شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۱۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اعلام کرد: پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
رئیس سازمان سنجش گفت: ابزار تقلب در کنکور در واقع ابزار جاسوسی هستند و اگر خریداری شوند، یعنی شبکه ای پشت این موضوع است و موبایل ساده نیست که بتوان آن را یک تخلف محسوب کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
پاری سن ژرمن دیشب در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پر گل 4 بر یک برنده شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۲    
یکی از محورهای مواصلاتی برفگیر بین دو استان کرمانشاه و کردستان هر سال با اولین برف مسدود و راه ارتباطی مردم قطع می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۹    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق، صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۴    
اختلاف مجید قناد و فیتیله ای ها که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفتگوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۱    
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۸    
پیشکسوت کشتی ایران گفت: مردم ایران از کشتی در المپیک پاریس توقع مدال دارند و امیدواریم که بتواند دو طلا بگیرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۵    
وقتی می بینیم کشوری در حمایت از رژیمی، روی تمام اصول و ارزش هایش خط می کشد و نگران تبعات آن هم نیست، و خیلی عُریان از نسل کشی و کشتار بیش از 2 میلیون انسان آن هم در سال 2024 و قرن بیست و یک حمایت می ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۴    
در دومین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۶    
فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۳    
حزب الله لبنان با هدف کاهش فشار بر مقاومت در غزه روزانه عملیات هایی را علیه اهداف صهیونیستی انجام می دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
دشت ها از پهنه های طبیعی کره زمین اند که انواع مختلف و منحصربه فردی دارند. برای رسیدن به این جاذبه های طبیعی گاه باید مسیرهای کوهستانی را طی کرد یا راهی کویر شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
فرناز محمدزاده-روزنامه نگار مطالبات شهروندان تهرانی از مدیریت شهری صرفا در خرید اتوبوس و واگن مترو، یا بزرگراه سازی و ایجاد دسترسی های جدید خلاصه نمی شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
احمد میرخدایی- روزنامه نگار پروژه سد چندمنظوره سریلانکا موسوم به اومااویا با ویژگی هایی منحصربه فرد که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده است، دیروز با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور افتتاح شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
رهبر معظم انقلاب صبح دیروز (چهارشنبه) در دیدار با هزاران نفر از کارگران کشور، با اشاره به نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
مجتبی یوسفی؛ عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همانطور که در فرهنگ دینی، اسلام حرمت خاصی برای کار و کارگر قائل شده است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
ناصر احدی-روزنامه نگار پرونده های جنایی یکی از متداول ترین منابع اقتباس سینمایی در جهان مخصوصا در هالیوود هستند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۶    
نسل جدید و جوان آمریکایی در دانشگاه ها بدنبال تغییر سیاست سنتی واشنگتن در حمایت بی قید و شرط از اسرائیل است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور ایران پس از سفری دو روزه به پاکستان، روز چهارشنبه در بیست وهفتمین مقصد سفر خارجی خود، راهی سریلانکا شد تا چشم انداز نوینی پیش روی مناسبات تهران - کلمبو ترسیم شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۶    
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، عملکرد درخشانی در باشگاه نداشته و هیچ کس از رفتن او ناراحت نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۹    
مائوریسیو پوچتینو، حتی قبل از بازی مهم با آرسنال هم جایگاه چندان باثباتی در چلسی نداشت اما شکست فاجعه بار 5 بر صفر، همین جایگاه لرزان را هم به خطر انداخته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۷    
مکس آلگری، سرمربی تحت فشار یوونتوس، بانوی پیر را به سختی به فینال جام حذفی ایتالیا رساند اما با وجود این، هیچ چیز عوض نشده و آلگری، فقط این فرصت را دارد که با سری بلند از تورین برود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی، یک یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۱    
یک مقام محور مقاومت، امروز (چهارشنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر خروج مستشاران نظامی ایران از جنوب سوریه را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۵    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد و او به سوالات قاضی پاسخ داد؛ اما با انتشار خبر این دادگاه سؤالات بیشتری در اذهان عمومی شکل گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای به ادعای یک رسانه لبنانی درباره انتقال مقر این جنبش به سوریه واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۹    
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در آزادراه همت خبرداد و گفت: در این عملیات سه قبضه سلاح کشف شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۹    
امروز با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا مراسم افتتاح پروژه چندمنظوره سد و نیروگاه اومااویا انجام شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۶    
