دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 26 اسفند 1393 - dolatebahar.com

دولت بهار 4 اسفند 1393 دولت بهار 5 اسفند 1393 دولت بهار 6 اسفند 1393 دولت بهار 7 اسفند 1393 دولت بهار 11 اسفند 1393 دولت بهار 12 اسفند 1393 دولت بهار 13 اسفند 1393 دولت بهار 14 اسفند 1393 دولت بهار 15 اسفند 1393 دولت بهار 16 اسفند 1393 دولت بهار 17 اسفند 1393 دولت بهار 18 اسفند 1393 دولت بهار 19 اسفند 1393 دولت بهار 20 اسفند 1393 دولت بهار 21 اسفند 1393 دولت بهار 22 اسفند 1393 دولت بهار 23 اسفند 1393 دولت بهار 24 اسفند 1393 دولت بهار 25 اسفند 1393 دولت بهار 26 اسفند 1393 دولت بهار 27 اسفند 1393 دولت بهار 28 اسفند 1393 دولت بهار 29 اسفند 1393 
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
دولت بهار: یک مادر جزئیات سوختن کودک 14 ساله خود را که با شیلنگ آب خاموش کرده است تشریح کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۶    
دولت بهار: سخنگوی اوراژانس تهران گفت: این احتمال وجوددارد که تا پایان امشب تعداد مصدومان مراسم چهارشنبه سوری افزایش یابد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۶    
دولت بهار: توسعه حرم احمدی و محمدی یکی از آروزهای مردم شیراز و استان فارس است. انتظاری که بر پایه اعتبار و اصالت اولاد پیامبر اسلام استوار است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
دولت بهار: رئیس جمهوری آمریکا پیدایش داعش را نتیجه سیاست خارجه جمهوری خواهان زمانی که در قدرت بودند دانست.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
دولت بهار: روز گذشته در شهر موصل عراق که هنوز در تسلط نیروهای داعش است، 5 نفر از شهروندان این شهر توسط نیروهای دولت اسلامی به جرم استفاده از توالت فرنگی شلاق زده شدند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
دولت بهار: یکی از جذاب ترین شکل سفرها ،سفر با قطار است. مردم زیادی هستد که هنگام سفر این وسیله نقلیه را انتخاب می کنند تا در آرامش و امنیت کامل به مقصد خود برسند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
دولت بهار: اصلاً سفره هفت سین، یعنی ماهی قرمز ؛ این را خانم جوانی می گوید که دست پسرش را گرفته و سعی می کند از میان دو هزار ماهی درون آکواریوم کوچک جلوی مغازه سبزی فروشی، یکی را انتخاب کند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
دولت بهار: اگر روزی به دلیل ارتکاب جرم در دادگاه محاکمه شوید احتمالاً بیشترین ترس را از شنیدن حبس و زندان به عنوان مجازات خواهد بود ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۴    
دولت بهار: در آستانه چهارششنبه سوری بازار خرید و فروش مواد محترقه داغ است و در این میان برخی مواد محترقه خطرناک به شکل غیرقانونی به فروش می رسد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۴    
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
دولت بهار: بورس اوراق بهادار تهران با سقوط 3589 واحدی در روز سه شنبه 26 اسفند 1393 یک رکورد تاریخی به جای گذاشت.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
دولت بهار: شهرهای کشور در آخرین روز سال -جمعه 29 اسفند - شاهد خورشید گرفتگی جزئی هستند. این خورشید گرفتگی پدیده ای کلی است که در بخشی از دنیا نیز به صورت جزئی قابل رویت است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
دولت بهار: با اقدام به موقع اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت، یک محل ترویج خرافه گرایی در منطقه تخریب شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
دولت بهار: شرکت رای دهندگان اسرائیلی در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) براساس آمار کمیته انتخابات اسرائیل فقط 13درصد اعلام شده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۳    
دولت بهار: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار نوجوانی از پشت بام در پی انفجار مواد منفجره در پشت بام خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
دولت بهار: جمعی از کارگران پیمانکار شهرداری با جمع در مقابل ساختمان شهرداری این شهر خواستار پرداخت شدن مطالبات معوقه خود شدند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
دولت بهار: تلاش های مسئولان وزارت بهداشت برای جلوگیری از پخش سریالی با محوریت بخش درمان همچنان به طور گسترده ادامه دارد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
صالح طهماسبی
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۳    
دولت بهار: امیر پوردستان با اشاره به اینکه داعش در خرداد ماه سال جاری قصد پیشروی به سمت مرزهای ما را داشت گفت: توپخانه خود را با کالیبرهای مختلف در نقاط صفر مرزی مستقر کردیم.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
