پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۴۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

دیوان اقتصاد (divaneghtesad.ir)

  ۲ ساعت پیش   + ۳۱ سایت دیگر  
بیت کوین پس از ناکامی در عبور از سطح مقاومت 72هزار دلاری به 69 هزار دلار سقوط کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
هادی آقابابایی مدیرعامل به همراه مدیران و کارکنان این صندوق با حضور در آیین تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و رئیس فقید هیات امنای صندوق کارآفرینی امید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان ...
  ۳ ساعت پیش   + ۳۳ سایت دیگر  
قیمت طلا امروز پنج شنبه (23 می) پس از از دست دادن رالی اخیر و کاهش بیش از یک درصدی در جلسه قبل، بی ثبات بود ...
  ۳ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان این که سهامداران باید با دانش مالی در بورس فعال شوند، گفت: راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری به منظور بهره مندی سهامداران از روش سرمایه گذاری به صورت غیرمستقیم یک روش ...
  ۳ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
شبکه خبری الجزیره در گزارشی نوشت: آیت الله رئیسی، در زمانی که ایران از تحریم های آمریکا رنج می برد، ریاست جمهوری را بر عهده گرفت ...
  ۳ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت به عنوان دبیر اول کارگروه شبکه فروش و بازاریابی و مجید حسن پور مدیر بیمه های مسئولیت این شرکت نیز به عنوان دبیر دوم کارگروه تخصصی بیمه های مسئولیت سندیکا انتخاب ...
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مدیر بیمه های زندگی بیمه باران اعلام کرد: سود قطعی 29 درصد برای بیمه های زندگی و مستمری با مدت بیمه نامه پنج سال و بیشتر اعمال شده است.
  ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست با حضور شرکت آسان پرداخت در 8 و 9 خردادماه برگزار می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
بانک قرض الحسنه مهر ایران به مشتریانی که خواهان وکالتی کردن حساب خود برای خرید خودروی برقی وارداتی هستند، تا 30 میلیون تومان اعتبار تخصیص می دهد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین تشییع پیکرهای پاک رییس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله شهید رییسی و دیگر شهدای خدمت حضور یافت و با آرمان های بلند این شهدا پیمان بست.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
شرکت بیمه سامان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث به عنوان بزرگ ترین و مهمترین رویداد حوزه تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی حضور یافت.
  ۴ ساعت پیش    
تبریزی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با همراهی همکاران در مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان خدمت شرکت نمودند.
  ۴ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون، مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید در نمازخانه ساختمان ستادی این بانک برگزار شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
بانک سرمایه در راستای توسعه خدمات خود به مشتریان، طرح نسیم پذیرندگان را عملیاتی کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون مالی بانک توسعه صادرات ایران با حضور در همایش بزرگ کرمان آیدکس 2024 با شهباز حسن پور ، نماینده مردم کرمان ...
  ۴ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
سرپرست معاونت فنی بیمه ایران در مصاحبه با روابط عمومی از صدور بیمه نامه پوشش بیمه ای شرکت کننده گان و کارگزاران مراسم تشییع شهدای خدمت با مشارکت شرکتهای بیمه ای و راهبری بیمه ایران خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
دومین نشست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان بوشهر به میزبانی بیمه ملت برگزار شد. در این جلسه که با حضور روسای شعب و نمایندگان شرکت های بیمه در استان بوشهر برگزار شد ...
