دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۹:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

گیتی آنلاین (gitionline.ir)

گیتی آنلاین 1 فروردین 1397 گیتی آنلاین 1 فروردین 1398 گیتی آنلاین 30 اسفند 1399 گیتی آنلاین 29 اسفند 1400 گیتی آنلاین 29 اسفند 1401 گیتی آنلاین 29 اسفند 1402 گیتی آنلاین 31 فروردین 1403 گیتی آنلاین 31 اردیبهشت 1403 گیتی آنلاین 1 خرداد 1403 گیتی آنلاین 2 خرداد 1403 گیتی آنلاین 3 خرداد 1403 گیتی آنلاین 4 خرداد 1403 گیتی آنلاین 5 خرداد 1403 گیتی آنلاین 6 خرداد 1403 گیتی آنلاین 7 خرداد 1403 گیتی آنلاین 8 خرداد 1403 گیتی آنلاین 9 خرداد 1403 گیتی آنلاین 10 خرداد 1403 گیتی آنلاین 11 خرداد 1403 گیتی آنلاین 12 خرداد 1403 گیتی آنلاین 13 خرداد 1403 گیتی آنلاین 14 خرداد 1403 
  ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: امسال قرار است موکب های پستی که در مسیر پیاده روی و کشور عراق خدمات ارایه می دهند، به عنوان یک پایگاه پستی شناسه دار شود.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی دبیران قرارگاه جهاد تبیین شبکه های بهداشت و درمان و مراکز درمانی استان فارس بر اهمیت توسعه تفکر بسیجی در خدمات حوزه سلامت ...
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
فارس_ مراسم گرامیداشت رحلت امام راحل و شهدای خدمت در شمال غرب شیراز برگزار شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
همزمان با ایام سالروز درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام پانزده خرداد، نمایشگاه تمبرهای ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد که از سال 1368 تاکنون منتشر شده ...
  ۶ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
فارس_ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز از رصد و پایش روند اجرای طرح های عمرانی کلان شهر شیراز خبر داد و گفت ...
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
عمران فر از کاربران فضای مجازی خواست: از عضویت در گروه های ناشناس و مراجعه به شبکه های اجتماعی به جهت گرفتن وام و دریافت کمک مالی خودداری کنند چرا که یکی از شگردهای کلاهبرداران سایبری ...
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
فارس_ رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب، از کشف و معدوم سازی بیش از سه هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صمت در نشست تخصصی فعالین حوزه معدن و صنایع معدنی استان مطرح کرد: سالانه بیش از یک میلیارد دلار سوخت تهیه و در اختیار معادن قرار داده می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار مشهد گفت: در راستای رسیدگی به دغدغه ها و حل مشکلات اصناف، میز خدمتی با حضور اتحادیه های شیرینی فروشی، فست فود و رستوران داران برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۲   + ۹ سایت دیگر  
شهرام شاه حسینی، کارگردان سینما و تلویزیون و اهورا ایمان، شاعر و ترانه سرا با نمایش خروج به تئاتر می آیند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۱   + ۲۴ سایت دیگر  
طی حکمی از سوی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حسین ظاهری به عنوان دبیر ششمین جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر معرفی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
تازه ترین اپیزود از فصل جدید برنامه ضرب آهنگ با گزارشی از جشنواره موسیقی در قزاقستان و گفتگو با ظریف پولادوف درباره موسیقی تاجیکستان، چهارشنبه 16 خرداد 1403 پخش می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
خیلی ممنون عنوان آهنگی از محمد مبارکی است که در سبک پاپ منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۷   + ۶ سایت دیگر  
نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون پس از این بازدید در گفتگو با خبرنگاران روند برگزاری امتحانات را رضایت بخش ارزیابی و از تلاشهای مجموعه آموزش وپرورش و عوامل اجرایی برگزار کننده امتحانات تقدیر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: قرار شد تا شهرداری با اجرای بسته های تشویقی ها مشکل این بافت را تقریبا حل کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۲    
فارس_ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از آغاز کشت ذرت علوفه ای در سطح 400 هکتار در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۲   + ۳۱ سایت دیگر  
بسته فیلم های کوتاه دارنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر با عنوان سیمرغ از 19 خرداد ماه، اکران خود را در سینماهای هنروتجربه در سراسر کشور آغاز خواهند کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
هاب های راه اندازی شده در شبکه پستی کشور علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه های مترتب بر حمل و نقل و ارسال مرسولات پستی شده اند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۵:۲۸    
به بهانه روز زیارت
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۱:۲۸    
فارس_ دوره آموزشی مربیگری درجه B فوتبال آسیا در شیراز به کار خود پایان داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۸   + ۵ سایت دیگر  
مبشری با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت،تصریح کرد:بیش از 2060 مورد جهیزیه در سال گذشته به زوج های جوان تحت حمایت اهدا شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۳   + ۱ سایت دیگر  
فارس_ به دنبال ارزیابی های انجام شده بر اساس شاخص های عملکردی در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی در اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
فارس_ رییس اداره نظارت و اعتباربخشی امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به روند افزایش نظارت های بیمارستانی در سطح استان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۸   + ۶ سایت دیگر  
