پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۵۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 30 آبان 1394 - faradeed.ir

فرادید 30 مهر 1394 فرادید 30 آذر 1394 فرادید 30 دی 1394 فرادید 30 بهمن 1394 فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 1 آبان 1394 فرادید 3 آبان 1394 فرادید 4 آبان 1394 فرادید 5 آبان 1394 فرادید 6 آبان 1394 فرادید 7 آبان 1394 فرادید 8 آبان 1394 فرادید 9 آبان 1394 فرادید 10 آبان 1394 فرادید 11 آبان 1394 فرادید 12 آبان 1394 فرادید 13 آبان 1394 فرادید 15 آبان 1394 فرادید 16 آبان 1394 فرادید 17 آبان 1394 فرادید 18 آبان 1394 فرادید 19 آبان 1394 فرادید 20 آبان 1394 فرادید 22 آبان 1394 فرادید 23 آبان 1394 فرادید 24 آبان 1394 فرادید 25 آبان 1394 فرادید 26 آبان 1394 فرادید 27 آبان 1394 فرادید 29 آبان 1394 فرادید 30 آبان 1394 
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۴    
لاغری بین افراد جوان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در طرف دیگر، بسیاری از افراد تلاش می کنند که رژیم غذایی خود را به شکلی تنظیم کنند تا بتوانند کمی از وزن خود بکاهند ...
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۴    
مرد تنهایی که قصد استحمام داشت در یک حادثه ناگوار در حمام خانه اش غرق شد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۹    
چگونگی انفجار و متلاشی شدن هواپیمای ایرباس روسی بر فراز صحرای سینای مصر، در یک ویدیو شبیه سازی شده است.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۰    
یکی از دلایلی که سرمربی تیم ملی دیگر دروازه بان استقلال را به اردوها دعوت نمی کند این است که به او اعتماد ندارد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۰    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران در گفتگوی با سایت باشگاه آلکمار هلنند اعلام کرد دوست دارد روزی بهترین فوتبالیست ایران شود و نامش در تاریخ به ثبت برسد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
چهره ماندگار فلسفه ایران گفت: اندیشه های انسان نظیر یک رودخانه مدام باید در جریان باشد چرا که اگر توقف کند، انسان دچار مرگ روحی می شود.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
برنامه جعلی که اطلاعات بیش از نیم میلیون حساب کاربری کاربران اینستاگرام را به سرقت برده بود از روی فروشگاه گوگل پلی و اپل حذف شد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۰    
آتش گرفتن یک تانکر گازوئیل در حدفاصل ایستگاه 2 و 5 تله کابین توچال سبب ایجاد دودی غلیظ در این منطقه شد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
40 دندان کشف شده در اندونزی توسط گروهی از دانشمندان ژاپنی ، استرالیایی و اندونزیایی مورد بررسی قرار گرفته است.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰    
دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به صورت علنی برگزار شد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
با تشدید حملات ارتش سوریه به مواضع داعش منابع روسی اعلام کردند جنگنده های این کشور طی سه روز گذشته به هفتصد و سی و یک هدف حمله کردند.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
اوباما در سال 2009 با موی سیاه وارد کاخ سفید شد اما طی این سال ها، موهایش خاکستری شده است
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۶    
از ابتدای تاریخ عکاسی عکاسان رویای خلق تصویر رنگی مانند آنچه با چشم می دیدند را در سر داشتند و برای چند دهه با رنگ کردن عکس های سیاه و سفید سعی می کردند به آن واقعیت بخشند اما نتیجه اصلا راضی کننده ...
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت: در ایران ممنوع الخروج نیستم و اگر برای مراسم مرحوم هادی نوروزی هم نتوانستم به ایران بیایم تنها به دلیل فشردگی بازی های ما بود.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۷    
در پیام های منتشر شده در فضای مجازی با نام ارائه وام خرید کالا آمده است که این تسهیلات از طریق بانک های خصوصی با سود 16 درصد پرداخت می شود.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲    
بنتلی که شرکت خودروسازی انگلیسی است در میان تولیدکننده خودروهای لوکس به شمار می آید.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۷    
قیمت سکه تمام طرح جدید که نسبت به اواخر هفته گذشته روند کاهشی پیدا کرده است، حدود 906 هزار تومان فروخته می شود و نرخ هر دلار آمریکا که در روز های اخیر با ثبات همراه بوده 3575 تومان است.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۷    
بورس اوراق بهادار تهران در آخرین هفته آبان ماه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و با ایستادن در کانال 62 هزار واحد و افت تمامی قیمت ها روزهای سردی را برای اهالی تالار رقم زد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۲    
معاون معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان از سقوط یک فروند پهباد نظامی در شهرستان شوش خبر داد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۸    
بنزین 700 تومانی آخرین بازمانده بنزین سهمیه ای به شمار می رود که در سال های اخیر در کارتهای سوخت رانندگان شارژ می شد اما در شرایط فعلی و بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ...
