دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 15 فروردین 1403 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 4 آذر 1396 بولتن نیوز 29 اسفند 1397 بولتن نیوز 29 اسفند 1398 بولتن نیوز 30 اسفند 1399 بولتن نیوز 29 اسفند 1400 بولتن نیوز 29 اسفند 1401 بولتن نیوز 29 اسفند 1402 بولتن نیوز 1 فروردین 1403 بولتن نیوز 2 فروردین 1403 بولتن نیوز 3 فروردین 1403 بولتن نیوز 4 فروردین 1403 بولتن نیوز 5 فروردین 1403 بولتن نیوز 6 فروردین 1403 بولتن نیوز 7 فروردین 1403 بولتن نیوز 8 فروردین 1403 بولتن نیوز 9 فروردین 1403 بولتن نیوز 10 فروردین 1403 بولتن نیوز 11 فروردین 1403 بولتن نیوز 12 فروردین 1403 بولتن نیوز 13 فروردین 1403 بولتن نیوز 14 فروردین 1403 بولتن نیوز 15 فروردین 1403 بولتن نیوز 16 فروردین 1403 بولتن نیوز 17 فروردین 1403 بولتن نیوز 18 فروردین 1403 بولتن نیوز 19 فروردین 1403 بولتن نیوز 20 فروردین 1403 بولتن نیوز 21 فروردین 1403 بولتن نیوز 22 فروردین 1403 بولتن نیوز 23 فروردین 1403 بولتن نیوز 24 فروردین 1403 بولتن نیوز 25 فروردین 1403 بولتن نیوز 26 فروردین 1403 بولتن نیوز 27 فروردین 1403 بولتن نیوز 28 فروردین 1403 بولتن نیوز 29 فروردین 1403 بولتن نیوز 30 فروردین 1403 بولتن نیوز 31 فروردین 1403 
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰    
سپسیس زمانی اتفاق می افتد که بدن واکنش شدیدی به عفونت نشان می دهد و تشخیص آن نیز بسیار دشوار است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۱    
همزمان با سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس، این جنبش حملاتی را به چند موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی انجام داد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۵    
ستاد رفع موانع تولید مصوبه ای را ابلاغ کرده که بر اساس آن دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت باید برای جلوگیری از واردات گوشی دکمه ای ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۱    
دونالد ترامپ در یک سخنرانی انتخاباتی، مهاجرانی را که به صورت غیرقانونی به آمریکا آمده اند حیوان خواند و گفت آن ها خشونت را همراه خود به ایالات متحده می آورند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۵    
استفاده استراتژیک از مشوق های مالیاتی هدفمند به عنوان ابزاری قدرتمند برای ایجاد انگیزه در کسب وکارها، جذب سرمایه گذاری و ترویج فعالیت های ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۱    
بانک مرکزی در ابتدای سال جدید آمارهای مربوط به بازار مسکن پایتخت در سال 1402 را به روز و قیمت مسکن را برای تمام مناطق تهران اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۵    
تورم در آلمان به عنوان بزرگ ترین اقتصاد اروپا در ماه مارس به لطف کاهش 2٫7درصدی هزینه های انرژی نسبت به ماه مشابه سال قبل، کاهش یافت.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۵    
سازمان دامپزشکی کشور هشدار داد: با توجه به گرم شدن هوا مردم رعایت توصیه های بهداشتی در خصوص بیماری تب کریمه کنگو را حدی بگیرند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۴    
خبرگزاری فرانسه با اشاره به تشدید بحران سیاسی برای کابینه بنیامین نتانیاهو در پی تظاهرات بی وقفه معترضان در داخل اراضی اشغالی برای ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:این حمله مسلحانه عصر امروز پانزدهم فروردین اتفاق افتاد و در این حمله مسلحانه دو نفر کشته....
