دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 26 تیر 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 تیر 1394 بسیج 2 تیر 1394 بسیج 3 تیر 1394 بسیج 4 تیر 1394 بسیج 5 تیر 1394 بسیج 6 تیر 1394 بسیج 7 تیر 1394 بسیج 8 تیر 1394 بسیج 9 تیر 1394 بسیج 10 تیر 1394 بسیج 11 تیر 1394 بسیج 12 تیر 1394 بسیج 13 تیر 1394 بسیج 14 تیر 1394 بسیج 15 تیر 1394 بسیج 16 تیر 1394 بسیج 17 تیر 1394 بسیج 18 تیر 1394 بسیج 19 تیر 1394 بسیج 20 تیر 1394 بسیج 21 تیر 1394 بسیج 22 تیر 1394 بسیج 23 تیر 1394 بسیج 24 تیر 1394 بسیج 25 تیر 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 27 تیر 1394 بسیج 28 تیر 1394 بسیج 29 تیر 1394 بسیج 30 تیر 1394 بسیج 31 تیر 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۲    
امام جمعه آشتیان تأکید کرد: موضوع هسته ای یک مسئله ملی بوده و باید همچنان باقی بماند، هزینه هسته ای شدن را مردم پرداخت کردند و هیچ جناح و حزبی حق ندارد آن را به نفع خود مصادره کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۸    
وزیر دارایی جدید یونان با ارسال نامه ای به صندوق بین المللی پول، رسما از این نهاد مالی درخواست کمک مالی و اعتبار جدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۷    
گروه خیزش بیداری ادبی پس از انتشار یک تصویر از رهبر انقلاب در روز عید سعید فطر، بداهه ای به صورت مراوده ای سروده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۹    
امام جمعه موقت ساری گفت: ایران هراسی دشمن در دهه اخیر با طرح مسئله سلاح هسته ای شدت پیدا کرد ولی با مذاکرات اخیر این مسئله کمرنگ شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۹    
کارشناس مذهبی و پژوهشگر سیره شهدا در تبیین سه شاخصه اصلی شخصیت همگی شهدا، ثبات قدم، اعتماد و اتکا به خدا و حیا را ویژگی های اصلی شکل دهنده شخصیت این لاله های جاودان برشمرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری بسیج: نائب رئیس شورای اسلامی تبریز در مورد کمک به تیم های فوتبال استان، گفت: باید اجازه بدهیم کسانی که عمرشان را در فوتبال گذاشته و مو سفید کرده فوتبال هستند برای تیم های ما تصمیم بگیرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۵    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: استان مازندران در مرداد ماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) میزبان 30 شهید غواص و خط شکن دفاع مقدس می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۸    
همزمان با تعطیلات عید فطر شهر توریستی سرعین در اختیار مسافران قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۶    
مسئول ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان گفت: جشنواره داستان نویسی مینی مال در خوزستان در دو بخش کشوری و استانی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز ماهواره ابزار شیطان و دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و وسیله ای برای از بین بردن دین و غیرت دینی مسلمانان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۸    
مسابقات جام رمضان که از اول این ماه مبارک با حضور 15 تیم از از شهرستان نمین آغاز شده بود با مشخص شدن تیم های برتر به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۵    
مراسم تجلیل تجلیل از فعالان قرآنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران صبح پنجشنبه با حضور فرماندهی سپاه گچساران و مسئول نمایندگی ولی فقیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۹    
سرلشکر دکتر محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران علت دوباره پوشیدن لباس نظامی خود را شرح داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۵    
جانشین سپاه شهرستان مشگین شهر گفت: مقاومت 36 ساله مردم غیور که سرتاسر آن عزت و کرامت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت به استکبار جهانی نشان داد که با تهدید های "گزینه های روی میز" نمی تواند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۸    
به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی یک باب خانه مددجویی در روستای نصیر آباد شهرستان کوثر افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۹    
پایتخت سوریه اواخر هفته جاری با حضور حدود یکصد شخصیت عربی و غیر عربی میزبان کنفرانس مبارزه با تروریسم خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۰    
