سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۲۲:۵۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 21 بهمن 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 1 بهمن 1396 روزنامه قانون 2 بهمن 1396 روزنامه قانون 3 بهمن 1396 روزنامه قانون 4 بهمن 1396 روزنامه قانون 5 بهمن 1396 روزنامه قانون 6 بهمن 1396 روزنامه قانون 7 بهمن 1396 روزنامه قانون 8 بهمن 1396 روزنامه قانون 9 بهمن 1396 روزنامه قانون 10 بهمن 1396 روزنامه قانون 11 بهمن 1396 روزنامه قانون 12 بهمن 1396 روزنامه قانون 13 بهمن 1396 روزنامه قانون 14 بهمن 1396 روزنامه قانون 15 بهمن 1396 روزنامه قانون 16 بهمن 1396 روزنامه قانون 17 بهمن 1396 روزنامه قانون 18 بهمن 1396 روزنامه قانون 19 بهمن 1396 روزنامه قانون 20 بهمن 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف اجرای طرح اشتغال روستایی تنها پول ریختن و دادن وام نیست بلکه هدف ایجاد اشتغال واقعی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۷    
واکنش ها به ساقط شدن جنگنده اسرائیل ادامه دارد و برخی از نمایش احیای قدرت سوریه، برخی از به باد رفتن ابهت اسرائیل و برخی از لزوم مداخله روسیه برای ترغیب ایران به خویشتن داری سخن می گویند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۰    
در شامگاه روز دوشنبه 21 بهمن ماه پدیده نجومی همنشینی ماه با سیاره کیوان رخ می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از افتتاح حساب نزد بانک های عمان، روسیه، اتریش، قطر، سوئیس و نیز شعبه فرانکفورت بانک سپه در ماه های اخیر خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از رهایی 3 گروگان ربوده شده در کمتر از 24 ساعت از چنگال آدم ربایان در شهرستان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۸    
مدیر حقوقی باشگاه سپاهان می گوید که نصرتی باید پاسخگوی رفتار خود در زمین و صحبت هایش پس از پایان بازی باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۸    
سازمان امنیت ملی افغانستان از بازداشت 8 عنصر داعشی در پایتخت این کشور خبر داد که قصد داشتند به سازماندهی حملات تروریستی در کابل مبادرت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه پیام انقلاب ما تجاوز به کشورهای دیگر نبود، گفت: پیام انقلاب ما استقلال، عدم مداخله بیگانگان در کشورهای دیگر و روابط عادلانه با جهان بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۷    
در شب پیروزی انقلاب اسلامی مردم استان قزوین همنوا با دیگر مردم سراسر کشور شعار زیبای الله اکبر را سردادند و به استقبال چهل سالگی انقلاب رفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۷    
نامزدهای سیمرغ در بخش های مختلف سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر معرفی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۴    
حزب الله لبنان در واکنش به انهدام یک جنگنده اسرائیلی در سوریه، ضمن محکومیت نقض حریم هوای سوریه، تأکید کرد که معادلات گذشته دیگر تغییر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۴    
رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به تمهیدات ترافیکی در ترمینال غرب برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: فعالیت این ترمینال برای آماده سازی میدان آزادی، از ساعت 22 امشب(شنبه) متوقف خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۱    
کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای رسمی به کمیته ملی المپیک ایران بابت ناهماهنگی های پیش آمده در جریان توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی کرد و پس از آن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۵    
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با ارسال پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۵    
در انفجار مین جاسازی شده در زمین بازی کریکت در ولایت ننگرهار واقع در افغانستان، 4 نفر کشته و 2 فرد دیگر نیز زخمی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان روستایی باید برای اشتغال جوانان شهرها نیز تدابیری اساسی اتخاذ شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۴۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر نقش حمایت از کسب و کارهای نو در اشتغالزایی تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصمیم حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه، بیان کرد: دانش آموزان باید در زمینه های دیگر مانند اجتماعی، فرهنگی و .. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۷    
