دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 30 بهمن 1393 - bultannews.com

بولتن نیوز 30 دی 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 1 بهمن 1393 بولتن نیوز 2 بهمن 1393 بولتن نیوز 3 بهمن 1393 بولتن نیوز 4 بهمن 1393 بولتن نیوز 5 بهمن 1393 بولتن نیوز 6 بهمن 1393 بولتن نیوز 7 بهمن 1393 بولتن نیوز 8 بهمن 1393 بولتن نیوز 9 بهمن 1393 بولتن نیوز 10 بهمن 1393 بولتن نیوز 11 بهمن 1393 بولتن نیوز 12 بهمن 1393 بولتن نیوز 13 بهمن 1393 بولتن نیوز 14 بهمن 1393 بولتن نیوز 15 بهمن 1393 بولتن نیوز 16 بهمن 1393 بولتن نیوز 17 بهمن 1393 بولتن نیوز 18 بهمن 1393 بولتن نیوز 19 بهمن 1393 بولتن نیوز 20 بهمن 1393 بولتن نیوز 21 بهمن 1393 بولتن نیوز 22 بهمن 1393 بولتن نیوز 23 بهمن 1393 بولتن نیوز 24 بهمن 1393 بولتن نیوز 25 بهمن 1393 بولتن نیوز 26 بهمن 1393 بولتن نیوز 27 بهمن 1393 بولتن نیوز 28 بهمن 1393 بولتن نیوز 29 بهمن 1393 بولتن نیوز 30 بهمن 1393 
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۴    
بی بی سی با اشاره بر اینکه ایران فعلا صادرات گاز به اروپا ندارد، در تحلیل سخنان رهبری مبنی بر تحریم گازی اروپا از سوی ایران می گوید: مناقشه روسیه و غرب ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۸    
شماری از پیروان مذاهب مختلف انگلیس روز پنجشنبه به خیابان های پایتخت آمدند تا مخالفت خود را با اقدامات خشونت آمیزی که به نام دین در مناطق مختلف رخ می دهد، نشان دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۵    
برخی نمایندگان آمریکایی با ارسال نامه ای به جان بوئنر رئیس مجلس نمایندگان خواستار تعویق سفر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۹    
گزارش فصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت ها و تاسیسات هسته ای ایران در 76 پاراگراف به علاوه 4 ضمیمه پیوست گزارش در اختیار اعضای شورای حکام قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۶    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: ایران به عنوان کشور مسلمان و شیعه، پرچمدار مبارزه با خشونت و افراطی گری است و تلاش می کند تا منادی اسلام رحمانی در جهان امروز باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۶    
رئیس سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی کشور گفت: در نقاط مختلف کشور تا کنون 942 شهرک صنعتی ایجاد شده که 740 شهرک آن فعال است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۳    
کوروش ساکی بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با خیرین و بخش خصوصی و تعاونی برای ایجاد بخش های جراحی قلب و عروق و دیالیز در بیمارستان خرم آباد وارد مذاکره شده ایم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرستانها و مناطق مهاجرنشین استان تهران با معضلات و مشکلاتی در حوزه عمرانی مواجهیم که متاسفانه بیشترین تبعات آن نیز متوجه اقشار ضعیف جامعه است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی عصر پنجشنبه در همایش توجیهی عمره گذران دانشجو مازندران، با اشاره به ثبت نام 328 هزار نفر برای تشرف به خانه وحی افزود: نام بیش از 310 هزار نفر در قرعه کشی ها نیفتاده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
عباس کیارستمی که قرار بود نشست تخصصی سینمای تجربی را در پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند برگزار کند، به دلیل بیماری جسمی در این جشنواره حضور پیدا نمی کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با وی، که در مجتمع علوم وحیانی اسراء برگزار شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
در پی قدردانی رهبر انقلاب از مردم غیور خوزستان به منظور شرکت کم نظیر در راهپیمایی 22 بهمن امسال که با آلودگی شدید هوا به دلیل وجود گرد و غبار فراتر از حد مجاز در خوزستان و شهرهای اطراف آن وجود داشت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۶    
شعری با عنوان چهارده بندی که مصباح الهدی ست ذیل صحبت های مهم مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای که دیروز 29/بهمن ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۷    
مواد لازم برای تهیه ماکارونی با فیله مرغ: ماکارونی: 500 گرم، سینه وفیله مرغ: 500 گرم، پیازچه: 100گرم، روغن زیتون: یک استکان ، کلم بروکلی خرد شده: 200گرم ، هویج خرد شده: 200گرم، سویا سس: یک استکان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
فرش ها تابلوهای زیبایی هستند که به جای دیوار ها، زینتبخش زمین خانه ما می شوند و دکوراسیون داخلی خانه ما را رنگ و لعابی دلنشین می بخشند. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۶    
در تعیین جایگاه برای نظریه پردازان علم سیاست در عصر حاضر "جان میرشایمر" استاد علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو و مولف کتاب " تراژدی سیاست های ابر قدرت ها" را در زمره ی نظریه پردازان نو واقع گرا قرار می دهند
