دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۲۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 30 بهمن 1393 - baharnews.ir

بهار نیوز 30 دی 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 1 بهمن 1393 بهار نیوز 2 بهمن 1393 بهار نیوز 3 بهمن 1393 بهار نیوز 4 بهمن 1393 بهار نیوز 5 بهمن 1393 بهار نیوز 6 بهمن 1393 بهار نیوز 7 بهمن 1393 بهار نیوز 8 بهمن 1393 بهار نیوز 9 بهمن 1393 بهار نیوز 10 بهمن 1393 بهار نیوز 11 بهمن 1393 بهار نیوز 12 بهمن 1393 بهار نیوز 13 بهمن 1393 بهار نیوز 14 بهمن 1393 بهار نیوز 15 بهمن 1393 بهار نیوز 16 بهمن 1393 بهار نیوز 17 بهمن 1393 بهار نیوز 18 بهمن 1393 بهار نیوز 19 بهمن 1393 بهار نیوز 20 بهمن 1393 بهار نیوز 21 بهمن 1393 بهار نیوز 22 بهمن 1393 بهار نیوز 23 بهمن 1393 بهار نیوز 24 بهمن 1393 بهار نیوز 25 بهمن 1393 بهار نیوز 26 بهمن 1393 بهار نیوز 27 بهمن 1393 بهار نیوز 28 بهمن 1393 بهار نیوز 29 بهمن 1393 بهار نیوز 30 بهمن 1393 
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۷    
گروه ورزشی: اولین حضور فرهاد مجیدی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال، کسب دومین سهمیه المپیک، کشمکش در باشگاه پرسپولیس و بازگشت تونی اولیویرا به تراکتورسازی از مهمترین اتفاقات هفت روز گذشته ورزش بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۲    
گروه سیاسی: معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد درباره ممنوع التصویر بودن سید محمد خاتمی گفت: این موضوعات را باید از دولت بپرسید!
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۴    
گروه سیاسی: یادگار امام تأکید کرد: اسلام مورد نظر امام اسلامی برای فرداست نه اسلامی که در گذشته زندگی کرده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۸    
گروه سیاسی: عضو مجلس خبرگان رهبری از انعکاس نادرست اظهاراتش در برخی رسانه ها انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۹    
گروه سیاسی: سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مردان اعتدال مذاکرات را با قوت دنبال می کنند، گفت: مذاکره با منطق قوی قابل حل است، نه با درشت گویی.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۸    
گروه بین الملل: شبکه خبری آمریکایی سی بی اس ، تصویر جدیدی از ابو بکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش را منتشر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
گروه ورزشی: مدافع باتجربه صبا طبق معمول با حالتی اعتراضی با خبرنگاران صحبت کرد و از پشت پرده های فوتبال گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۶    
گروه ورزشی: تیم ملی ایران با شکست برابر آذربایجان جام قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را از دست داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۳    
گروه ورزشی: تماشاگران کم تعداد حاضر در ورزشگاه آزادی خواستار ترک پرسپولیس توسط حمید درخشان شدند و شعارهایی را هم علیه او سر دادند!
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۴    
گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در شرایطی با تساوی به پایان رساند که قبل از این صحبت هایی مبنی بر تغییر سرمربی این تیم و حضور برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
گروه ورزشی: امروز در ورزشگاه آزادی ممکن است اتفاقات خیلی مهمی رخ بدهد. مهدی تارتار و حمید درخشان که با لباس پاس و پرسپولیس بارها مقابل هم قرار گرفته اند، این بار در کسوت مربی با هم خواهند جنگید.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
گروه بین الملل: یک کارشناس نظامی آمریکایی اعلام کرد که صدها تفنگدار آمریکایی وارد عراق شده اند تا در عملیات آزاد سازی موصل مشارکت داشته باشند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
شرکت بیمه ای می خواست از ما حمایت کند اما شرطش این بود که اسم داعش را از کار حذف کنیم. آنها در قلب تهران از داعش می هراسیدند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
گروه جامعه: بهره برداران سیاسی از ماجرای گرد و غبار خوزستان، باید بدانند که با حاشیه سازی ها و تلاش های بیهوده ی خود تنها مانعی بر سر راه کسانی خواهند بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
گروه هنری: با توجه به استقبال کاربران محترم خصوصا جوانان عزیز، گروه فرهنگ و هنر بهارنیوز، آهنگ های زیبا و ترجیحا جدید خوانندگان موسیقی ایران را بر روی سایت قرار می دهد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۰    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۰    
گروه فرهنگ و هنر: تالار وحدت تهران عصر چهارشنبه 29 بهمن ماه در هفتمین روز از سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر میزبان کوارتت نو بُردرز از کشور تونس و سوئیس بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
گروه سلامت: بخش عمده تخلفاتی که در صنایع غذایی انجام می شود، به وسیله مردم قابل مشاهده و شناسایی نیست و حتما باید آزمایشگاه های حرفه ای سازمان غذا و دارو آنها را رصد کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