دولت بهار: مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران دقایقی قبل دچار حریق شد که آتش نشانان آن را مهار کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
دولت بهار: نیروهای عراقی سنگین ترین حمله داعش به شهر رمادی را دفع کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
دولت بهار: روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز در شماره امروز خود از روایت یکی از حاضران جلسه ای می نویسد که ناطق نوری در مورد انتخابات صحبت کرده است و حمایتش از اصلاح طلبان را تکذیب کرده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
دولت بهار: نشست مذاکرات هسته ای با حضور محمد جواد ظریف، فدریکا موگرینی و وزرای خارجه کشورهای انگلیس،فرانسه و آلمان در بروکسل برگزار شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
دولت بهار: دکتر محمود احمدی نژاد با صدور پیامی، از اقشار مختلف مردم که با حضور در منزل یا شرکت در مراسم تشییع و یادبود والده مکرمه ایشان و همچنین با ارسال نامه، صدور پیام ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
دولت بهار: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازاربا 5000تومان افزایش، 930 هزار تومان و هر دلار آزاد با 60 تومان افزایش، 3372 تومان به فروش می رسد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
دولت بهار: قیمت گوشت مرغ امروز - سه شنبه - در بازار مصرف به کیلویی 8500 تا 9000 تومان رسیده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
هیئت "متوسلین به حضرت نرجس خاتون" با نصب بنری در شهرک غرب نوشت : از اینکه در شب چهارشنبه آخر سال که مصادف شده است با ایام شهادت حضرت زهرا(س) ، حرمت این ایام را نگه میدارید سپاس گذاریم.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
دولت بهار: با بازگشایی نماد پالایشگاهی ها پس از ماهها انتظار، شاخص بورس 3589 واحد سقوط کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
دولت بهار: مقام های رسمی در میسوری آمریکا اعلام کردند عصر روز دوشنبه پلیس پس از ورود به یک خانه با جسد یک مرد و دو کودکش روبرو شده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
دولت بهار: سخنگوی کاخ سفید گفت: واشنگتن معتقد است حتی در صورت رسیدن به توافق هسته ای با ایران نیز، باید فشارها بر تهران حفظ شوند و تحریم ها به جای خود باقی باشند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رییس جمهور روسیه به همه اطمینان داد که ارتش کشورش برای هر نوع پیشرفت و توسعه آمادگی دارد و اگر نیاز باشد به سلاح های هسته ایی هم مجهز خواهد شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
دولت بهار: جانباز جهانشاه صادقی از راویان موزه صلح تهران روز گذشته بر اثر عوارض شیمیایی به جا مانده از دفاع مقدس به شهادت رسید.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۹    
دولت بهار: 3 جا خداوند به کمک بنده می شتابد که شرح آن در زیر می آید.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۹    
دولت بهار: در حال تماشای تلویزیون بود که ناگهان چشمش دچار مشکل بینایی شد. همان موقع خودش را به بیمارستان رساند و آنجا بعد از معاینه و عکسبرداری گفتند که سکته چشمی دارد و شانس آورده بسرعت مراجعه کرده ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
دولت بهار: موقعیت به گونه ای بود که اغلب شهدای عملیات بیت المقدس دو بیشتر از تیر دشمن، از یخ زدگی پا و بدن و تقلیل توان جسمی به شهادت رسیدند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
برای دریافت اینفوگرافی روی تصویر کلیک کنید
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
دولت بهار: رئیس جمهوری آمریکا در یک مصاحبه اعتراف کرد داعش حاصل حمله کشورش به عراق در سال 2003 است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
دولت بهار: نخست وزیر اسرائیل می خواست خود را حافظ امنیت اسرائیل نشان دهد، اما امروز از دیدگاه اسرائیلی ها فردی متهور است که تصمیماتش جان نظامیان اسرائیلی و بازدارندگی اسرائیل را گرفته و فرصت طلایی ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
دولت بهار: یک زن هلندی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به همراه دو کودک خردسالش از طریق ترکیه به سوریه گریخت.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
دولت بهار: ارگ فورگ در روستای فورگ از توابع شهرستان درمیانِ خراسان جنوبی است. پیشینه تاریخی این قلعه به دوره نادرشاه افشار بازمیگردد ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۸    
دولت بهار: برگزاری گردهمایی مدیران حراست دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به امنیتی شدن این دانشگاه منجر شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
دولت بهار: این اساتید خواستار انتقال جاده پارک ملی گلستان، مطالعه زیست محیطی در خصوص طرح های گردشگری و اخذ تدبیر در مورد پروژه های سدسازی شدند و نسبت به نابودی جنگل ها اظهار نگرانی کردند
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
دولت بهار: مشاور رئیس صداوسیما به سمت دبیری شورای نظارت بر صداوسیما منصوب شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
دولت بهار: وی افزود: یکی از آنها که وکیل دادگستری بود طعمه ها را انتخاب می کرد و با او وارد مذاکره می شد. اما سرکرده باند زنی سابقه دارد بود که همراه با 3 مرد اسناد جعلی را تهیه می کرد ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
دولت بهار: عباس عبدی در واکنش به سخنان حجاریان عنوان کرد: جالب اینکه همه آنان وقتی بحث انتخاب دولت می شود ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
دولت بهار: مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در خصوص وضعیت متوفیان نیز گفت: این تعداد شامل 212 نفر عابر، 172 نفر سرنشین، 151 نفر موتورسوار، 137 مورد راننده و 4 نفر هم دوچرخه سوار است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
دولت بهار: دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در دیدار با سفیر آمریکا در یمن با وی درخصوص آخرین تحولات یمن بحث و گفت وگو کرد ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
دولت بهار: سازمان بسیج دانشجویی با صدور پیامی به مناسبت پایان یافتن سال 93 اعلام کرد: انتقادات دانشجویان هرچند تند و تیز و شاید تلخ، از روی بغض و کینه و بازی های سخیف سیاسی نبوده ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
دولت بهار: فدراسیون والیبال با زهره میرسپاسی برای نایب رئیسی بانوان وارد مذاکره شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
دولت بهار: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تصدی وزیر صنعت در 33 شرکت خصوصی، گفت: تصدی نعمت زاده در این شرکت های خصوصی با قاموس نظام اسلامی همخوانی ندارد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
دولت بهار: بخش عمده ای از عناصر گروهک تروریستی عبدالله عزام عامل انفجار سال گذشته مقابل سفارت ایران در بیروت، با داعش بیعت کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
دولت بهار: کامینیتو دل ری (معبر کوچک پادشاه) که در ارتفاع 330 فوتی دره لوس کایتانس اسپانیا ساخته شده، از سوی بسیاری از رسانه ها و گردشگران ترسناک ترین معبر دنیا لقب گرفته است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
دولت بهار: مراسم تحویل سال نو طبق سنوات قبلی در معراج شهدای اهواز و در کنار شهدای تازه تفحص شده برگزار می شود.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
دولت بهار: گروه تروریستی داعش از هواداران خود در عربستان خواست قبل از مهاجرت و پیوستن به صفوف این گروه تروریستی، از خانواده و بستگان خود برائت بجویند و در صورت لزوم آنان را بکشند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
دولت بهار: تفریحی که دو نفر در اوقات بیکاری شان انجام می دادند، کم کم تبدیل به پروژه ای جدی شد تا باعث شود آنها به فکر ساخت ماکت های خلاقانه مشهورترین عکس های تاریخ بیفتند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
دولت بهار: رئیس اتحادیه وکلای سوریه می گوید که چرخش تدریجی مواضع آمریکا در قبال دمشق و اعتراف صریح به شکست در جنگ علیه این کشور، پیروزی ارتش، دولت و ملت سوریه است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
مذاکرات هسته ای محمدجواد ظریف و جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا صبح امروز دوشنبه در لوزان سوئیس برگزار شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
دولت بهار: نمونه گیری از اسکلت زن هفت هزارساله کشف شده در حفاری های خیابان مولوی به منظور انجام مطالعات ژنتیک و استحکام بخشی انجام گرفت.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۲    
دولت بهار: عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات گزارشی در خصوص فعالیت های مهدی هاشمی در انگلستان ارائه می دهد که پس از مدتی این گزارش پس گرفته می شود ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۲    
دولت بهار: یک روزنامه آمریکایی نوشت: آمریکا با ساخت ماکت تاسیسات هسته ای ایران همزمان در حین مذاکرات سرگرم آزمایش میزان محدودیت ها بر برنامه های هسته ای ایران و سنجش تاثیر آن ها است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۱    
دولت بهار: اولین سهمیه بنزین بهار در آستانه تحویل سال نو در حالی در کارت های هوشمند سوخت واریز می شود که افزایش پنج درصدی قیمت بنزین برای فروردین ماه سال آینده فعلا منتفی شده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
دولت بهار: رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه غربی ها از همان ابتدا هر مسلمان را به چشم یک "ترک" نگاه می کنند، تاکید کرد که وی قصد ندارد که ترک ها را برتر نشان دهد اما شواهد آن در تاریخ وجود دارد!
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
دولت بهار: راننده اتوبوس درون شهری قم برای ادای فریضه امربه معروف و نهی از منکر دست به ابتکار قابل تقدیر و دیدینی زده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
دولت بهار: رأی گیری بیستمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از ساعت 7 بامداد امروز در سایه نگرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس از شکست خود در این انتخابات آغاز شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
دولت بهار: آبشار سوله دلفان پذیرای گردشگران و مهمانان نوروزی است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
پوتین، رئیس جمهور روسیه رئیس جمهور آمریکا نخست وزیر انگلیس رئیس جمهور روسیه وزیر خارجه آمریکا نخست وزیر ژاپن وزیر خارجه آمریکا رئیس جمهور فرانسه رهبر کره شمالی ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
دولت بهار: عارضه ی سکته گوشی هنوز دلیل آشکاری برای آن پیدا نشده ولی ناشی از یک ویروس ناشناخته و عفونت های مکرر است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
دولت بهار: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری استاد دانشگاهی که پس از قتل پیرمردی 72 ساله، جسدش را به صورت نیمه مدفون در اطراف این شهرستان رها کرده بود ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
دولت بهار: یک متخصص طب سنتی گفت: خواب آخر روز خواب مرگ است. همچنین، خواب بعد از ناهار افراد را از فعالیت می اندازد و خواب روز فراموشی می آورد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۱    
دولت بهار: روزنامه های کشور مهم ترین عناوین خود را به موضوعات زیر اختصاص دادند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۱    
دولت بهار: دادگاه کیفری مصر حکم اعدام 14 تن از رهبران اخوان المسلمین از جمله رهبر این گروه را صادر کرد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۱    
دولت بهار: ساعت یک بامداد 19 اسفندماه سال جاری چند رهگذر که در حال عبور ازخیابان شهید مطهری تهران بودند با دیدن آتش و شنیدن صدای فریادهای پسر جوانی از یک دکه با آتش نشانی تماس گرفتند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۹    
با اینکه ارتش و نیروهای مردمی عراق، پیروزی های مهمی در جنگ با داعش به دست آورده اند و از سوریه نیز مشابه همین پیروزی ها گزارش می شود، نباید از خطر این گروه تروریست غافل شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۹    
دولت بهار: نکته مهم این است که در شرایط فعلی چنانچه در کنار ابزارهای قهری فوق، ابزارهای تشویقی برای جهت دهی به رفتار اقتصادی بهینه ایجاد نشود ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۹    
دولت بهار: در معارف اسلامی، چیزی به نام دین حداقلی نداریم و باید تحقق همه اجزاء اسلام و تحقق کامل دین مبین را هدف قرار داد و در این مسیر تلاش و حرکتِ رو به پیشرفت انجام داد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۱    
+ منبع: قانون
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۱    
دولت بهار: این نهنگ ها برای تامین تغذیه خود در فصل زمستان به آبهای گرم مهاجرت می کنند چرا که سواحل خلیج فارس در مسیر مهاجرت این نهنگ ها نیست و گونه هایی هستند که برای تغذیه خود به خلیج فارس می آیند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
دولت بهار: همزمان با کشف جسد زن سالخورده در کمد دیواری خانه اش، ماموران، پسر و عروس مقتول را به عنوان مظنون دستگیر کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۸    
دولت بهار: رییس بیمارستان سوختگی شهید مطهری درباره حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: سوختگی مساله ای موقت نیست، بلکه تا آخر عمر فرد را گرفتار می کند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۹    
دولت بهار: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در این محور بیشتر خودروهای سنگین از جمله کامیون ها تردد می کردند، گفت: در تلاش هستیم تا ظهر امروز، این مسیر بازگشایی شود.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۹    
دولت بهار: رفتار این کلاغ در نوع خود حقیقتا بسیار دیدنی است زیرا تمام وقت خود را با خانواده می گذراند
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
دولت بهار: رییس کلانتری 113 بازار از دستگیری زن و مرد جوانی که قصد داشتند مخدر تریاک را در پوشش بادام هندی به کانادا پست کنند، خبر داد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۸    
دولت بهار: یک منبع دیپلماتیک اروپایی مدعی شده دیدار بین وزیر خارجه ایران و وزرای خارجه سه کشور اروپایی کمکی به کاستن از میزان اختلافات نکرده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۸    
دولت بهار: نمایی جالب از غذا دادن یک صیاد به چند پلیکان در بندر پاراکاس در پرو
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۶    
دولت بهار: یکی از وزرا با ارسال نامه ای، رسما درخواست واردات صدها خودروی خارجی جهت انجام هرچه بهتر امور وزارتخانه را کرده است.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۳    
دولت بهار: این تصاویر نشان می دهد که برخی اعضای داعش از لباس زیر تا دامن و حجاب، لباس زنانه پوشیده اند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۱    
دولت بهار: این هواپیماها بر فراز سواحل غزه اقدام به پرتاب اشیاء نامشخص و شکستن دیوار صوتی در این منطقه کردند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۱    
دولت بهار: دو کولی رومانیایی که در سوئد به تکدی گری مشغولند، به عنوان تابلوهای زنده به مدت دو ساعت در موزه هنرهای معاصر یکی از شهرهای سوئد به نمایش درآمدند.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۱    
دولت بهار: آئین جشنواره سرزمین نور و همچنین مراسم اهدای جایزه بین المللی باروت خیس ساعتی پیش در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۲    
دولت بهار: نادیده گرفتن این جنبه از موضوع که آمریکا برای محیط داخلی ایران خواب های جدی دیده است و اساسا اگر نبود یک طراحی ویژه برای آینده قدرت در ایران، تن به یک توافق هسته ای نمی داد ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۶:۵۱    
دولت بهار: زمین به اندازه کافی دور خورشید چرخیده. . . اینک نوبت زمان است! یا صاحب الزمان! از روز غیبت به این طرف، باورت می شود آدمیت ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۶:۲۰    
دولت بهار: پس از افتضاح بی سابقه مشاور ارشد رئیس جمهور و بیان سخنانی نادرست درباره تشکیل امپراتوری ایرانی به پایتختی بغداد ...
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۴:۱۶    
دولت بهار: یک سناتور تندروی جمهوریخواه آمریکا نامزد آتی ریاست جمهوری این کشور را فردی نامید که نباید پذیرای توافق هسته ای با ایران باشد
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۳:۴۵    
دولت بهار: یک شبکه خبری تندروی آمریکایی در مطلبی که در وبگاه خود منتشر ساخت نوشت: طرح آمرانه رییس جمهور آمریکا دشمن ما ایران را قادر می سازد تا مبدل به قدرتی با سلاح هسته ای شود.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۳:۴۵    
دولت بهار: یک شهروند فرانسوی که با جاسازی کردن همسر روس خود درون یک چمدان قصد داشت از طریق مرز زمینی وارد اتحادیه اروپا شود، به دام افتاد.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۳:۳۶    
دولت بهار: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به جای لقب های سر و شوالیه که به فتنه گران و فساق کشور ما می دهند ما نیز از این به بعد به آلمان ها لقب جمهوری شیمیایی آلمان می دهیم.
دولت بهار   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۳    
دولت بهار: دولت اطلاعات و آماری برای پالایش یارانه بگیران ندارد
  • ۱