پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 29 اسفند 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 1 اسفند 1398 اکو فارس 2 اسفند 1398 اکو فارس 3 اسفند 1398 اکو فارس 4 اسفند 1398 اکو فارس 5 اسفند 1398 اکو فارس 6 اسفند 1398 اکو فارس 7 اسفند 1398 اکو فارس 8 اسفند 1398 اکو فارس 9 اسفند 1398 اکو فارس 10 اسفند 1398 اکو فارس 11 اسفند 1398 اکو فارس 12 اسفند 1398 اکو فارس 13 اسفند 1398 اکو فارس 14 اسفند 1398 اکو فارس 15 اسفند 1398 اکو فارس 16 اسفند 1398 اکو فارس 17 اسفند 1398 اکو فارس 18 اسفند 1398 اکو فارس 19 اسفند 1398 اکو فارس 20 اسفند 1398 اکو فارس 21 اسفند 1398 اکو فارس 22 اسفند 1398 اکو فارس 23 اسفند 1398 اکو فارس 24 اسفند 1398 اکو فارس 25 اسفند 1398 اکو فارس 26 اسفند 1398 اکو فارس 27 اسفند 1398 اکو فارس 28 اسفند 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: سال 99 در ماه های فروردین و خرداد بیشترین تعطیل رسمی را خواهیم داشت و تیرماه و آذرماه بدون تعطیل رسمی خواهند بود.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: شمار مبتلایان و قربانیان مبتلا به کرونا ویروس جدید که هم اکنون در 182 کشور و منطقه در سراسر جهان شیوع یافته همچنان رو به افزایش است.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۱    
اکوفارس: براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای فردا (شنبه) 2 فروردین در تمام مقاطع تحصیلی اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۵    
اکوفارس: همزمان با شیوع کرونا و برای احتیاط بیشتر در صورت خرید محصولات از فروشگاه ها ضد عفونی کردن آن ها را فراموش نکنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۰    
اکوفارس: سخنگوی گمرک ایران ، از مکاتبه گمرک ایران با گمرکات کشورهای همسایه برای اجرای پروتکل های مشترک بهداشتی به جای مسدودسازی مرزها خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۴    
اکوفارس: ارتش آمریکا در حال انجام برنامه ریزی هایی فوق سرّی برای رویدادهایی احتمالی است که ممکن است به سقوط دولت آمریکا منجر شود.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: شرکت های توزیع برق در این برهه از زمان و در جهت رعایت حال مردم و ارباب رجوع، ارایه خدمات غیرحضوری را با استفاده از فناوری های نوین گسترش داده اند تا مشترکان و متقاضیان برق بدون مراجعه به ...
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سهمیه سوخت خودروهای شخصی تا 6 ماه و تا سقف 360 لیتر قابل ذخیره است و مردم در این باره هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۳    
اکوفارس: ایتالیا با ثبت مرگ 3 هزار و 405 نفر از مبتلایان به کرونا، در این زمینه از چین پیشی گرفت و رکوردار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۰    
اکوفارس: دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، پنالتی گیرترین گلر آسیا شناخته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۷    
اکوفارس: بر اساس تفاهم میان نمایندگان کارگران و کارفرمایی تعیین حداقل دستمزد کارگران به نیمه اول فروزدین ماه 99 موکول شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا هشدار داد که ممکن است 60 هزار بی خانمان در این ایالت آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۸    
اکوفارس: معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ضمن بیان چرایی افزایش 25درصدی حق بیمه شخص ثالث گفت: اگر تصادفی برای مالک خودرو رخ داد که خسارات بیش از سقف تعهدات بیمه نامه باشد، نگران نباشند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۸    
اکوفارس: در آخرین روز معاملاتی سال 98 در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا درحالی بیش از 880 هزار گواهی به ارزش بالای 353 میلیارد ریال معامله شد که دادوستد 721 هزار گواهی سپرده زعفران نگین انبار ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: در حالی شیوع ویروس کرونا کاهش 21 درصدی معاملات مسکن را در کشور به دنبال داشته که با تداوم این روند پیش بینی می شود سال 99 این بخش رکود غیرتورمی را آغاز کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: تجهیزات پزشکی ضروری و مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا از سوی کشور فرانسه به ستاد مقابله با بیماری کرونا اهدا شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI. IR جمله حضرت آیت الله خامنه ای در پیام به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۹    
اکوفارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گفت: در جریان حادثه امروز 23 زندانی اقدام به فرار کردند که یک زندانی کشته، یک زندانی مجروح و یک نفر دیگر در حین فرار دستگیر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۹    