گروه ورزشی- رسانه ها: هفته نامه همشهری تماشاگر در گزارشی نوشت: پنجشنبه هفته گذشته سی امین سالروز تولد کریستیانو رونالدو بود؛ بازیکنی که طرفداران بسیاری دارد و برخی هم برایش مراسم تولد برگزار کردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
گروه ورزشی: در هفته بیستم لیگ برتر ایران سه تیم فولاد، استقلال و سپاهان برای رسیدن به صدر جدول با یکدیگر رقابت می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
گروه ورزشی: بسیاری از بازیکنان خارجی که گام به لیگ برتر ایران می گذارند اغلب کارایی لازم را ندارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
گروه جامعه: عضو ارشد مرجع ملی حقوق کودک درباره تنبیه بدنی کودکان گفت: سهل انگاری، آسیب رسانی، خشونت جسمی و روحی نسبت به کودک و... از جمله اقداماتی هستند که کودک آزاری تلقی می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
...در بسیاری از موارد مورد اختلاف مانند حجاب و پوشش اسلامی، موسیقی، فرهنگ و هنر و..... دیدگاه علما و مراجع عظام شاید متفاوت باشد ولی نباید دلیلی شود برای ایجاد تشنج
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
گروه ورزشی: سایت یوفا 5 بازی خاطره انگیز ستاره آرژانتینی بارسلونا را به مناسبت بیست و سومین هت تریکش در سیصدمین بازی برای این تیم مورد بررسی قرار داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
گروه اقتصادی: در شرایطی که آخرین ماه سال از فردا آغاز می شود و جنب و جوش خریدهای شب عید در میان ایرانی ها اوج گرفته، بازار خودرو همچنان چشم به راه مشتریان مانده و انتظارشان را می کشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
گروه جامعه: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مطابق برنامه پنجم توسعه 356 برنامه را در راستای مبارزه با مواد مخدر تالیف کرده ایم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
گروه اقتصادی- رسانه ها: یکی از اساسی ترین اهداف دولت یازدهم بهبود وضعیت اقتصادی کشور و سطح معیشت مردم است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
گروه سیاسی: معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: هنوز سه چهار ماه از روی کار آمدن دولت نگذشته بود که رهبران افراطیون در قم و جاهای دیگر به حرکت اعتدالی نسبت هایی را روا داشتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
گروه بین الملل: مقام های دیپلماتیک و نظامی عالی رتبه پاکستانی اعلام کردند که رهبری طالبان افغانستان برای شرکت در مذاکرات صلح با دولت کابل در ماه آینده اعلام آمادگی کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۹    
گروه جامعه: پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: حداد عادل گفت: آموزش وپرورش را باید خوب اداره کرد. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۶    
استان خوزستان، کانون اقتصاد نفتی ایران است. اگر دکل های حفاری شرکت نفت بخوابد و اگر پتروشیمی و فولاد تعطیل شود، فقط خوزستان ضربه نمی خورد. مطمئنا اگر حالت اضطرار ادامه پیدا کند، این اتفاق بعید نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
گروه فرهنگ و هنر: فصل جوایز سینمایی به ایستگاه آخر خود یعنی جوایز اسکار رسیده است و همچون هر سال بازار پیش بینی برندگان در شاخه های گوناگون داغ است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
گروه اقتصادی: در هفته ای که گذشت حوزه کار با خبرهای اندک اما تاثیرگذاری همراه بود که از جمله آنها می توان به نحوه تعیین دستمزد سال آینده کارگران و افزایش پایه سنواتی آنها اشاره کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
گروه حوادث: تحقیقات کارگاهان پلیس برای کشف انگیزه پسری جوان که یک ماه پیش دوست خود را در باغ خانه شان به قتل رسانده بود همچنان ادامه دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
گروه جامعه: موتورسواری از آن دسته رشته هایی بوده که بانوان ایرانی بعد از انقلاب به دلیل مسایل شرعی و موازین اسلامی برای فعالیت در آن با ممانعت مواجه بوده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۹    
گروه جامعه: حکم امحا بیش از 224 تن آبلیموی غیرقابل مصرف انسانی 29 بهمن در محل کارخانه تولید کننده که 30 سال قدمت در تولید دارد، اجرایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۹    
گروه جامعه: در راستای گسترش همکاری های قضایی جمهوری اسلامی اسلامی ایران و ترکیه، دو ایرانی که در زندان های ترکیه بسر می بردند، به پلیس اینترپل کشورمان تحویل داده شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۹    
گروه حوادث: پسر نوجوان که خواهرش را به قتل رسانده و جسدش را در خانه دفن کرده بود، به شرط اخراج از ایران توسط مادرش بخشیده شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
گروه فرهنگ و هنر: اجرای پرشور و هیجان گروه موسیقی محلی سازینه با بزرگداشت پروین بهمنی - احیاگر فرهنگ شفاهی ایل قشقایی - گره خورد و شبی به یادماندنی را برای تماشاگران تالار وحدت به ثبت رساند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
