دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۳۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 13 اسفند 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 1 اسفند 1397 انتخاب 2 اسفند 1397 انتخاب 3 اسفند 1397 انتخاب 4 اسفند 1397 انتخاب 5 اسفند 1397 انتخاب 6 اسفند 1397 انتخاب 7 اسفند 1397 انتخاب 8 اسفند 1397 انتخاب 9 اسفند 1397 انتخاب 10 اسفند 1397 انتخاب 11 اسفند 1397 انتخاب 12 اسفند 1397 انتخاب 13 اسفند 1397 انتخاب 14 اسفند 1397 انتخاب 15 اسفند 1397 انتخاب 16 اسفند 1397 انتخاب 17 اسفند 1397 انتخاب 18 اسفند 1397 انتخاب 19 اسفند 1397 انتخاب 20 اسفند 1397 انتخاب 21 اسفند 1397 انتخاب 22 اسفند 1397 انتخاب 23 اسفند 1397 انتخاب 24 اسفند 1397 انتخاب 25 اسفند 1397 انتخاب 26 اسفند 1397 انتخاب 27 اسفند 1397 انتخاب 28 اسفند 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
اخیرا یکی از مشتریان با ما تماس گرفت و درخواست کرد که برای تعمیر گوشی هوشمندش به دفتر کارش برویم. او نمایشگر آیفون 6 خود را در جای دیگری تعویض کرده بود و از بابت کیفیت آن نمایشگر رضایت نداشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
وزرای امور خارجه ایران و هند در گفت و گویی تلفنی به بحث و تبادل نظر در خصوص روابط دو کشور و آخرین تحولات منطقه پرداختند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
تهیه کننده سریال نوروزی ن.خ درباره پایان تصویربرداری آن بیان کرد که تا 10 روز دیگر تصویربرداری تمام می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
هیات داوران سومین جشنواره رسانه های شهری در بیانیه ای به ارزیابی کلی آثار این رخداد فرهنگی پرداختند. بیانیه هیات داوران سومین جشنواره رسانه های شهری توسط مجید رضاییان خوانده شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۵    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در مرکز اروپایی سازمان ملل گفت: در جشن چهل سالگی انقلاب 194 نوجوان مشمول عفو و 158 نفر آزاد شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۰    
معاون سلامت دامپزشکی یزد گفت: عده ای سودجو با عرضه تخم مرغ های رنگی صنعتی فاقد نشان به عنوان تخم مرغ بومی اقدام به کلاهبرداری و تهدید سلامت مردم می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا پس از سفر کوتاهی به خارج از کشور به کاراکاس پایتخت برگشته است، جایی که با خطر بازداشت روبروست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
مسعود کیمیایی کارگردان با سابقه سینمای ایران درباره ساخت فیلمنامه خون شد که چندی پیش پروانه ساخت آن صادر شد گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
مراسم ختم خشایار الوند در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد. در این مراسم برخی از سینماگران با حضور خود به خانواده الوند تسلیت گفتند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۰    
رییس جمهوری آمریکا گفت که با تحقیقات جدید دموکرات ها درباره او و نزدیکانش همکاری می کنم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، درسی را با عنوان " گام دوم" و در 3 جلسه ویژه مخاطبان دانشگاهی ارائه کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۰    
فرماندار ریگان گفت: بر اثر سیلاب ناشی از بارش های مداوم چند روز گذشته به بیش از یکهزار واحد مسکونی در مناطق روستایی این شهرستان خسارت وارد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره برداشت نادرست از پاسخش به سوال نماینده یکی از خبرگزاری ها در نشست خبری دوشنبه توضیحاتی ارائه کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل منطقه ای وزارت خارجه آلمان در دیدار با عراقچی گفت: برلین از برجام و برنامه هسته ای ایران حمایت می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۵    
آن طور که رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد در صورت اجرایی شدن مصوبه مجلس مبنی بر افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۵    
رئیس کل گمرک ایران گفت: طی 11 ماه امسال 38.5 میلیارد دلار کالا به کشور وارد شده است که تقریباً ماهانه یک میلیارد دلار کالای اساسی به کشور وارد شده است که به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل 700 ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
یک منبع دیپلماتیک تائید کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح مدیران سیاسی و معاونان وزرای خارجه ایران و 1+4 (آلمان، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین) روز چهارشنبه در وین پایتخت اتریش برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان و همتای سوئدی وی در یک گفت و گوی تلفنی به بحث و تبادل نظر در خصوص روابط دو کشور و سایر مسائل دیپلماتیک پرداختند
