شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1401 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1401 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1401 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1401 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1401 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1401 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1401 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1401 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1401 اقتصاد آنلاین 30 دی 1401 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1401 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۴    
فروردین و مهر و اسفند هیچ فرقی با هم ندارد و همگی ماه و روزهای خداوند است اما گاهی تاریخ ها و ساعت هایی در این 365 روز هستند که می توانند پیام آور باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۴    
سرنوشت یوزپلنگ آسیایی این روزها بیش از هر زمان دیگری به تصمیمات سازمان حفاظت محیط زیست وابسته است؛ اما بر اساس آنچه فعالان زیست محیطی می گویند گویا برنامه منسجم و راهبردی در این زمینه وجود ندارد!
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
پیش از آن که حتی نخستین لایه رنگ، پوشش شفاف یا پرایمر روی اجزا خودرو بوگاتی اعمال شود، کار های بسیاری باید صورت بگیرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۷    
آخرین سلام نوروزی ناصرالدین شاه در نوروز 1275 خورشیدی در کاخ مرمر را ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۳    
افزایش نرخ بهره که ارزش بازار دارایی سیستم بانکی ایالات متحده را به میزان 2 تریلیون دلار کاهش داد، همراه با سهم بزرگی از سپرده های بیمه نشده در برخی بانک های ایالات متحده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۹    
با مصوبه جدید شورای عالی کار، حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال 1402 به ترتیب 10 میلیون و 616 هزار و 568 تومان و 15 میلیون و 924 هزار و 852 هزار تومان تعیین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۸    
سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی تیم وایله دانمارک به اردوی تیم ملی اضافه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
یکی از مسائلی که حتی دانشمندان هم نمی توانند توضیحی برای آن داشته باشند آب است. آنها نمی توانند کاملاً آب را توضیح دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۶    
اگر احساس می کنید که شما و شریک زندگیتان بار ها و بار ها با هم دعوا کرده اید و از عصبانیت تا مرز جدایی رفته اید، ممکن است رابطه شما دستخوش رفتار های مخربی شده باشد که هر زوجی آن را تجربه می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به خبر قرار گرفتن نامش در فهرست جدید تحریم های اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
دستغیب، رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم در این بازدید بر لزوم پیگیری و رفع هر چه سریعتر مطالبات مردم به ویژه رفع اشکالات در پرداخت حقوق فرهنگیان تاکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
مسمومیت های غذایی یکی از مواردی است که می تواند در سفرها مشکل ساز شود، اما با توجه به چند نکته تغذیه ای می توان به راحتی از این نوع مسمومیت پیشگیری کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
رییس جمهور آمریکا در ادامه سیاست های ضد ایرانی و دوگانه خود پیام تبریک نوروز با محتوای دخالت در امور داخلی ایران صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی همتای بلژیکی ضمن محکوم کردن اقدام تکراری اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم علیه ایران، تصریح کرد: سیاست تقابلی و تحریمی با پاسخ متناسب ایران روبرو خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
کرملین از مقامات روسیه خواست از گوشی های آیفون استفاده نکنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
معاون فنی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: توصیه می کنیم که افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا حتما در تعطیلات نوروز در منزل بمانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
به مناسبت عید نوروز مجموعه ای از جدیدترین پیامک های تبریک را تهیه و تنظیم کرده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
بازار نوظهور رمزارز ها دارای نوسانات قیمتی زیادی است، این بازار که بیش از یک دهه از عمر آن گذشته است مورد توجه سرمایه گذارن زیادی قرار گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
اسامی نهاد و افرادی که در فهرست ششمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه ایران قرار گرفتند را منتشر شد. نام علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز در فهرست افراد تحت تحریم ،دیده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