اکوفارس: در پی فرار تعدادی از زندانیان از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد روابط عمومی اداره کل زندان های استان لرستان اطلاعیه ای صادر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: کیت ایرانی تشخیص کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام وباهمکاری جهاد دانشگاهی ساخته و با موفقیت آزمایش شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: وزارت بهداشت فرانسه از مرگ 108 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات این وزارتخانه در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد و گفت: آنچه به عنوان آمار ابتلا به کرونا در کشور اعلام می شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: استاندار خوزستان از ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به این استان خبر داد و گفت: فقط خودروهای باربری اجازه ورود به خوزستان را دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: وزارت انرژی آمریکا گفت که در اولین گام برای اجرای درخواست دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور، تا ماه ژوئن 30 میلیون بشکه نفت خام برای افزودن به ذخایر استراتژیک نفت خریداری می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: اخبارهای رسیده از داخل جلسه شورای عالی کار حاکی از این است که دولت و کارفرمایان به توافق رسیده اند که هیچ کارگری نباید کمتر از 2میلیون و 800 هزار تومان دریافت کند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: سازمان بهداشت جهانی با اطلاع رسانی به موقع چین وضعیت را به درستی تحلیل و هشدار جهانی درباره کرونا را ابلاغ کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: دولت ایتالیا با بیان اینکه 427 نفر در 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند اعلام کرد شمار کل میزان مرگ و میر در این کشور بر اثر این ویروس به 3405 نفر رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۱    
اکوفارس: نخست وزیر انگلیس پیش بینی کرد که اگر سیاست های دولت او در خصوص مقابله با کرونا پیگیری شود، 12 هفته دیگر، اوضاع فروکش خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
اکوفارس: دکتر تقی اهرچی، متخصص اطفال و پزشک تبریزی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
اکوفارس: اوراق تسهیلات مسکن در شرایطی نیمه دوم اسفندماه را آغاز کرد که نرخ آن به 60 هزار تومان رسیده بود، اما اکنون طی روزهای اخیر، بار دیگر به بازه 50 هزار تومانی سقوط کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: وزیر بهداشت هلند از مقام خود استعفا داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: معاون عملیات پلیس پیشگیری پایتخت از نظارت بر مجرمان آزاد شده در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: رسانه ها از افزایش مبتلایان به کرونا در آلمان به 10 هزار و 999 نفر خبر می دهند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: دویست و نودمین جلسه شورای عالی در حالی در حال برگزاری است که وزیر کار در حاشیه این نشست گفت: به هر نتیجه ای که برسیم برای سال آینده با توجه به شرایط سال 99 امکان بازنگری دارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: وزیر بهداشت ترکیه می گوید به درخواست آمریکا، 500 هزار کیت تشخیص کرونا به این کشور ارسال شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
اکوفارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت سه نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در 24 ساعت گذشته در خوزستان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
اکوفارس: نیروهای درمانی و امدادی با همراهی اورژانش، هلال احمر و پلیس راهور مستقردر جاده چالوس از مسافران تست تب کرونا می گیرند و افرادی که تب شان از حد معمول باشد به اورژانس معرفی تا سایر خدمات به ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
اکوفارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا، تعدادی از مدیران و پرسنل حوزه سلامت این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: کارگاه دوخت ماسک و پوشش گان برای کارکنان مراکز درمانی معین بیماری کرونا در استان یزد با حضور جمعی از بانوان شهربانو (کمیته بانوان شورای اسلامی شهر یزد) و مشارکت جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: دولت انگلیس برای مهار شیوع بیشتر ویروس کرونا که تاکنون 104 نفر در این کشور کشته بر جای گذاشته است، قوانین اضطراری وضع کرد که به مقامات وزارت بهداشت، پزشکان ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا از موافقت سازمان غذا و داروی این کشور با به کارگیری یکی از داروهای ویژه درمان مالاریا برای درمان بیماری کووید-19 خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۹    
اکوفارس: پس از پرداخت بسته های نقدی حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، سازمان برنامه و بودجه کشور تعداد پرداخت آن را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۹    
اکوفارس: سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون 57 نفر در استان فوت کردند که از این تعداد سه نفر مربوط به شبانه روز گذشته است .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۹    
اکوفارس: شهر اعزاز واقع در شمال سوریه که در دست تروریست های مورد حمایت ترکیه است، بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده به شدت لرزید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۹    
اکوفارس: حصادی گفت: قیمت تضمینی چغندرقند در سال زراعی پیش رو با پیگیری های انجام شده و با توجه به خروج شکر از گروه کالایی یک و واردات آن با ارز نیمایی، تغییر کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
اکوفارس: تصاویری از ستون کامیون های ارتش ایتالیا برای انتقال اجساد قربانیان کرونا به خارج از شهر برگامو در فضای مجازی منتشر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