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به رایزنی های دیپلماتیک با پیونگ یانگ جهت سفر آتی رهبر کره شمالی به کشورش اشاره کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
مشاور امنیت ملی ترامپ که نقش سخنگوی رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا را ایفا می کند، از بازگشت گوایدو به ونزوئلا خبر داد
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۵    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در دیدار مدیرکل منطقه ای وزارت خارجه آلمان تصریح کرد: تنها وجود اراده سیاسی برای حفظ برجام کافی نیست و اروپا باید برای حفظ آن اقدامات عملی انجام دهد و هزینه بپردازد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراه فردا (سه شنبه چهاردهم اسفندماه) به استان زنجان سفر می کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
اجلاس توسعه صنایع ملی ایران روز یکشنبه 12 اسفند ماه با همکاری معاونت نهاد ریاست جمهوری، وزارت راه و شهر سازی،وزارت صنعت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
بانک تجارت با بررسی نیازهای متخصصین کشور در بخش های مختلف طرحی را طراحی کرده تا این گروه از فعالان اقتصادی کشور بتوانند تسهیلاتی با نرخ منعطف از این بانک دریافت و نیاز مالی خود را برطرف کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون پیشین مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری به عنوان عضو هیات مدیره جدید بانک ملت معرفی شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
مطابق با این برنامه، گروه سایپا روزانه 80 درصد از تولیدات خود را به پاسخ گویی به تعهدات قبلی و 20 درصد دیگر را به طرح فروش فوری اسفندماه خود که باهدف تنظیم بازار در حال اجراست، اختصاص داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
این شهروند پس از این برخورد، شکایتی را مطرح کرد که موضوع در اسرع وقت پیگیری و با محرز شدن آن، مجوز نمایندگی به دلیل عدم تکریم مشتریان تعلیق شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
دولت چین به طور رسمی دو شهروند کانادایی؛ مایکل کوریگ و مایکل اسپاور را متهم به جاسوسی و سرقت اسرار دولتی کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که دو دیپلمات سفارت هلند در تهران در چارچوب عمل متقابل عنصر نامطلوب شناخته شده و از آنها خواسته شد در تاریخ های 12 و 13 اسفند خاک کشورمان را ترک کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
تیم ملی وزنه برداری ایران قهرمان رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر شد
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۰    
دموکرات های آمریکا تحقیقات گسترده درباره نزدیکان رییس جمهوری آمریکا و شرکت های وابسته به او را آغاز کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
معان وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ذخایر کالاهای اساسی در انبارهای کشور موجود است که از این حیث کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی برای چندمین بار پایبندی ایران به توافق هسته ای را تائید کرده، هشدار داد که صبر ایران رو به پایان است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
دموکرات های آمریکا تحقیقات گسترده درباره نزدیکان رییس جمهوری آمریکا و شرکت های وابسته به او را آغاز کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر میزبان الزوراء عراق بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۰    
به نظر می رسد فیس بوک با یک مشکل جدی رو به رو است، چرا که اجازه نمی دهد کاربران گزینه ‘look up’ را فعال کنند. این گزینه برای محدود کردن شماره تلفن کاربر فعال می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
مصرف زیاد برخی مواد چرب می تواند زمینه ساز بروز نقرس شود و به نظر می رسد کلم می تواند این مشکل را حل کند. درواقع کلم می تواند تاثیری شگفت انگیز در درمان مشکل نقرص داشته باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۰    
بعد از جدایی علی کریمی از مالکیت و هدایت سپیدرود رشت، کیومرث بیات مالکیت موقت سپیدرود را بر عهده گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور به وزارت نیرو دستور داد ضمن در نظر گرفتن نیازهای زیست محیطی، به گونه ای برنامه ریزی کند که طی ایام نوروز نسبت به رها سازی آب در زاینده رود اقدام نماید
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
آخرین تمرین سرخ های پایتخت پیش از مصاف با پاختاکور در حالی برگزار شد که به نظر می رسد این تیم با ترکیب بازی با صنعت نفت آبادان به مصاف حریف ازبکش برود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد راه اندازی بازار متشکل ارزی از ابتدای سال 98 کلید می خورد و مبنای تسویه در این بازار نرخ های سامانه سنا خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تصمیم درباره ارز و مسائل مربوط به آن در یک کمیته پنج نفره گرفته می شود و بانک مرکزی آن را در قالب بخشنامه اعلام می کند .