درباره همکاری مسعود رجوی با ساواک در دوران پهلوی اسنادی منتشر شده است. اخیرا نیز یکی از اعضای ساواک درباره همکاری رجوی با ساواک صحبت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد اسرائیل مقدمات تخلیه غیرنظامیان از منطقه رفح را آغاز کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
گزش حشرات می تواند طعم شیرین گردش در طبیعت را به کامتان تلخ کند. بنابراین یادگیری مهارت پیشگیری و مقابله با گزش حشرات در سفر، برای هر گردشگری ضروری است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۸    
وزیر اقتصاد می گوید در حال مذاکره با وزارت نفت است تا سهام شرکت پالایشگاه ستاره خلیج فارس که یکی از بزرگ ترین شرکت های ایرانی است وارد بورس شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از ثبت تصاویری از گله یکی از بزرگترین گونه های گوزن قرمز جنگل های هیرکانی پس از هفته ها تلاش شبانه روزی محیط بانان در لنگرود خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
اسناد و تفاهم نامه هیئت های عالی ایران و سریلانکا در زمینه های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی وفناوری در حضور مقامات عالی رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید نمود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۴    
رئیس جمهور ونزوئلا با تاکید بر اینکه دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه موقت، به ملاقات های خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و ایشان را فردی خردمند و فرزانه دانست و تصریح کرد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۹    
شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودروها را کند کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
وزارت دفاع روسیه تسلیحات و تجهیزات نظامی ضبط شده را در پارک پیروزی در تپه پوکلونایا در مسکو نشان خواهد داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۸    
یک جست وجوی ساده در فضای مجازی، زنجیره ای از کافه های مختلف را پیش روی تان قرار می دهد که شما را به کشیدن قلیان اکسیژن که ماهیت شادی آور هم دارد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۲    
سیر ترشی شمالی فوری خانگی یکی از ترشی های خوشمزه و پرطرفدار شمال ایران است که به دلیل طعم ترش و شیرین منحصر به فردش طرفداران زیادی دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۹    
مسلمانان سریلانکا از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در مسجد تاریخی کالپیتی استقبال کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
اسیر صهیونیست می گوید: بنیامین نتانیاهو و دولتش باید از خودشان خجالت بکشند زیرا من و هزاران اسرائیلی دیگر را رها کردید ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک های ایرانی در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۶    
مریخ نورد کنجکاوی ناسا ردپای گاز متان را در سیاره سرخ یافته و دانشمندان را یک گام به کشف حیات بیگانه نزدیک تر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۳    
هوای یزد از دوشنبه بارانی است و بارش باران در این استان کویری به روایت آمار هواشناسی، در شهرستان تفت طی 27 سال گذشته بی سابقه بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۹    
نویسنده ملول عقب سوژه می گردد، ولی سوژه از عقب می رود و از نویسنده دور می شود و نویسنده با چشم خویشتن می نگرد که سوژه اش می رود!
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۷    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان در طرح نور رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۵    
سعدآباد، وسیع ترین مجموعه موزه ای و تاریخی فرهنگی ایران که زمانی در سیطره خاندان قاجار و پهلوی بود و هیچ کس به آن راه نداشت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۷    
حکم بدومی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا به شدت محکوم کرده و گفت که اتهامات مطروحه در این پرونده علیه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با رژیم صهیونیستی متوقف شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۰    
4 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی 405 که همگی زورگیر متولد دهه 80 بودند دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
یک فرد خلاق در تهران با کارگذاشتن دوربین مخفی واکنش مردم را نسبت به تست شکلات های اسرائیلی ضبط کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۹    
زلزله ای که مرزن آباد از توابع چالوس را لرزاند، هیچ خسارتی نداشته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۸    
بارش های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۸    
کویر تل شیطان در نزدیکی روستای امیرآباد از توابع بخش زواره پُر از آب شد و دریاچه طبیعی زیبایی را در این منطقه بوجود آورد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۸    
سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
چند اسب که به واحد سوار نظام سلطنتی تعلق دارند هنگام تمرین فرار کردند و در خیابان های مرکز لندن در برخورد با خودروهای عبوری زخمی شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۰    
در دنیای امروز، خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک به عنوان یکی از انتخاب های محبوب برای رانندگی در شهرها و جاده ها شناخته می شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: رویداد ایران اکسپو 2024 و اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا با هدف ایجاد هم افزایی به طور همزمان برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۵    
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه جامائیکا که در صفحه اندرو هولنس، نخست وزیر این کشور در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است، مقامات جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت شناختند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