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس و صبای قم در نیمه اول به تساوی رضایت دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
دولت باید افزایش 17 هزار میلیارد تومانی درآمدهای مالیاتی برای جبران درآمدهای نفتی در لایحه بودجه سال آینده را از طریق مالیات بر مصرف و کاهش فرار مالیاتی و گسترش پایه مالیاتی تامین کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
در دو دیدار همزمان از هفته بیست ویکم لیگ برتر تیم سایپا موفق شد فولاد را شکست دهد و تراکتورسازی نیز مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه دوم جام جهانی کشتی فرنگی، حریف تیم ملی کشورمان در دیدار رده بندی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از کسب یک برد و یک باخت در نخستین روز رقابتهای جام جهانی تهران گفت: با توجه به غیبت برخی فرنگر کاران، چاره ای جز تشکیل یک تیم دگرگون شده و استفاده از این جوانان داشتیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم فردا، روز پایان تمام بدشانسی های ما باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
سرمربی اسپانیایی ناپولی حضور احتمالی اش در فوتبال ترکیه را رد نکرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
هافبک پیشین چلسی با تمجید از ستاره 30 ساله رئال مادرید گلزنی او به شالکه را نقطه عطفی برای او دانست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی فرنگی در سالن 12هزار نفری آزادی تهران حضور یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
لوئیس فیگو یکی از رقبای جدی سپ بلاتر برای تصدی پست ریاست فیفاست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با پیروزی مقابل ترکیه به فینال جام جهانی کشتی فرنگی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با دو پیروزی و یک شکست مرحله مقدماتی جام جهانی را به پایان رساند تا عصر جمعه در مسابقه رده بندی به میدان رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از کاهش مبلغ عمره دانشجویی خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم تخفیفاتی را دریافت کنیم که مبلغ عمره دانشجویی به کمتر از دو میلیون تومان رسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۸    
نماینده اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشتی کشورمان برای دقایقی با یکدیگر گفت وگو کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از حضور ناوشکن ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های جنوب اندونزی خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خط آهن سریع السیر تهران - قم - اصفهان با 2.6 میلیارد دلار هزینه از هفته آینده ساخته می شود، از چهار خطه شدن همه خطوط ریلی منتهی به تهران در آینده نزدیک خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۹    
برخی از کاربران شبکه های اجتماعی پیراهن رئال مادرید در دیدار مقابل شالکه در لیگ قهرمانان اروپا را مورد تمسخر قرار دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۶    
معاون اجرایی رییس جمهور با اعلام اینکه هفته آینده سفر کاروان تدبیر و امید به استان قم انجام می شود، گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
تراکتورسازان برای حضور دوباره در جمع صدرنشینان و نفت برای فرار از جمع قعرنشینان احتیاج به سه امتیاز این بازی دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
بانک مرکزی اروپا روز پنج شنبه از کاهش سود خالص در سال 2014 به دلیل درامد سود کم تر و افزایش هزینه های عملیاتی ناشی از وظایف نظارتی خود خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
فریدون حردانی به جای حبیب خدریان مربی استقلال اهواز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
به گزارش بولتن نیوز ، این قطعه عقاب که از نوع گونه کمیاب و نادر عقاب طلایی می باشد در کنار جاده روستایی در مشگین شهر فرود آمده بود، مورد هجوم ناگهانی گله ای از سگ های روستا قرار گرفته است . ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
تراکتور یکشنبه 17 اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام میزبان پرسپولیس خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به تهدید نخست وزیر لیبی مبنی بر اخراج سرمایه گذاران ترکیه ای از آن کشور اعلام کرد: اگر این مواضع تغییر نکند آنکارا نیز تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
کاندیدای پرتغالی احراز پست ریاست فدراسیون جهانی فوتبال معتقد است ساختار کنونی 32 تیمی جام جهانی می تواند به 40 یا 48 تیم افزایش پیدا کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
رسانه های عربی از اشغال دانشگاه شهر سرت در لیبی به وسیله داعش خبر دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
سلیمان اس، فردی که چهارشنبه شب مورد حمله نژادپرستانه گروه کوچکی از هواداران چلسی در متروی پاریس قرار گرفت، در مصاحبه با لوپاریزین خواستار مجازات توهین کنندگان به خود شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
تیم فوتبال پیکان تهران عصر امروز در دیداری دوستانه مقابل سایپا مهر کرج به پیروزی دست یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