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۵    
اتحادیه اروپا اعلام کرد، تعداد کسانی که ممنوع السفر بودن و بلوکه شدن دارایی ها بر آنها اعمال شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجی عربستان روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که در این دیدار موضوعاتی نظیر تحولات در سوریه و یمن و موضوع فلسطین مورد بحث و ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از گازگرفتگی منجر به مرگ 2 نفر از ساکنان یک منزل ویلایی در کلاردشت خبر داد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور خارجه با اشاره به اخراج دو دیپلمات ایرانی از هلند، گفت: براساس این موضوع ابلاغ شد که اخراج دو دیپلمات ایرانی از هلند غیرقانونی است و همچنین مقامات هلندی نیز اعلام کردند که درخصوص اقدامات در ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۰    
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: من به خاطر اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا هیجان زده هستم. برای همه افتخار است که در این مسابقات شرکت کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۰    
سرکلانتر هفتم از کشف 9 هزار و 639 عدد مواد محترقه در خیابان مولوی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۰    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری 12 عضو آن در محدوده غرب تهران، خبر داد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۰    
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در توضیح پیرامون حاشیه های کنسرت حمید حامی در شیراز، ضمن محکوم کردن این حرکت تاکید کرد برگزاری کنسرت توسط این گروه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
گنجی با اشاره به عفو عمومی رهبر انقلاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: در بند ب دستورالعمل عفو گسترده از سوی رهبر انقلاب ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران و دیدار او با مقام معظم رهبری گفت: این سفر و دیدار ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا به دنبال قطع ارتباط بانکی ما با دنیا است، گفت: ما ممکن است در داخل اختلاف نظرهای جدی درباره اداره کشور، مسائل اقتصادی و سیاسی داشته باشیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
در ادامه تشدید تنش ها میان هند و پاکستان، نیروهای هند امروز دوشنبه یک فروند پهپاد پاکستان را هدف قرار داده و سرنگون کردند.این حادثه در نزدیکی شهر بیکانر (Bikaner) در ایالت راجستان روی داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
جان هیکن لوپر دموکرات فرماندار سابق کلورادو روز دوشنبه نامزدی اش را برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با امضای فرمانی، تعلیق عضویت روسیه در پیمان منع تسلیحات هسته ای میان برد (آی.ان.اف) را تایید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۰    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه آملی لاریجانی در پیامی نوشتند که با پیشنهاد به حق جنابعالی موافقم و آن را می پذیرم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات درباره احتمال وحدت اصولگرایان در انتخابات 98 می گوید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش روز سبد سهام عدالت را بیش از 100 هزار میلیارد تومان است و برای آزادسازی نیاز به بررسی بیشتر دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
مطابق با مصوبه اخیر کمیسیون اقتصادی دولت، مقرر شده است که فهرست کالاهای گروه 4 را وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام و مجوز واردات آنها از سوی گمرک داده شود که در این راستا فهرست کالاهای گروه 4 برای ورود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۵    
این روزها بسیاری از کاربران دنیای فناوری به برنامه های مختلف ویژه حمل و نقل ر آورده اند و برای تردد در سطح شهر از برنامه هایی مثل اوبر و لیف استفاده می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وداع با پیکر شهید مدافع حرم تازه تفحص شده میثم نظری/ مهر مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر/ تسنیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
