دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 بهمن 1393 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 30 دی 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 1 بهمن 1393 روزنامه همشهری 2 بهمن 1393 روزنامه همشهری 3 بهمن 1393 روزنامه همشهری 4 بهمن 1393 روزنامه همشهری 5 بهمن 1393 روزنامه همشهری 6 بهمن 1393 روزنامه همشهری 7 بهمن 1393 روزنامه همشهری 8 بهمن 1393 روزنامه همشهری 9 بهمن 1393 روزنامه همشهری 10 بهمن 1393 روزنامه همشهری 11 بهمن 1393 روزنامه همشهری 12 بهمن 1393 روزنامه همشهری 13 بهمن 1393 روزنامه همشهری 14 بهمن 1393 روزنامه همشهری 15 بهمن 1393 روزنامه همشهری 16 بهمن 1393 روزنامه همشهری 17 بهمن 1393 روزنامه همشهری 18 بهمن 1393 روزنامه همشهری 19 بهمن 1393 روزنامه همشهری 20 بهمن 1393 روزنامه همشهری 21 بهمن 1393 روزنامه همشهری 22 بهمن 1393 روزنامه همشهری 23 بهمن 1393 روزنامه همشهری 24 بهمن 1393 روزنامه همشهری 25 بهمن 1393 روزنامه همشهری 26 بهمن 1393 روزنامه همشهری 27 بهمن 1393 روزنامه همشهری 28 بهمن 1393 روزنامه همشهری 29 بهمن 1393 روزنامه همشهری 30 بهمن 1393 
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: سی و سومین المپیاد ملی ریاضی صبح پنج شنبه 30 بهمن در سراسر کشور برگزار شد و دانش آموزان به 30 سؤال چهارگزینه ای در مدت 210 دقیقه پاسخ دادند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
- همشهری آنلاین: آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش جدید خود را درباره عدم انحراف برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: فصل جوایز سینمایی به ایستگاه آخر خود یعنی جوایز اسکار رسیده است و همچون هر سال بازار پیش بینی برندگان در شاخه های گوناگون داغ است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۲    
- همشهری آنلاین: مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در بازار گل بلوار خیام این شهر خبر داد. با تلاش آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آن به سایر مغازه ها جلوگیری شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: رییس اداره راه و شهرسازی چالوس از بازگشایی محور کندوان (چالوس - کرج) خبر داد. این خبر را ایرنا از نوشهر مخابره کرده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: اوباما در جنگ با منحرف کنندگان اسلام، تظاهرات در آرژانتین و خروج نظامیان اوکراینی از دبالتسوا و شرایط اتحادیه اروپا برای کمک به یونان ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۶    
- همشهری آنلاین: کتاب دهه شصتی ها که حاصل یادداشت ها و برداشت های علی شیرازی، روزنامه نگار حوزه فرهنگ و هنر است از سوی انتشارات ادریس روانه بازار نشر شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم بود.این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: سپیوس (Sepios) نام روباتی چند وجهی با چهار بالک است که توسط دانشجویان مقطع کارشناسی پلی تکنیک زوریخ ساخته شده است
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: یونان به طور رسمی از اعضای منطقه یورو خواست که برنامه حمایت مالی از این کشور را به مدت شش ماه تمدید کنند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت هوا را تشریح کرد: بارش باران و برف در مناطق سردسیر و کوهستانی کشور
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
- همشهری آنلاین: سایپا در کرج در چارچوب هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال میزبان فولاد بود و با یک بازی برتر میهمان خود را شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با هدایت مربی پرتغالی خود در خانه نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: آتشبازی در روز 17 فوریه (28 بهمن) 2015 در جشن های سال نوی قمری رودخانه هونگ بائو در طول ساحل مارینا در سنگاپور.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۶    
- همشهری آنلاین: در جریان مذاکرات مربوط به قانون حجاب در رسانه های عربستان، نماینده مجلس این کشور حجاب مجریان زن شبکه های ایرانی را ستود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: یکی از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما با 4 هزار و 36 نفر زیرمجموعه و درآمد ماهانه 315 هزار دلار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خط آهن سریع السیر تهران - قم - اصفهان با 2.6 میلیارد دلار هزینه از هفته آینده ساخته می شود ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: سال های متمادی است که این باور برای افراد به وجود آمده است که باید مصرف تخم مرغ را محدود کنند ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: کلمه هیپنوتیسم (hypnosis) در قرن نوزدهم از کلمه ای یونانی به معنای خواب ساخته شد، اما این اشتقاق ممکن است باعث گمراهی درباره معنای آن شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
- همشهری آنلاین: ماساژ پا مانند ماساژ سایر بخش های بدن می تواند باعث کاهش تنش و تسکین درد شود. پاهای شما هر روز برایتان سخت کار می کنند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: یک کارشناس ارشد تغذیه استراحت بعد از غذا را که به هضم غذا نیز کمک می کند،تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دومین مسابقه اش در جام جهانی مقابل سوئد 6 بر 2 پیروز شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره مراقبت پرواز فرودگاه مهر آباد گفت: حادثه ای در فرودگاه مهر آباد روی نداده است و خبرهای منتشر شده در این زمینه را تکذیب می کنم.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: بر اساس اصول فیزیک که سابقه تایید یک صد ساله دارد، سرعت نور در خلاء که برابر با 299,792,458 کیلومتر بر ثانیه است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