در مراسمی که صبح امروز با حضور معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در معاونت پشتیبانی و توسعه منابع این شرکت برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۳   + ۵ سایت دیگر  
فارس_ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان را مهمترین رویکرد و اولویت این شرکت در سال جاری برشمرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸   + ۵ سایت دیگر  
فارس_ صداوسیمای فارس از بهمن سال گذشته تا خردادماه امسال 17 سامانه دیجیتال نسل جدید را در شهرستان های مختلف استان فارس نصب و راه اندازی کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۴   + ۱۶ سایت دیگر  
آمار فروش نمایش های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 11 خرداد ماه 1403 اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۸   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:25 دستگاه اتوبوس در طرح ویژه تأمین ناوگان و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب به منظور انتقال و بازگشت زائرین و شرکت کنندگان در سی و پنجمین ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۳   + ۱۳ سایت دیگر  
طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سالن مسافری 2000 مترمربعی پایانه مرزی میرجاوه با اعتبار 1200 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۸   + ۱۳ سایت دیگر  
28 طرح بهداشتی و درمانی در قالب سومین آیین پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت امروز /شنبه/با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار 12 هزار و 500 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۸   + ۱۹ سایت دیگر  
با پایان مراحل تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه انتخاب هشتم به کارگردانی سیده مائده موسوی اقدام، از پوستر فیلم رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۳   + ۱۲ سایت دیگر  
بزرگترین مرکز درمانی مادر و کودک کشور در ایرانشهر امروز /شنبه /با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۳   + ۱۱ سایت دیگر  
اکران آنلاین فیلم تئاتر قصه های درگوشی به نویسندگی امیررضا کوهستانی با کارگردانی حسین حیدری پور در سایت تیوال آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۸   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر بهداشت صبح امروز به منظور افتتاح 28 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در قالب سومین آیین پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت با استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، وارد ایرانشهر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۴   + ۱۲ سایت دیگر  
فارس_ اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه ای در شیراز برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۴   + ۳ سایت دیگر  
فارس_ مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی ریز از تولید 400 تن فلفل دلمه رنگی از سطح 40هزار مترمربع گلخانه های شهرستان خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۴   + ۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی با صرفه جویی در مصرف گاز آب و برق به قطب صرفه جویی در مصرف انرژی در کشور تبدیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۴   + ۹ سایت دیگر  
نمایش صداهایی ورای تاریکی ، از 18خرداد در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می رود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
دکتر محسن طاهریان از جوانان نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد و دارای مدرک دکتری کامپیوتر واهل شهرستان بویراحمد ،روستای تنگ سرخ می باشد
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۰۱:۴۳    
در مقام خبرنگار طی تماس ها و مراجعاتی که بخاطر مشکلات مردم داشته ام شاهد بوده ام که سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
پنجمین نشست نقد نغمه با حضور کارشناسان موسیقی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۸   + ۵ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از احداث بیش از 340 کیلومتر عملیات بزرگراهی و 1000 کیلومتر راه روستایی در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۸   + ۲۵ سایت دیگر  
25 هزار و 841 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن امروز جمعه توسط وزیر راه و شهرسازی در سراسر استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۳   + ۷ سایت دیگر  
عملیات اجرایی 133 کیلومتر بزرگراهدر استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمع از مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۸    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: قوه مجریه سکان دار مسائل اجرایی و اداری کشور است و با اتفاقات رخ داده باید انتخاباتی برگزار شود تا مسیر اداره کشور دنبال شود و در آن خللی ایجاد نشود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان، 177 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بیش از 35 هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات حج تمتع 1403 تعداد 1561 زائر خانه خدا در غالب 13 کاروان از فرودگاه زاهدان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۳   + ۱ سایت دیگر  
182 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همت دولت سیزدهم امروز جمعه توسط وزیر راه و شهرسازی در محدوده شهرهای تحت پوشش شمال استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۳   + ۵ سایت دیگر  
همایش بزرگ دوی همگانی با خلق حماسه 1000 نفری دختران با استقبال باشکوه و چشمگیر خانواده های زاهدانی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد 58 درصدی ترانزیت در سال گذشته گفت: ترانزیت امسال نیز با سرعت مشابه در حال پیشرفت است که پیش بینی می شود در سال جاری به رشد 100 درصدی برسد و ترانزیت جاده ای رکورد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۸    
