جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۰۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۰    
وزیر اقتصاد در یادداشتی کوتاه با طرح برنامه های خود در وزارت اقتصاد و از همه خواست سال 97 را با امید آغاز کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۸:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام خبر پرداخت 17 هزار میلیارد تومانی به شهرداری ها، از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان اوراق سر رسید خزانه از سوی این وزارتخانه در سال 1396 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بیش از 36 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی علاوه بر پرداخت های جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۸    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید نسبت به پیشرفت کشور و رونق تولید، اشتغال و رفاه اقتصادی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۵    
چندین سال است که شرکت پروفوسا به تولید بیوسنسورهای کوچک می پردازد، این بیوسنسورها زیر پوست تزریق می شوند و سپس با استفاده از تلفن هوشمند اطلاعات سلامت را در اختیار کاربر قرار می دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمعیت هلال احمر، در پیام نوروزی، گفت: خدا را شاکریم که توانسته ایم در جلب اعتماد مردم شریف ایران روسفید باشیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۵    
کارشناس نجوم با توضیحاتی در خصوص تحویل سال از دیدگاه اخترشناسی گفت پیش بینی شده که فروردین ماه جشنواره ای از سیاره ها و سیارک ها در آسمان به پا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تنها دقایقی پس از تحویل سال جدید و انجام مراسم ویژه در هتل محل اقامت خود در زمین تمرینی ورزشگاه المپیک تونس به تمرین پرداختند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۴    
وزیر کشور گفت: تثبیت قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، تحسین مجاهدت ها و سرافرازی های ملت ایران و فرزندانش را به دنبال داشت و این افتخار مرهون راهبری مقام معظم رهبری بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۸    
دبیر شورای نگهبان در پیامی فرا رسیدن سال 1397 و میلاد مسعود حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت مسلمان ایران تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از مسئولان انتظار می رود با تمام وجود و با وحدت و همدلی و با نصب العین قرار دادن رهنمودها و سیاست های ابلاغی معظم له در امور مختلف ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آستانه بهار، به هر یک از دانشجویان گروه پزشکیِ متأثر از حادثه زلزله کرمانشاه، مبلغ بیست میلیون ریال اهداء کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فرارسیدن سال 1397 را به همه دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و همکاران شاغل در مراکز علمی و مردم غیور و انقلابی ایران تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
سرویس پیام رسان تلگرام با رأی دیوان عالی روسیه مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به نهادهای امنیتی این کشور شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره نزدیک بودن زمان برپایی نماز جماعت در قدس را به عنوان مهم ترین جمله ی ایشان در سال 1396 انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: امروز کشور نیاز به همدلی و همراهی دارد و هر جا مردم از دولت و نظام اسلامی حمایت کرده اند و هرجا درک مشترک بین مردم و مسئولان وجود داشته ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1397 هجری شمسی ، سال 96 سال را به رغم خواست و تلاش های بدخواهان کشو ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
وزیر دفاع روسیه ضمن هشدار درباره استفاده تروریست های سوریه از سلاح های شیمیایی اعلام کرد که تابحال 65 درصد از غوطه شرقی آزاد شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی موفقیت دمشق را عامل خشم مخالفان این کشور دانست و به آمریکا هشدار داد: حمله به سوریه غیرقابل قبول است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
وزیر امورخارجه کشورمان نوشت: ایرانیان با هزاران سال تمدن، دارای چنان عمق تاریخی هستند که اهانت های احمقانه یک رهبر تازه به دوران رسیده را نادیده بگیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در ارتباط با سفر ولی عهد عربستان به آمریکا خواستار توجه ریاض به استراتژی جدید برای مقابله با ایران شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۹    
همزمان با سفر رئیس جمهور به مناطق زلزله زده غرب کشور قرار است هلال احمر به 5 نفر از واجدین شرایط کمک 5 میلیون تومانی اهدا کند؛ پیام نوروزی رئیس جمهور نیز همزمان از همین منطقه پخش خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۱    
