این منطقه دیدنی با چشم اندازهای طبیعی باشکوه شامل کوه ها، دره ها ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۸    
در یک شهر ترکیه، یک جیب بر، موبایل را از جیب زنی که سوار اتوبوس شده بود سرقت کرد. اما سارق گوشی را دوست نداشت و آن را به زن پس داد، این سارق توسط پلیس بشیکتاش که او را تعقیب کرده بود دستگیر شد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۸    
تعادل عجیب یک کامیون پس از بار زدن کنده های درخت و حرکت آن در همین وضعیت سبب تعجب کاربران فضای مجازی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۸    
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون از پیشنهاد کوروش کمپانی برای تبلیغ به خودش گفت و به استاندارد تبلیغ برای چهره ها و اصطلاحاً سلبریتی ها اشاره کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
فدراسیون فوتبال عربستان یاسر القحطانی را به خاطر جملات تندش علیه مانچینی 80 هزار دلار جریمه کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۹    
رییس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: لازم است عملکرد ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را بررسی کنیم و باید مشخص شود نقاط قوت و ضعف در پایان یک دوره مجلس چه مواردی بوده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
یک وکیل دادگستری گفت: افراد مشهور در تبلیغات کوروش کمپانی، وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند لذا مسئولیت متوجه این افراد است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی سپر پایداری برای امنیت ملی و دفاع ملی کشور ما ایجاد کرده است اما نیروهای مسلح مکلفند که کوچکترین تهدید را کاملا جدی تلقی و احتمال آن را ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۸    
درحالیکه اغلب آمریکاییها خود برای رقابت بین بایدن و ترامپ در انتخابات 2024 آماده می کنند نیکی هیلی نامزد جمهوریخواه می گوید که رئیس جمهور بعدی این کشور یک زن خواهد بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
پارلمان اروپا از اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواست تا اسرائیل را تعلیق کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
پلیس پاپوا گینه نو دوشنبه اعلام کرد که خشونت های قبیله ای در این کشور 64 کشته بر جای گذاشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی ارتش یمن از هدف قرار دادن یک فروند کشتی انگلیسی در دریای سرخ و سرنگون کردن یک فروند پهپاد آمریکایی خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: اموال و دارایی های کاندیدا به همراه کمکی که از احزاب و گروه های سیاسی و اشخاص حقیقی می گیرد طبق قانون باید به منظوربرپایی ستاد انتخاباتی، تبلیغات مجاز ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۸    
نکوداشت تقی دژاکام، دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی، نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه و کارگاه مخاطب شناسی رسانه از جمله رویدادهای دومین روز بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران است.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۹    
دولتمند خالف از خوانندگان سرشناس موسیقی تاجیکستان ساعاتی پیش در 74 سالگی درگذشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم حق مردم در زمینه آزادی بیان را بعد از 6 سال احیا کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۸    
شرکت ANIMA RES اپلیکیشنی به نام INSIGHT HEART را برای هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو منتشر کرده است که قلب را با جزئیات خیره کننده ای نمایش می دهد و می توان با آن تعامل برقرار کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
پل سفید اهواز که به آن پل معلق و پل هلالی نیز می گویند یکی از نمادهای شهر اهواز محسوب می شود. این پل در سال 1315 خورشیدی بر روی رودخانه کارون ساخته شده است و در فصل زمستان با حضور پرندگان مهاجر در ...
الف   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
رسانه ها از هدف قرار گرفتن 2 کشتی در آب های دریای سرخ خبر دادند.
  • ۱