برخی منابع در اتحادیه عرب اعلام کردند که در نشست آتی سران عرب که قرار است در تونس برگزار شود بر مساله لزوم اتخاذ موضع یکپارچه عربی علیه دخالت های ایران و همچنین نقض حاکمیت عراق از سوی ترکیه تاکید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی فرماندهی آمریکا در اروپا اعلام کرد که ارتش آمریکا سامانه دفاع موشکی پیشرفته را در اسرائیل مستقر کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۰    
برخی از پژوهش های جدید نشان داده که می توان بیماری پارکینسون را با کمک یک ورزش ساده یعنی پیاده روی کنترل کند و چه دستگاهی بهتر از تردمیل برای تحقق روزانه این ورزش؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: به دلیل اینکه شیرینی جزو اقلام پرمصرف خانوارهای ایرانی به شمار می رود و همچنین با توجه به افزایش قیمت ها و پایین آمدن توان اقتصادی خانواده ها ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به راهبرد جدید آمریکا در استفاده از اسب تراوا و ستون پنجم در بی ثبات کردن اوضاع در کشورهای دشمن اشاره کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۵    
امروز یک میلیون بشکه نفت خام سبک ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه شد، اما در نهایت سفارشی بر کفه تقاضا ننشست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
الجزیره در گزارشی به بررسی مذاکرات رهبران آمریکا و کره شمالی در ویتنام پرداخته؛ مذاکراتی که بر خلاف دور اول آن در سنگاپور به نتیجه مشخصی نرسید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۰    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه توئیتر خود نوشت: در ادامه جلسه هفته گذشته، شورای نگهبان این هفته در جلسات فوق العاده لایحه بودجه 98 را در نوبت های عصر سه شنبه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
الجزیره در گزارشی به بررسی زرادخانه هسته ای کره شمالی پرداخته است. کره شمالی تا کنون 6 آزمایش هسته ای و هیدروژنی انجام داده مورد آخر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال 98 اعلام شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
وزیر امور خارجه گفت: ابزار وزارت خارجه اعتماد است که موجب اقتدار آن می شود. در دنیا باید احساس شود که حرف وزارت امور خارجه حرف کل کشور و حاکمیت است و این وزارت خانه مسئول روابط خارجی کل کشور است نه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا گفت: بنده 2 بار فیلم متری شیش و نیم را قبل از جشنواره در حضور کارگردان دیدم و درباره جزء به جزء موارد اصلاحی توافق کردیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
محمود ابوزید، معروف به شوکان، خبرنگار عکاس مصری که سال 2013 هنگام عکاسی از از برخورد های خشونت آمیز میان نیرو های امنیتی و طرفداران محمد مرسی بازداشت شد پس از گذراندن پنج سال حبس از زندان آزاد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۰    
کیومرث بیات با بیان این که علی کریمی امضای انتقال مالکیت باشگاه را انجام داده است اذعان کرد تا معلوم شدن مالک جدید باشگاه به طور موقت مالکیت باشگاه را بر عهده خواهد داشت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
تاریخچه کوپن در ایران بعد از انقلاب، به آغاز جنگ عراق علیه ایران بازمی گردد. در آن زمان بند خرمشهر که یکی از بنادر مهم تجاری کشور بود مورد تهاجم قرار گرفت و عملا تامین کالا های اساسی با مشکل روبرو ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به روز قبل در قیمت 4 میلیون و 382 هزار تومان و طرح قدیم 4 میلیون و 246 هزار تومان معامله می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: 151 میلیارد ریال با تصویب هیات وزیران به استان های اردبیل و چهارمحال و بختیاری به منظور جبران خسارت و بازسازی واحد های مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل و اجرای پروژه های ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
رسانه آمریکایی با انتشار نتیجه یک نظرسنجی درباره میزان حمایت ها از دونالد ترامپ گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا برای پیروزی در انتخابات 2020 با راه سخت و موانع بسیاری مواجه است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