اکوفارس: گردان های شهید عزالدین قسام مسئولیت کامل سلامت و حیات اسرای فلسطینی در زندان را متوجه رژیم صهیونیستی دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
اکوفارس: تعدادی از زندانیان زندان پارسیلون خرم آباد عصر امروز از این زندان گریختند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا امروز پنجشنبه به وضعیت شیوع ویروس کرونای جدید در آمریکا پرداخت و گفت که اوضاع بد است .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
اکوفارس: بانک مرکزی انگلیس یک هفته پس از کاهش نرخ بهره بین بانکی برای کاهش تاثیرات اقتصادی ناشی شیوع ویروس کرونا، بار دیگر تصمیم گرفت تا این میزان را به پایین ترین حد ممکن برساند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
اکوفارس: آتش پاد دوم محمد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در اثر ابتلا به ویروس کرونا پس از چندین روز مبارزه با این ویروس ساعتی پیش فوت کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
اکوفارس: آخرین داوطلب زن از حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دنبال شکست های پیاپی در انتخابات مقدماتی، از ادامه حضور در این رقابت ها انصراف داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
اکوفارس: نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 با انتشار توئیتی از کمبود تجهیزات پزشکی در کشورش انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
اکوفارس: جدیدترین قیمت های انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در آستانه عید حاکی از افزایش نسبی نسبت به روزهای گذشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
اکوفارس: در پی تشدید بحران کرونا در آمریکا، شاخص بورس اوراق بهادار نیویورک در ادامه روند نزولی خود طی هفته های اخیر، به کمترین میزان خود در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
اکوفارس: با شیوع گسترده ویروس کرونا در مناطق مختلف روسیه، همه مناطق این کشور به حالت آماده باش کامل در آمدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
اکوفارس: سامانه دفاع بیولوژیک تاکتیکی قائم نیروی هوایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده نهاجا در محل سازمان تحقیقات و خود کفایی این نیرو رونمایی و به کارگیری شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: فرماندار فهرج گفت: امروز بر اساس اعلام دستگاه پایش هوای محیط زیست میزان غلظت ریزگردها در شهر فهرج 22 برابر حد مجاز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: دربار موناکو روز پنجشنبه اعلام کرد که آلبرت دوم، شاهزاده این کشور به ویروس جدید کرونا مبتلا شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری 6 نفر از هتاکان به حرم حضرت معصومه خبر داد و افزود ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارزیابی 26 میلیون نفر در طرح غربالگری و بیماریابی کرونا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) بیش از 5 میلیون جفت دستکش لاتکس و جراحی از سه انبار احتکار شده کشف و در اختیار کادر درمانی قرار گرفت و همچنین 18000 لیتر الکل متانول در حاشیه شهر اصفهان ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
خبرورزشی نوشت: در ویژه برنامه های نوروزی تلویزیون شاهد حضور چند چهره مطرح فوتبالی بودیم که در قبال حضورشان عیدی قابل توجهی دریافت کردند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
اکوفارس: گروه های شیعه عراقی قرار است امشب گرد هم بیایند تا ضمن اعلام مخالفت خود با عدنان الزرفی، نامزد مد نظر خود برای نخست وزیری را معرفی کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
اکوفارس: محدودیت های ترافیکی نوروز تا 16 فروردین 99 از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
اکوفارس: دولت آمریکا روز پنجشنبه چند شرکت را به بهانه همکاری با شرکت ملی نفت ایران تحت تحریم قرار داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
اکوفارس: وزیر خارجه آمریکا پنجشنبه مدعی شده جمهوری اسلامی ایران یکی از شهروندان بازداشت شده آمریکا را به مرخصی پزشکی فرستاده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
اکوفارس: ماهاتیر محمد، نخست وزیر سابق مالزی که به تازگی استعفا داده است، به قرنطینه رفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۸    
اکوفارس: صندوق رفاه دانشجویان برای سومین بار مهلت ثبت نام دانشجویان را در برای دریافت انوام وام ها تا 15 فروردین ماه تمدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
اکوفارس: معاون گمرک ایران اعلام کرد: امروز سه محموله دیگر در ارتباط با کنترل و مقابله با کرونا در گمرک ترخیص شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: در حالی که مردم جهان در مقابل داروخانه ها و فروشگاه ها صف کشیده اند، معتادان هلندی برای دوره قرنطینه در مقابل مراکز توزیع حشیش به صف شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: اولین مورد ابتلا مربوط به زنی بود که از ووهان چین به سئول بازگشت. خودروی سواری این زن روز 6 فوریه در شهر دیاگو دچار سانحه شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: شما می توانید با ترک عادات غلط و توجه بیشتر به سلامت روان خود، کارایی سیستم داخلی تان را افزایش دهید ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده است که دانشمندان این کشور توانسته اند به چینش ژنی ویروس کرونا دست پیدا کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد که در پی تشدید کرونا در ایتالیا قرنطینه این کشور تا سوم آوریل (15 فروردین) ادامه می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