  ۴ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
محصولات متنوع شرکت بیمه سامان دریازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در معرض دید هیات ها و نماینده های تجاری و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه قرارگرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۲   + ۵۶ سایت دیگر  
بانک جهانی به ارائه جدیدترین ارزیابی خود از عملکرد اقتصاد ایران پرداخته که از کارنامه موفق دولت سیدابراهیم رئیسی در حوزه اقتصاد خبر می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز چهارشنبه 2 خردادماه 1403، آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۲   + ۲۱ سایت دیگر  
فهرست شعب منتخب بانک سینا که در روز چهارشنبه دوم خردادماه 1403 در کل کشور، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۲   + ۲۱ سایت دیگر  
دولت شهید رییسی با اتخاذ برنامه های مختلفی از جمله کنترل رشد نقدینگی، کاهش کسری بودجه، کنترل ترازنامه بانکی و سیاست های تنظیم بازار تلاش کرد تا موتور تولید تورم را خاموش کند که در نتیجه ی این اقدامات ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
بر اساس مصوبه کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی تمامی مجوزهای الکترونیکی صادره که اعتبار آنها منقضی شده است یا خواهد شد، تا زمان امکان فنی مرجع صدور برای تمدید این نوع مجوزها، معتبر خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۲   + ۳۷ سایت دیگر  
همزمان با اعلام تعطیلی سراسری روز چهارشنبه دوم خرداد 1403، به مناسبت تشییع پیکر رئیس جمهور شهید سیدد ابراهیم رئیسی، فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۱۵ سایت دیگر  
عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی پیام تسلیت صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۴۲ سایت دیگر  
محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۷ سایت دیگر  
در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی تعداد 16 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد از محل مشارکت مالی کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۵۱ سایت دیگر  
در مجموع 27 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، بیش از چهار تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است و بیست و هشتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ساعت 12 ظهر امروز ( اول خرداد ماه 1403) آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۲۶ سایت دیگر  
شهادت جانگداز رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه و جمعی از خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران موجی از تألم و تأثر در میان همه ایرانیان ایجاد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۹ سایت دیگر  
قیمت اسکناس دلار در معاملات امروز (سه شنبه اول خرداد) مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته 44 هزار و 811 تومان معامله شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۳۰ سایت دیگر  
شعب منتخب بانک ملی ایران در روز تعطیل چهارشنبه دوم خردادماه 1403، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۲۰ سایت دیگر  
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر دیدار و گفت و گو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۱۰ سایت دیگر  
شعب هوشمند بانک رفاه کارگران با نظرسنجی از مشتریان بانک نامگذاری می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۱   + ۲۱ سایت دیگر  
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی ضمن تشریح موضع آیت الله رئیسی نسبت به این صندوق گفت: بیشترین سهم بازگشت منابع به صندوق توسعه ملی در خلال دو سال اخیر بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۲   + ۱۶ سایت دیگر  
حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز گفت: ما نسبت به فقدان شخصیت های بزرگی همچون شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه ایشان متاثر هستیم اما باید بدانیم مسیر انقلاب و خدمت به مردم و کشور و استحکام نظام اسلامی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۲   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیر برنامه ریزی شرکت انتقال گاز ایران از تمدید اعتبار گواهی نامه سیستم مدیریت انرژی این شرکت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
اسامی شعب کشیک بانک خاورمیانه اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۲    
ساعت کاری شعب بانک آینده در استان های آذربایجان شرقی و قم تغییر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
بررسی ها نشان می دهد فشار هزینه تامین مسکن بر دوش خانوارهای ایرانی طی یک دهه اخیر افزایش پیدا کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۲   + ۲۷ سایت دیگر  
با صدور حکمی از سوی احمدی مدیرعامل بانک شهر؛ ایمان امینی پور به عنوان سرپرست معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی این بانک منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۲   + ۱۳ سایت دیگر  
در پی شهادت جانسوز خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۲    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه یکم خرداد) با افزایش یک هزار و 237 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 113 هزار و 726 واحد ایستاد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
مراسم یادبود شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه با حضور مدیرعامل و هیأت مدیره و جمعی از همکاران، امروز (سه شنبه 1 خردادماه) در نمازخانه برج توسعه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
رصدخانه ملی رفاه ایرانیان که با حمایت و مشارکت بانک رفاه کارگران راه اندازی و تجهیز شده است، در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
