یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۱۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قلم نیوز 4 اردیبهشت 1403 - ghalamnews.ir

قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
یک روانپزشک، نسبت به عارضه های سوءمصرف مخدرهای توهم زا هشدار داد.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و پاکستان نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی ...
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
با برگزاری قرعه کشی جوایز دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت، 1458 برنده خوش شانس این جشنواره معرفی شدند.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۷    
با آماده نشدن فیلم مسیر باد ساخته کارگردان آمریکایی ترنس مالیک برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می شود که نخستین نمایش جهانی این فیلم در ماه سپتامبر در جشنواره ونیز باشد.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۲    
جواد لگزیان/ فنون و تردستی های یوگی و دوستان یعنی ماهاریشی یوگی، اوشو و سای بابا بسیار معروف است و اساتید فن معتقدند که با تعالیم آنها ضمن آرامش و شادی می توانید قطار را متوقف کنید، نامرئی شوید ...
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کنند تا شاید هیات مدیره جدید فکری به حال مشکل مالی سرخپوشان کند.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می شود آن هم کسانی که با نیت سوء استفاده اقدام به خرید ارز ...
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۷    
جشنواره فیلم کن 2024 فیلم های جدیدی را به بخش رقابتی و دیگر بخش های این دوره افزود.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی دولت گفت: متعاقب بارندگی های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری های دولت طی روزهای اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده ای را که حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
با گذشت بیش از نیمی از عمر دولت سیزدهم و عدم نتیجه سیاست های ساخت مسکن، سوال اینجاست با به توجه سال پایانی این دولت، وعده ساخت و تحویل 4 میلیون واحد مسکونی چه زمانی محقق می شود؟
قلم نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
یک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.