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۱    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: ساعت 13:10 دقیقه امروز از روبه روی زندان کهنوج با اورژانس 115 تماس گرفتند و درخواست آمبولانس داشتند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز چهارشنبه گفت هواپیمای آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه این کشور در پاریس دچار نقص فنی شده است ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۷    
رییس جمهور پیشین کشورمان در بیانیه ای تاکید کرد: اسرائیل همچنان دامنه جنایات خود را گسترش می دهد و اینبار با حمله ناجوانمردانه ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۵    
در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سابق و فعالان اجتماعی و فرهنگی ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۵    
تصور کنید دوست تان به پیام تان پاسخ نداده است. بسیاری از افراد ممکن است این را به راحتی به حساب گرفتاری یا حتی فراموش کاری دوست خود بگذارند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۵    
اولین بیمار انسانی برای نخستین بار در پیتسبورگ آمریکا یک روش سلول درمانی را دریافت کرد که غدد لنفاوی وی را به یک کبد کوچک تبدیل می کند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۵    
هر چه برنج پس از پخت مدت طولانی تری در دمای اتاق نگهداری شود، احتمال رشد باکتری ها در آن افزایش می یابد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۵    
میدونستید کپک میوه حاوی یکی از خطرناک ترین سموم دنیا است که باعث سرطان کبد،گوارش،آلزایمر و حتی سقط جنین میشود.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۱    
ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، در سمینار Great AI Debate گفته است که 10 یا 20 درصد احتمال می دهد که هوش مصنوعی باعث نابودی بشریت شود.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۳    
دکتر شیخ الاسلامی معتقد است: اگر گفتگو و مطالبه از دولت، دوستان یا اعضای خانواده بر مبنای نق زدن و عیبجویی باشد نه تنها فایده ای ندارد، بلکه دل ها را از هم دور می کند و موجب تضعیف جامعه می شود.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۰    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی مراسم روز جهانی قدس خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی از ساعت هشت صبح جمعه در معابر منتهی به مراسم اعمال می شود.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۷    
دو قلاده یوزپلنگ بالغ در دو کیلومتری جنوب شرقی پاسگاه عباس آباد در کنار جاده خاکی دستجرد مشاهده شدند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۱    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت امکان دارد مچ دست خود را به تیغ جراحان بسپارد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۶    
روابط عمومی سپاه استان قم از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهیدالقدس محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی اخیر سوریه در قم خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۲    
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزارن نظام گفتند: بخش واقعیت های تلخ اقتصاد، گرانی ها و بی ثباتی های بازار و تنزل ارزش پول است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۱    
رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسوولان نظام فرمودند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۰    
جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر چهارشنبه (15 فروردین) با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۹    
رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران نظام بیان کردند: به چالش تحمیلی حجاب باید از ابعاد فقهی و قانونی و ملاحظات جانبی آن نگریسته شود ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۷    
سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۷    
دبیرکل جزب الله لبنان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته است، خاطرنشان کرد که نبرد طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های سازشکارانه پیشین و برنامه های ذلت بار جدیدتر، همگی به بایگانی تاریخ رفته اند و هیچ طرح و ایده ای برای آینده فلسطین، بدون نظر صاحبان اصلی این سرزمین، اجرا شدنی نیست ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت همچنان به ثبات در میدان و ایستادگی در تمام محورها ادامه می دهد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۴    
طبق اطلاع از انجمن بازیگران سینمای ایران، مراسم تشییع پیکر رضا داودنژاد شنبه 18 فروردین ماه راس ساعت 9 صبح از خانه سینما شماره 2 واقع در وصال نرسیده به خیابان طالقانی انجام می شود و سپس پیکر این ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۵    
در حالی که چند روزی از جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران ایرانی می گذرد، محمد خاتمی با سکوت عجیبی، هیچ موضع گیری در این باره نداشته است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۸    
رئیس جمهور سوریه در تماس با رئیس جمهور کشورمان با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مقر هیئت دیپلماتیک ایران، گفت: این رژیم بر اساس قتل، خونریزی ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۶    
خلبانان ایرانی با انجام یکی از پیچیده ترین عملیات های هوایی دنیا موجب شکسته شدن ستون فقرات نیروی هوایی رژیم بعثی عراق شدند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۴    
زهرا داوود نژاد خواهر رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون که در ساعات پایانی 13 فروردین 1403 دار فانی را وداع گفت جزئیات مراسم تشییع جنازه برادر خود را اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۳    
محکومیت حمله جنگنده های اسرائیل به بخش کنسولی ایران در سوریه از سوی کشورهای اسلامی کماکان ادامه دارد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۲    
میزان فطریه رمضان امسال از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۵    
نصر: باتوجه به استقبال هواداران، ظرفیت استادیوم یادگار امام پر شد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۷    
دستپاچه و ناامید... ویدیوی منتشر شده از نتانیاهو در هنگام تمرین برای کنفرانس خبری، او را عصبانی و دستپاچه نشان می دهد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۳    
20 نماینده دیگر مجلس بر پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی تاکید کرده و اعلام داشتند که پاسخ ایران به جنایت این رژیم قطعی و حتمی است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۰    
نمایندگان مجلس صبح روز یکشنبه آینده در صحن مجلس گردهم می آیند و این اولین جلسه علنی مجلس در سال جدید است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۱    
بررسی ها نشان می دهد تورم فصلی مسکن در بهار 1402 در استان تهران بالاترین سطح و در استان ایلام پایین ترین سطح را تجربه کرده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۰    
گوجه فرنگی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. آنها حاوی رنگدانه لیکوپن هستند که یک آنتی اکسیدان قوی است و از ایجاد آترواسکلروز محافظت می کند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل انجمن اوتیسم: در حال حاضر آمار مبتلایان به اوتیسم به لحاظ بروز و شیوع، یک نفر در 100 نفر از موالیدی که رخ می دهد، است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
حتما باید به کامپیوتر یا لپتاپ دسترسی داشته باشید. و این نرم افزار رو نصب کنید و طبق آموزش همراه ما باشید.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۳    
شبکه یک سیما چند روز پس از پایان پخش زیرخاکی جدید از امشب به استقبال نون خ جدید می رود.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
تصمیم دولت بر این است که بعد از تعطیلات عید فطر، رفته رفته کارت های آزادی که برای ایام نوروز مازاد بر ایام پیش از نوروز،..