عضو هیات علمی نیمه وقت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و عضو هیات علمی واحد تنکابن و رئیس پیشین این دانشگاه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به کرمان:معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سال 1397سالی خوب و پر از موفقیت برای ایران و ایرانیان باشد گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
شاهزاده ولید بن طلال که حدود سه ماه در جریان کمپین ضد فساد در عربستان در بازداشت بود از توافق خود با دولت این کشور در ازای آزادی اش پرده برداشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
کاپیتان ناپولی برای پنجمین بار متوالی به عنوان مرد سال اسلواکی شناخته شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس جمهور با قدردانی از مردم و تمامی مسئولان استانی و کشوری، قوا و نیروهای مسلح و بسیج در رسیدگی به مناطق زلزله زده ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که حق التدریس و خرید خدمت فرهنگیان تا ساعتی دیگر به حساب های بانکی آنها واریز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
وزیر خارجه ترکیه اظهار داشت: آنکارا از واشنگتن نخواسته که از منبج واقع در شمال سوریه خارج شود بلکه خواستار آن شده که نیروهای کرد را از آنجا خارج کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
نیروهای ترکیه تدابیر امنیتی بی سابقه ای را در عفرین لحاظ کردند از جمله اینکه ورودی های این شهر را بستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
شاگردان کی روش آخرین جلسه تمرینی خود در سال 1396 برگزار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در ایام نوروز تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز از ستاد اسکان فرهنگیان استان قم بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گزارشی از فعالیت ها و افتخارات این دانشگاه را در سال 1396 ارائه داد و گفت: سال 1396، بالغ بر 8 میلیارد و هشتصد میلیون ریال تسهیلات مالی در قالب 925 فقره وام شهریه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
ترکیب 28 نفره اردوی تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن سردار آزمون و سامان قدوس تکمیل شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اعلام پذیرش دانشجو در رشته پزشکی از مهر سال 97 از گشایش مرکز تشخیص سرطان ملایر هم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۶    
وضعیت اقامتگاه های بوم گردی استان خراسان جنوبی، پیروی تاکید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص رسیدگی به مشکلات بوم گردی های در کشور، بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۶    
استیون ویلیام هاوکینگ، کیهان شناس و فیزیکدان نظری برجسته بریتانیایی در واپسین روزهای عمرش در حالی که در بستر بیماری بود، به همراه همکارش توماس هرتوگ، فیزیکدان 42 ساله بلژیکی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۶    
سفیر ترکیه در عراق اعلام کرد، کشورش عملیات نظامی در مرزهای مشترک با عراق را آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور از کشف و ضبط 404 قطعه سکه ساسانی، اشکانی و سلوکی در استان مازندران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
کاکه عروسک غول پیکر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال تحویل به میان کودکان زلزله زده می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رییس کل موزه ملی ایران گفت: همزمان با فرا رسیدن نوروز 1397 به منظور استفاده بهینه بازدید کنندگان از آثار موزه و دریافت اطلاعات مستند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۱    
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران گفت: تلاش زیادی کردم تا مجوز قطعه سازی را در صنعت خودروسازی بگیرم ولی دلالان با پول های زیرمیزی نگذاشتند 60 خانواده سر سفره کارخانه ای که احداث کرده بودم، بنشینند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
سرمربی فولاد خوزستان گفت: برای فوتبالیست ها و مربیان از نظر روحی سخت است که ایام عید در کنار خانواده های خودشان نباشند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۸    
اسلو به زودی خانه پایدارترین شهر در دنیا خواهد شد. این شهر که در کنار فرودگاه اسلو ساخته می شود، تمام انرژی مصرفی خود را از منابع تجدیدپذیر تولید خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد، لغو جلسه شورای امنیت درباره موضوع حقوق بشر در سوریه پیام سیاسی مهمی به کشورهای غربی است که تلاش می کنند این شورا را به بازی بگیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۳    
معاون شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به تایید لغو مصوبه برج باغ ها از سوی فرمانداری تهران، گفت: در گذشته رویکرد این بود که برای حفظ یک باغ اجازه داده شود درون آن ساختمان بلندمرتبه ساخته شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
