چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۱۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 30 آذر 1395 - asrekhodro.com

عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۶    
عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۹    
عصر خودرو- دو سارق سابقه دار که اقدام به سرقت 4 میلیارد ریال اشیا قیمتی از صندوق عقب خودرو مرد عتیقه فروش کرده بودند،شناسایی و دستگیر شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۴    
عصر خودرو- خودروسازی ب ام و آلمان طرحی نو را برای آینده سیستم اطلاع رسانی داخل اتومبیل ارائه داده است که می تواند جایگزین روش های سنتی ارتباط راننده با خودرو شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۴    
عصر خودرو- زمانی که یک لامبورگینی اوراکان و یک فراری 458 ایتالیا با هم تصادف کنند. احتمالا آه از نهاد طرفداران و دوستداران خودرو بلند می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۹    
عصر خودرو: خبرها و رایزنی های احتمالی حاکی از این است که پژو 207i صندوق دار، زمستان امسال به بازار ایران می آید. این روزها نسخه اتوماتیک آن با ECU ایرانیزه شده خود در سطحشهر در حال تست فنی می باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۹    
عصر خودرو- معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توصیه های لازم درباره چگونگی کنترل خودرو هنگام ُسرخوردن را به رانندگان گوشزد کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۹    
به گزارش عصر خودرو:نشست خبری مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با حضور نمایندگان رسانه ها جهت تشریح جزییات برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در محل ساختمان یادمان نمایشگاه شهر ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۴    
عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ظرفیت های فراوانی برای معرفی در عرصه های مختلف دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۴    
عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا فروش 2 محصول خود را بمناسبت هفته وحدت آغاز نمود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۴    
عصر خودرو- نیویورکی ها برای یافتن جای پارک و زودتر رسیدن به دستگاه پارکومتر صبح ها استرس می گیرند اما حالا با نصب پارکومتر هوشمند ممکن است این مشکل برطرف شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۹    
عصر خودرو: تولید نسل جدید خودروهای i30 در مجموعه مونتاژ نوسوویس در جمهوری چک که در سال 2006 به عنوان کارخانه اصلی هیوندای در اروپا تاسیس شد، شروع شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۴    
عصر خودرو- مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از پیش بینی باران، برف و وزش باد در مناطق جنوب غرب، مرکز و به تدریج شمال شرق کشور و دامنه های البرز شرقی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۹    
عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران، برای کاهش ترافیک تهران و ورود خودرو از شهرهای دیگر به تهران پیشنهاد داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۹    
عصر خودرو- کلیات مصوب برنامه ششم توسعه ضمن صدور مجوز برای افزایش قیمت حامل های انرژی در قالب اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، شرایط کسب درآمد و خرج آن را نیز تعیین کرد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۹    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی محلات گفت: باند سارقان باتری خودروهای سنگین با جدیت نیروی پلیس در این شهرستان متلاشی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو فراخوان جشنواره هنری خود با عنوان "حرکت" را در سه حوزه عکس، کاریکاتور و طراحی پوستر منتشر کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۴    
عصر خودرو- لاستیک و رینگ از جمله مهم ترین بخش هایی هستند که می توانند روی عملکرد خودرو تاثیر بگذارند، چرا که خودرو در صورت داشتن لاستیک ها و رینگ مناسب کنترلش راحت تر می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۴    
عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ارسال نامه ای با امضای اعضای این شورا به ریاست جمهوری مبنی بر عدم شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۴    
عصر خودرو- رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برای جان انسان ها ارزش قائل هستیم افزود: متاسفانه سونامی سکته و سرطان ناشی از آلودگی هوای شهر تهران ادامه دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۹    