به گزارش بولتن نیوز ، 'رضا کاوه ' عصر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این محورارتباطی حوالی ساعت 10 صبح امروز براثر ریزش کوه در یک کیلومتری پلیس راه کندوان بسته شده بود که با اعزام بموقع نیروهای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
تراکتورسازان برای حضور دوباره در جمع صدرنشینان و نفت برای فرار از جمع قعرنشینان احتیاج به سه امتیاز این بازی دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
در چارچوب هفته 21ام لیگ برتر فوتبال سایپا در کرج میزبان فولاد خوزستان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران که در نخستین دیدار خود با نتیجه 6 بر 2 مغلوب جمهوری آذربایجان شد، توانست در دومین دیدار خود برابر سوئد به پیروزی دست یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
نخست وزیر منطقه کردستان عراق در سفر به ترکیه با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال که حکم محرومیت وی از همراهی استقلال در دو دیدار، توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تعلیق شده، امشب(پنجشنبه) به کاروان آبی پوشان در تبریز می پیوندد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می گوید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تعلیق کردن رأی محرومیت کرار جاسم هویت خود را زیر سؤال برد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
رقابت های صبح روز نخست جام جهانی کشتی فرنگی 2015 پایان یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد این روزها کار سختی دارد و برای بقا در لیگ باید امتیازات کامل را بگیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
لئو مسی یکبار دیگر به روزهای اوجش بازگشته و این را حتی مخالفانش نیز تایید می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
کارلو آنچلوتی در پایان دیدار رئال مادرید و شالکه در مصاحبه با مدیاست، از آریگو ساکی و اظهارنظر جنجالی اخیرش حمایت کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
سی و سومین المپیاد ملی ریاضی صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
امیرقلعه نویی در حالی فردا به مصاف گسترش فولاد در تبریز می رود که سه بازیکن اصلی اش را در این بازی در اختیار ندارد اما برای باقی ماندن در کورس باید در این دیدار هم پیروز شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۴    
تونی کروس در پایان بازی شب گذشته رئال مادرید و شالکه در مصاحبه با شبکه ZDF به نوعی از برگزاری جشن تولد رونالدو در شب شکست از اتلتیکو مادرید انتقاد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازی مقابل راه آهن برای ما فوق العاده سخت خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۴    
دیدار دوستانه جمعی از اهالی سینما با وزیر ارشاد، روایت یک تهیه کننده از جلسه با وزیر ارشاد، بنابر گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش، اکران هیچ فیلمی برای نوروز قطعی نشده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
متیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن عنوان کرد که سطح انتظارات آنها از بایرن، خیلی بالاتر از عملکرد آنها در سال 2015 بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
تیاگو آلکانترا، مدافع بایرن مونیخ اسپانیا را به مقصد آلمان ترک کرد تا تمرینات سبک خود برای بازگشت به میادین را شروع کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
امیرحسین فشنگچی این فصل در خیلی از بازی ها درگیر مصدومیت بوده و نتوانسته پیکان را آنطور که باید و شاید همراهی کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
محمدحسین نژادفلاح با حضور در اردوی پرسپولیس با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
مربی ذوب آهن می گوید ذوب آهن هدف گذاری خاصی برای رسیدن به بالای جدول ندارد و منتظر است تا ببیند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
تیم های روسیه، ترکیه و آذربایجان صبح روز نخست مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2015 تهران را بدون شکست به پایان رساندند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
نشست خبری نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی ظهر فردا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
کاپیتان چلسی نسبت به عقد قرارداد جدید با چلسی ابراز امیدواری کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
نشست وزیر کشور و شهرداران و روئسای شورای کلانشهرهای ایران
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
په په، مدافع رئال مادرید مصر است که کریستیانو رونالدو، با وجود عدم موفقیت در گلزنی در طول چند هفته ی اخیر، مثل همیشه خوشحال است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
حسین فرکی بعد از برد برابر تیم سابقش فولاد برای دربی حساس اصفهان آمادگی خوبی دارد و برای اولین بار این دربی را تجربه را می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
