شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۵:۰۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: باید به هیات ایرانی مرحبا گفت که از آبروی مملکت دفاع می کند و زیر بار زور نمی رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۳    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا گفت: در این ایام باید فضای ما فاطمی و حزن و اندوه باید بر مجالس ما غالب باشد و این محافل گرم ما با سلام بر حضرت زهرا (س) شروع شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶    
والده رییس جمهور صبح امروز به رحمت الهی پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۲    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اگر جریمه های یک سال به سیستم های هوشمند اختصاص یابد 30 تا 40 درصد از حوادث جاده ای کاهش خواهد یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سال نو، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سالی پر خیر و برکت را آرزو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: شبستان و صحن جدید حرم مطهر شاه چراغ(ع) آماده بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
سفره هفت سین همیشه با سین های موجود تهیه می شد که عبارت بودند از: سنگر، سوزن اسلحه، مین سوسکی، مین سبدی، سیم تله، سیم چین، سیم خاردار، سرنیزه، سیمینوف، سمبه و.. ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
فرمانده انتظامی فارس گفت: 130 ایستگاه پلیس در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و 130 دوربین سرعت سنج در جاده های فارس نصب شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
در آستانه سال جدید، از درب طلای حرم حضرت سید علاءالدین حسین در شیراز رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
برادر اسلام درباره ماجرای جانبازی خودش گفت که بچه بوده و بمب های خوشه ای به نزدیکش خورده و دوپایش را قطع کرده است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی گفت: فردا فراکسیون دفاع مقدس اصولگرایان برای برنامه ریزی اولین همایش دفاع مقدس با عنوان نقش مجلس در دفاع با حضور اعضاء تشکیل جلسه خواهد داد و امیدواریم که ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
نشست تبیین جایگاه باغ موزه در حفظ ارزش های دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) با حضور کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، صبح امروز در محل این اداره کل برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۷    
مسئول بسیج دانشجویی لارستان گفت: یکی از بهترین راهکارهای مقابله با هجمه جنگ نرم، اردوی راهیان نور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۴    
نمایی که پیش رو دارید، در منطقه ی بقاع به ثبت رسیده است. در تصویر، یکی از اعضای برجسته شورای اجرایی حزب الله ، بر پیکر یکی از شهدای این جنبش نماز می گذارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
در پیام های نوروزی که هرساله، دقایقی پس از تحویل سال جدید خطاب به ملت ایران صادر می شود، رهبر انقلاب چارچوب کلی و افق های پیش روی ملت و مسئولان جمهوری اسلامی را در قالب نام و یا شعار سال جدید ترسیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۴    
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به ثبت اسامی هفت هزار زن شهید در کشور گفت: در این سازمان با هدف جمع آوری اسامی شهدای زن به تفکیک هر منطقه عمل می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۹    
دبیر اولین جشنواره "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" گفت: این جشنواره در جهت حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با اعضای گروه 1+5 برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۹    
وقتی زندانبان به او گفت اعتراف کن که از آقای خمینی و بیگانگان پول گرفتی تا بلوا و بی نظمی راه بیندازی و با شاه مخالفت کنی اینها را بگو تا مورد بخشش شاه قرار بگیری!. گفت: برو اینها را به ننت بگو و... .
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۴    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: 406 دانش آموزان دختر نهاوند در قالب اردوهای راهیان نور روز گذشته عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای اولین بار یک سامانه پیامکی را طراحی کرده ایم تا تمام کسانی که در حرم و اطراف حرم حضور دارند بتوانند با هر خطی که در اختیارشان است با آن تماس گرفته و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۵    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی گچساران از اجرای تئاتر تعزیه "پس از آن روز" در ماه محرم در این شهرستان، به مدت 10 شب خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۰    
نمایش های بذار یه امشب بگذره، پوتین، پرسه درلابه لای فریم های موازی از جمله آثار برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت(انقلاب و دفاع مقدس) بودند که در جشنواره امسال تئاتر فجر نیز حضور دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۳۵    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه در هفته بسیج برنامه های مختلفی اجرا می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی از دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: شنبه هفته آینده ناوهای "لاوان" و "سیرجان" و چند فروند بالگرد که همگی بازسازی شده اند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۳۵    
"همت به روایت همسر شهید" با شمارگان 5500 نسخه برای نوزدهمین بار از سوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۳۵    
" مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی" با 16 عضو فعال در حوزه تولید و توزیع نوشت افزار اسلامی ایرانی، دوشنبه 2 تیرماه در مجمع فرهنگی سرچشمه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۲۰    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: بازخوانی و تبیین چرایی حماسه 9 دی و فتنه 88 نیاز دائمی جامعه اسلامی و از رخدادهای آگاهی بخش و مولّد هوشمندی و هوشیاری برابر سناریوهای دشمنان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۰۴    
رئیس پلیس استان الانبار عراق از کشته شدن شاکر وهیب الفهداوی تروریست تکفیری از رهبران گروه داعش به دست نیروهای ارتش این کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۵:۴۹    
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سپاه در چند سال اخیر رتبه نخست فعالیت های قرآنی نیروهای مسلح را به خود اختصاص داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۵:۱۹    
مادرش قبول نکرد، اما بقیه آشناها و بنیاد شهید به استناد حرفی که همرزمش زده بود قبول کردند که محمود شهید شده است. مراسم گرفتند و در محله حجله زدند، اما بعد از سه سال اولین نامه اش آمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۴:۰۴    
فیلم هایی از عملیات های مختلف نیروهای چهارگانه ارتش در رزمایش محمد رسول الله(ص) در دفاع پرس منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۳۵    
یادواره 11 پرستوی عاشق روستای کلاته شادی در محل حسینیه ابوالفضل این روستا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۳۵    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد از برگزاری یادواره 883 شهید این شهرستان، همزمان با سالروز عملیات پیروزمندانه کربلای 5 در مصلای بزرگ امامم خمینی(ره) این شهر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۳۵    
شامگاه یکشنبه طی حمله موشکی بالگردهای ارتش صهیونیستی به یک گروه از نیروهای مجاهد حزب الله در منطقه القنیطره سوریه تعدادی از رزمندگان حزب الله به شهادت رسیدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۱۹    
اسرای زن فلسطینی پس از آزادی از زندان های رژیم صهیونیستی حکایت های دردناکی را از آن دوران روایت می کنند و این درحالی است که رسانه های جهان و صلیب سرخ جهانی در برابر این تجاوزات سکوت اختیار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۰۴    
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح لحظاتی قبل از مجموعه خبرگزاری دفاع مقدس بازدید به عمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۲:۴۹    
همان لحظه ای که داشتیم مین ها را جمع می کردیم، درگیری شدیدی بین ما و دشمن در جریان بود. توپخانه های دشمن روی منطقه آتش می ریختند ...