عصر خودرو- معاون مبارزه باسرقت آگاهی ناجابا اشاره به بازدید کارآگاهان این پلیس از مجموعه ایران خودروگفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
عصر خودرو- نخستین نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل ونقل و صنایع وابسته از بیست و هشتم تا سی ام آذرماه برگزار شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
عصر خودرو: قبل از اینکه اشکودا در سال 1905 خودروسازی را شروع کند، واکلاو لورین و واکلاو کلمنت موسسان این شرکت، دوچرخه و موتورسیکلت تولید می کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۴    
عصر خودرو- سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق شد در حوزه قطعات و مجموعه خودرو عنوان صادرکننده نمونه استان تهران را از آن خود کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۴    
عصر خودرو: شرکت آریا دیزل که از تاریخ 28 آذرماه تا امروز در نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته حضور داشت از بازخورد این نمایشگاه خرسند بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۹    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه گاز جایگاه های سوخت CNG، قطع شده است، گفت: در راستای پیشگیری از افت فشار و تامین گاز بخش خانگی، گاز جایگاه سوخت CNG قطع شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
عصر خودرو-او در طول دوره مدیریتش توانست فروش داخلی قوی، کارایی مداوم و باثبات در اروپا و رشد جدید در بازار لوکس و شاسی بلندهای چین را رقم بزند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۴    
عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران با تشبیه مسافرکش های شهرستانی در تهران به دستفروشان شهرستان، خواستار برخورد با این پدیده شوم شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
عصر خودرو- در معاملات امروز سه شنبه 30 آذرماه شاخص کل گروه خودرو با افت 341 واحدی به مدار 18 هزار و 905 واحد عقب گرد کرد و بازدهی گروه 1 درصد کمتر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
عصر خودرو- بنزین، سوخت، قاچاق سوخت و کارت سوخت داستان های به هم گره خورده ای هستند که هر روز مسئله ای درباره آن ها مطرح می شود و هم اکنون حذف یا ابقای کارت سوخت در آستانه تصمیم گیری نمایندگان مجلس ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در استان های لرستان، اصفهان و مازندران خبر داد و گفت: تردد در محور اسلام - خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
عصر خودرو- رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران ترافیک چند هفته تهران را مصنوعی و غیرعادی دانست.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۴    
عصر خودرو- یک راننده با ورود به داخل صرافی در شیخ نشین شارجه باعث مرگ نگهبان و مصدومیت یکی از کارمندان صرافی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۹    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نباید حل تمام معضلات را از پلیس انتظار داشت گفت: یک سازمان مجوز شماره گذاری موتورهای کاربراتوری آلوده کننده را صادر می کند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۹    
عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تبدیل 2500 شرکت حمل و نقل مسافری کشور به 30 تا 40 برند خبر داد و گفت: آئین نامه این برنامه توسط سازمان راهداری ابلاغ شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستکاری چراغ های راهنمایی و رانندگی موجب کاهش ترافیک در سطح شهر نمی شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
عصر خودرو- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری در ردیف پلاک گذاری قرار گرفته است که از پلیس راهور تقاضا می شود نسبت به پلاک گذاری این موتورسیکلت ها اقدام نکنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: هیچ قراردادی پلیس راهور با نمایشگاهی ندارد و باید تمامی دستگاه ها در معضل ترافیک نقش خود را به درستی ایفا کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
عصر خودرو- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از عجز پلیس در کنترل ترافیک تهران گلایه کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو لیست قیمت جدید محصولات خود را منتشر نمود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۴    
عصر خودرو- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت که روزهای ناسالم در استان البرز نسبت به 3 سال گذشته به یک سوم کاهش و در مقایسه با سال 92 به نصف کاهش یافته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۹    