- همشهری آنلاین: خوشبختانه پس از کنار رفتن مارتینتی این فرصت به وجود آمد تا تصمیم گیرندگان کشتی دنیا با ایجاد تغییرات بنیادین و اساسی این رشته را به اصالت خود نزدیک کرده و تغییراتی اساسی در قوانین ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: سالار ، یک بازی ماشینی اندرویدی وطنی است که ظرف کمتر از شش ماه چندمیلیون بار دانلود شده است؛ بازی جذابی که از یک ایده کوچک و خیلی ساده به دنیا آمد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: ساعت زیستی بدن یکی از عوامل تعیین کننده در تنظیم فعالیت هورمون های بدن، دمای بدن و ضربان قلب است. سلامتی فرد در گرو توجه و رعایت این مسئله مهم است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: در بازار پنجشنبه 30 بهمن، سکه تمام با افزایش 11هزار تومانی به قیمت 989 هزار تومان و هر دلار آمریکا با افزایش هفت تومانی 3419 تومان داد و ستد می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده پلیس راه استان مازندران از بسته شدن محور چالوس - کرج (کندوان) براثر ریزش کوه خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: سهمیه سوخت اسفندماه که آخرین سهمیه سوخت در سال 93 به شمار می رود ساعت 24 پنجشنبه 30بهمن در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران با توافقی که حاوی کلیات و جزییات باشد موافقت می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: درمجموع 370 هزار قطعه زباله فضایی با سرعت بیش از 28 هزار کیلومتر بر ساعت در مداری به دور زمین می گردند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در نخستین گام در جام جهانی کشتی فرنگی برابر تیم آذربایجان با شکستی سنگین مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: حجم گسترده پیام های هشدارآمیز به رژیم صهیونیستی درباره انتقام ویژه ، این رژیم را وحشت زده کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: سریال جلال الدین در سه فاز ساخته شده که دوران کودکی، جوانی، میانسالی و پیری مولانا را به تصویر می کشد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: دژاگه که بعد از جام جهانی با مبلغی فوق العاده (ظاهرا 5میلیون پوند) به العربی قطر پیوست، هنگام برگزاری جام جهانی2018 در روسیه 32ساله خواهد بود و می تواند در اوج پختگی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
- موافقان و مخالفان افزایش بودجه سازمان محیط زیست، روز گذشته در صحن علنی بهارستان گرد و خاکی به پا کردند تا نشان دهند گردوغباری که این روزها مردم جنوب و غرب کشورمان را کلافه کرده برایشان مهم است و ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۳    
- با نزدیک شدن به زمان انتخابات سراسری در انگلیس که به گفته دیوید کامرون نخست وزیر این کشور، حساس ترین و مهم ترین انتخابات سال های اخیر این کشور است، تحولات کم سابقه ای در این کشور رقم می خورد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: محاسبه قبوض تلفن ثابت 47 هزار نفر از مشترکان مشهدی در دوره گذشته دچار اشتباه شد. البته در دوره بعدی مبلغ پرداخت شده از صورت حسابشان کم می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۶:۳۲    
- آستین: دونده کنیایی در مسابقه ماراتنی که در آمریکا برگزار شد ناگهان دچار افت فشار خون شد و بقیه مسیر را چهار دست و پا طی کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: جشن تولد پنجاه و یکمین سال تولد شهرام صارمی،نوازنده کمانچه و مسئول بخش موسیقی فرهنگسرای ارسباران با حضور و سخنرانی حسین علیزاده و جمعی دیگر از اهالی موسیقی در این فرهنگسرا برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۴:۲۶    
- محمد کرباسی: کشورهای اروپایی همیشه گفته اند بر اصول دمکراسی، آزادی مذهب و عقیده ساخته شده اند اما حالا با حملات صورت گرفته در کشورهای مختلف اروپا ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: دبیرخانه چهارمین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی از فراخوان ارسال آثار این دوره خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: جانشین سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعتراف به اینکه آمریکا و گروه ائتلاف قادر نخواهند بود صرفا از طریق حمله به مواضع گروه تروریستی داعش آنها را شکست داده اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: الکسا یک وب سایت بین المللی برای رتبه بندی سایت ها و وبلاگ ها است که آمارهایی از رفتار های کاربران و نحوه ورود به سایت ها ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: گروه موسیقی مازندرانی تبری به سرپرستی سید جلال محمدی شامگاه 29 بهمن از ساعت 21 در سالن برج آزادی تهران یکی از اجراهای سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر را روی صحنه خواهد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: نشست عالیرتبه هم اندیشی کاربرد فناوری های جدید به ویژه ابزارهای الکترونیکی همراه در ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری 4 اسفند در تهران برگزار می شود.