یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 16 فروردین 1403 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1402 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1403 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۲    
هر اونس طلا، امروز به 2,345 (دو هزار و سیصد و چهل و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.38 درصدی داشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۲    
بانک جهانی اعلام کرد که تورم اسمی مواد غذایی در ایران با کاهش 7.5 درصد، این کشور را در گروه کشورهای سبز از نظر تورم مواد غذایی قرار داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۰    
شواهد نشان می دهد که در آینده از یک میدان گازی جدید بهره برداری خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
در تاریخ 18 فروردین ماه، قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی بررسی شده است. آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا برای امروز 18 فروردین ماه 1403 به شرح زیر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
مظلوم خداشهری گفت: اگر بخواهیم مادی هم نگاه کنیم باید بازنگری شود تا بتواند معیشت معلم را نیز به جایگاه مطلوبی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
مجتبی یوسفی گفت: دولت در برنامه هفتم توسعه برای متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان پیشنهادی نداده بود و نهایتا باتعاملی که بین رئیس مجلس ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۵:۰۲    
مقایسه میزان فطریه سال 1403 با 1402، حکایت از تاثیر قابل توجه قیمت برنج بر رقم محاسبه شده توسط مراجع تقلید دارد؛ با تغییر مسیر قیمت برنج در ماه های گذشته ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۴:۰۱    
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، اثر تقارن نوروز با ماه رمضان در کاهش تقاضای میوه را تایید کرد و اعلام کرد که تقاضا حدود 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۳:۰۱    
در این گزارش قصد داریم که 5 ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور را به شما معرفی می کنیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۱:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر ایجاد یک ساختار انگیزشی مناسب برای مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی مدعی شد: پیش بینی پذیری اقتصاد، به شرط هدایت نقدینگی مردم به سوی تولید، ممکن است اتفاق بیفتد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۲    
آمارها نشان می دهند که استان یزد، علاوه بر داشتن بیشترین نرخ تورم سالانه در میان استان ها، تنها استانی است که نرخ تورم بالای 50 درصد را دارا می باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۲    
به گفته رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، خودروهای وارداتی جدید با قیمت های فضایی و چند برابری در بازار ایران به فروش می رسند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۲    
بازار خودرو در سال جدید با افزایش قیمت آغاز کرده است، این اتفاق به نظر می رسد ناشی از رشد انتظارات تورمی و افزایش قیمت ارز باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۲    
بنیاد ملی نخبگان تصمیم گرفته است در راستای رشد قیمت مسکن و افزایش هزینه های اجاره، مبلغ وام خرید مسکن را به دو میلیارد تومان و مبلغ وام ودیعه مسکن را به 500 میلیون تومان افزایش دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۲    
بیت کوین به عنوان یک دارایی، در 99.92 درصد از تمام روزها از زمان پیدایش آن، سرمایه گذاری سودآوری بوده و رکوردی قابل توجه ثبت کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۲    
همانطور که اکثر شرکت های هواپیمایی داخلی منتظر تصمیم نهایی شورای عالی هواپیمایی برای اعلام قیمت های جدید بلیت هواپیما هستند، سازمان هواپیمایی تأکید دارد که قیمت ها در حال حاضر تغییری نخواهند کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با ذکر این نکته که احتمال ریزش قیمت طلا و سکه بالا است، ادعا کرد: منصفانه است که افراد خرید خود را در زمانی که قیمت ها استوار شده انجام دهند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۱    
سرپرست عمران شهرهای جدید ایران با وعده تحویل 3500 واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد امسال، بیان کرد: برنامه افتتاح نهضت ملی مسکن پردیس در اواخر خرداد برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۲    
برای دریافت استعلام سهام با کدملی، فقط نیاز به داشتن کد سجام است. برای دسترسی به اطلاعات، کاربران بازار سرمایه باید به وبسایت سمات به آدرس www.csdiran ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
تولید آهن اسفنجی به میزان 3701 تن در 15 فروردین ثبت شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۱    
