سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۲:۰۰Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 30 بهمن 1395 - golestanema.com

گلستان ما 29 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1394 گلستان ما 31 فروردین 1395 گلستان ما 31 اردیبهشت 1395 گلستان ما 31 خرداد 1395 گلستان ما 31 تیر 1395 گلستان ما 31 مرداد 1395 گلستان ما 31 شهریور 1395 گلستان ما 30 مهر 1395 گلستان ما 30 آبان 1395 گلستان ما 30 آذر 1395 گلستان ما 30 دی 1395 گلستان ما 30 اسفند 1395 گلستان ما 1 بهمن 1395 گلستان ما 2 بهمن 1395 گلستان ما 3 بهمن 1395 گلستان ما 4 بهمن 1395 گلستان ما 5 بهمن 1395 گلستان ما 6 بهمن 1395 گلستان ما 7 بهمن 1395 گلستان ما 10 بهمن 1395 گلستان ما 11 بهمن 1395 گلستان ما 12 بهمن 1395 گلستان ما 13 بهمن 1395 گلستان ما 14 بهمن 1395 گلستان ما 15 بهمن 1395 گلستان ما 16 بهمن 1395 گلستان ما 17 بهمن 1395 گلستان ما 18 بهمن 1395 گلستان ما 19 بهمن 1395 گلستان ما 20 بهمن 1395 گلستان ما 21 بهمن 1395 گلستان ما 22 بهمن 1395 گلستان ما 23 بهمن 1395 گلستان ما 24 بهمن 1395 گلستان ما 25 بهمن 1395 گلستان ما 26 بهمن 1395 گلستان ما 27 بهمن 1395 گلستان ما 28 بهمن 1395 گلستان ما 29 بهمن 1395 گلستان ما 30 بهمن 1395 
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۷    
من به عرصه ای که در آن استعداد ندارم پا نمی گذارم. حس می کنم در بازیگری استعداد ندارم و نمی توانم موفق باشم. البته بازیگران بزرگی در سینمای ایران حضور دارند که اگر من ورود کنم اصلا دیده نخواهم شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۷    
قدر مسلم این است تمام زنان کارتن خواب، معتاد یا تن فروش نیستند بلکه ممکن است بنابر دلایلی، زنی مجبور شود کارتن خواب شود ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۷    
به کمک چهار روش طبیعی و ارزان قیمت که تنها پنج دقیقه زمان می برد، دندان های شما سفید و درخشان شده و دیگر نیازی به روش های گران قیمت و مراجعه به دندانپزشک ندارید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۷    
شوق بازی درپارک در چشمان کودکان روستای هیوه چی بالای گنبدکاووس تخریب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار، گفت: به دلیل بارندگی اخیر جنوب و مشکلاتی که در حمل و نقل و... بوجود آمده است قیمت میوه افزایش یافته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۷    
فرماندار آق قلا گفت : باید تدابیری اتخاذ کنیم تا سلامت چرخه اقتصادی در شهرستان تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود و با حمایت از تولیدات داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی در جامعه شویم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
صفحه ای از کتاب درسی اول دبستان شکار نگاه تیزبین اهالی رسانه شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گفت: عده ای که به دنبال طرح آشتی ملی هستند، کسانی بوده اند که بر علیه نظام سلاح به دست گرفته اند و خونها زیادی ریخته و خیانتهای فراوانی کرده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
uuپیش دبستانی های گلستانی کلاس درسی متفاوت را با حضور فرمانده مرزبانی تجربه کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۹    
سرپرست نیروی انتظامی کلاله از وقوع قتل بی رحمانه در شهرستان کلاله و کشته شدن سه تن از اعضای یک خانواده خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۴    
شهید اصغر بهرمند از کسبه گنبدکاووس بود که دلاوری ها و دفاع قهرمانانه وی در واقعه 20 بهمن گنبدکاووس در تاریخ پرافتخار این شهرستان به یادگار مانده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۴    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با شروع بارش برف در شهرستان کلاله، 5 اکیپ راهداری برای بازگشایی جاده های این شهرستان اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۹    
مراسم رونمایی از سند سجلی شهید محمد علی روحانی فرد باحضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه شهرستان کردکوی برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
عدم مدیریت کلان در سطح ملی و انعکاس به موقع و عکس العمل مدیریتی سریع متناسب با نوع بحران باید بگونه ای باشد که بیشترین بازدهی در کمترین زمان ممکن پذیر باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۹    
خوشا بحالتان نه به این معنا که ما از رنج شما در سروریم بلکه از این باب که اینجا مردمان شریف گلستان اسیر ریز مغزهایی هستند که ویژگیهای مشترکی با ریزگردها دارند و تفاوتی یگانه .
