دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۴:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 16 اردیبهشت 1403 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 29 اسفند 1400 عصر امروز 1 فروردین 1401 عصر امروز 29 اسفند 1402 عصر امروز 31 فروردین 1403 عصر امروز 1 اردیبهشت 1403 عصر امروز 2 اردیبهشت 1403 عصر امروز 3 اردیبهشت 1403 عصر امروز 4 اردیبهشت 1403 عصر امروز 5 اردیبهشت 1403 عصر امروز 6 اردیبهشت 1403 عصر امروز 7 اردیبهشت 1403 عصر امروز 8 اردیبهشت 1403 عصر امروز 9 اردیبهشت 1403 عصر امروز 10 اردیبهشت 1403 عصر امروز 11 اردیبهشت 1403 عصر امروز 12 اردیبهشت 1403 عصر امروز 13 اردیبهشت 1403 عصر امروز 14 اردیبهشت 1403 عصر امروز 15 اردیبهشت 1403 عصر امروز 16 اردیبهشت 1403 عصر امروز 17 اردیبهشت 1403 عصر امروز 18 اردیبهشت 1403 عصر امروز 19 اردیبهشت 1403 عصر امروز 20 اردیبهشت 1403 عصر امروز 21 اردیبهشت 1403 عصر امروز 22 اردیبهشت 1403 عصر امروز 23 اردیبهشت 1403 عصر امروز 24 اردیبهشت 1403 عصر امروز 25 اردیبهشت 1403 عصر امروز 26 اردیبهشت 1403 عصر امروز 27 اردیبهشت 1403 عصر امروز 28 اردیبهشت 1403 عصر امروز 29 اردیبهشت 1403 عصر امروز 30 اردیبهشت 1403 عصر امروز 31 اردیبهشت 1403 
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۱    
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۱    
یک رسانه عبری زبان گزارشی از مذاکرات مبادله اسرا و آتش بس که در قاهره در جریان بود منتشر و اعلام کرد، این مذاکرات در آستانه شکست قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۱    
به گزارش عصر امروز، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت. ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۱    
بر اساس اصلاحیه مصوبه هییت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی 28500 تومانی اضافه شد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۵    
رئیس یونیسف هشدار داده که هرگونه حمله محتمل و تمام عیار رژیم اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه فاجعه ای برای کودکان به ارمغان خواهد آورد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
معارضین جمهوری اسلامی به دانشجویان آمریکایی در کالیفرنیا حمله کردند. دانشجویانی که علیه جنایت اسرائیل در غزه تظاهرات کرده بودند!
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
از مجموع 270 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، 190 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 432 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
قیمت طلا و ارز در بازار تهران امروز با کاهش همراه شده و هر گرم طلای 18 عیار به کانال 3.3 میلیونی، سکه طرح جدید به کانال 40 میلیونی و دلار به کانال 50 هزار تومان بازگشته است.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اسماعیل هنیه امروز یکشنبه با اشاره به روند اعزام هیأت خود به قاهره برای مذاکره، بر جدیت مقاومت فلسطین در دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرا تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: پیش از این برخی آدرس غلط دادند که ورود بانوان به ورزشگاه ها هنجارشکنی را کاهش می دهد.برای هنجارشکن فرقی ندارد در چه محیطی حضور دارد و کار خودش را انجام می دهد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
مقاومت حماس امروز یکشنبه در عملیاتی ویژه و غافلگیرکننده در جنوب فلسطین اشغالی، یک مقر فرماندهی تازه احداث شده برای بمباران رفح را هدف قرار داد. 13 نظامی اسرائیلی در این حمله کشته و زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
به گزارش عصر امروز مهدی جهان تیغی در مطلبی نوشت: یک: اکثریت قاطع مردم، علما و حوزه های علمیه اهل سنت ایران به گواه آنچه در تمام این سالها در صحنه عمل مشاهده شده ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
رییس اقلیم کردستان عراق در رٲس هیأتی عالی رتبە وارد تهران شد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست لبنان برای دومین بار به مقام قهرمانی قاره آسیا دست یافت.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه 2 میلیارد تومان جریمه شد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
بمب 2000 پوندی مارک 84 در دامن جورج واشنگتن که بر روی آن نوشته "تامین مالی شده توسط هاروارد".