ریزش مو یکی از شایع ترین علل مراجعه ی افراد به کلینیک های زیبایی است. عوامل متعددی نظیر ژنتیک، اختلالات هورمونی، کم کاری تیروئید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
در پی بروز برخی اشکالات در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز این مسأله را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع اجاق گاز براساس آخرین قیمت در سایت های فروش اینترنتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
سال 1401 با سفر انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران و واشنگتن آغاز شد و در ماه های اول سال 1401 بارهای اعلام شد که توافق در دسترس است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
در این مدل سینیهای مجمعی بزرگی به چشم میخورند که خریداران برای خوردنیهای سبزتر و تازه اش سر و دست میشکنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
توضیحات واریزی وزارت آموزش وپرورش در خصوص واریزی جدید معلمان را در ویدئو فوق مشاهده نمایید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اکنون به بانک مرکزی می روم تا حقوق معوقه معلمان پرداخت و کامل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۱    
نورنیوز از گفت وگو های فشرده ایران با آژانس انرژی اتمی همزمان با روزهای توافق با عربستان، امارات و عراق خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
وزیر اقتصاد در بازدید از خزانه داری کل کشور، مدیریت منابع عمومی بودجه در سال 1401 را نقطه عطف و چرخشی مثبت در مدیریت مالی عمومی کشور ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که این روند در سال 1402 تداوم یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال 1401 وعده رییس جمهور برای ایجاد یک میلیون فرصت شغلی محقق شد و نرخ بیکاری از 9.5 به 8.2 درصد کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
نتایج حاصل از مطالعات نشان می دهند که مردم کشور ژاپن از طولانی ترین و سالم ترین زندگی برخوردارند. آن ها به خاطر الگوهای غذایی و روش های تربیتی درست، افرادی سالم، مؤدب و مطیع بار می آیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
بهترین روش نگهداری نان چیست؟ چگونه می توان از بیات شدن نان جلوگیری کرده و کیفیت و تازگی نان را حفظ کرد؟ در این مطلب به پاسخ این سوالات می پردازیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۶    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز در ارتباط با رأی غیرقانونی لاهه علیه پوتین در سخنانی تأکید کرد: دادگاه کیفری بین المللی مشروعیت ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
موزه ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تعطیلات نوروز و ماه رمضان از ساعت 10 تا 21 باز هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از معلمان، اعلام کرد: با توجه به خطای نرم افزاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط گفت: ایران و عربستان نمی توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت 24 امروز 29 اسفند، گفت: روزهای 7 و 8 فروردین 1402 نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
حمل دارو در هواپیما یکی از کارهایی است که همیشه مسافران را به دردسر می اندازد. دارو جز چیزهای ممنوعه در پرواز است اما تکلیف بیماران نیازمند دارو با زمان بندی مشخص چیست؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهوری چین طی سفرش به مسکو درسخنانی گفت: از سفر به روسیه خوشحال است و امیدوار است بتواند با همکاری این کشور به ایجاد جهانی چندقطبی کمک کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۳    
فلفل قرمز تند که به آن فلفل کاین هم گفته می شود، فواید متعددی برای سلامتی بدن دارد. فواید زیاد این گیاه باعث شده بسیاری از افراد آن را پادشاه گیاهان بدانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۳    
طبق پیش بینی ها بنا بود موج هشتم کرونا از بهمن ماه امسال وارد کشور شود که با تاخیر اکنون شاهد ورود این موج به کشور هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی تولد سرمربی پرسپولیس را تبریک گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲    
رسانه ها به محورهای گوناگون دیدار امروز میان رؤسای جمهور روسیه و چین در کاخ کرملین خبر پرداختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
مطمئننا همه می دانند که نوشیدن آب شیر دلچسب نیست و بسیاری از مردم فکر می کنند آیا امکان دوباره جوشاندن آب وجود دارد؟ از آن گذشته، این عقیده وجود دارد که با جوشاندن مکرر آب، ترکیباتی مانند آب سنگین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
درست کردن تخم مرغ رنگی عید با رنگ خوراکی یک ایده ساده و کاربردی برای تزیین تخم مرغ های عید نوروز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
درباره تربیت کودکان کتاب های بیشماری چاپ شده است ، همچنین درباره رشد کودک ، مسائل مربوط به مدرسه و دانشگاه و خیلی چیز های دیگر روزانه مطالب زیادی می بینیم و به دستمان می رسد .
