پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۵۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 30 آبان 1400 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 31 فروردین 1400 دولت 31 اردیبهشت 1400 دولت 31 خرداد 1400 دولت 29 تیر 1400 دولت 31 مرداد 1400 دولت 31 شهریور 1400 دولت 30 مهر 1400 دولت 30 آذر 1400 دولت 30 دی 1400 دولت 30 بهمن 1400 دولت 29 اسفند 1400 دولت 1 آبان 1400 دولت 2 آبان 1400 دولت 3 آبان 1400 دولت 4 آبان 1400 دولت 5 آبان 1400 دولت 6 آبان 1400 دولت 7 آبان 1400 دولت 8 آبان 1400 دولت 9 آبان 1400 دولت 17 آبان 1400 دولت 18 آبان 1400 دولت 19 آبان 1400 دولت 20 آبان 1400 دولت 21 آبان 1400 دولت 22 آبان 1400 دولت 23 آبان 1400 دولت 24 آبان 1400 دولت 25 آبان 1400 دولت 26 آبان 1400 دولت 27 آبان 1400 دولت 28 آبان 1400 دولت 29 آبان 1400 دولت 30 آبان 1400 
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۲    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری بیماری است که نیاز به شوک دارد و اگر درمان شود کشور را نجات می دهد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۸    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در نامه ای مراتب ثبت هفت اثر ملی میراث فرهنگی ناملموس را به استاندار گلستان ابلاغ کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس گفت: بازگشایی مدرسه ها بر اساس برنامه ریزی هایی که مدارس انجام دادند و با اطلاع قبلی به دانش آموزان و خانواده ها، انجام می شود.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۳    
معاون وزیر را ه و شهرسازی در پیامی به مناسبت هفته بسیج بر اتکای به این نیروی مردمی و همبستگی ملی به عنوان رمز عبور از روزهای سخت تأکید کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی با تقلیل حد نصاب نمره قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان به 48 درصد به دلیل شرایط کرونایی موافقت کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: توجه به فرهنگ از اولویت های دولت و حاکمیت است اما باید در حوزه فرهنگی متولی مشخص داشته باشیم.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۲    
دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی افشار دارابی را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی دولت در پیامی در توییتر از تزریق حدود 100 میلیون دُز واکسن در سه ماه اخیر خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۲    
کاظمی پور در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پارالمپیک توکیو گفت: : یکی از برنامه های پیش روی وزارت ورزش و جوانان با توجه به بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2022 حضور قدرتمندانه تر از دوره های پیشین ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه بلند حکیم ابونصر فارابی در تاریخ اندیشه اسلامی، گفت: فارابی شخصیت پیشتازی برای معماری تمدن پرشکوه اسلامی در قرن سوم تا پنجم است ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۴    
پردیس فناوری و نوآوری با هدف ارائه امکانات زیرساختی و نرم افزاری به تیم های خلاق و فناور و توسعه فرهنگ و فناوری هوانوردی عمومی راه اندازی شده است.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۹    
بنا بر پیشنهاد شورای عالی هلال احمر و با حکم رئیس جمهور رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۹    
نشست همکاری های اقتصادی میان دو کشور چین و ایران با حضور "حامد فروزان "مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،" علی رستمی" ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۹    
شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و رییس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی این کشور با جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار کاری یک روزه به تهران سفر کرده است عصر امروز با دکتر حسین امیر ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۵    
سعید خطیب زاده سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، در دیدار امروز با دکتر نامور مطلق، رئیس فرهنگستان هنر ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۸    
وزیر امور خارجه ضرورت بهره گیری از تجربه موفق همکاری مشترک ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه را مورد تاکید قرار داد و استفاده از این الگو برای همکاری های نزدیک دو کشور با هدف ایفای نقش در ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت ارتباط نزدیک و متقابل دولت و جوامع علمی و مراکز پژوهشی و دانشگاهی، گفت: نخبگان و جوامع علمی باید در این ارتباط دو سویه برای مسایل و مشکلات مختلف کشور ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۸    
اولین نشست هماهنگی دبیران کارگروه های تخصصی با حضور معاونین ذیربط وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۳    
با انعقاد قراردادی میان صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی خراسان شمالی، خط اعتباری به میزان پنج میلیارد تومان از سوی صندوق نوآوری در اختیار شرکت های دانش بنیان فعال در خراسان ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توئیتی تلاش دولت برای ساماندهی انتشار اوراق مشارکت را اعلام کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان برنامه وبودجه گفت: رشد اقتصادی، نرخ سرمایه گذاری، نرخ پایین بهره وری و افزایش تورم در سال های گذشته دارای نوسان و غیرقابل قبول بوده است، دولت تلاش دارد ثبات ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۶    
سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی برای ثبت نام متقاضیان تسهیلات یاد شده است و این سامانه ارتباطی با هیچ یک از سایت های فعال در این زمینه ندارد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۹    
محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به این که تقویت انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفته است، از توزیع بیش از 6 هزار چادر امدادی در میان زلزله زدگان خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
رئیس حوضه آبریز زاینده رود گفت: سند جدید تخصیص آب این رودخانه در حال تدوین است.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیات دولت، استانداران منتخب استان های ایلام و چهارمحال و بختیاری از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۴    
وزیر کشور تاکید کرد: اختیارات بیشتری به استانداران سراسر کشور واگذار خواهد شد و مطابق فرایند پیش بینی شده در بودجه 1401 صندوق توسعه ملی در استان ها شکل خواهد گرفت.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که بیش از 67 درصد تولید گاز ایران طی این روزها، به بخش خانگی اختصاص داده شده است.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۹    
وزیر نفت با دعوت از مردم برای مصرف بهینه گاز از افزایش تعرفه ها و جرائم برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز از یکم آذرماه خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۸    
وزیر نفت ایران و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با تأکید بر رابطه دیرینه دو کشور در بخش انرژی از امضای اسناد تازه همکاری تهران – باکو در بخش نفت و گاز در آینده ای نزدیک خبر دادند.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۴    
علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی در دیدار امروز 30 ابان با آقایان لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه پیرامون همکاری های منطقه ای دو کشور بویژه ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی قراردادی محوری ترین کار وزارت جهاد کشاورزی در این دولت خواهد بود و عزت و اقتدار کشاورز ما در گرو اجرای کشاورزی قراردادی است.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۲    
دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تصویب نهایی قانون پوشش بیمه ای هزینه های درمان ناباروری خبر داد و گفت: اسامی بیمه هایی که متعهد به پوشش هزینه های ناباروری هستند ابلاغ خواهد شد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۲    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، مراسم تجلیل از ایثارگران و بسیجیان سازمان حفاظت محیط زیست در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۱    
با حضور مریم کاظمی پورمراسم تجلیل از مدال آوران و کادرفنی تیم های اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد که دولت 3 برنامه فراوانی کالا، ثبات قیمت ها و ارزانی را با جدیت پیگیری می کند.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۲    
کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی با گرایش دفاع مقدس بر پایه شیوه نامه تدوینی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان اسناد ومدارک دفاع مقدس برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و امکانات گسترده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، آمار بسیار پایین صادرات غیرنفتی از این مناطق را ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۱    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی با همکاری انجمن ام اس خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه دکتر مرتضی ایزدی فرد را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود و دکتر مجید مهدویان را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی قوچان منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۳    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت برای حل مشکلات کشور مصمم به استفاده از تمام ظرفیت های مردمی است، گفت: هدف اصلی دولت این است که کارها را به دست مردم بسپارد و بسیج واسطه ای امین ...
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، از تمدید فرصت ثبت نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سال 1400 تا ششم آذرماه سال جاری خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل دفتر ثبت آثار و حرایم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سه اثر فرهنگی تاریخی از استان های همدان و آذربایجان غربی در جلسه شورای حریم کشور تعیین حریم شد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
طبق تازه ترین آمار ارایه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی بیش از یک میلیون و 505 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۵    
کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش بارش ها در استان های کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و شمال بوشهر خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۳    
علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار، نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیئت حمایت از صنایع شد .
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۱    
اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تازه ترین جلسه شورای اسناد ملی ایران بر ضرورت شناساندن جایگاه این شورا در میان دستگاه های اجرایی کشور تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۸    
دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی حسین عامریان را به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۲    
با حضور معاون اول رییس جمهور 2550 پروژه عمرانی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.