شرکت IBM که یک شرکت تولیدکننده و فروشنده نرم افزار و سخت افزار است در آخرین دستاورد خود موفق به ساخت کوچک ترین کامپیوتر جهان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن سال 1397 را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهوری چین امروز (سه شنبه) به تایوان خودمختار هشدار داد که هر گونه تلاش برای جدایی با مجازات تاریخی همراه خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
بلوک 18.74 درصدی بیمه آسیا در آخرین روز کاری سال 1396 توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شد اما رسما نامی از خریدار این سهم برده نشده؛ بررسی های نشان می دهد این سهم به قیمت پایه خریداری شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهور روز سه شنبه در آستانه سال جدید، راه آهن فیروزان-کرمانشاه به طول 110 کیلومتر را افتتاح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
همزمان با لحظات پایانی سال، مراسم تحویل سال نو در جوار قبور مطهر پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور رئیس، معاونان، کارکنان و جمعی از دانشجویان به همراه خانواده برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی اظهار کرد: بر اساس تاکیدات وزیر کشور بستر و زمینه مناسبی در تمامی استانها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور را خود مردم به وجود آوردند و اگر مردم احساس مسئولیت نکنند و با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی همکاری نداشته باشند این امنیت برقرار نمی شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه و منطقه یک ضرورت است اما مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استان ها برای میزبانی مسافران نوروزی گفت: بستر و زمینه مناسبی در تمامی استان ها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسانی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از کیانوش عیاری، محسن امیریوسفی، رضا درمیشیان و علی عطشانی به دلیل فراهم نشدن شرایط اکران فیلمشان عذرخواهی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
جمعیت هلال احمر ساخت مرکز توانبخشی در روستای کوئیک از توابع سرپل ذهاب را به عهده گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
رییس فرهنگسرای عطارنیشابوری از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری و عضویت رایگان در کتابخانه این فرهنگسرا درتعطیلات نوروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
ساعت 15 فردا اول فروردین ماه مقام معظم رهبری در رواق امام خمینی حرم امام رضا علیه السلام سخنرانی می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
موضوع اسلامی شدن دانشگاه ها همواره از مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان دستگاه های فرهنگی کشور بوده است بر همین اساس سند دانشگاه اسلامی به عنوان نقشه راه اسلامی شدن دانشگاه ها از سوی شورای عالی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
وزارت خارجه سوئد امروز (سه شنبه) سفیر روسیه را بابت این ادعا که سوئد می تواند منبعی از عامل سمی مورد استفاده در حمله به جاسوس سابق روس در انگلیس باشد، احضار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
فدراسیون فوتبال پرتغال از لباس های رسمی این کشور برای جام جهانی روسیه رونمایی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
چهارماه پس از وقوع زلزله 6.4 ریشتری در منطقه غرب کشور، همچنان بسیاری از مردم در چادر زندگی می کنند؛ فقر، بیکاری و نداشتن معیشت، بیش از همیشه مردم زلزله زده را تهدید می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توییت مطلبی، نسبت به انتشار هزینه های جشنواره فیل فجر واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
فرمانده انتظامی پایتخت از استقرار ایست بازرسی در 400 نقطه از تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
اکنون با گسترش تکنولوژی و همه گیرشدن اینترنت بسیاری از دانشگاه های ایران به سمت آموزش های الکترونیکی رفته اند، برای اینکه اینگونه آموزش ها با اقبال بیشتری مواجه شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
واشنگتن و سئول امروز (سه شنبه) اعلام کردند که رزمایش مشترک نظامی دو کشور از ماه آتی میلادی از سر گرفته می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به ایتام کار ارزشمندی است، گفت: توصیه می کنم شرایطی فراهم شود که کودکان ایتام بتوانند علاوه بر درس خواندن، حرفه نیز بیاموزند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
باشگاه السد اعلام کرد که با ژاوی برای تمدید قرارداد دو ساله به توافق رسیده و این بازیکن اسپانیایی دو سال دیگر به حضورش در السد ادامه خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
لیونل مسی دلیل این که دیگر در بازی های فوتبال بیمار نمی شود و حالت تهوع به او دست نمی دهد را فاش کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
تحلیلگران بر این باورند که سال جاری 2018 میلادی سال شهرهای هوشمند و توسعه زیرساخت های لازم برای آن خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