طی حکمی از سوی وحید عبیری رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت تهران، محسن ایران زاد به عنوان مدیرعامل جدید پالایشگاه پایتخت منصوب و سکان این مجتمع پالایشی را بر عهده گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۷    
در اقدامی بزرگ و افتخارآمیز، متخصصان داخلی با اتکا به دانش و توانمندی خود، موفق به بومی سازی دانش فنی ساخت توری های کاتالیست پلاتین-رودیوم راکتور اکسیداسیون آمونیاک واحد اسید نیتریک شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۷:۱۲    
به مناسبت فرارسیدن عید فطر، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که ثبت نام بدون قرعه کشی خودروها را آغاز کرده است. در ادامه، شرایط ثبت نام در سایپا در ماه فروردین سال 1403 را مشاهده خواهید کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۴۲    
در این گزارش تحولات بنیادین در سیاست خارجی عربستان و هم چنین روابط اقتصادی و تجاری در دوره حکومت بن سلمان را مورد بررسی قرار دادیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۲    
جدید ترین قیمت ساهین را در این گزارش مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۲    
در بازار گوشت و دام ایران، امروز قیمت ها نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. همچنین، قیمت دام زنده به ارزش 300 هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۲    
سامانه مودیان مالیاتی به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی برای برقراری عدالت مالیاتی مطرح است. از طریق این سامانه، 3 میلیون مودی مالیاتی به نظام مالیاتی متصل شده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، به طوری که افزایش قیمت طلا و سکه غیرمنتظره بوده است، افزایش نرخ ارز و انس طلا را به عنوان دو عامل اصلی این افزایش قیمت ها برشمرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۱    
قیمت خودرو در تاریخ 16 فروردین 1403، یعنی امروز، بدون تغییر است. اما چگونگی روند بازار خودرو از ابتدای هفته جاری چگونه بود؟ آیا قیمت ها در هفته آینده نیز ادامه صعود خواهند داشت؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۷    
شرکت مکسا با داشتن سابقه موفق در تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه تامین امنیت و کنترل تردد و همچنین کسب تجربه چندین ساله از نیازهای شرکت ها و سازمان های خصوصی یا دولتی امروزه موفق به ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۱    
به نظر می رسد افزایش قیمت طلا و سکه نیز با ادامه افزایش قیمت انس جهانی و نرخ ارز همراه باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۷    
خرید گوشی موبایل برای خیلی از افراد، آسان نیست! شاید خود شما هم بارها این مسئله را تجربه کرده اید که هنگام خرید یک گوشی، نمی دانید باید به چه فاکتورهایی توجه کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۱    
حسین سلاح ورزی اعلام کرد که احتمال استعفای جماعی اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی به عنوان اعتراضی به فشارهایی که از سوی دولت به آنها وارد می شود، وجود دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۲    
استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد که حمله تروریستی به دو پایگاه نظامی با شکست مواجه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۲    
مدتی است خودروهایی را مشاهده می کنیم که خودشان به حمل بار سنگین مشغول شده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
در جلسه ی اخیر شورای عالی کار، حداقل دستمزد کارگران به نسبت 35 درصد و دستمزد سایر سطوح به نسبت 22 درصد به همراه یک مبلغ ثابت افزایش یافت؛ اما حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۱    
مهدی دادفر بیان کرد که در بازار خودرو، که تقاضا بسیار بالاست و به دلیل محدودیت در عرضه، سود بسیار بالایی برای خریداران به ارمغان می آورد، نیازی به تبلیغات نیست ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۲    
خرید سرویس طلا هزینه بالایی را می طلبد اما با گشت و گذاری در بین طلا فروشی و سایت های اینترنتی می توانید سرویس های ارزان تری را نیز انتخاب کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۲    
به باور اکثر کارشناسان با ظهور چاپگرهای سه بعدی، مشاغل مختلف در خطر جدی قرار گرفتند. در کنار این خطرات، کسب و کارهای مربوط به این فناوری به درآمدزایی افراد علاقه مند کمک ملموسی می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۳:۰۲    
مهران محرمیان، از تشدید نظارت بر تراکنش های بانکی و توجه ویژه به گزینه بابت در نقل و انتقالات خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۲    
در هفته دوم سال 1403، قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی به طرز غیرمنطقیی افزایش یافته است.