گوشه گوشه تهران پر از خاطرات انقلاب است اما در طول این سال ها با توسعه شهر این مکان های خاطره انگیز در حال فراموشی و از بین رفتن است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه گفت:اعمال افزایش بهای آب، برق و گاز مصرفی فقط به پیشنهاد وزارت مربوطه و تصویب هیات وزیران امکانپذیر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۷    
شقایق دهقان از شایعه درباره اعتیادش، اختلاف برادران قاسم خانی با مهران مدیری و تاثیر آن در همکاری او با این کارگردان، سریال ساختمان پزشکان و.. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مدیریت بانک مرکزی در خصوص بازار ارز در مدت اخیر ، خیلی جالب نبود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۶    
اینتل به تازگی انتشار وصله امنیتی برای دو مشکل معروف ملت داون و اسپکتر را آغاز کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۵    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: 63 درصد بیکاران کشور دیپلم و بالاتر هستند و این یعنی اینکه شغل های سنتی جذابیت لازم را ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۶    
وزیر دارایی کلمبیا گفت اگر نیکلاس مادورو از ریاست جمهوری ونزوئلا کناره گیری کند، برنامه نجاتی که ارزش آن تا 60 میلیارد دلار خواهد رسید برای این کشور تهیه خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۷    
هنوز شش ماه از اعلام نتایج گزارش پروژه پایش کیفیت سوخت شهر تهران در تابستان 1396 که نشان می داد سوخت بنزین عرضه شده در برخی جایگاه های تهران عدد اکتان پایینی دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران،گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته 30 میلیارد تومان پروژه برای گذر از خاموشی تابستان در حال اجرا داریم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۶    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اصولگرایان و اصلاح طلبان سنتی شانسی در انتخابات آتی ندارند، گفت: مردم دیگر به اصولگرا و اصلاحات اعتقاد ندارند مگر اینکه تغییرات کلی و ماهوی رخ دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۷    
مجلس نمایندگان ونزوئلا نسبت به تورم 4 هزار درصدی این کشور و تاثیر آن بروی معیشت مزدبگیران و طبقات فرودست ابراز نگرانی کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۱    
سخنگوی انصارالله یمن با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۵    
نایب رییس مجلس، گفت:درباره سپرده گذاران شرکت تعاونی اعتباری ولیعصر(عج) رباط کریم و بهارستان مقرر شد که سپرده های آنها تا 50 میلیون تومان پرداخت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ترجیح کارهای اساسی بر کارهای سیاسی اهمیت دارد، گفت: باید همه تلاش کنیم استان گیلان شتاب بیشتری برای توسعه بگیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که ادعاها و سخن پراکنی های رژیم صهیونیستی مردود است، تاکید کرد: ادعای پرواز پهپاد ایرانی و نیز دخالت ایران در سرنگونی جنگنده متجاوز صهیونیستی مضحک تر از آن است که ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۶    
دادستان تهران از شناسایی و دستگیری چند متهم مرتبط با یک پرونده جاسوسی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۶    
عضو فراکسیون زنان مجلس، گفت: طرح اصلاح قانون ازدواج برای طرح آخرین مراحل بررسی به اداره قوانین ارسال شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۷    
مطابق با گزارش های بانک مرکزی در سال جاری، خروج سرمایه از کشور به صورت ماه به ماه بیشتر و خالص تراز سرمایه نیز منفی و منفی تر شده است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس میزان قاچاق لوازم آرایشی را بیش از 63 درصد دانست و گفت: لوازم آرایشی از طریق معابر رسمی وارد کشور می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۴    
قانون - 22بهمن ماه سال 96 مصادف است با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی. انقلابی که با مشارکت طبقات مختلف مردم انجام شد و نظام پادشاهی پهلوی را سرنگون کرد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۴    
احمد خلیلی فعال سیاسی نهضت ملی ایران و استاد دانشگاه سوربن فرانسه درگذشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فرایند جذب وکلا باید تخصصی تر شده و نباید سقفی برای جذب وکیل قائل شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۱    
میراث فرهنگی استان همدان به صراحت اعلام کرده است که فعالیت در حریم غار سراب و ساخت هتل در عرصه ی غار علیصدر باید متوقف شود اما برای نهایی شدن توقف ساخت هتل در عرصه ی غار علیصدر هنوز اقدامی انجام نشده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۹    
