چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۱۵:۱۲Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 29 اسفند 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 1 اسفند 1396 العالم 2 اسفند 1396 العالم 3 اسفند 1396 العالم 4 اسفند 1396 العالم 5 اسفند 1396 العالم 6 اسفند 1396 العالم 7 اسفند 1396 العالم 8 اسفند 1396 العالم 9 اسفند 1396 العالم 10 اسفند 1396 العالم 11 اسفند 1396 العالم 12 اسفند 1396 العالم 13 اسفند 1396 العالم 14 اسفند 1396 العالم 15 اسفند 1396 العالم 16 اسفند 1396 العالم 17 اسفند 1396 العالم 18 اسفند 1396 العالم 19 اسفند 1396 العالم 20 اسفند 1396 العالم 21 اسفند 1396 العالم 22 اسفند 1396 العالم 23 اسفند 1396 العالم 24 اسفند 1396 العالم 25 اسفند 1396 العالم 26 اسفند 1396 العالم 27 اسفند 1396 العالم 28 اسفند 1396 العالم 29 اسفند 1396 
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۳    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب یک ساعت به جلو کشیده خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان با نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبرانقلاب، در جهت رفع مشکلات و حل وفصل معضلات معیشتی مردم گام های جدی بردارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور به مقوله وفاق ملی کم توجه می شود و این در حالی است که حل بسیاری از مسائل با اراده عمومی امکان پذیر است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۷:۴۱    
توپ و نماد رسمی جام جهانی 2018 فوتبال توسط فضانوردی روس به ایستگاه بین المللی فضایی انتقال می یابد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۷:۳۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1397 هجری شمسی و عید سعید باستانی نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۷:۲۴    
رئیس جمهوری در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1397 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۱:۲۱    
فرمانده پلیس نینوی از بازداشت 20 عنصر داعش در ساحل غربی موصل خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۵    
تعدادی از نمایندگان پارلمان اردن خواستار بازگشت سفیر قطر به امان در پی کاهش روابط دیپلماتیک دو کشور پس از بروز تنش بین عربستان، امارات، بحرین و مصر با دوحه شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۰    
فرانک والتر اشتاین مایر در پیامی به مناسبت نوروز ، این عید را جشن دوستی و همبستگی دانست و گفت: پیام نوروز در این زمانه ناامنی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۰:۴۴    
حمله هوایی و زمینی ارتش ترکیه به شمال عراق به کشته شدن 12 نفر از اعضای حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) منجر شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در کاخ سفید مستقیماً ذوق زدگی اش را از دوشیدن عربستان سعودی ابراز
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با ولیعهد سعودی به تکرار اظهارات خصمانه خود علیه ایران پرداخت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۸    
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق به مناسبت نوروز دو روز تعطیل رسمی در این کشور اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۹    
دولت آمریکا علی رغم ولع همیشگی برای اعمال تحریم در بخش های مختلف علیه ایران در بیانیه ای بر مجاز بودن تأمین تجهیزات ارتباط الکترونیکی برای شهروندان ایران تأکید کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۸    
منابع بیمارستانی سوریه از شهادت 35 نفر از شهروندان سوری در حملات خمپاره ای تروریست ها به غوطه شرقی دمشق خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
کاخ سفید در بیانیه ای از تماس تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
گروه های مقاومت فلسطین خواستار سلب مشروعیت از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و مقابله با تکروی وی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه سال 1397 سالی خوب و پر از موفقیت برای ایران و ایرانیان خواهد بود، گفت: امیدواریم بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت و کشور ایران فائق آئیم.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه اقدام دولت روسیه در محدود کردن شرکت های ترکیه ای صادر کننده میوه و سبزی به این کشور را غیرقابل قبول خواند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
کاخ کرملین در بیانیه ای اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امیر قطر هفته آینده در مسکو با یکدیگر دیدار می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۸    
عید نوروز در فرهنگ مدون عراق، همانند بسیاری از عادات و سنن مردمان این سرزمین هم سابقه دیرینه تاریخی دارد و هم از سوی دیگر با دین و باورهای دینی گره خورده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۸    
ابراهیم خریشه فرستاده فلسطین به شورای امنیت تصریح کرد: آمریکا شورای حقوق بشر را برای رای ندادن به فلسطین تحت فشار قرار می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
خبرنگار العالم گزارش داد که بر اثر حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی به محل تجمع مزدوران سعودی درشمال اردوگاه خالد در تعز، شماری مزدور کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، با تبریک به همه هم میهنان و ایرانیان بویژه خانواده های معزز شهیدان و جانبازان ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
ارتش سوریه زمینه خروج شماری از غیرنظامیان از طریق گذرگاه منابع آب در حرستا در ریف دمشق را فراهم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
وزیر امورخارجه ایران در یک پیام توئیتری به عقده گشایی نوروزی ترامپ علیه ایرانی ها واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همزمان با آغاز سال 97 به صورت رایگان به مسافران خدمت رسانی می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
وزیر خارجه ایران در مقاله ای با اشاره به ناکارآمدی روش های قدیمی ائتلاف سازی در خلیج فارس، راهکار امنیت شبکه ای را مطرح کرد و نوشت ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
فدریکا موگرینی گفت: اتحادیه اروپا به حمایت از آژانس امداد واشتغال آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل آنروا ادامه می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که مسکو به رو واشنگتن در ارتباط با حمله احتمالی به سوریه هشدار داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
کاروان کمکهای انساندوستانه صلیب سرخ با همکاری با هلال احمر سوریه وارد شهر تل رفعت در حومه شمالی حلب شد و کمکها در حال توزیع میان آوارگان در منطقه است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