گروه فرهنگ و هنر: تازه ترین شماره نشریه تصویر با استفاده از تصویر اثر آیدین آغداشلو به عنوان طرح روی جلد، رونمایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
گروه اقتصادی: آخرین سهمیه بنزین خودروها در سال 93 که ممکن است آخرین سهمیه با قیمت های فعلی باشد، امشب ساعت 24 در کارتهای سوخت واریز می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
گروه سیاسی: دانشگاه ماساچوست اعلام کرد سیاست عدم جذب دانشجویان ایرانی در رشته های مهندسی را لغو کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
گروه سیاسی: رییس جمهور شب گذشته در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، در منزل شهید حجت الاسلام محمدحسین عنایتی حضور یافت و با همسر این شهید در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
گروه اقتصادی: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: برنامه وزارت راه و شهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان سال آینده است اما به احتمال فراوان بیش از 90 درصد این واحدها تا پایان سال 94 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
گروه سیاسی: پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همایش سراسری جوانان عضو و هواداران حزب اعتدال و توسعه قرائت شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
گروه جامعه: عضو کمیته کشوری ابولا، پیشگیری از این بیماری را نیازمند رعایت استانداردهای بهداشتی و کنترل عفونت در کشور دانست و اظهار کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
گروه جامعه: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: فوت ناشی از حوادث رانندگی در شش ماه امسال نسبت به سال گذشته 6.3 درصد کاهش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
در حقیقت باید از این مخالفان و منتقدان پرشور در مجلس پرسید که شما در این چند سالی که در مجلس بوده اید چه مقدار تلاش کردید تا سرانه بودجه محیط زیست بالا رود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
گروه سیاسی: وزیران خارجه ایران و آمریکا هفته آینده در ژنو دیدار می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
گروه اقتصادی: طلا در بازار جهانی پس از انتشار گزارش بانک مرکزی آمریکا که نشان داد بعضی از مقامات بانکی همچنان به پایین نگه داشتن نرخ های بهره تمایل دارند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام اینکه کشورش نه با اسلام بلکه با کسانی در جنگ است که اسلام را به انحراف کشانده اند گفت: مسئول خشونت و تروریسم نه ادیان بلکه انسان ها هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
گروه جامعه: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مرکزی با اشاره به سرپرست خانوار بودن برخی از زنان معتاد و یا بدسرپرست بودن این افراد تصریح کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
گروه سیاسی-رسانه ها: غلامعلی رجایی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نا مه ای به انتقادات احمد توکلی و سلیمی نمین درباره نامه چندی قبل خود پاسخ داده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
گروه ورزشی: رونالدو با گلزنی در مقابل شالکه موفق شد با رکورد گلزنی مسی و رائول در رقابت های باشگاهی اروپا برابری کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۱:۳۹    
گروه ورزشی: رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل شالکه، صعودش به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان را تا اندازه زیادی قطعی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۱:۲۴    
گروه سیاسی: رئیس کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: شکایت برخی نمایندگان در مورد افرادی که از محمدرضا رحیمی در مجلس پول دریافت کرده اند٬ به کمیسیون اصل 90 واصل شده و ما برای روشن شدن ابعاد این موضوع٬ استعلام ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۱:۲۱    
گروه سیاسی: اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از محدودیت های ایجاد شده برای رئیس جمهور اسبق کشورمان ابراز تاسف کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۱:۰۰    
گروه جامعه: پس از ماه ها جدل، موزه "انسان" در شهر برلین افتتاح شد. این موزه آثار کالبدشناس معروف آلمانی را به نمایش می گذارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۵۴    
گروه بین الملل: خالد شروف، شهروند استرالیایی(لبنانی تبار) که 32 سال پیش در شهر سیدنی استرالیا چشم به جهان گشود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۸    
گروه بین الملل: میان ارتش سوریه و نیروهای مسلح مخالف در شهر حلب تاکنون دست کم 150 کشته برجا گذاشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۲    
گروه بین الملل: رهبر گروه تروریستی بوکوحرام اعلام کرد مانع از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 28 مارس در نیجریه خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۳۹    
گروه بین الملل: گروهی از کردهای شاهباک که توانسته اند از شهر موصل فرار کرده و خود را به مناطق تحت اداره دولت اقلیم کردستان عراق برسانند، از آخرین وضعیت این شهر خبر دادند.