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
معمولاً کابینت و کانتر آشپزخانه در تماس با غذا و دوده پخت و پز قرار دارد و ممکن است چرب و حتی آلوده شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
خوردن ماهی در آستانه سال نو بهانه ای است تا این سال را با انرژی و انگیزه بیشتری آغاز کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای وضعیت جوی استان های پرمسافر و توریست پذیر در روزهای اول و دوم فروردین سال 1402 را تشریح و طبق این اطلاعیه اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر استان های پر تردد از سوی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۱    
مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: از نگاه طب ایرانی هر فصل مزاجی دارد و در سرزمینی معتدل، مزاج فصل بهار گرم و تر و در حد اعتدال است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۱    
آنچه در زیر می آید قیمت انواع چادرهای مسافرتی موجود در سطح بازار بر اساس سایت های فروش اینترنتی است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
اکثر افراد با انواع حرف های بی معنی و مهمل صحبت می کنند تا خودشان انتخاب شوند. بیشتر اوقات این صحبت ها اهمیتی ندارد، چرا که خاطرات کمرنگ می شوند و شرایط تغییر می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسیله نقلیه از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس به دلیل ترافیک سنگین یک طرفه شده بود دقایقی پیش 2 طرفه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه (29 اسفند 1401) ششمین بسته تحریمی علیه ایران را در تداوم مواضع خصمانه و حمایت از اغتشاشاتی که چهار ماه از پایان آن در ایران می گذرد، تصویب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
پیاز و سیر گیاهان متعلق به جنس سیر (allium) هستند. قبلا" نشان داده شده که پیاز و سیر علاوه بر پیشگیری از دیابت و بیماری قلبی، اثر ضد سرطان دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
بحران ارزی از نگاه عموم به افزایش قابل توجه نرخ ارز در کوتاه مدت اطلاق می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
عملیات های نجات مصدومان تصادفات جاده ای تا ظهر دوشنبه 29 اسفند 1401 نسبت به مدت مشابه در سال قبل 23 درصد رشد داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۰    
با فرارسیدن ایام نوروز و افزایش مصرف بنزین، رکوردهای جدیدی در این حوزه به ثبت رسیده که این رخداد باز هم لزوم اصلاح سیاستگذاری در این حوزه را یادآور می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۶    
حال و هوای ضریح مطهر امام رضا(ع) یک روز قبل از آغاز سال جدید را در تصویر زیر مشاهده نمایید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره قطع سیستم چکینگ بلیت 2 پرواز نجف و هامبورگ گفت: این اختلال به دلیل سرقت کابل و سیم در اپراتور پارس آنلاین رخ داده و با پیگیری سازمان تنظیم مقررات رفع شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال از مشخص شدن برنامه بازی های دوستانه تیم ملی تا آغاز جام ملت های آسیا خبر داد .
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
گمرک ایران اعلام کرد مالیات بر ارزش افزوده برای واردات گندم، برنج، دانه های روغنی، حبوبات شامل عدس، نخود و لوبیا و ماش و قند و شکر و گوشت مرغ و گوشت قرمز و چای از ابتدای سال 1402 به میزان 9 درصد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هاشمی دائمی، عضو این شورا با دستور مقام قضایی تعلیق شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
در هنگام افطار، مصرف غذاهای سبک و مختصر شامل گروه های غذایی شیر و لبنیات (مانند شیر و ماست و پنیر(، میوه و سبزی، نان و غلات )مانند برنج و نان) برای افزایش قند خون توصیه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۴    
دولت انگلیس در ادامه مواضع ضد ایرانی خود، از تحریم های جدید خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
صادق ستاری فرد معاون توسعه و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت علی الحساب حقوق اسفندماه فرهنگیان خبر داد و گفت که بخشی از واریزی ها تاکنون انجام شده و پرداخت حقوق ها امروز تمام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
چشم انداز دلخراش جانشینی نیکلای پاتروشف با پوتین بسیار واقعی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات این استان که تا پایان امسال ادامه داشت، در سال 1402 لغو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۷    
رسانه های محلی از سقوط یک بالگرد نظامی در غرب کلمبیا و کشته شدن همه سرنشینان بالگرد خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
فعالیت یکسره میادین میوه و تره بار، نصب 100 المان هلال ماه اسماء الحسنی به مناسبت ماه مبارک رمضان، توزیع 140 هزار بسته نوروزی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، گفت: با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
رییس سازمان بازرسی کل کشور از نظارت های ویژه بر عملکرد دستگاه های خدمت رسان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست گزارش ها و شکایات خود پیرامون عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمت رسان در این ایام را به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