عصر خودرو- مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی ضمن حمایت از تصویب طرح اصلاح مادۀ 1 قانون توسعۀ حمل ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و اشاره به فواید تصویب و اجرای این طرح در راستای جلوگیری از قاچاق ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
عصر خودرو- بررسی بازار خودورهای آلمانی در ایران نشان از آن دارد که برای داشتن یک آلمانی جذاب باید 130 میلیون تا بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
عصر خودرو: فیات-کرایسلر اولین تصاویر از ناوگان تست خودروی هیبریدی خودران کرایسلر پاسفیکا را که برای شرکت خودروی خودران گوگل(وایمو) توسعه داده، منتشر کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
عصر خودرو - یکی از خودروهایی که قرار بر آن است تا ایران خودرو و پژو با یکدیگر در ایران آن را تولید کنند، پژو 2008 است که بر پلتفرم پژو 208 طراحی و ساخته شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
عصر خودرو - پژو 208 مانند مدلهای 206 و 207 ظاهر بسیار زیبایی دارد و دارای دو حالت 3 در و 3 در است این ماشین از نظر اندازه در کلاس خودروهای سوپر مینی قرار می گیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۵    
عصر خودرو- راننده خودرو وانت در حال تخلیه میلگردها بود که ناگهان تعداد زیادی از میلگردها بر روی وی سقوط می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
عصر خودرو- یک دستگاه تریلی حامل 2 شاخه ستون فلزی پیش ساخته به وزن 10 تن، به هنگام حرکت به صورت نیمه واژگون قرار گرفته و هر دو ستون فلزی بر روی اتاقک خودرو سقوط کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام محدودیت های ترافیکی در محور کرج – چالوس، گفت: رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: تعداد 23 عدد دوربین سرعت سنج لیزرگان در اختیار پلیس راه استان برای کنترل و ثبت تخلف سرعت قرار گرفته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ لحظاتی قبل در جلسه علنی شورای شهر تهران حاضر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران، گفت: با توجه به حجم ترافیک در شهر یکی از راهکارها برای کاهش ترافیک این است که زمان بندی مدارس و ادارات مورد بازنگری قرار بگیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل و ترافیک کشور در رابطه با آخرین وضعیت جوی جاده های کشور، گفت: امروز در اغلب محورهای آذربایجان غربی، استان مرکزی و همدان دارای بارش برف هستند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: بزرگراه های اصلی و حساس پایتخت در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال به دوربین های ثبت حرکت مارپیچ مجهز می شوند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در قرارداد با شرکت پژو دست یابی به ساخت داخل 40درصد در پایان سال اول و 70 درصد تا پایان سال چهارم هدفگذاری شده که ما بر اجرای دقیق مفاد قرارداد پافشاری ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۰    
عصر خودرو- شرکت سایپا پرس برای اولین بار موفق به کسب نمره 17 و ارتقای 9 پله ای در آخرین رتبه بندی کیفی رنوپارس و دستیابی به External PPM صفر در ماههای اخیر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۵    
عصر خودرو- انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
عصر خودرو- ارزش پایه انواع خودروهای وارداتی برند تویوتا به قیمت فوب با احتساب کرایه اعلام شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
عصر خودرو- ناوگان اتوبوسرانی پایتخت امشب به مناسبت یلدا تا ساعت 24 فعال است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵    
عصر خودرو- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: بخشی از رشد اقتصادی 7.4 درصدی در شش ماهه نخست امسال ناشی از افزایش قابل توجه تولید خودرو در کشور بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵    
عصر خودرو- شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا در ممیزی دوره ای سه ماهه رنو، موفق به کسب عنوان سبز در همپوشانی و انطباق نتایج کیفی با تیم رنو مرکزی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۰    
عصر خودرو- پمپ بنزین خودرو رانا به مبلغ 169 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۰    
عصر خودرو- با توجه به برنامه ایساکو برای رساندن زمان امدادرسانی به کمتر از 25 دقیقه، مشتریان می توانند امیدوار باشند که خدمات مربوطه را در مدت زمان کمتری در مقایسه با گذشته دریافت کنند و این موضوع بر ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۰    
عصر خودرو- براساس آمار منتشر شده از سهم بازار خودروهای سواری طی 8 ماه سال جاری، تولیدکنندگان داخلی در مجموع با 88 درصد در صدر جدول قرار دارند ...