پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۴:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر روز 2 اسفند 1402 - daylinews.ir

خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۲    
وزیر کشور بر لزوم تامین امنیت و سلامت در انتخابات تاکید کرد و گفت: اجازه دخالت در انتخابات به هیچ کس داده نمی شود
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با اشاره به میزان اعتبارات جذب شده این سازمان از ابتدای سال تاکنون ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۲    
جانشین دادستانی شهرستان اسکو از دستگیری این کلاهبرداران در شهر اسکوخبر داد
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۲    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در بازدید از غرفه خبرفوری در نمایشگاه رسانه های ایران گفت: آمار خوبی از برگشت نخبگان به کشور وجود دارد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۲    
ئیس سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه طی 12 سال گذشته افزایش حقوق جامعه پزشکی یک سوم کارگران بود، گفت ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۲    
فعال سیاسی اصولگرا خطاب به وزیر علوم نوشت: برای لحظاتی چشمانتان را ببندید و به شخصیتهای فرهنگی کشور فکر کنید. محمدمهدی اسماعیلی کجای فرهنگ این مملکت است؟
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت آب جنوب شرق از تعمیر و بازسازی دو دستگاه پمپk.s.b شافت غلافی در تاسیسات آبرسانی کوت امیر و بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
مدیر دفتر فنی و مهندسی شرکت آب جنوب شرق از احداث بیش از 340 متر دیوار حفاظتی اطراف تاسیسات آبرسانی بندر امام خمینی (ره) و امیدیه یک خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
سرپرست معاونت فنی و مهندسی شرکت آب جنوب شرق از نصب دو دستگاه تابلو حفاظتی بر روی الکتروپمپ های کوت امیر و منصوری یک خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز از مرگ یک مرد جوان در تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی تیبا خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان عفو بین الملل در فرانسه در نامه ای سرگشاده خطاب به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نسبت به فوریت تعلیق فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی در مواجهه با خطر نسل کشی هشدار داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
منصوره معصومی اصل، عضو ارشد گروه شریان، نزدیک به مهرداد بذرپاش در طعنه به علی اکبر رائفی پور گفت: او فتنه گری منحرف در عمق جریان انقلاب و ولایتمداران است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
کشاورزان لهستانی با تشدید اعتراض ها به اقدامات اتحادیه اروپا و دولت کشورشان در کنترل صادرات و واردات، گذرگاه های مرزی اوکراین را مسدود کردند. این اقدام اعتراض کی یف را در پی داشت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از واکنش دونالد ترامپ نسبت به مرگ الکسی ناوالنی منتقد کرملین گفت: چرا ترامپ همیشه آمریکا را مقصر می داند؟
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
خودکفایی ایران در عرصه نظامی – دفاعی در شرایطی به دست آمده است که ایران تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگ ترین واردکنندگان تسلیحات به حساب می آمد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
بابایی گفت: کوروش کمپانی مولود قوانینی است که نیازمند بازنگری هستند و مجلس باید به عنوان اولویت اول قانون تجارت را در دستور کار قرار دهد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۲    
رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: به یک زوج در آستانه طلاق گفتم بروید در اتاق و به شیوه ای که من گفتم گفتگو کنید؛ گفتگو چنان گرم شد که منجر به ولادت یک نوزاد در 9 ماه بعد شد!
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۲    
قاتلی که سعی داشت وانمود کند بیمار روانی است، از سوی پزشکی قانونی سالم تشخیص داده و نقشه اش برملا شد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۲:۲۲    
یک کارشناس مسائل اجتماعی می گوید: حد فاصل رامشیر و رامهرمز فاصله مناسبی برای سرمایه گذاری و بندر خشک در جنوب غرب کشور است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۱:۵۲    
پوتین احتمالا انگیزه های کافی برای سر به نیست کردن الکسی ناوالنی را در این برهه زمانی داشته است. چه بسا حذف تمام مخالفان سرشناس سیاسی برای پوتین به این معنی است که او از پیروزی خود مطمئن تر می شود.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۱:۵۲    
بازگشت ترامپ به قدرت موجب خواهد شد که جهان چهره ای یکجانبه گراتر، گوشه گیرتر و گاهی تهاجمی تر از ایالات متحده ببیند که تمایل چندانی به تقویت ساختار های ژئوپلتیک و ارزش های لیبرالی که هم اکنون نیز تحت ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۲    
در این دیدار که با حضور فرماندار دلفان ،امام جمعه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دلفان و دیگر اعضاء حضور داشتند ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از فعالیت دستگاه های اجرایی در جهت ترویج ...