اکوفارس: کرونا باعث بازگشت حافظه یک مرد چینی بعد از 30 سال فراموشی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
اکوفارس: دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزوده شدن 50 مبتلای جدید تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به 711 نفر رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
اکوفارس: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سال 1398 سال پرباری برای شرکت های دانش بنیان بود، و با وجود تحریم های سنگین در حدود 5 هزار شرکت دانش بنیان درآمدی بیش از 120 هزار میلیارد تومان ایجاد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۹    
اکوفارس: نصرالله رادش بازیگر و کمدین مطرح سینما و تلویزیون اجرای برنامه "ورزش تعطیل نیست" را عهده دار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
اکوفارس: دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران با بیان اینکه ما کارگران از نمایندگان کارگری شورای عالی کار حمایت می کنیم، خواستار تعیین دستمزد کارگران بیشتر از کارمندان شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
اکوفارس: سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای نسبت به ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف در 13 استان هشدار داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
اکوفارس: افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کووید-19 در سراسر جهان همچنان ادامه داشته و کروناویروس جدید هم اکنون در 176 کشور و منطقه جهان شیوع یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
اکوفارس: یک کلینیک بیماری های حاد ریوی برای مقابله با کرونا طی 6 روز در منطقه 5 تهران ساخته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
اکوفارس: اقتصاددان ارشد بانک آو آمریکا در نامه ای هشدار داد که اقتصاد آمریکا اکنون در رکودی عمیق به سر می برد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در امور بریگزیت امروز(پنجشنبه)با انتشار ویدئویی خبر ابتلای خود به کرونا را تایید کرد و گفت، حال عمومی وی خوب است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: نماینده مردم اهواز در مجلس ششم، به دلیل ابتلا به کرونا ویروس، درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: مدیرعامل شرکت صدرا با اشاره به اینکه این سکو با توان متخصصان صدرا طراحی، ساخته، نصب و وارد تولید شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۶    
اکوفارس: رئیس جمهور خودپرست آمریکا از شیوع ویروس کرونا به عنوان فرصتی برای بزرگ نمایی به نفع خود استفاده کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۶    
اکوفارس: سومین جلسه شورای عالی کار در مورد تعیین دستمزد کارگران در سال 99، عصر امروز برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
اکوفارس: فوتبالیست معروفی که در نیم فصل اول با آسیب دیدگی مواجه شد، در اقدامی عجیب به جای پزشک به غیر پزشکانی خارج از تهران برای مداوا مراجعه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
اکوفارس: شمار قربانیان کرونا در شهر برگامو ایتالیا به حدی بالا است که موسسات کفن و دفن از پس مدیریت شرایط برنمی آیند و ارتش دست به کار شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
اکوفارس: شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، کسب وکارهای مختلف را نیز تحت تأثیر قرار داده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اکوفارس: مسئوول ستاد اقامه نماز جمعه نجف آباد گفت: جواب آزمایش کرونا حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد مثبت بود ولی حال وی مساعد و رو به بهبودی است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اکوفارس: در تعطیلات ناخواسته فوتبال، همه بازیکنان آسیب دیده استقلال مصدومیت را پشت سر گذاشته و به سلامت کامل رسیدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اکوفارس: مشاهده روند ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای عربی از افزایش موارد ابتلا در عربستان سعودی، عراق، فلسطین و مراکش حکایت دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۷    
اکوفارس: ساعت رسمی کشور، فردا یک ساعت جلو کشیده می شود
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
اکوفارس: نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی فردا شب پخش می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
اکوفارس: نماینده کنگره آمریکا گفت که ما به یک برنامه منظم برای بیمارستان های خود نیاز داریم زیرا بیمارستان های ما برای افزایش شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا آمادگی ندارند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: یک فرمانده نظامی در حومه لاذقیه تصریح کرد ارتش عربی سوریه طرح هایی برای سناریوهای نظامی در ادلب در صورت شکست مسیر سیاسی برای اجرای توافق مسکو در چارچوب مهلت های زمانی مشخص آماده کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار مطلبی در فضای مجازی به انتقاد از انتصاب 2 عضو جدید هیات مدیره این باشگاه پرداخت.