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: موشک، موضوع مذاکره ما با هیچ قدرتی نیست و برجام نیز هیچ ارتباطی با توان موشکی ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۳    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: 5 هزار هکتار از باغات تهران با اجرای مصوبه برج _ باغ نابود و تخریب و سرانه فضای سبز به شدت کاهش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۴    
قاسمعلی فراست می گوید حکومت ها نباید از اهل قلم بترسند، چرا که کسی که دنبال کتاب می رود جامعه را در مسیر رشد قرار می دهد؛ اتفاقا از کتاب نخوان ها باید ترسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۱    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: داروهای تک نسخه ای عمده منابع سیستم دارویی کشور را به خود اختصاص می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۲    
بیانیه فرماندهی اتاق عملیات هم پیمانان سوریه و حملات دمشق به مواضع رژیم صهیونیستی از تازه ترین اخبار امنیتی سوریه به شمار می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۹    
در ادامه اجرای طرح پیش فروش سکه، آخرین آمار حاکی از پیش فروش حدود 36 هزار قطعه در چهار روز نخست است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۶    
تلویزیون سوریه از حملات هوایی جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه و مشخصا دمشق و به گوش رسیدن صدای انفجار در این منطقه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۶    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: یک طرفه شدن محور هراز که قرار بود، امروز از آمل به سمت رودهن اعمال شود، لغو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۴    
در برآوردهای هیأت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه ها حدود 120تخلف گوناگون در اجرای برنامه پنج ساله پنجم و ششم توسعه بودجه های سالیانه و اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها رخ داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیدرضا تقوی را به عنوان نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۵    
مجتمع آزمایشگاه های علمی تحقیقاتی دانشگاه هرمزگان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه هرمزگان و فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان با حضور قائم مقام وزیر علوم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۲    
سرمربی پرسپولیس از شرایط تیمش در لیگ برتر و پیروزی مقابل صنعت نفت صحبت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
فیلمبرداری فیلم کوتاه مدلاسیون با بازی علیرضا نیکبخت واحدی به پایان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورود تجهیزات بندری اولین ثمره برجام بود اظهار داشت: معتقدیم عملکرد بخش خصوصی در پروژه های عمرانی بهتر از دولتی ها است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۶    
دولت اگر می خواهد کمک کند مرغ را از تولید کننده با قیمت تمام شده به علاوه سود خریداری کند و برای رضایت مصرف کنندگان آن را مجانی توزیع کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۶    
مدافع ملی پوش پرسپولیس در جریان تمرین امروز تیمش دچار آسیب دیدگی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۰    
امروز با گذشت 39 سال نمی توانیم خارج از قواعد شایسته سالاری اقدام کنیم و امیدوار باشیم که موفقیت حاصل و نهایتاً رضایت مردم جلب شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۷    
نهمین روز جشنواره فیلم فجر، روز نسبتا رضایت بخشی برای اهالی رسانه بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۸    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.16 درصد کاهش به 1316 دلار و 65 سنت رسید. قیمت فلز زرد در این هفته حدود 1.3 درصد کاهش داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۳    
دادستان کل کشور خطاب به دادستان ها گفت: یکی از وظایفی که به عهده خودم و دادستان ها می دانم بحث دفاع از حقوق عمومی است، دفاع از حقوق عمومی را جدی بگیرید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۰    
پرویز اسماعیلی ادعای ملاقات و شام محرمانه سه نفر از اعضای کنگره امریکا با رئیس جمهور کشورمان در سفر سال 2013 به نیویورک را بی اساس و کذب محض دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۷    
ایران هنوز به طور کامل به منافع وعده داده شده در برجام دست نیافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت برخورد با شرکت های هواپیمایی متخلف، گفت: ترجمه آزادسازی نرخ بلیت اجحاف به مردم نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۵    