امام جمعه میبد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تیم مذاکره کننده کشورمان پنجه در پنجه قدرت های بزرگ و بعضی از قدرت های خون آشام جهان انداخت و در حد بالا مقابل زورگویی آن ها مقاومت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس مجلس طی پیامی ضمن تبریک عید فطر به روسای مجالس کشورهای اسلامی تاکید کرد: بر کسی پوشیده نیست شرایط کنونی جهان اسلام بیش از همه به نفع رژیم صهیونیستی است و ملت فلسطین زیان کننده اصلی این مصائب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۴    
فعالیت های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران جنبه بازدارنده دارد و هیچ خطری را متوجه کشورهای منطقه و جهان نمی کند به همین دلیل ما هم اجازه اعمال محدودیت در بحث بنیه دفاعی خود را به کسی نمی دهیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تهیه پیش نویس قطعنامه شورای امنیت که در بندی از آن به محدودیت 8 ساله جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۲    
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در گزارشی درباره نماز جمعه امروز تهران نوشت: علی رغم توافق هسته ای، در نماز جمعه پایتخت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر داده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۰۰:۲۰    
خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج: عید است و دلم خانه ویرانه، بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم اللهم عجل لولیک الفرج . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۵    
امام جمعه ابرکوه مطرح کرد: آنچه که مهم است اینکه همه و همه توصیه مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم و پا را از گلیم خود دراز تر نکنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۲    
حسین حاتمی شهردار ابرکوه به همراه اعضای شورای اسلامی از سازمان بیمه تامین اجتماعی شهرستان بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۹    
به مناسبت گرامیداشت هفته بهریستی حسین حاتمی شهردار و اعضای شورای اسلامی ابرکوه، با حضور در اداره بهزیستی شهرستان این مناسبت را به تلاشگران فعال در این عرصه تبریک گفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۶    
امام جمعه مهریز گفت: دنیای استکباری فقط به منافع خود فکر می کند و لذا باید در برابر دسیسه های آنان خیلی هوشیار و با بصیرت بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۰    
امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همه این توافق و مذاکرات جای خود را دارد اما ملت ما از مبارزه با استکبار و شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا تا روزی که این دو غاصب وجود دارند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۷    
دبیرخانه دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد اسامی اعضای هیئت انتخاب این جشنواره را اعلام کرد و سید جلال دهقانی کارگردان جوان و موفق اشکذری در جمع داوران این جشنواره بزرگ ملی قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۷    
امام جمعه مهردشت: زکات عید فطر برای ارحام و خویشان اولویت دارد اما پدر نمی تواند زکات خود را به فرزند و همچنین فرزند نمی تواند زکات را به پدر و مادر خود بدهد هر چند نیازمند باشند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۱    
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه بندبند متن توافق هسته ای توسط کارشناسان بررسی شود، گفت: آمریکایی ها هیچ گاه به تعهدات خود وفادار نبوده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۸    
امام جمعه یزد با اشاره به دستاوردهای مذاکرات هسته ای یادآور شد: ایران اسلامی متمدن و دارای فضایل و کمالات بسیار و قدرت علمی و هسته ای است و در مسیر علم پیش می رود و اکنون با این مذاکرات و مقاومت خود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۵    
نماز عید سعید فطر در خاتم فردا به امامت حجت الاسلام رضایی در پارک ولی عصر(عج) اقامه می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۵    
افتخار این مذاکرات برای نظام خواهد بود اما محلی برای اینکه عده ای به اسم جشن در خیابان ها رقص کرده و شعار سیاسی سر دهند وجود ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۲    
هر کس از مسئولان امنیت ملی و همچنین نمایندگان مجلس و صاحبنظران کشور قبل از مطالعه کامل جمع بندی وین و پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل اظهار نظر مثبت یا منفی داشته باشند، پشیمان خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در یزد خبر داد و گفت: در یزد، نماز عید فطر در مسجد حظیره برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۶    
امام جمعه موقت رشت ضمن قدردانی از تیم مذاکره کننده ایرانی در جمع بندی هسته ای تصریح کرد: نباید شتاب زده باشیم و مجلس شورای اسلامی با کارشناسی دقیق نسبت به این جمع بندی نظر خود را اعلام کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه امروز این شهرستان با بیان اینکه مذاکره ای قابل اعتماد است که آرامش طرفین را تامین کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۳    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با قدردانی از تلاش تیم مذاکره کننده کشورمان، عامل اصلی موفقیت آن ها را هدایت رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۸    
خبرگزاری بسیج: آیین اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضانٰٰ، توسط قسمت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه جهرم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۶    
خطیب جمعه جهرم گفت: دولت با همدلی و دوری از مسائل حاشیه ای موضوع استانداری فارس را حل وفصل کند تا این استان اسیر مسائل حاشیه ای نشود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۳    
این کانون وظیفه ذاتی خود را تشکیل بسیج ، عضوگیری ورزشکاران در هیئات ورزشی و تزریق آنان به بدنه تنومند شجره طیبه بسیج می داند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۳    
امام جمعه قائمیه گفت: توصیه های رهبری در موفقیت های هسته ای مهم ترین عامل پیروزی در این تلاش ها بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) آغازی بر پایان بحران سازی چند ساله آمریکا و متحدانش بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۱    
امام جمعه نیر گفت: با عملیاتی شدن نوافق هسته ای می توانیم شاهد توسعه اقتصادی در کشور باشیم اما نباید حل تمام مشکلات کشور را به توافق گره زد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۵    
امام جمعه پارس آباد با انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل در خصوص پوشش خبری این شهرستان گفت: لازم باشد اقدام به راه اندازی صداوسیمای مستقل برای شهرستان خواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۹    
امام جمعه اصلاندوز موفقیت امروز هسته ای را مدیون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و گفت:توافق هسته ای ثمره 12 سال پایداری یک ملت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۶    
امام جمعه گرمی گفت: دولتمردان انتظارات مردم را از توافق هسته ای بالا نبرند و این گونه قلمداد نشود که با برداشته شدن تحریم همه مشکلات حل خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۰    
امام جمعه خلخال گفت: شورای نگهبان کشور را از هرگونه خدشه حفظ خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۷    
امام جمعه نمین شهرستان نمین گفت :روحیه استکبار ستیزی ملت ایران تا زمان ظهور منجلی عالم بشریت تداوم خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۱    
شورا نگهبان جمهوری اسلامی ایران علاوه بر صیانت از اسلامیت و جمهوریت وظیفه نظارت بر قوانین مجلس شورای اسلامی، نظارت بر انتخابات و تفسیر قانون اساسی را بر عهده دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۱    
با توجه به اینکه در آستانه عید سعید فطر قرار داریم لازم است دستگاههای خدمات رسان تمهیداتی در خصوص جذب و نگه داری میهمانان و مسافرین در شهر گیوی انجام دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۹    
امام جمعه اردبیل گفت:ریسک های خطرناکی در توافق هسته ای ایران با 5+1 وجود داردکه باید مدیریت شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه موقت اردکان ، تثبیت فناوری هسته ای را مهمترین دستاورد مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 برشمرد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، تنها راه برون رفت از بحران برای کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به26 تیرماه گفت: تضعیف نهادهای انقلابی از جمله شورای نگهبان، تضعیف اسلامیت نظام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۸    
امام جمعه ملایر گفت: همه مسلمانان جهان باید واحد و یکدست شده تا بتوانند غده سرطانی اسرائیل را از جا برکنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه دامغان با اشاره به تأکید صریح رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان گفت: کسانی که تصور کرده اند با حصول توافق در مسئله هسته ای روند مبارزه با مستکبران دچار خلل می شود در اشتباهند زیرا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۲    
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تا نابودی استکبار شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد، گفت: مرگ بر آمریکا شعار استراتژیکی جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۳    
امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه پیروزی در مذاکرات هسته ای از پیروزی های نظامی مهمتر بودُ گفت: پیروزی در مذاکرات هسته ای حقانیت ایران اسلامی را به اثبات رساند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه تویسرکان با قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده گفت: این مذاکرات سبب گسترش وحدت ملی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مهلت چهار ماهه مجلس شورای اسلامی برای بررسی مفاد نتایج مذاکرات هسته ای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۴    
مراسم نشست سالیانه مودت و افطاری فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج تابع سپاه شهرستان ماکو برگزار شد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۲    
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: کلاس های قرآنی فرصت مهمی را برای مانوس بودن با قرآن را فراهم می کند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: پرداخت زکات فطره را یکی از واجبات اسلامی که مومنین روزه دار باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۷    
امام جمعه اهرم گفت: شادی بعد از خبر جمع بندی مذاکرات حق مردم است ولی اجرای شادی زشت با موسیقی مبتذل در خیابان به بهانه موفقیت هسته ای محکوم است و باید برخورد شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۱    
مراسم اختتامیه کلاس هاس قرآن و اخلاق سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان در ماه مبارک رمضان با حضور پاسداران و سربازان در نماز خان این سپاه برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۸    
فرمانده سپاه دشتستان گفت: حضور رزمندگان دفاع مقدس در صحنه های سیاسی و فرهنگی بایستی بیش از گذشته باشد و وظیفه سنگین تخریب چیان دیروز باز کردن معبرهای سیاسی و فرهنگی امروز است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۲    
امام جمعه همدان با بیان اینکه آمریکا در جنایاتی که در افغانستان و پاکستان و سوریه و یمن اتفاق می افتد دست دارد، گفت: مردم ایران در دفاع از مردم مظلوم مسلمان کوتاه نمی آید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: نباید اجازه دهیم تمایلات نفسانی آثار و برکات ارزشمند ضیافت الله را کمرنگ کرده و یا خدای ناکرده از بین ببرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۶    
امام جمعه نهاوند گفت: مبارزه ملت ایران با امریکای مستکبر هیچ وقت تعطیل نمی شود چون آن ها در طول تاریخ نشان داده اند نسبت به تعهدات خود پایبند نیستند و همیشه بدعهد بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۳    
همایش فصلی کانون بسیج پیش کسوتان سپاه پاسداران شهرستان دشتستان همراه با ضیافت افطاری در نمازخانه گروه موشکی 216 فاطر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۷    
خبرگزاری بسیج: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس خطاب به مردم استان اعلام کرد: جریان افراطی مردود در آزمون های نظام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد استان همدان از استقرار یک هزار و 300 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری بسیج: مسئول ناحیه بسج دانشجویی استان فارس و اعضای کانون خط امام این سازمان با خانواده دانشجوی شهید محمدرضا عقیقی دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۴    
خطیب موقت نمازجمعه امروز تهران گفت: باید مراقب دبّه غربی ها بود و از بکارگیری کلماتی که امکان تحریف دارد خودداری کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری بسیج: مسئول ناحیه بسج دانشجویی استان فارس و اعضای کانون خط امام این سازمان با خانواده دانشجوی شهید محمدرضا عقیقی دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
به منظور گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، طرح ایستگاه خوش حجابی در مجاورت آستانه مقدسه امامزاده شاهزاده فاضل و ورودی بازار شاهزاده فاضل اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۸    
جوکار تاکید کرد: نقش رهنمودهای رهبری و تاکید ایشان بر پافشاری برعبور نکردن از خطوط قرمز بسیار موثر بوده و از دلائل مهم عقب نشینی دشمن در این مذاکرات است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۸    
خبرگزاری بسیج: دیدار مردمی سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس به همراه جمعی از مسئولان معاونت های این سپاه برگزار گردید. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۴    
برخی مخالف حجاب اجباری هستند و همواره دم از کار فرهنگی می زنند؛ خب کار فرهنگی را به ما مسجدی ها و هیأتی ها بیاموزید تا شر فساد و طلاق را کم کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۴    
مسئول خواهران گروه جهادی صراط الحمید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعزام 70 دانشجوی علوم پزشکی مشهد بعد از ماه مبارک رمضان به روستای محروم چاه نسر واقع در 55 کیلومتری شهرستان نیشابور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
نماینده تهران در مجلس با اشاره به پایان مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در وین گفت: باید نتیجه توافق در مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد تا خطوط قرمز و چارچوب های تعیین شده در متن نهایی منظور شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
سیزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور با موضوعات دفاع مقدس و راهیان نور در دو سطح عمومی و حرفه ای(ققنوس) برگزار می گردد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
باید توجه داشته باشیم که بررسی جمع بندی نهایی مذاکرات هسته ای آزمون مهم مجلس نهم است، همچنان که آزمون مجلس هشتم، فتنه 88 بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج، نماز عید سعید فطر به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ساعت 8 صبح فردا شنبه 27 تیرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه خواهد شد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۳    
بسیج سازندگی با هدف ترویج گفتمان اقتصادمقاومتی و اجرای عرصه های آن به ارائه تسهیلاتی در این زمینه می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: انقلاب اسلامی برای ادامه راه و استمرار و استکمال مسیر خود نیاز به نیرو دارد و این نیرو در بسیج تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
فرماندار بهاباد گفت: انسان با کمک به دیگران و بخشش و انفاق در راه خدا در واقع زندگی خود را بیمه کرده است
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۲    
به منظور هر چه باشکوه تر برگزار نمودن مراسم نماز عید سعید فطر، ستاد برگزاری نماز عید فطر شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۲    
یک روزنامه آمریکایی با استناد به اسناد جدید ویکی لیکس، از عملیات پنهانی و میلیاردها دلاری عربستان سعودی علیه ایران در طول دهه های اخیر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: سومین مراسم محفل انس با قرآن کریم، در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان استانی در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۰    
در پایان نباید غفلت کردکه هنوز پایان مذاکره هست و کار خاصی اتفاق نیفتاده و در کنارش طرف مقابل سابقه عهدشکنی طولانی دارد و از هر راه ممکن استفاده خواهدکردتا زیر پای عهدش لگد بزند...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۱    
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:مراسم انس با قرآن کریم، به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و با حضور فرماندهی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۱    
قرار است شورای امنیت سازمان ملل در نشست روز دوشنبه توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را بررسی و تصویب کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۳    
معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی پیرامون خبرهایی مبنی بر تخدیرکننده بودن دستمال های مرطوب توزیع شده به ویژه در متروها توضیحاتی ارائه کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل و ترافیک راهور ناجا از افزایش تردد به محورهای شمالی نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: هم اینکه در استان گیلان محور قزوین - رشت در محدوده منجیل و رودبار ترافیک سنگین است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
رویترز به نقل از منابع غیر رسمی مدعی شد برای نخستین بار پس از توافق هسته ای یک نفتکش بزرگ ایران که ماه ها 2 میلیون بشکه نفت را در خود ذخیره کرده بود به سمت بازار آسیا به راه افتاده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن استقبال از جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران گفت بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران نگران کننده است چرا که بازرسان بی طرفانه رفتار نمی کنند و عروسک خیمه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
در آستانه عید سعید فطر مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان اردکان به منظور برگزاری نماز عید سعید فطر آماده شده است .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۷    
همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولین ، محفل انس و مودت فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های حلقه های صالحین حوزه بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان اردکان برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از اجرای جشن هایی به مناسبت عید سعید فطر با عنوان عید بندگی در پارکهای شهر یزد خبر داد.
  • ۱