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعلام کرد: جنبش دانشجویی از نمایندگان می خواهد تا با رای خود به برکناری آخوندی در عمل نشان دهند که نمایندگان واقعی مردم هستند و نگاهشان به مسائل فقط از زاویه دفاع از ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی سپاه نینوا گلستان از دستگیری یکی از متهمین اقتصادی در حوزه غله استان گلستان توسط نیروهای اطلاعات سپاه خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۴    
طلا به عنوان یک فلز درخشان و براق تنها جلوه زیبایی ندارد بلکه در طول هزاران سال به عنوان ابزاری برای نشان دادن قدرت و جایگاه برتر اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
بعد از در گذشت حاج محمد آخوند عابدی کر امام جمعه بندر ترکمن ؛ گمانه زنی در مورد انتصاب امام جمعه ترکمن آغاز شده است ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۹    
صدها نفر از مردم یکی ازشهرهای برزیل باشنیدن خبردستگیری زن جنایتکاری که سه کودک را زنده زنده سوزانده بود در اوج خشم و نفرت به یکی ازکلانتری های پلیس هجوم برده و متهم را ازسلولش بیرون کشیدند
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۹    
آیت الله محمد یزدی در مصاحبه ای، از چگونگی آشنایی خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی از سال 42 تا اختلافاتشان بر سر مسائل فقهی و مدیریتی کشور سخن گفته است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۴    
مسیر کلبه جنگلی دره ملای رامیان با طبیعت و چشم انداز زیبایی همراه است و هر رهگذری را مسحور و مجذوب خود می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۴    
آخرین اخبار عمرانی سیمین شهر و روستاهای بخش گلدشت گمیشان را با هم ببینیم.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس طی یادداشتی تصریح کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد تا روز یکشنبه، خانه ملت میزبان عباس آخوندی باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴    
متاسفانه مسئولین دانشگاه به جای اینکه به فکر تربیت دانشجویان با سطح علمی بالا به جامع باشند ، زمام دار جریان های سیاسی شدند!
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۴    
مشاور وزیر ارشاد در امور ایثارگران به همراه فرماندار شهرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد رامیان با خانواده شهید هنرمند جعفر رجبلو دیدار و گفتگو کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: گروهای ضدانقلابی که سال های سال از فاز نظامی دور شده بودند، توسط سازمان های فرامنطقه ای و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس دوباره اعلام کردند که وارد فاز نظامی شده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۹    
دانشجویان بسیجی از نمایندگان استان که به جای اینکه جلسات خود را برای رسیدگی به مشکلات استان اختصاص دهند به لغو سخنرانی نماینده ای اختصاص داده که خود را با افتخار دست پروده ی یکی از سران فتنه می داند ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۴    
پدر شهید جاوید الاثر علی اصغر کوچکی از روستای سالیکنده شهرستان کردکوی بامداد امروز شنبه در اثر بیماری و کهولت سن به دیدار حق شتافت.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۴    
براثر بارش برف و یخبندان برق 4 روستا دهستان نیلکوه گالیکش قطع شد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
امام جمعه شهرستان گالیکش گفت: تائید این فتنه گران دور از انصاف است. منویات مقام معظم رهبری در این راستا بهترین راهگشای جامعه است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۴    
یک مقام مسئول از کشف نخستین منابع شیل های نفتی ایران در استان لرستان خبر داد و گفت: بر اساس نتایج مطالعات انجام شده، برآورد می شود که در معدن شیل نفتی در قالی کوه لرستان ...
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۴    
جای تعجب دارد برخی نمایندگانی که داعیه اصولگرایی دارند مثل قره خانی نماینده علی آباد کتول ، ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان و طیار نماینده گنبد کاووس ، چرا آنها پای این نامه را امضا کردند ؟
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴    
مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان گلستان درخصوص دعوت از یک حامی فتنه، صراحتا باید تکلیف خودشان را با فرهنگیان انقلابی استان مشخص کنند که خواست مردم برایشان مهم است یا رضایت فتنه گران.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۹    
امام جمعه موقت بندرترکمن با تسلیت ایام فاطمیه گفت: شناخت زندگی از نوع سبک زندگی ائمه اطهارخاصه حضرت زهرا(س) نسخه شفابخش دنیاست ، لذا زندگی ما باید سرشار از سبک زندگی ائمه معصومین باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۴    
بارش برف نقاط مختلف گرگان را سفیدپوش کرد و گویی رخت سپید بر قامت شهر پوشانده است و این بارش برف در استان گلستان باعث تعطیلی برخی از مدارس استان شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۹    
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش گالیکش از برگزاری همایش یک روزه توانمندسازی ائمه جماعات مدارس شرق گلستان در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۴    
به دلیل کاهش دما و بارش سنگین برف مدارس کوهستانی و صعب العبور شرق استان گلستان تعطیل است.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
اداره مالیات شهرستان کلاله با وجود اینکه درمانگاه ترک اعتیاد برای درمان بیماران متحمل ضرر هم می شود، برای این درمانگاه مالیات برید.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۹    
پدربزرگی که به عشق زیارت به سربازی رفته بود، حالا سربازی اش به پایان رسیده است و با اقدام برای صدور گذرنامه، مجوز خروج از مرز را در دست و شوق زیارت حرم یار را در دل دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۹    
همان گونه که نماز به عنوان یکی از فروع دین، از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار است،امر به معروف و نهی از منکر نیز به همین مقدار و بلکه بیشتر ، دارای اهمیت و اثر می باشد .