در سال 1402 نرخ بیکاری کشور به 8.1 درصد رسید که کمترین رقم در دهه های اخیر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت شهادت رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۸   + ۱۰۱ سایت دیگر  
هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای بازار سرمایه تشکیل جلسه داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۸   + ۲۰ سایت دیگر  
قیمت نفت در اوایل معاملات روز سه شنبه بازار آسیا، تحت تاثیر دورنمای نرخ های بهره بالا در آمریکا و آسیب دیدن تقاضا برای سوخت، کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی تهران برای عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 باحضور 63 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵   + ۲۹ سایت دیگر  
سمیه محمدی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه تعاون به عنوان دبیر اول کارگروه روابط عمومی و محمد صالح چیتگران مدیر امور حقوقی و قراردادها شرکت بیمه تعاون به عنوان دبیر دوم کارگروه حقوقی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵   + ۴۶ سایت دیگر  
طبق اعلام بانک مرکزی، در فروردین ماه سال جاری بیش از پنج میلیون و 800 هزار فقره چک وصول شد که 92 درصد از میزان چک های صادر شده در این ماه را شامل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵   + ۳۱ سایت دیگر  
طبق اعلام شورای هماهنگی بانک ها با توجه به تصمیم هیات دولت مبنی بر تعطیلی سراسری روز چهارشنبه دوم خردادماه سال 1403 با توجه به این که تاریخ یاد شده همزمان با ایام دریافت حقوق کارمندان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۵   + ۴۴ سایت دیگر  
قیمت طلا امروز سه شنبه (21 مه) افزایش یافت و نزدیک به رکورد جلسه قبل بود زیرا داده های اقتصادی اخیر شرط بندی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا در اواخر سال جاری شروع به کاهش نرخ بهره خواهد کرد را ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت: همانند شهید آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم، به جهاد ادامه می دهیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
سیصد و دومین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در تاریخ 31 اردیبهشت ماه با حضور حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی ج.ا ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۵   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و تیم همراهش در سانحه بالگرد حین ماموریت را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
صنعت بیمه دریک نگاه جامع نگر به عنوان مردمی ترین صنعت هر کشور به شمار می رود که به لحاظ جذب نقدینگی خرد و ارتباط مستمر با آحاد مردم، بیشترین کارکرد ممکن را به خود اختصاص داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۵   + ۴ سایت دیگر  
محمدرضا کشاورز با رای مدیران عامل شرکت های بیمه بعنوان رئیس و موسی رضایی میرقائد بعنوان نایب رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
نتایج برگزاری انتخابات آنلاین کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایرانانتخابات کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران روز 31 اردیبهشت ماه به صورت آنلاین برگزار گردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۵   + ۱۸ سایت دیگر  
کمیته عالی HSE فولاد خوزستان به ریاست علیرضا مخبر دزفولی رئیس کمیته و قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی ، داریوش دانیالی دبیر کمیته و با حضور میثم شهنیانی معاون طرح و توسعه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۵   + ۵۳ سایت دیگر  
بیت کوین برای اولین بار طی بیش از پنج هفته از 70 هزار دلار عبور کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۵   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از افزایش سقف وام قرض الحسنه به 400 میلیون تومان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵   + ۱۲ سایت دیگر  
بانک پاسارگاد هم راستا با شعار "مشتری ذات بانک است" و در راستای تکریم مشتریان، مسابقه" از نگاه من" را در جهت بهبود و توسعه خدمت بانکی و بهره مندی از نظرات و پیشنهادات مشتریان برگزار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵   + ۱۵ سایت دیگر  
بانک پارسیان به صورت فعال در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی تحت عنوان (ایران هلث 1403)، حضور یافت و آخرین خدمات ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵   + ۵ سایت دیگر  
زمان برگزای آیین های گرامیداشت شهادت جانسوز رییس جمهور کشورمان در جزیره کیش اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵   + ۱۷ سایت دیگر  
تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه اول خردادماه میزبان عرضه 866 هزار و 902 تن انواع کالا و محصول هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵   + ۱۷ سایت دیگر  
حادثهٔ دردناک سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور خدوم و هیأت همراه که به شهادت ایشان و تعدادی از خدمتگزاران صدیق ایشان منجر گردید موجب تألم خاطر همه مردم و ملت های ستمدیده و حامی نظام جمهوری اسلامی در دیگر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۵   + ۵۴ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک تجارت به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و خانواده بزرگ این بانک در پیامی، شهادت خادم مردم ایران، سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را در سانحه هوایی به محضر مقام معظم رهبری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۱   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱   + ۱۳ سایت دیگر  
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۱   + ۲۶ سایت دیگر  
بانک سینا در همایش ملی بهره وری ایران آخرین محصولات بانکداری نوین خود را معرفی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۱   + ۲۷ سایت دیگر  
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با بانک سینا در حوزه های کاری از جمله راه اندازی کلینیک بهره وری صنعت بانکی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۱   + ۱۰ سایت دیگر  
امام جمعه کیش در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۱   + ۳۵ سایت دیگر  
علی امرائی، مدیرعامل فولاد سنگان در پی شهادت آیت الله رییسی رئیس جمهور کشورمان، وزیر خارجه شهید امیرعبداللهیان و جمعی از خدمتگزاران نظام پیام تسلیتی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک شهر در پیامی شهادت رئیس جمهور خادم، جهادی و مردمی شهید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان را به پیشگاه حضرت ولیعصر( عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱   + ۲۹ سایت دیگر  
باوجود اینکه همیشه در شرایط خاص کشور، دلالان سودجو سریعا به بازارها ورود کرده و قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند، اما پس از اعلام خبر شهادت رئیس جمهور، مدیریت سیاسی کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱   + ۲۲ سایت دیگر  
ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی، ضایعه تاسف بار سقوط بالگرد ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان را که منجر به شهادت ایشان در مسیر خدمت به مردم ایران شد طی پیامی به ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱   + ۵۵ سایت دیگر  
بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱   + ۹ سایت دیگر  
صندوق تامین خسار های بدنی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، پیام تسلیت صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۲   + ۱۶ سایت دیگر  
خبر دردناک شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۲   + ۳۱ سایت دیگر  
سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن در پی شهادت خادم الرضا، خادم ملت ایران، رییس جمهور مردمی، شهید رییسی و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۲   + ۳۷ سایت دیگر  
یارانه کمک معیشتی مرحله 159 مربوط به اردیبهشت ماه 1402 به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده و از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۲   + ۴۱ سایت دیگر  
ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۲   + ۲۴ سایت دیگر  
رئیس کل بانک مرکزی در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی ناپذیر و هیات همراه ایشان را خدمت مقام معظم رهبری، اعضای دولت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان سید ابراهیم رئیسی چهره ای خدوم و ولایت مدار و وزیر فقید امور خارجه امیر عبدالهیان و دیگر همراهان که در تداوم راه خدمت به دیدار معبود شتافتند را محضر آقا امام عصر(عج) ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۲   + ۶۸ سایت دیگر  
بنابر پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و در پی شهادت رییس جمهور، 5 روز عزای عمومی اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
موزه بانک ملی ایران امروز در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان در حادثه سانحه هوایی، تعطیل خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۲   + ۲۵ سایت دیگر  
بانک کشاورزی در آخرین ارزیابی صورت گرفته در حوزه مدیریت رخدادها و تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی حائز رتبه نخست شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۲   + ۵۲ سایت دیگر  
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد ضمن عرض تسلیت در پی شهادت رئیس جمهوری، در توئیتی اظهار کرد: ... گریه نمی دهد امان.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۲   + ۶۰ سایت دیگر  
مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید او را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۲   + ۵۴ سایت دیگر  
بیت کوین (BTC) در چند روز گذشته افزایش قیمت غیرمنتظره ای را تجربه کرد و این وضعیت امید جدیدی را در میان تحلیلگران و سرمایه گذاران ایجاد کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۱۲ سایت دیگر  
آیین رونمایی از مجلد سوم "گنجینه پاسارگاد" در محل باغ موزه نگارستان با همت شرکت سرمایه گذاری پارس آریان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲    
امکان وکالتی کردن حساب مشتریان بانک کارآفرین برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودروهای برقی وارداتی، در این بانک فراهم شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۱۲ سایت دیگر  
امکان وکالتی کردن لحظه ای حساب های بانک توسعه صادرات ایران برای ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برقی فراهم شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از معاونین و مدیران شرکت جهت ارزیابی و بررسی عملکرد از سرپرستی تهران جنوب بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۵۰ سایت دیگر  
قیمت طلا امروز دوشنبه (20 مه) پس از آنکه داده های اقتصادی ایالات متحده در هفته گذشته شرط بندی هایی مبنی بر اینکه فدرال رزرو می تواند نرخ بهره را دو بار در سال جاری کاهش دهد، تثبیت کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲   + ۴۷ سایت دیگر  
در پی شهادت رییس جمهور کشور و همراهان ایشان امروز 1403/02/31 تمام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و معاملات اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بورس های کالایی تعطیل شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲    
در صورتیکه با افزایش 1200 میلیارد ریالی بانک صادرات موافقت شود، این بانک می تواند 10درصد شبکه بانکی را در اختیار بگیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲   + ۲۴ سایت دیگر  
رئیس جمهوری اسلامی ایران در سانحه سقوط بالگرد به همراه همراهانش در سفر به استان آذربایجان شرقی به فیض شهادت نائل آمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲   + ۱۹ سایت دیگر  
سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
مشاهده نتایج بیشتر...