اردوی تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال از 5 لغایت 8 اسفند در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
سردار آزمون در دیدار دوستانه روبین کازان که منجر به پیروزی این تیم شد، گلزنی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
رای پرونده محرومیت جاسم کرار فعلا به حالت تعلیق درآمد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بندیکت هوودس، مدافع شالکه پس از شکست 2-0 مقابل مادرید، عنوان کرد که رئال آنها را به شدیدترین شکلی مجازات کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۴    
رییس سازمان ملی استاندارد از وجود تقلب و فعالیت های غیرحرفه ای و سوء استفاده فرصت طلبان در روند تولید بخشی از مواد غذایی مصرفی مردم ابراز نگرانی و اعلام کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
دو بازیکن برزیلی پرسپولیس گرانترین بازیکنان این فصل این تیم محسوب می شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
مهاجم تیم فوتبال پیکان پس از 2 روز غیبت در تمرینات این تیم، عصر امروز برای حضور در دیدار دوستانه مقابل سایپا مهر کرج حاضر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
الوکره، تیم انتهای جدولی لیگ ستارگان، قرارداد خود با رضا قوچان نژاد را نهایی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
نظام های تربیت کنونی ما تبدیل به نظام تربیتی علم گرا شده اند و توجهی به عمل گرایی ندارند که این موضوع به دور از آموزه های اسلامی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
وزیر نیرو گفت: برای موفقیت در اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی باید سالانه 11 میلیارد مترمکعب برداشت از آب زیرزمینی را کاهش دهیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
چهاردهم فوریه هفتادمین سالروز آغاز اتحاد آمریکا با پادشاهی عربستان سعودی است. چهاردهم فوریه 1945 فرانکلین روزولت، رئیس جمهوری وقت آمریکا با ملک عبدالعزیز بن عبدالرحمن آل سعود در مصر ملاقات کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر راه آهن نرسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی تیم یوونتوس که تیمش هفته آینده جدال حساسی را در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، مقابل بروسیا دورتموند آلمان پیش رو خواهد داشت، می گوید دورتموند اگر در بهترین شرایطش باشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
نمایشگاه گروهی از دانشجویان رشته گرافیک در خصوص بهار و فصل بهار در حوزه هنری شهرستان ارومیه در حال برگزاریست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
به گفته دیتر هکینگ، سرمربی ولفسبورگ، تمامی خطر اسپورتینگ، در نانی خلاصه نمی شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
دستیاران فرهاد کاظمی در تیم فوتبال راه آهن از سوی وی معرفی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: آنقدر تیم های مدعی سقوط در لیگ هستند که ما برای نیفتادن دلخوش هستیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس باید یارانه ثروتمندان حذف شود، گفت: اقشار پردرآمد و ثروتمندان نیازی به یارانه نقدی ندارند و نباید دریافت کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
یکی از این پتانسیل های این ایمیل، سرویس پیامک است که اپراتورهای مخابراتی داخل کشور ارائه می دهند و مردم ما از آن استفاده قابل توجهی می کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
ستاره ولزی رئال مادرید در واکنش به انتقاد هواداران تیمش اعلام کرد که شیوه بازی اش را در دیدار مقابل شالکه تغییر نداده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
زمین لرزه ای با بزرگای 4.2 در مقیاس امواج درونی زمین مرز استن های فارس و بوشهر را لرزاند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
مذاکرات میان گروه های سیاسی یمن امروز (پنجشنبه) با نظارت فرستاده سازمان ملل از سر گرفته می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
با احتمال عدم افزایش نرخ بهره در آمریکا، سرمایه گذاران فلز گرانبهای طلا تا حدودی ترغیب شدند و امروز قیمت آن در بازارهای جهانی دو دلار افزایش یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مکزیک به طور رسمی کناره گیری خود را از میزبانی مسابقات قهرمانی جهانی شنا در سال 2017 اعلام کرده و دلیل این تصمیم را ضعف اقتصادی عنوان کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل صبای قم مشخص شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی تهران با افزایش 9 تومانی نسبت به روز گذشته 3 هزار و 419 تومان و هر سکه امامی طرح جدید 989 هزار و 500 تومان خرید و فروش می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
باشگاه شالکه اعلام کرد که پای بازیکن این تیم در دیدار مقابل رئال مادرید شکسته نشده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۳    
با عرض تبریک خدمت سردار سرتیپ دوم سید تیمورحسینی جهت دریافت درجه سرداری ...