وزارت خارجه هلند اعلام کرد این کشور در واکنش به اخراج یک کارمند سفارت این کشور در تهران، سفیر خود را از ایران فرامی خواند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل سازمان حمایت از ارسال پرونده بهمن موتور و کرمان موتوربه تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر داده شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی که مقر آن در وین است، اعلام کرد که از سال 2009 پس از اخراج نیروهایش از کره شمالی دسترسی به تأسیسات هسته ای این کشور ندارد و تنها از طریق تصاویر ماهواره ای فعالیت های هسته ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۵    
خاطرات حضرت آیت الله سیّد علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب از زندانها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی با عنوان خون دلی که لعل شد برای اولین بار از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۵    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: بسته حمایتی به خانواده هایی تعلق می گیرد که دریافت ماهیانه خانوار (تمامی اعضا) کمتر از سه میلیون تومان در ماه باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۰    
افزایش قیمت مقوا ، قیمت جعبه شیرینی را گران کرده است تا جایی که برخی قنادان برای تحویل شیرینی در جعبه قیمت جداگانه ای را طلب می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
نخست وزیر سابق اوکراین که به عنوان چهره انقلابی این کشور در جهان شناخته می شود و دو بار توسط رؤسای جمهوری این کشور به زندان افتاده، حالا به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
در حال حاضر هشتگی با مضمون "جایزه صلح نوبل برای عمران خان" در جایگاه اولین ترند در فضای توئیتر پاکستان قرار گرفته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
هنگامی که آرایشگر با کاربری نامناسب مواد شیمیایی، پیوندهای دی سولفیدی مو را از بین ببرد و ماتریکس مو را تخریب کند، آب این بافت بیرون می زند و به اصطلاح می گویند مو سوخت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
قاضی مسعودی مقام گفت: با توجه به فرار یقینی به خارج از کشور، وثیقه ایشان به مبلغ 5 میلیارد تومان ضبط شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
بیماری سرخک بیماری حاد ویروسی است. انتقال بیماری از فرد به فرد و تماس مستقیم با ترشحات بینی وگلوی فرد بیمار انجام می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
رژیم غذایی خاصی که از بروز بیماری های چشم جلوگیری کند، وجود ندارد هرچند در برخی از مطالعات بر مصرف مواد مغذی تاکید شده که سلامت چشم ها را تا حدودی حفظ می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
گروه خودروسازی مرسدس بنز تصمیم دارد جدیدترین نسخه مرسدس بنز موسوم به "EQ Silver Arrow 01" را وارد مسابقات فرمول یک کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به انهدام یک شرکت هرمی در محدوده غرب تهران، گفت: 12 عضو این شرکت که در حال فراگیری آموزش های اولیه فعالیت های هرمی بودند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
انیمیشن منو ببین به کارگردانی رضا مهرانفر نامزد دریافت جایزه در بخش کودکان جشنواره رومانی شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس مرکز تولید و فنی سیما بیان کرد که بالغ بر 122 هزار دقیقه فیلم و سریال برای نوروز دوبله شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
علی کاظمی مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: سالانه بین 500 تا 600 هزار . کودک ازدواج می کنند، اینها به طور رسمی ازدواج کرده اند، اما مشکل عمده ما افرادی هستند که خارج از فرآیند رسمی ازدواج می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
رییس پلیس فتا از دستگیری مدیر مالی یک شرکت خصوصی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شرکت کرده بود خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس در نشست شورای حکام امروز گفت: ایران تعهدات هسته ای مرتبط ذیل برنامه جامع اقدام مشترک را اجرا می کند. لازم است که ایران به اعمال کامل تعهداتش ادامه دهد ...
  • ۱