شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۵۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اندیمشک جوان 10 دی 1395 - andimeshkjavan.ir

اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۷:۲۴    
تهران – ایرنا – خبرگزاری اناتولی نوشت: سفیر روسیه در تل آویو شامگاه پنجشنبه به دلیل مسومیت راهی بیمارستان شد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۷:۰۸    
آتن- ایرنا- تحلیلگر سیاسی و اقتصادی یونانی با اشاره به روند اوضاع عربستان سعودی، گفت: ریاض با اتخاذ تصمیمات غلط در باره نفت، به بحران بی سابقه ای مبتلا شده است.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۶:۴۹    
تهران – ایرنا – ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم خبر کشته شدن ‘ابوجندل’ یکی از سرکردگان داعش که تابعیت کویت را دارد ، تایید کرده است.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۶:۰۴    
تهران-ایرنا- ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در واکنش به وضع تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۵:۵۱    
تهران – ایرنا – جلال الصیدی سرکرده گروهک تروریستی القاعده در حمله پهبادهای آمریکایی در استان بیضا واقع در مرکز یمن کشته شده است.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۵:۲۷    
تهران- ایرنا – اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) و وزارت امنیت داخلی این کشور روز پنجشنبه 9 دی ماه و همزمان با صدور فرمان تحریم روسیه از سوی باراک اوباما ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۵:۰۹    
دمشق – ایرنا – آتش بس فراگیر میان ارتش سوریه و گروه های مسلح در سراسر خاک این کشور آغاز شد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۵۰    
تهران – ایرنا – محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر ضمن استقبال از توافق آتش بس در سوریه گفت: دوحه در مرحله مذاکرات سیاسی نیز از مخالفان سوری حمایت خواهد کرد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۳۲    
تهران-ایرنا- دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین، در واکنش به وضع تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه این اقدام را نشانه سیاست خارجی تجاوزکارانه و غیرقابل پیش بینی اوباما دانست و تاکید کرد این کار با پاسخی ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۲۶    
بندرعباس- ایرنا – نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: آن چیزی که امروز بیش از گذشته دشمنان و سران فتنه از آن نگران هستند ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۰۸    
نطنز، کاشان – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر بادرود نطنز گفت: برخورد دو مینی بوس حامل کارگران کارخانه در محور خالدآباد به ده آباد موجب مجروح شدن شش تن از سرنشینان شد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۰۸    
مشهد- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت یازدهم روی جوانان نگاه ویژه ای دارد و بر این باور است که هر کوتاهی در ارتباط با آنها، آینده ای غیرقابل پیش بینی را رقم خواهد زد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۰۸    
شاهرود- ایرنا- استاد حوزه علمیه قم گفت: در قرآن مجید به صراحت بیان شده که جرم فتنه از قتل شدید تر است ، چون یک ملت را به تباهی می برد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۰۲    
مشهد- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت یازدهم روی جوانان نگاه ویژه ای دارد و بر این باور است که هر کوتاهی در ارتباط با آنها، آینده ای غیرقابل پیش بینی را رقم خواهد زد.