در یک حادثه تیراندازی در یک دبیرستانی در ایالت مریلند آمریکا دستکم چندین نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
طولانی ترین خیابان دنیا Yonge نام دارد که در تورنتو کانادا واقع شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
5 فلسطینی در رویارویی با نیروهای رژیم اشغالگر مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری رویترز روز سه شنبه گزارش داد: دفتر حقوق بشر سازمان ملل از دولت ترکیه خواسته است به شرایط فوق العاده که از سال 2016 در ترکیه برقرار شده و موجب بازداشت خودسرانه 16 هزار نفر و نقض گسترده حقوق ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
یک پایگاه خبری-تحلیلی در گزارشی از نشستی محرمانه میان سران پنج کشور عربی در یک قایق تفریحی در دریای سرخ در اواخر سال 2015 و اهداف ایران ستیزانه آن پرده برداشته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در ارتباط با سفر ولی عهد عربستان به آمریکا خواستار توجه ریاض به استراتژی جدید برای مقابله با ایران شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۰    
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کردند که فصل بعد هم در جمع سرخپوشان باقی خواهند ماند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
وزیر خارجه ایران در یک پیام توییتری گفت که نوروز نویدبخش فرارسیدن بهار و منادی تولد دوباره و امید است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه به منازل شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس حمله و 17 شهروند را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد که 104 هزار نفر از اهالی عفرین به دلیل حملات ترکیه از این منطقه فرار کرده اند و 10 هزار غیرنظامی نیز تلاش می کنند خود را به مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت مسکو اقدام ترامپ در تبریک نگفتن به پوتین برای انتخاب دوباره به ریاست جمهوری روسیه را اقدامی غیردوستانه تلقی نمی کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
منابع سودانی گفتند عمر البشیر، رئیس جمهور این کشور در چارچوب تعامل خارطوم با پیشنهاد مصر برای حل اختلافات مرزی در منطقه مثلث حلایب از طریق مدیریت مشترک این منطقه، به مصر سفر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
روزنامه ایتالیایی 'کوریره دلاسرا' با اشاره به سفر محمد بن سلمان به آمریکا برای جلب حمایت واشنگتن جهت فروش فناوری هسته ای به کشورش نوشت: اظهارات ولیعهد عربستان باعث آشفتگی دولت ها ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
مجله تایم آمریکا نوشت: تلاش امروز (سه شنبه) سنا برای پایان دادن به حمایت نظامی واشنگتن از جنگ تحت امر عربستان در یمن، در حکم توبیخ و مایه شرمساری 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان در سفر به آمریکاست.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
اگر استقلال بتواند نخستین بازی سال 1397 را با موفقیت پشت سربگذارد خط بطلانی بر شروع های بد در دو فصل اخیر خواهد کشید.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
رئیس جمهور در آستانه سال جدید، از روستای زلزله زده فتاح بگ در شهرستان قصرشیرین بازدید و در جمع مردم این این روستا گفت: تمام تلاش ما تکمیل اسکان دائمی روستاها در اسرع وقت است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد؛ نیکولاس سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه بازداشت شد
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
بازیکنانی که تحت عنوان تیم ملی سیرالئون وارد ایران شده بودند و بازی دوستانه ای را با تیم ملی برگزار کردند، تهدید کرده اند که اگر پول ندهید از ایران نمی رویم!
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ادعای بن سلمان درباره حضور رهبران القاعده در ایران را رد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۷    
فرماندار مهدیشهر گفت: زلزله 4.4 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) ساعت 6 و 10 دقیقه و 21 ثانیه امروز در شهر شهمیرزاد خسارت نداشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
رئیس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود تصریح کرد که هیچ شواهدی در خصوص اتهاماتی مبنی بر نقش روسیه در مسموم کردن جاسوس دوجانبه روس وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۶    
وزارت دفاع روسیه شمار کل افراد خارج شده از غوطه شرقی دمشق از ازمان آغاز عملیات انسانی را بیش از 79 هزار نفر اعلام کرد که بیشتر آنها کودک هستند
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری صبح روز سه شنبه 29 اسفند ماه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح طرح راه آهن کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
معاون وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای که ظاهراً برای تبریک نوروز بود، از آشوب های پراکنده در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸    
فرماندهی کل نیروهای مسلح لیبی اعلام کرد نیروی هوایی این کشور عملیات خود را به منظور اعمال قانون و مقابله فراگیر با تروریسم و گروه های مسلح در جنوب لیبی آغاز کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۴۸    
پایگاه خبری میدل ایست آی در خبری اختصاصی مدعی شده یک تاجر لبنانی-آمریکایی به نام جورج نادر در اواخر سال 2015، سران کشورهای عرب را در قایقی در دریای سرخ گردهم آورد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۰    
سفیر سوریه در تهران با دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا که سعی می کند هیچ فرصتی را برای ابراز دیدگاه های ضدایرانی اش از دست ندهد این بار فرا رسیدن نوروز و تبریک آن را فرصت مناسبی برای عقده گشایی علیه ایران قرار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۳:۰۰    
یک مقام ارشد دولت ترامپ بامداد سه شنبه از برنامه ریزی ها برای تشکیل کمیته ای سه جانبه با مشارکت عربستان سعودی، امارات و آمریکا علیه ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۲:۴۳    
وزیر خارجه انگلیس در نشست خبری مشترک با دبیرکل ناتو اعلام کرد که باید با اقدامات روسیه مقابله شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۲:۰۸    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که پیروزی های ارتش سوریه باعث کاهش عمر تروریسم در این کشور خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۲    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که نمی توان هدف قرار دادن غیرنظامیان را در سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم توجیه کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۲۰    
دقایقی پیش زلزله 4.9 ریشتری شهر دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.