پیش فروش سکه در تعطیلات نوروز با وجود توقف حراج آن، همچنان ادامه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان جوانان هلال احمر، گفت: رانندگی صحیح به کاهش تلفات سوانح جاده ای منجر می شود، در این راستا رانندگانی که در طول سفرهای نوروزی قوانین رانندگی را رعایت کنند، جایزه می گیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهوردر بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ، از روستای زلزله زده میرمیرو بازدید و با مردم این منطقه در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور روز سه شنبه در آستانه سال جدید، از روستای زلزله زده "فتاح بگ " در شهرستان قصرشیرین بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
باغ موزه هنرایرانی در ایام نوروز سال 1397 میزبان شهروندان تهرانی و گردشگران نوروزی خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
فرمانده ناجا با بیان اینکه مرزبانان در آماده باش کامل هستند، گفت: خوشبختانه هیچ تهدیدی در مرزها متوجه ما نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
ایران به همه تنوع آب وهوایی و اقلیمش، اقوام مختلفی را در خود جای داده که مناسک و آیین های رنگارنگشان در نوروز باستانی جذابیت خاصی به هر خطه بخشیده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: علاوه بر آماده باش آتش نشانان 130 ایستگاه آتش نشانی در ایام نوروز، آتش نشانان هنگام تحویل سال در اماکن متبرکه نیز مستقر می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
بعد از تصادف مرگباری که منجر به کشته شدن یک زن در آریزونا شد کمپانی اوبر آزمایش خودروهای خودران را متوقف کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
رئیس جمهوری ترکیه گفت ، نیروهای کشورش حملات خود را علیه یگان های مدافع خلق کرد در سراسر مرز ترکیه با سوریه افزایش می دهند و اگر لازم باشد آن را به مناطق شمالی عراق نیز بسط خواهند داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از انتشار فراخوان جدید طرح جندی شاپور برای پذیرش پروپوزال های مشترک محققان ایران و فرانسه از تیرماه سال آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی ضمن تبریک حلول ماه رحب و سال نو گفت: تدبیر ریاست محترم جمهوری بر حضور در کنار مردم عزیز و رنج دیده زلزله زده استان کرمانشاه بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهوری پیشین فرانسه از سوی پلیس به اتهام تامین مالی غیرقانونی کمپین ریاست جمهوری اش بازداشت شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
سایت دیلی میرور در گزارشی به معرفی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
ولیعهد عربستان برای گفت وگو با مقامات آمریکایی وارد واشنگتن شد و احتمال می رود که محور اصلی این دیدارها ایران باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
روزی نیست که تصادف نداشته باشیم و روزی نیست که انسانی به واسطه تصادف جان خود را از دست ندهد؛ جاده، خودرو و بی دقتی انسان ها، همه در تصادفات نقش دارند اما نقش آدم ها در تصادفات پر رنگ تر از بقیه است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه دو آسیا مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
همایون غنی زاده فیلم سینمایی مسخره باز را با تهیه کنندگی علی مصفا و بازی علی نصیریان و نوید محمدزاده مقابل دوربین می برد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
بازیکنانی که تحت عنوان تیم ملی سیرالئون وارد ایران شده بودند و بازی دوستانه ای را با تیم ملی برگزار کردند، تهدید کرده اند که اگر پول ندهید از ایران نمی رویم!
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن در جدیدترین رده بندی بهترین باشگاه ها و مربیان جهان عنوان بهترین های ایران را کسب کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود تصریح کرد که هیچ شواهدی در خصوص اتهاماتی مبنی بر نقش روسیه در مسموم کردن جاسوس دوجانبه روس وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از زمانی که توسط رهبر معظم انقلاب در این دانشگاه منصوب شدند در سخنرانی های مختلف توصیه هایی برای آینده این دانشگاه در حوزه های مختلف داشته اند تا این ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، اجرای طرح های چابک سازی، مدیریت هزینه ها و دانش بنیان را راه های برون رفت دانشگاه از مشکلات موجود دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آستانه سال نو طی بیانیه ای از مسئولان خواست که گزارش عملکرد سال 96 درباره شعار سال را که مطالبه مردم و رهبر عزیزمان مدظله العالی است را خدمت ملّت ایثارگر ایران ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
پایگاه خبری میدل ایست آی در خبری اختصاصی مدعی شده یک تاجر لبنانی-آمریکایی به نام جورج نادر در اواخر سال 2015، سران کشورهای عرب را در قایقی در دریای سرخ گردهم آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۶    
بعد از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در پیام تبریک نوروز خود، اظهارات ضدایرانی خود را تکرار کرد، وزارت خارجه آمریکا نیز بیانیه ای مشابه صادر کرد.
  • ۱