فارس_ جلسه هماهنگی و تعامل معاونت اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز با پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در فارس برگزار گردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۳   + ۸ سایت دیگر  
فارس_ نماینده عالی دولت سیزدهم در فارس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شیراز بخشی از دستاوردهای شاخص و تاریخی دولت کنونی را بیان و به شفاف سازی در صورتهای مالی بانک ها و شرکت های ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۴:۰۷    
گیتی آنلاین_ حسین صنعت پور امیری در یادداشتی به عنوان ابراهیم ایمان و اخلاق به پایگاه خبری گیتی آنلاین آورده است؛ مردی از کنار ما رفت که حقیقتا ابراهیم بود؛ او ابراهیم ایمان و اخلاق بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۳:۱۲   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دهمین نشست مشترک سازمان بهداشت جهانی، انجمن بین المللی پرستاران و کنفدراسیون بین المللی ماماها در ژنو شرکت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۲:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
فارس_ رییس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان از احداث آتش بُر در جنگل خلیل بیگ این شهرستان زیستگاه گوزن زرد ایرانی خبر داد و بیان داشت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۳:۱۲   + ۳۹ سایت دیگر  
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، از رقابت بیش از 58 هزار نفر داوطلب در 89 رشته کارشناسی ارشد همزمان در سراسر کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۲:۵۷   + ۱۲ سایت دیگر  
فارس_ جلسه بررسی ناترازی تولید و مصرف گاز طبیعی با حضور سرپرست شرکت گاز استان فارس و نمایندگان دستگاه های مرتبط استان شامل سازمان های صمت، جهادکشاورزی، استاندارد، شهرک های صنعتی، راه و شهرسازی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۲:۵۲    
فارس_ دعای پرفیض کمیل در جوار شهدای گمنام شهرستان مرودشت به یاد شهید جمهور و همراهان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۰:۵۳    
جمع کثیری از مسئولان و فعالان جوان ستادهای مردمی شهید دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان های فارس ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۳   + ۲۹ سایت دیگر  
رهبر انقلاب:جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحده ی آمریکا! این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ که در حال ورق خوردن است ایستاده اید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۸   + ۷۵ سایت دیگر  
فیلم سینمایی آه سرد به کارگردانی ناهید صدیق جایزه بزرگ بهترین فیلم جشنواره چبوکساری روسیه را دریافت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۳    
صبح امروز کمیسیون موضوع ماده 5 باشگاه ها با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و با حضور معاونین و روسای ستادی اداره کل با موضوع بررسی مسائل و مشکلات باشگاه ها برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۲۸   + ۲۱ سایت دیگر  
اولین اجرای ارکستر ملی ایران در سال جدید با صدای عبدالحسین مختاباد 19 و 20 خرداد در تالار وحدت برگزار می شود .
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت:با کشف عرضه خارج از شبکه 5 تن سبوس خوراک دام در یکی از شهرستانهای استان نظارت بر توزیع نهاده های دامی تشدید می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۸   + ۱۹ سایت دیگر  
در دیدار وزرای بهداشت ایران و کوبا در حاشیه برگزاری هفتاد و هفتمین مجمع جهانی سلامت در ژنو، بر گسترش همکاری های دوجانبه در حوزه سلامت تاکید شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۸    
برای نخستین بار؛ آزمون فلوشیپ ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان،کار مرمت و بازسازی بند سارها در شهرستان های کنارک، دشتیاری و چابهار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۳   + ۶ سایت دیگر  
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و یاران با وفایش مراسم سوگواره روز وداع یاران با حضور جمعی ازمسئولین استان و شاعران مطرح سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
مهدی بیرانوند دکتری روزنامه نگاری و رسانه دانشگاه " هارویست " آماریلو تگزاس آمریکا را کسب نمود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۳   + ۷ سایت دیگر  
فارس_ مراسم رونمایی از بزرگراه شهدای قشقایی که حدفاصل شیراز _دشت ارژن را شامل می شود با حضور مسئولین استانی و خانواده های معظم شهدا قشقایی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۸   + ۱۲ سایت دیگر  
وزیر بهداشت زیمباوه در حاشیه برگزاری هفتاد و هفتمین مجمع جهانی سلامت در ژنو امروز با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۳    
دیدگاه منتقدانه و مخالف دیدگاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان علیرغم تلاش برای تعالی این حوزه و بهبود عملکرد این دستگاه، سرکوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۰:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
دروازه بان ایرانی در هفتمین سال حضورش در لیگ رومانی هفتمین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۵   + ۶ سایت دیگر  
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: باید مومنانه بپذیریم امور مربوط به شهدا، جانبازان و ایثارگران حقایق جامعه هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۵   + ۸ سایت دیگر  
ملیحه اکبری گفت: تعدادی از مراکز غیر مجاز تفکیک زباله که سال گذشته پلمب شده بودند بصورت غیرقانونی مشغول فعالیت هستند
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اهمیت دشمن شناسی و ولایت مداری برای هادیان سیاسی، بصیرت را مهمترین شاخص ولایت مداری دانست ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۵   + ۱ سایت دیگر  
