پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۴:۲۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 20 اسفند 1400 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 29 اسفند 1397 بلاغ مازندران 29 اسفند 1398 بلاغ مازندران 30 اسفند 1399 بلاغ مازندران 31 فروردین 1400 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1400 بلاغ مازندران 31 خرداد 1400 بلاغ مازندران 31 تیر 1400 بلاغ مازندران 31 مرداد 1400 بلاغ مازندران 31 شهریور 1400 بلاغ مازندران 30 مهر 1400 بلاغ مازندران 30 آبان 1400 بلاغ مازندران 30 آذر 1400 بلاغ مازندران 30 دی 1400 بلاغ مازندران 30 بهمن 1400 بلاغ مازندران 1 اسفند 1400 بلاغ مازندران 2 اسفند 1400 بلاغ مازندران 3 اسفند 1400 بلاغ مازندران 4 اسفند 1400 بلاغ مازندران 5 اسفند 1400 بلاغ مازندران 6 اسفند 1400 بلاغ مازندران 7 اسفند 1400 بلاغ مازندران 8 اسفند 1400 بلاغ مازندران 9 اسفند 1400 بلاغ مازندران 10 اسفند 1400 بلاغ مازندران 11 اسفند 1400 بلاغ مازندران 12 اسفند 1400 بلاغ مازندران 13 اسفند 1400 بلاغ مازندران 14 اسفند 1400 بلاغ مازندران 15 اسفند 1400 بلاغ مازندران 16 اسفند 1400 بلاغ مازندران 17 اسفند 1400 بلاغ مازندران 18 اسفند 1400 بلاغ مازندران 19 اسفند 1400 بلاغ مازندران 20 اسفند 1400 بلاغ مازندران 21 اسفند 1400 بلاغ مازندران 22 اسفند 1400 بلاغ مازندران 23 اسفند 1400 بلاغ مازندران 24 اسفند 1400 بلاغ مازندران 25 اسفند 1400 بلاغ مازندران 26 اسفند 1400 بلاغ مازندران 27 اسفند 1400 بلاغ مازندران 28 اسفند 1400 بلاغ مازندران 29 اسفند 1400 
بلاغ مازندران   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: با حمایت و افزایش واحدهای تولیدی دانش بنیان، زمینه رشد و بالندگی صنایع کوچک در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم می شود.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۸    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاش داریم اعمال سلیقه های فردی و زمینه های امضاهای طلایی را به حداقل ممکن برسانیم.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۰۲:۴۸    
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در جریان سفر هیات دولت به مازدر ندران از شهرستان گلوگاه حضور یافت.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
وزیر کشور با سفر هیات دولت به مازندران در شهرستان میاندورود حاضر شد و با حضور در گلزار شهدای سورک و تجدید میثاق با آرمان شهدا، از کارخانه کشت و صنعت ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۳    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زائرینی که به سمت سرزمین های نور سفر می کنند به سوی بهشت ایران می روند.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۸    
وزیر اقتصاد و دارایی از پروژه های تولیدی و فرهنگی کلاردشت بازدید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بیمارستان رازی، جابه جایی ریل از بسترشهری، ورزشگاه شهیدوطنی، زباله در حاشیه رودخانه تلار که باید سریع تر اقدام شود ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۸    
وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 6 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای بخش کشاورزی مازندران خبر داد و گفت: برنامه کشاورزی قراردادی از سال آینده اجرا می شود.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش بهمراه معاونین خود بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در قائم شهر حضور پیدا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور در فضای صمیمی و سرشار از عطر شهیدان با جمعی از خانواده معظم شهدای استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
وزیر کشور گفت: با توجه به ظرفیتی که در مازندران وجود دارد می تواند به استان تامین کننده ارز کشور تبدیل شود.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۹    
واکنش رئیس جمهور به پخش فیلمی درباره کوه خواری و جنگل خواری در مازندران چه بود؟!