نتیجه شمارش آرای مردمی فیلم فجر به 5 فیلم رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
نامزدهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ساعت 20 امروز شنبه بیست ویکم بهمن ماه، پس از نمایش آخرین فیلم جشنواره در سینمای رسانه ها طی یک نشست خبری با حضور داوران در پردیس ملت اعلام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
رافائل میناسکانیان به دلیل آسیب مغز در یک سانحه رانندگی، مورد عمل جراحی قرار گرفت که این جراحی با موفقیت انجام شده و این موسیقیدان در هوشیاری کامل قرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
خانه تئاتر و بنیاد سینمایی فارابی در پی درگذشت فریده صابری، پیامهای تسلیتی را منتشر کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده اغتشاشات اخیر گفت: پرونده ها به شعبات ارجاع شده و در حال رسیدگی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس در رابطه با ضعف مدیریتی دستگاه های دولتی مانند فرودگاه ها و راهداری ها گفت: نواقص، کم کاری و ایراد خودتان و شرایط بی پولی تان را به دوش مردم نیندازید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 گفت که طبق مصوبه این کمیسیون، افزایش بهای آب، برق و گاز منوط به تصویب هیات وزیران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: پیروزی انقلاب اسلامی همه معادلات آمریکایی ها را در داخل و خارج از منطقه خاورمیانه بر هم زد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۱    
رجینالد یوجین کثی بازیگر کهنه کار آمریکایی در 59 سالگی از دنیا رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۵    
فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 ساعت 24 امشب 21 بهمن پایان می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۷    
اسرائیل تصمیم گرفته که تا 48 ساعت آینده حملاتی را علیه پایگاه های ایرانی و سوری انجام دهد!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۴    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: تحقیر مردم ایران ازیک طرف و بها دادن به بیگانگان از طرف دیگر از خصوصیات خاندان حاکم پهلوی در ایران بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در مسیر های منتهی به تهران از لغزنده شدن برخی محور های مواصلاتی در پی بارش باران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
مشمولان غایب تنها امروز فرصت دارند تا برگه اعزام به خدمت سربازی خود را از دفاتر پلیس +10 دریافت و مشمول بخشودگی شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۶    
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مدعی شد یک پهپاد ایرانی که وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده بود را ساقط کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی اورژانس کشور تمهیدات این سازمان را در راهپیمایی 22 بهمن تشریح کرد و گفت: حدود 5 هزار آمبولانس و 14 هزار تکنسین اورژانس در این زمینه پیش بینی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۳    
منابع خبری از سقوط یک فروند جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی بر فراز الجلیل خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۴    
ستاره خلیج فارس، پالایشگاهی که با بهره برداری کامل از آن، کشور در زمینه تولید بنزین به خودکفایی خواهد رسید ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۰    
نایب رئیس اول مجلس جزئیات آخرین جلسه نمایندگان 3 قوه برای حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۴    
سومین جلسه دادگاه حمید بقایی در شعبه 68 دادگاه تجدید نظر استان تهران آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۷    
5 هزار ساختمان دولتی نا ایمن در تهران وجود دارد و بیش از 80 درصد بیمارستان ها نیز ناایمن هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۷    
رئیس پلیس تهران گفت: تمامی تمهیدات برای برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن درنظر گرفته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۱۹    
مدیرعامل ستاد دیه کشور می گوید سازمان های دولتی در پذیرش زندانیان در مجازات های جایگزین حبس معذوریت دارند و موسسات مردمی و وابسته به دولت هم تمایلی به همکاری در این زمینه ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۱۶    
گره ترافیک پایتخت هرروز کورتر و آلودگی تهران هرروز بیشتر از دیروز می شود، انگار پای طرح ترافیک جدید می لنگد ...