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در سفر به شهرستان ارسنجان از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۰   + ۶ سایت دیگر  
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در نظر داریم هاب های پستی را به 10 هاب افزایش دهیم یعنی کل کشور به 10 منطقه تقسیم می شود و هر مرسوله با توجه به مقصد و مبداش به نزدیک ترین هاب پستی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره موزه و مستندات علوم زمین گفت: به مناسبت روز جهانی موزه، کارگاه نقاشی استاد حسین طالبی با حضور چهل و سه هنرمند نقاش و خطاط برجسته کشور در پارک موزه علوم زمین مشهد برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۵    
فارس_ اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت روستای ابوالوردی شهرستان پاسارگاد با مساحت 5000مترمربع از محل اعتبارات بند " الف" ،قیر مشارکتی و اعتبارات دهیاری ها کلید خورد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۵   + ۴ سایت دیگر  
بی منطق عنوان اثری با صدای محمد مبارکی است که در ژانر پاپ بازنشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۵   + ۱۸ سایت دیگر  
فیلم سینمایی مرد خاموش به کارگردانی احمد بهرامی در اولین حضور جهانی خود در بخش مسابقه جشنواره فیلم شانگهای حضور می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۵    
فارس_ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پاسارگاد از اجرای سنگ فرش معابر و محوطه سازی روستای گمبکان در این شهرستان خبر داد و بیان داشت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۰    
فارس_ طی مراسمی با حضور جعفری کیا معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و هاشمی فرماندار شهرستان و مدیران ادارات ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۵   + ۷ سایت دیگر  
بیست و یکمین قسمت از پادکست صداهای ابریشمی این هفته درباره زندگی و فعالیت های علی کسمایی، پدر دوبله ایران و گروه دوبلاژ فیلم سینمایی آوای موسیقی منتشر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
فارس_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در بازدید از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی نمازی با بررسی نیازمندی های این مرکز دانشگاهی در حوزه های مختلف ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۰   + ۱۲ سایت دیگر  
پردیس سینمایی اریکه ایرانیان واقع در غرب پایتخت از روز پنجشنبه، 10 خرداد ماه سال جاری نمایش فیلم های سینمای ایران را آغاز می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
فارس_ در نشست هم اندیشی مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیرامون نحوه برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی 1403، برنامه ریزی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۵   + ۶ سایت دیگر  
فارس_ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارسال شیر اهدایی مادران از بانک شیر مادر بیمارستان حضرت زینب (س) به بانک شیر مادر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، برای نخستین بار در کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۵   + ۹ سایت دیگر  
فارس_ معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در بازدید از مجتمع علم و فناوری اسوه فارس گفت: فرصت عملیاتی شدن ایده ها در مجتمع اسوه بسیج علمی فارس برای گروه های مختلف فراهم شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
دبیر علمی جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی، در نشست خبری از استقبال گسترده نویسندگان از نگارش داستان پیرامون اهل بیت(ع) در این جشنواره خبر داد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۵   + ۱۳ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی در نشست خبری این جشنواره که در موزه قرآن و هدایای مقام ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۵   + ۱۶ سایت دیگر  
فراخوان دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران در دو بخش رقابتی و غیررقابتی و با درونمایه "بی کرانگی" منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵   + ۷ سایت دیگر  
علیرضا مهران و رسول نجفیان به دو شب پایانی موسیقی-نمایش مجنون آن لیلی به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی نژاد پیوستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵    
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، در نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی، از تأکید رهبر معظم انقلاب بر تبیین معارف ائمه اطهار(ع) در قالب های مختلف و به ویژه در این جشنواره ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۳:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
فارس_ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از بهسازی و توسعه چهل هزار مترمربع از خیابانها و معابر روستای باغ این شهرستان خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۸   + ۴ سایت دیگر  
فارس_ یک دستگاه انژکتور سی تی اسکن در بخش تصویربرداری مرکز آموزشی درمانی شهید چمران راه اندازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۸   + ۴ سایت دیگر  
فارس_ در راستای نوسازی تجهیزات پزشکی، چهار دستگاه الکتروکاردیوگرافی(نوار قلب) برای چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان فیروزآباد با اولویت مناطق شلوغ و مرکز شبانه روزی، به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۸   + ۵ سایت دیگر  
فارس_ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با گرامیداشت یاد شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان شهید خادم ملت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۳   + ۹ سایت دیگر  
فارس_ مدیرکل صمت فارس گفت: نشست های تخصصی با هدف ارتقای بهره وری ، اصلاح ساختارها ، توسعه، اقتصادی، سرمایه گذاری ، تداوم و استمرار تولید است.
مشاهده نتایج بیشتر...