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ گونه کوتاهی در صیانت از جنگل ها پذیرفته نیست، گفت: لازم است ساخت و ساز در درون جنگل ها که تخلف آشکار است به سرعت بررسی و از ادامه تخلفات ساختمانی در جنگل ها جلوگیری ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم مازندران در ساری دیدار کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور در سفر به مازندران با فعالان و متخصصان محیط زیست و منابع طبیعی دیدار کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت شبانه روز در تلاش است تا عقب ماندگی ها جبران شود، گفت: درباره کالاهای اساسی، منابع ارزی، تأمین منابع و امور زیرساختی مشکل نداریم یعنی کارهای خوبی انجام شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت شبانه روز در تلاش است تا عقب ماندگی ها جبران شود، گفت: درباره کالاهای اساسی، منابع ارزی، تأمین منابع و امور زیرساختی مشکل نداریم یعنی کارهای خوبی انجام شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۵    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: معضل پسماند و پروژه فاضلاب وتکمیل سدها از دغدغه های دولت است که برای آن بودجه ای در نظر گرفته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز کنترل جمعیت تهدید بزرگ و مهم برای کشور به شمار می رود در همین راستا برای مقابله با این خطر قرارگاه جوانی جمعیت در این وزارتخانه ایجاد شده است.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: یکی از بحث های مهم برای استان مازندران پسماند است که رئیس جمهور دستور دادند سازمانی در وزارت کشور تشکیل شود و برای احداث کارخانه فرآوری پسماند و کارخانه زباله سوز منابع ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس جمهور در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و اسکله امیرآباد مازندران در گفتگو با مسئولین این منطقه از نزدیک در جریان ظرفیت ها و مشکلات این بندر در مسیر رسیدن به سطح مطلوب و تکمیل تمامی ظرفیت های آن ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طرح جامع ساماندهی سواحل آزاد شده تهیه و به دولت ارائه شده است.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
آیت الله رئیسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود به مازندران از سواحل آزاد شده این استان بازدید و بر لزوم ایجاد امکاات رفاهی و بهداشتی برای استفاده مردم تاکید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولین باید برای رفع مشکلات جوانان در حوزه های اشتغال، ازدواج و ... به خط شوند.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
آیت الله رئیسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود به مازندران پس از بازدید از بندرامیرآباد، میانکاله، سواحل آزاد شده ساری و نیروگاه زباله سوز مرکز استان در پنجمین مقصد از پایانه صادراتی روماک جویبار ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
سیدحمید سجادی در جریان سفر رئیس جمهور به مازندران با حضور در شهرستان جویبار از خانواده های شهید فقیهی جویباری و نقی ایجادی دیدار و از آنان تکریم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۷    
رئیس جمهور در جریان سفر امروز خود به مازندران پس از بازدید از بندر امیرآباد، میانکاله و سواحل آزاد شده در چهارمین مقصد از نیروگاه زباله سوز ساری دیدن کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهور در بازدید از نیروگاه نیمه کاره زباله سوز 450 تنی ساری بر راه اندازی آن در شش ماه آینده تأکید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به نامگذاری یک مدرسه در قائم شهر به نام عاشورای شهید محمد بلباسی از آشنایی دانش آموزان با نام و سیره شهدای بومی در محتوای کتاب های درسی از سال 1401، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور ضمن بازدید از سواحل آزادسازی شده استان مازندران در منطقه خزرآباد ساری به استاندار دستور داد طرح های سالم سازی سواحل را گسترش دهند و امکانات لازم را برای تفریح سالم مردم فراهم کنند.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد استان مازندران شد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
صبح امروز در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم رئیس جمهور وارد استان مازندران شد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
آئین پاسداشت دومین سالگرد شهید عبدالله جعفرزاده فرمانده فقید سپاه فریدونکنار و بزرگداشت مقام 40 پاسدار شهید و 13 پاسدار متوفی این شهرستان برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از سالن نیمه کاره 5 هزار نفر جویبار با اعلام اینکه 70 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تا پایان سال 1402 اختصاص می یابد ...
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور در بازدید از تالاب بین المللی میانکاله گفت: هرگونه فعالیت در تالاب میانکاله باید با ملاحظات زیست محیطی انجام شود.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سه هزار میلیارد تومان برای احیای ظرفیت های کشاورزی استان مازندران سرمایه گذاری می شود.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهور گفت: باید زمینه های استقرار صنایع در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور فراهم شود.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۷    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز به دلیل ایمن سازی مسیر تا 25 اسفند ماه بسته است.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۷    
رئیس جمهور گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و ظرفیت های بسیاری دارد اما با همه این امکانات کشاورزی، معادن، شهرک های صنعتی مشکلات و کمبودهای جدی در استان وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۲    
رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم با استقبال مسئولان، وارد استان مازندران شد.