هم اکنون شاهد ترافیک سنگین و توقف خودروها در اتوبان تهران قم هستیم؛ رئیس پلیس راه فاتب هم از ترافیک سنگین آزادراه تهران - شمال و یکطرفه شدن مسیر خبر داده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۲    
رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: برخی عوامل باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود اما با پیگیری هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت 14 حقوق معلمان پرداخت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶    
احراز هویت دومرحله ای توییتر پولی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: بررسی ها نشان می دهد در حدود 590000 مسافر و حدود 39800 سرویس،(اتوبوس، مینی بوس ون و سواری) تا 28 اسفند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
فرهنگیان از واریز نشدن حقوق اسفند و معوقات رتبه بندی در آخرین ساعات سال 1401 گله داشتند؛ معاون سازمان برنامه و بودجه در این رابطه گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
مایکروسافت، یک کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم را در نسخه آزمایشی مرورگر وب Edge خود معرفی کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران ضمن اعلام کاهش 30 درصدی تقاضای این صنف نسبت به شب عید سال قبل و افزایش 20 تا 30 درصدی نرخ خشکشویی در سال جاری، نسبت به استفاده از خشکشویی های آنلاین هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مرگ 228 نفر در تصادفات رانندگی رخ داده از ابتدای شروع طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
در صحن آزادی حرم مطهر رضوی هفت سین متفاوتی طراحی شده که چشم زائران را نوازش خاصی می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
رییس کل بانک مرکزی گفت: با گشایشی که در سفر امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور با استفاده از ارز درهم به وجود آمد و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می آید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
وزیر امور خارجه گفت: از طریق دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره با برخی مقامات مصر برای چگونگی ارتقای روابط تهران و قاهره گفت وگو کردیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
زلزله ای با قدرت 3.8 ریشتر صبح روز دوشنبه شهرستان ایذه در استان خوزستان را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
بحران ارزی از نگاه عموم به افزایش قابل توجه نرخ ارز در کوتاه مدت اطلاق می شود. مثلاً از تابستان 90 تا زمستان 91 نرخ دلار از حدود 1000 تومان به محدوده 3500 تومان رسید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
قیمت طلا امروز(دوشنبه) یک درصد کاهش یافت و جذابیت پناهگاه امن را از دست داد زیرا وام دهنده سوییسی UBS در تلاشی برای نجات از بحران بانکی و تثبیت بازارهای مالی جهانی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
اعضای شورای عالی کار پس از ساعت ها مذاکره فشرده بر سر افزایش 27 درصدی حداقل دستمزد کارگران برای سال 1402 به توافق رسیدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره شنیده شدن صدای مهیب در پی وقوع زلزله در مشهد توضیحاتی ارائه داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزییات افزایش حداقل دستمزد کارگران در سال آینده را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
در جدول زیر قیمت روز انواع تیبا را در بازار مشاهده می کنید
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
یک عابرپیاده در آلمان، در اتفاقی تلخ و در شرایطی دید کافی به خیابان نداشت، تصادف وحشتناکی با یک موتورسیکلت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
هوای تهران در سال 1401 نسبت به سال 1400 شرایط بدتری داشت و در مجموع روزهای آلوده نسبت به سال گذشته 56 روز افزایش داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
ویدیویی از ملاقات کیم کارداشیان و لیونل مسی در فرانسه.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به توافق ایران و امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور با استفاده از ارز درهم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
نماینده کارگران پس از جلسه شورای عالی کار و تعیین حداقل حقوق کارگران در سال آینده گفت: در نهایت پس از ساعت ها چانه زنی و گفتگوی مستمر با شرکای اجتماعی عددی به عنوان دستمزد کارگران تعیین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
تقلید صدای هادی عامل توسط حامد سلطانی مجری تلویزیونی برنامه سال تحویل را ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۶    
توضیح امیرحسین ثابتی درباره ماجرای توهین به علی دایی در برنامه جهان آرا.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۶    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ترافیک سنگین در خروجی های تهران خبر داد. جاده چالوس نیز از ساعت 8 صبح امروز تا اطلاع ثانوی یکطرفه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
بازار خودرو در آخرین روز معاملاتی سال 1401 صعودی بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۶    
یکی از مسائلی که در جلسه تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران در شب گذشته مطرح شد این بود که بین حقوق کارکنان دولت و کارگران متناسب سازی شود که دیشب با چانه ها و چکش کاری های زیاد بالاخره افزایش 20 ...
  • ۱