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
یک روزنامه آمریکایی نوشت که کارخانه هواپیماسازی بوئینگ، به دلیل فقدان یک قطعه اصلی که روسیه آن را تامین می کند، قادر به تولید یکی از محصولات مهم خود نیست!
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز؛ جناب ضرغامی، در حالیکه آمران به معروف و ناهیان از منکر پس از شورش ز ز آ، بسیار مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفته اند، شما از کدام بغض صحبت می کنید؟ ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
برای امتیاز دادن در مذاکرات استفاده می شود زیرا در تقسیم بندی ، وظیفه فشار بر حماس بر عهده مصر و قطر است و از همین رو در هنگامه نقاط حساس مذاکرات این تهدید رونمایی می شود.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
ایلان ماسک که پیش از این به دلیل موضع گیری علیه اسرائیل، مورد حمله قانونگذاران و بسیاری از شرکت ها قرار گرفته بود، اکنون با انتشار یک نظرسنجی در ایکس ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعتراف کرد که علی رغم برخی اقدامات کشورهای اروپایی علیه روسیه، هنوز برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، روسیه را یک دوست خوب می دانند.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
به گزارش عصر امروز نماینده مردم تهران گفت : کمیسیون فرهنگی مجلس بیش از شش هزار و هفتصد ساعت کار تخصصی بر روی لایحه حجاب و عفاف انجام داده است.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
به گزارش عصر امروز دکتر بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به انتقاد پرتکرار و نادرست این روزها از لایحه حجاب و عفاف واکنش نشان داد. به گزارش سراج24:؛
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
تیم فوتبال پورتو موفق شد در چارچوب هفته سی دوم رقابت های لیگ برتر پرتغال با نتیجه 3 بر صفر چاوز را مغلوب کند.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
شهردار منطقه 3 تهران جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جاده های کشور، محورهای شمالی با توجه به اتمام تعطیلات هم اکنون مسیر چالوس و هراز ترافیک سنگین گزارش شده است.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
قیمت هر سکه طرح جدید امروز یکشنبه (16 اردیبهشت) در بازار طلای تهران با افت 400 هزار تومانی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنجشنبه) 41 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی خوبی بر مسائل مختلف امنیتی دارند ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
وزارت بازرگانی و صنعت هند از صادرات 134 میلیون دلاری برنج این کشور به ایران در دو ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
در روز های اخیر برخی طلافروشان نسبت به ثبت معاملات در سامانه های متعدد اعتراض کردند؛ این در حالی است که طبق اعلام رسمی سازمان امور مالیاتی نیازی به ثبت اطلاعات مودیان طلا و جواهر در سامانه ی مودیان ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
رئیس شورای شهر تهران در خصوص قراردادهای چینی، گفت: این قراردادها محرمانه بوده و زیر نظر متخصصین وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و ...منعقد شده است.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از تداوم حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
به گزارش عصر امروز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
با توجه به افزایش مصرف بنزین حدود 2.7میلیارد دلار با پتروشیمی ها قرارداد بسته شده است که در سال جاری بخشی از ظرفیت خود را به حوزه تولید بنزین اختصاص دهند.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز؛ خاطرمان هست که چند سال پیش مقام معظم رهبری خطاب به وزارت بهداشت با این مضمون فرمودند: ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
به گزارش عصر امروز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۶    
به گزارش عصر امروز تحولات افکارعمومی آمریکا به خوبی موید آن است که آرمان فلسطین اشغالی به عنوان یکی از مهمترین تفکرات بنیادین جهان تبدیل شده است ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۶    
به گزارش عصر امروز ما اینجا با 30 هزار تماشاگر خوشحالیم که صعود کردیم ولی مردم فسلطین در یک فاجعه بزرگ به سر می برند ، این حرف های حمایتی سام مرسی ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۶    
وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن ضیف الله الشامی امروز یکشنبه اعلام کرد که طی روزهای آتی عملیات علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۱    
به گزارش عصر امروز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران در بانجول به تشریح برنامه های سفر و شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا و دیدارها ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۱    
به گزارش عصر امروز، در سایه حواشی متعددی که درباره مذاکرات آتش بس غزه در قاهره وجود دارد و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است منابع برجسته وابسته به مقاومت فلسطین شب گذشته، شنبه شب ...
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۱    
مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.
عصر امروز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۱    
ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد.