شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۲:۴۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 26 فروردین 1395 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 30 اردیبهشت 1395 بسیج 27 خرداد 1395 بسیج 26 تیر 1395 بسیج 27 مرداد 1395 بسیج 27 شهریور 1395 بسیج 26 مهر 1395 بسیج 28 آبان 1395 بسیج 28 آذر 1395 بسیج 27 دی 1395 بسیج 21 بهمن 1395 بسیج 26 اسفند 1395 بسیج 1 فروردین 1395 بسیج 2 فروردین 1395 بسیج 3 فروردین 1395 بسیج 4 فروردین 1395 بسیج 5 فروردین 1395 بسیج 6 فروردین 1395 بسیج 7 فروردین 1395 بسیج 8 فروردین 1395 بسیج 9 فروردین 1395 بسیج 10 فروردین 1395 بسیج 11 فروردین 1395 بسیج 12 فروردین 1395 بسیج 13 فروردین 1395 بسیج 14 فروردین 1395 بسیج 15 فروردین 1395 بسیج 16 فروردین 1395 بسیج 17 فروردین 1395 بسیج 18 فروردین 1395 بسیج 19 فروردین 1395 بسیج 20 فروردین 1395 بسیج 21 فروردین 1395 بسیج 22 فروردین 1395 بسیج 23 فروردین 1395 بسیج 24 فروردین 1395 بسیج 25 فروردین 1395 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 27 فروردین 1395 بسیج 28 فروردین 1395 بسیج 29 فروردین 1395 بسیج 30 فروردین 1395 بسیج 31 فروردین 1395 
بسیج   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۱    
در بازار تهران سکه طرح جدید با هزار تومان کاهش یک میلیون و 33 هزار تومان و دلار با 4 تومان رشد 3457 تومان به فروش رسید.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: معضل بیکاری هنرمندان و بازیگران حاصل قضاوت های غلط مدیران، بی تجربگی مدیران و ... است که چنین مشکلاتی را بوجود آورده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۹    
محمد کیانوش راد رییس شورای هماهنگی اصلاحات در استان خوزستان در گفت و گو با الینا با متهم کردن اصولگرایان ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
حداقل 166 هزار صنعتگر در 2 سال فعالیت دولت یازدهم بیکار شده اند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهوری ایران در کنفرانس استانبول نشان از اهمیت موضوع فلسطین برای نظام اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
منتخب مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت ایالات متحده با برجام هم دست از دشمنی با ما بر نخواهد داشت و این رفتار خصمانه تا زمانی که ما از ارزش هایمان دست بکشیم ادامه خواهد داشت و این ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۱:۳۹    
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز با اشاره به رویکرد شهرداری تبریز در تجهیز ناوگان مکانیزه، از الحاق 50 دستگاه کامیونت حمل زباله به ناوگان خدمات شهری خبر داد . ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۹    
نماینده مردم تهران در خانه ملت بیان کرد: وزیر اقتصاد در جلسه ای در اتاق بازرگانی اعلام می کند که من این ننگ اشرافی گرایی را تحمل نمی کنم ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۳    
کشت سیب زمینی درمزارع شهرستان زنجان آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۷    
تیم زیردریایی دانشگاه صنعتی شاهرود، توانست به مقام سوم لیگ زیردریایی در یازدهمین دوره از مسابقات سالانه بین المللی ربوکاپ آزاد ایران دست یابد و عنوان فنی ترین تیم شرکت کننده و بهترین ارائه مهندسی را ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۴    
رئیس ستاد اعتکاف شاهرود از رشد بی سابقه تعداد مساجد میزبان اعتکاف در این شهرستان خبر داد و گفت: قریب به 37مسجد آماده برگزاری این آئین معنوی شده اند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
دبیر نهاد پدران آسمانی در هرمزگان بیان کرد: برنامه های هفته پدران آسمانی از تاریخ (27فروردین تا سوم اردیبهشت) با حضور در برنامه راهیان نور دریایی و حضور در نماز جمعه بندرعباس آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۵    
تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی درست سپاه و بسیج در جهت اقدامات عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در رامسر با جدیت پیگیری می شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۴    
نخستین همایش کشوری گرامی داشت شهید سیدابوالحسن موسوی و چهار هم رزم شهید دیواندره با حضور مسولان استانی در گلوگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه کاهش ساعت کاری زنان و به نتیجه رسیدن آن متوقف نشده است و همچنان در دستور کار مجلس قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۸    
جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین عصر دیروز با حضور گسترده بسیجیان، مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۲    
مسئولان کانون های بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، ادامه روند رسیدگی و اعزام نیرو به سیل زدگان را شرح داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
علی آذرنژاد گفت: با بهره برداری از پروژه پایاب سد خداآفرین باعث ایجاد 30 هزار شغل پایدار در استان می شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل از آمادگی و برنامه ریزی برای استقرار 20 دستگاه تراکتور در مزارع گندم بیله سوار مغان جهت مقابله با آتش سوزی احتمالی در فصل برداشت محصول خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۹    
در جنگ تحمیلی ملت ایران برای حفظ ارزش های انقلابی خود نه تنها در برابر رژیم بعث بلکه در برابر استکبار جهانی ایستاد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۹:۴۶    
اصرار افراطیون مدعی اصلاحات بر تغییر رئیس مجلس و در عین حال ناتوانی این طیف از کنار زدن علی لاریجانی موجب سردرگمی در میان این طیف شده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۹    
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد کرمان گفت:اگر در اردوهای جهادی حداقل سرمایه گذاری انجام شود حداکثر بهره وری حاصل می شود لذا خود مسئولین کشور هم اگر قسمتی از بودجه کشور را هزینه کنند ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۶    
همزمان با صعود سراسری به بازی دراز، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید شیرودی و نیز افتتاحیه مراسم راهیان نور نیز در سرپل زهاب برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: آسیب دیدگان سیلاب اخیر سه هزار و 200 نفر در قالب بیش از 700 خانوار بوده که جمعیت هلال احمر استان به آن ها امدادرسانی کرده و 22 دستگاه آمبولانس و هرگونه وسیله ای ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۷    
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران گفت: کشورسوریه عقبه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با استکبار است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۱    
نخستین مجمع عمومی بسیج دامغان در سالجاری به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۶    
فرماندار مهریز گفت: دستگاه های اجرایی پیشنهادات و برنامه های عملی همسو با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی را ارائه دهند .
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۶    
فرحناز یزدان طلب، دانشجوی واحد علوم و تحقیقات در تحقیقاتی با همکاری محققان انستیتو پاستور ایران، درمان جدیدی برای سرطان سینه ارائه داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
خلیل محبت خواه گفت: برای اولین بار در استان اردبیل برای مسیر کریق به آرموداق از آسفالت پلیمری استفاده خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۷    
سیامک مظلومی از اتمام پروژه بزرگترین میدان مشگین شهر تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت: ورودی های مشگین شهر سازماندهی می شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۷    
سرهنگ دوستدار گفت: مهمانان این همایش در قالب ده گروه متشکل از مسئولان بسیج دانش آموزی از واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان های استان فارس بازدید خواهند داشت.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۰    
مراسم وداع با پیکر مطهر مدافع حرم حضرت زینب(س)، شهید مرتضی زرهرن شامگاه چهارشنبه با حضور با شکوه مردم شیروان در مسجد جامع برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۷    
مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، اولین شهید مدافع حرم در شهرستان شیروان با حضور مردم و مسئولان انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۸    
گروه تخصصی بنیاد برکت با حضور در اراضی پایاب سد خدا آفرین و کشت و صنعت فردوس زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان مرزی پارس آبادمغان را بررسی کردند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۲    
پژوهشگر و محقق حوزه سلامت بیان کرد: امروز غربی ها به این نتیجه رسیده اند که ارتقای سلامت جسم به تنهایی محقق نمی شود و باید سلامت روح بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۲    
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارندگی ها در استان آذربایجان غربی تا عصر روز جمعه همچنان ادامه می یابد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۱    
با توجه به آثار کتابخوانی و توسعه فرهنگ مطالعه در توسعه فرهنگ شهرنشینی، کاهش هزینه های سخت افزاری در حوزه شهری و اجتماعی و کاهش آسیب های مختلف اجتماعی می شود باید همگان تلاش کنند تا از طرح های ارائه ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۵    
حجت اله حاتمی گفت: باید از ظرفیت های مردمی روستاهای شهرستان در شناسایی متخلفان و سودجویان در موضوع زمین خواری و تخریب اراضی استفاده شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۶    
کافه کتاب ها فرصتی را فراهم می آورد تا اهالی فرهنگ و هنر در کنار یکدیگر جمع شوند که این امر، توسعه فرهنگ و هنر را در استان به دنبال دارد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۱    
شهرداری در توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود به عنوان یک کار شاخص و برجسته برگزاری این سمپوزیوم را در فصل تابستان مد نظر قرار داده تا با مشارکت هنرمندان عرصه مجسمه سازی زمینه ای فراهم آید تا ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی در آئین تجلیل از فعالان طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی که در شهرستان پارس آباد برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۰    
سرپرست رایزنی فرهنگی ایران با رییس انجمن قاریان و حافظان اندونزی (وابسته به سازمان نهضت العلماء اندونزی) دیدار و در خصوص فعالیت های قرآنی و همکاری قاریان و حافظان دو کشور بحث و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۷    
استان اردبیل به یقین استعدادهای درخشانی در این رشته ورزشی دارد که امیدواریم در سطح ملی ظرفیت و توانایی خود را به نمایش بگذارد که دراین راستا حمایت مسئولان ارشد استانی لازمه کار و درخشش رشته والیبال ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۷    
درگرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی وبه منظور تقدیر از تلاش گران ترویج هنر انقلابی ودینی مراسم تجلیل از مربیان و سرگروهای طرح شجره طیبه صالحین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۲    
الله شکر عبدی گفت: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده در بین دستگاه های اجرایی استان کمیته ی امداد به عنوان مروج برپایی نماز در بین دستگاه های اجرایی استان می باشد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۹    
مدیر کمیته ی امداد شهرستان اردبیل گفت: طی سال گذشته، بیش از 11 هزار و 455 نفر از خانواده های تحت پوشش این نهاد از کارگاه های آموزشی و مشاوره ای در قالب آموزش خانواده بهره مند شده اند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۶    
سرپرست مدیریت حرکت های جهادی بسیج دانشجویی فارس از آمادگی گروه های جهادی دانشجویی این استان برای خدمت رسانی به سیل زدگان سراسر کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۲    
کشف یک باند توزیع ماهواره توسط سربازان گمنام امام زمان کشف و منهدم شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۱:۲۴    
خبرگزاری بسیج: پیکر پاک اولین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران بر روی دستان امت حزب الله پاکدشت تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری بسیج: فرمانده نیروی زمین ارتش در مراسم تدفین اولین شهید ارتش تأکید کرد: امروز همه جوانان ما مانند شهید محسن قوطاسلو، آماده باش و منتظر اذن رهبری برای جهاد ها هستند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۱:۰۹    
خبرگزاری بسیج: پیکر شهید مدافع حرم شهید گرانقدر محسن قوطاسلو در مراسم باشکوهی با حضور مردم مون و انقلابی و مسئولان در شهر شهید پرور پاکدشت تشییع و به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۲    
تیم بسکتبال شهرداری اراک در بازی سوم رده بندی لیگ برتر، مقابل تیم شیمیدر تهران، با نتیجه 67 بر 63 شکست خورد و در جایگاه چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
نظام فنی روستایی با 130 کارشناس و کاردان راه اندازی شده که در قالب 11 دفتر فنی بر کار ساخت و سازها نظارت می کنند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۷    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ستاره شناسان در دو دهه ی گدشته صدها سیاره پیرامون ستاره های دیگر یافته اند ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
فرآورده های خام دامی زنجان به ارزش بیش از 36 میلیارد ریالی به هفت کشور صادر شده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۸    
اما ترامپ، چهره دیگری نیز دارد. او یک کارآفرین فوق العاده موفق و مدرس موفقیت است که دستی هم به قلم دارد و کتاب های متعددی نیز نوشته است ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۳    
مردم فقط به اندازه نیاز روزمره خرید کنند و خرید فله ای خود را به بعد از فصل برداشت موکول کنند، چرا که امسال بازار حبوبات پرباری خواهیم داشت.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شاید شما هم اسم قهوه سبز را این روزها زیاد شنیده باشید، قهوه ای که ادعا می شود اثرات بی نظیری برای کاهش وزن دارد ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۶    
معاون استاندار یزد با تاکید بر اینکه شناسایی ظرفیت های استان در زمینه های مختلف می تواند سبب پیشرفت یزد شود، بیان کرد: باید فضا را برای شکفتن هنر جوانان استان فراهم کنیم.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه حمایت از هنرمندان موسیقی یزد افزایش یابد، گفت: جشنواره مستقل موسیقی زورخانه ای و شادمانه های مذهبی در یزد برگزار شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز از وقف منزل 220 متری توسط زوج واقف مهریزی در جهت توسعه مسجد جامع هنزا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۳    
جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد با تجلیل از برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۱    
نخستین مجمع بسیج شهرستان میامی در سال 1395 برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تایید مصوبه این شورا در خصوص افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در هیئت حل اختلاف خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) دستور یاری سیل زدگان را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تشریح هفت اولویت راهبردی وزارت اقتصاد و دارایی از طرح ساماندهی سهام عدالت خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۸    
استاندار لرستان با بیان اینکه خسارت سنگینی به استان لرستان وارد شده است، گفت: میزان خسارت ها در لرستان تا روز دوشنبه برآورد می شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۸    
فیات تکنولوژی خود را به ایران انتقال خواهد داد. برنامه اصلی این گروه برای عرضه خودرو های جدید که با همکاری شرکای خارجی تولید خواهد شد ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
بالکانیزه کردن منطقه و گسترش ناتو به شرق، امنیت ملی ایران و روسیه را با مخاطرات جدی مواجه می کند. برخی آگاهان، بحران قره باغ را نیز در این چارچوب تحلیل می کنند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حالی مخالف حذف سه دهک پردرآمد است که پیش تر آن را مصیبت عظمی می دانست ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۶    
در 2 سال گذشته با مجوز مجلس در قالب بودجه های سالانه دولت 3 میلیون نفر از پردرآمدها را از دریافت یارانه نقدی حذف کرد و اما امسال، دولت ملزم به شناسایی 3 دهک پردرآمد جامعه و حذف یارانه آنها شده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۳    
پدر شهید می گوید: وقتی فهمیدیم که راه مجاهدین خلق انحرافی است و فرزندمان به انحراف کشیده شده است بلافاصله عکس و مشخصات او را در اختیار مقامات مسئول قرار دادیم که او را بگیرند و اعدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۸    
خبرگزاری بسیج: فرماندار کلیبر در نشست برنامه ریزی بیست و سومین دوره ی جشنواره ی فرهنگی – ورزشی عشایر کلیبر، 17 اردیبهشت را به عنوان روز برگزاری این دوره از جشنواره اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیز شیطنت هایی از سوی آمریکا دیده می شود، ولی با چشم تیزبین این شیطنت ها رصد می شوند و در این مورد نگرانی وجود ندارد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۴    
سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا امروز موضعی قاطع درباره اخبار احتمال ایجاد دسترسی ایران به دلار آمریکا از سوی دولت اوباما گرفت و گفت: به شدت با این اقدام دولت آمریکا مخالفم .
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
یک خبرنگار آمریکایی می گوید وزیر خزانه داری کشورش امروز پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران با رئیس کل بانک مرکزی ایران دیدار می کند.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه با بیان اینکه هیچ ملاقاتی در هیچ سطحی بین هیأت ایرانی و سعودی در استانبول انجام نشده، گفت : قراری هم بر این کار نبود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۲    
در حالی که بعد از ساقط شدن جنگنده روسیه توسط ترکیه که آغازگر تنش بین دو کشور شد، این کشور صادرات گاز به ترکیه را به نصف کاهش داد ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۷    
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش گفت: سلاح های جدید تک تیرانداز و نقطه زن ساخت نیروهای ارتش در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه رونمایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۷    
ندا شهسواری تنیسور نامی کرمانشاهی توانست برای دومین بار جواز حضور در المپیک 2016 برزیل را بدست آورد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۴    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ایران به واسطه پشتوانه اعتقادی نیروهای ولایت مدار و بهره مندی از تجهیزات مدرن، یکی از قدرت های منطقه است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۱    
فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور اعلام کرد که رژه روز ارتش روز 29 فروردین ماه با حضور نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۲۸    
یادواره 9 شهید روستای تجراکبر از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۲۲    
جلسه هماهنگی برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از برخورد یک دستگاه تریلر با چند دستگاه خودروی سواری و متعاقب آن برخورد با دیواره منزل مسکونی در بزرگراه شهید کسایی ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۱    
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رزن گفت: هنری از نظر امام و رهبری گرامی است که در خدمت اهداف والای انسانی و اسلامی باشد و راه را برای بیداری انسان ها بگشاید.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۹    
برپایی کلاس آموزش وتمرین تیراندازی به صورت عملی برای دانش آموزان اناری در میدان تیر این شهرستان
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت یک میلیارد و 328 میلیون ریالی قاچاقچیان البسه در تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۴    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزایش بیکاری را از دلایل مشکلات اقتصادی مردم دانست و گفت: همه دولت ها خدمت کردند اما هر کدام اشتباهاتی نیز داشتند و حتی خودمان نیز غلط املایی زیاد داریم و گاهی لازم است ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۵    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین گفت: در بحث احیاء تولیدات داخلی باید اقدامات اجرایی و فرهنگ سازی انجام شود و به سوی سرمایه گذاری و مطالبه ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۳    
خبرگزاری بسیج: نماینده منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در نشست بصیرتی پایگاه مالک اشتر حوزه امام محمدباقر(ع) ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۵    
جانشین سازمان اردویی راهیان نور بسیج وهیئت همراه برای عرض خداقوت به مسئولان راهیان نور از اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز و محل اسکان زائران راهیان نور اراک، مازندران،دزفول،سپاه سیدالشهدا(ع) تهران ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در جمع دانش آموزان بسیجی مدارس این شهرستان در دبیرستان نمونه فاطمیه، گفت: تفکر عاشورایی و روحیه جهادی، رمز ماندگاری ارزش های اسلامی و انقلابی است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۲۳    
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: امسال یادمان شلمچه بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۷    
خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه حضرت مهدی(عج) سپاه ولایت تبریز در دیدار با خانواده شهید درگاهی گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ شهدا امامزاده های عشق هستند ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۸    
همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی مستند زندگی شهید مدافع حرم سردار حاج هادی کجباف در حوزه هنری خوزستان کلید خورد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: طی 3 روز گذشته به یک هزار و 525 سیلاب زده در این استان امدادرسانی شده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۲    
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه عاشورا در همایش یاوران ولایت حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۹    
استاندار لرستان گفت: یک هزار و 500 واحد مسکن شهری و 2 هزار واحد روستایی در سطح استان به دلیل وقوع سیلاب دچار آب گرفتگی شده است.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حساسیت بین تیم های بالایی جدول باعث شد که استرس زیادی داشته باشیم و نتوانیم بازی خوبی را به معرض نمایش بگذاریم