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
نیروهای امنیتی عراق با کشف و خنثی سازی 18 عروسک بمب گذاری شده در شمال بغداد مانع از یک حمله بزرگ داعش به زائران کربلا در اربعین شدند.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۸    
خیلی از مردم فقط ظواهر پرزرق و برق بازیگری و عالم سینما و تلویزیون را می بینند، گمان می کنند سینما راحت ترین حرفه دنیاست و کسانی که در این فضا نفس می کشند و کار می کنند ...
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
من 2.5 درصد نئاندرتال هستم. این نتیجۀ آنالیز ژنتیک نمونۀ دی ان اِی من است و قدری از میانگین 2.7 درصدی اروپا پایین تر است.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
کیم جونگ اون دیکتاتور کره شمالی در تازه ترین حضور خود در فضای عمومی به متروی پیونگ یانگ رفت تا از آغاز به کار شماری از قطارهای جدید آن دیدن کند.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۹    
هواداران فولاد که به شکست تیمش شان برابر استقلال معترض بودند، بخشی از صندلی های ورزشگاه را سوزاندند و به زمین سنگ پرتاب کردند.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۴    
پس از حملات تروریستی اخیر در جزیره سینا، روسیه اعلام کرده که اگر کسی در مورد بمب گذاری بر روی هواپیمای مسافری این کشور اطلاعاتی به آن ها دهد، صاحب جایزه 50 میلیون دلاری خواهد بود.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۹    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو به انتشار عکسی در خصوص استعمال مواد مخدر در قطار مترو در شبکه های مجازی واکنش نشان داد و گفت: قویا این موضوع را تکذیب می کنم.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
طی روزهای اخیر، نوشته ای منتسب به همسر یکی از قربانیان حوادث تروریستی پاریس خطاب به تروریست ها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که فارغ از اصالت این نوشته و منبع آن، محتوای تامل برانگیزی دارد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۹    
گروه هکری 'ناشناس ' (Anonymous) پس از حملات هفته گذشته پاریس علیه گروه داعش اعلام جنگ کرده و از هکرهای سراسر دنیا خواسته است به کارزار آنها موسوم به "عملیات پاریس" (اوپ پاریس) بپیوندند.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
در پی حملات تروریستی هفته گذشته در پاریس شرایط برای پناهجویان جنگ زده در مرز کشورهای اروپایی سختر از گذشته شده است؛ هزاران پناهجوی عراقی و سوری اکنون در مرز یونان و مقدونیه سرگردان هستند.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
ساعت 2 بامداد 29 آبان ماه سال جاری کارگر یک رستوران وقتی برای تخلیه زباله ها به کنار خیابان رفت با صحنه دلخراشی روبه رو شد.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۵    
تصویری از مصرف مواد مخدر در مترو در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. مصرف مواد مخدر در مترو، اگر تا به امروز تنها شنیده بودید حالا می توانید آن را ببینید.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
متهمان اقدام به سرقت به عنف از فردی به هویت ساناز ساکن وردآورد نیز کرده اند که پس از حضور شاکی در کلانتری، متهمان توسط شاکی شناسایی شدند و در بازجویی هر دو متهم به سرقت ها اعتراف کردند.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۵    
فیروزه مظفری. خبرآنلاین
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
شهرداری تهران آمادگی خود را برای اعزام نیرو به پاریس، ساخت اتوبان سه طبقه اطراف برج ایفل و سالن 18 منظوره فرهنگی در محل بمبگذاری اعلام کرد ...
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
تاثیر شوک حاصل از حملات تروریستی به پاریس در جمعه گذشته، به IDFA یا فستیوال بین المللی مستند آمستردام نیز رسید.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۵    
پدر علیرضا حقیقی، دروازه بان اول تیم ملی در باره آخرین وضعیت فرزندش گفت: علیرضا هم اکنون شرایط خوبی را سپری نمی کند و در بیمارستان است.
فرادید   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
روز گذشته چند فرد مسلح در حمله به هتلی در شهر باماکو پایتخت کشور مالی صد و هفتاد نفر را که شماری از آنها از نیروهای بین المللی هستند، گروگان گرفتند.