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۹    
مرحله دوم طرح بزرگ فجرانه از 20 اسفند شروع شد و تا 18 فرودین ماه ادامه خواهد داشت.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۸    
آیت الله نوری همدانی مبلغ زکات فطره برای هر فرد را به ازای قوت غالب گندم 65 هزار تومان و به ازای قوت غالب برنج 180 هزار تومان اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۶    
یکی از اعجایبی که همین ابتدای سال رخ داد انتشار پی در پی و تکذیب مداوم خبری مبنی بر دستور تعطیلی پارک ها و بوستان در روز 13 فروردین(روز طبیعت) مصادف با سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) بود که مبین نکته ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۸    
رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه در سال 1402 وصولی های گمرک در بخش حقوق ورودی و مالیات ارزش افزوده به 247 هزار میلیارد تومان رسیده از رشد 54 درصدی آن نسبت به سال 1401 خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۲    
با توجه به قدرت نظامی و ذخایر استراتژیک تسلیحاتی و نگاهی به قدرت و ضعف متحدان منطقه ای و همچنین دشمنان و بی تفاوت ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۹    
در ژانویه 2024، صدها میلیون دلار صادرات در بسیاری از اقلام، عمدتاً فولاد، سیمان، مواد شیمیایی، مواد غذایی، مبلمان و خودرو به رژیم اشغالگر انجام شد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که در یک عملیات حمله با خودرو و زیرگیری در نزدیکی شهرک کوخاف یائیر در استان قلقیلیة ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
برخی رسانه های عبری زبان اعلام کردند که یک پهپاد عراقی فرودگاه نظامی رامون در جنوب فلسطین اشغالی رامورد هدف قرار داده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
رسانه ها از انفجار بزرگ در یکی از خطوط انتقال برق رژیم صهیونیستی بین دو منطقه کفر ثلث و عزون در شرق قلقیلیا خبر می دهند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم اسرائیل امروز چهارشنبه اطراف شهرک عیتا الشعب واقع در جنوب لبنان را با بیش از 100 گلوله توپ ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرده، نسبت بدهی دولت فدرال به تولید ناخالص داخلی که سال گذشته به 97 درصد رسید، تا سال 2034 ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
فرمانده سپاه اصفهان: از سوی استاندار اصفهان صبح شنبه در استان اعلام عزای عمومی اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۵    
ترانزیت خارجی از مسیر ایران در سال 1402 با 36.52 درصد افزایش به رقم 17 میلیون و 790 هزار تن رسید.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۱    
محیط زیست، گویی واژه ای غریب و ناآشنا شده است. گویی فراموش کرده ایم که زمین، تنها خانه ماست و حفظ آن، وظیفه ای همگانی ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۷    
صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل کارشکنی، مقاومت و ممانعت در افزایش حقوق کارگران مطابق تورم ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۸:۳۵    
سابرینا سینگ، معاون سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه ادعا کرد که اسرائیلی ها در مورد حمله یا هدف مورد نظر در دمشق، به آمریکا اطلاع نداده بودند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۸:۳۱    
سفیر و معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل ضمن رد اتهامات بی اساس آمریکا و انگلیس گفت که آمریکا مسئول همه جنایات رژیم اسرائیل است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۸:۲۵    
محمدرضا پهلوی بعد از اخراج پدرش در 25 شهریور 1320 از ایران، در کانون توجه آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و این توجه را با دست درازی به باورهای دینیِ ممزوج در قانون مشروطه به فرصتی برای نزدیکی بیشتر به ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۵:۳۴    
#امام_خامنه_ ای: در قضیّه ی غزّه بعد از عملیات طوفان الأقصی ، این وظیفه ی واکنش بر دوش همه ی ما وجود دارد؛ باید واکنش نشان بدهیم؛ عدّه ای گرسنه اند، عدّه ای زیر بمبارانند ...