روسیه و اوکراین برای اولین بار با میانجیگری قطر در مورد کودکان مذاکرات حضوری انجام دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی ملک فیصل در شهر جده بستری شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
میک والاس نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم ها علیه سوریه و ایران دست داشته اید، تحریم هایی که سالانه ده ها هزار نفر را می کشد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۶    
سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام های رضا کاظمی فر ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۱    
وزیر کشور سکان مدیریت استانداری لرستان را به ابوطالب شفقت سپرد. شفقت هجدمین استاندار لرستان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۹    
کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته در توئیتی جنجالی نوشته بود: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می باشد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
آیا تبلیغ در گوگل ادز با وجود تحریم ها ممکن است؟ بله، اما تنها در صورتی که این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و مواردی که در آن گفته می شود را رعایت کنید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
اگر از کاربران دیوایس های شرکت اپل هستید، احتمالاً در مورد گیفت کارت 5 دلاری اپل و یا موارد مشابه آن شنیده اید ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
آرژانتین در اقدامی عجیب از دولت های پاکستان و سریلانکا خواست احمد وحیدی، وزیر کشور ایران را بازداشت و برای محاکمه به آرژانتین مسترد کنند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۲    
فردی که با ایجاد صفحه اینستاگرامی اقدام به اغفال، تهیه فیلم و اخاذی از زنان می کرد، دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
نماینده ایران در ژنو در نامه هایی به رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل نوشت: سبعیت رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست، این نسل کشی را فورا متوقف کنید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۵    
معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
پنج راس اسب متعلق به واحد سوار نظام سلطنتی که گفته شده هنگام تمرین فرار کرده اند، در خیابان های مرکز لندن در برخورد با خودروهای عبوری زخمی شدند و رهگذران را در قلب سیاسی لندن حیرت زده کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
بارش شدید باران در چند روز اخیر باعث آبگرفتگی و سیلاب در برخی از شهرهای جنوبی و مرکزی کشور شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۵    
فارن پالسی در مقاله ای تحلیلی با اشاره به ماه های سرنوشت ساز انتخاباتی پیش رو در آمریکا هشدار داد، تحریک بایدن از سوی نمایندگان افراطی برای تحریم نفتی ایران ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۸    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز ثبت نام برای دریافت تاکسی برقی از امروز، پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در نشست سن پترزبورگ به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده اند، هشدار داد که با گشودن مرزهای خود برای این رژیم ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۵    
بارش شدید باران در چند روز اخیر باعث آبگرفتگی و سیلاب در برخی از شهرهای جنوبی و مرکزی کشور شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
قیمت کتاب های درسی میان پایه ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 1403 1404 اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۶    
برنامه ماه ترین شبکه دو سیما در حوزه سلامت باروری، این بار پدرها را هدف قرار داده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا با نادیده گرفتن نقش رژیم صهیونیستی در بحران فعلی منطقه که ناشی از اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و سیاست های اشغالگرانه آن است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: غالب افراد با تذکر، حجاب خود را رعایت می کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۹    
بازیگر اثر نمایشی موسیقایی وتو هم برنگشتی ، فراموشی و آلزایمر را موضوع این اثر عنوان کرد و گفت: وتو هم برنگشتی یک اثر شاعرانه است که علاقه داشتم در فضای تئاتر تجربه اش کنم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای تهران در پایان هفته اطلاع رسانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی سرانجام رنگ پرده را دید؛ فیلمی که هفت ماه پس از درگذشت فیلمبردارش مرتضی پورصمدی به اکران درآمده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
خاندوزی، وزیر اقتصاد درباره حق پخش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: 14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران اعلام کرد: انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی ها و چرخی ها در 12 منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران عملیاتی شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از افزایش 17 برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
مسعود ده نمکی مهمان برنامه برمودای کامران نجف زاده شد و به سوالات او پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
چرا سریال های کمدی تلویزیونی مثل نون. خ یا زیرخاکی امسال موفق نبودند و نتوانستند تماشاگرانش را بخندانند؟ جدا از فیلمنامه ضعیف این آثار که در همه نقدهابه آن پرداخته شده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
طرفین معامله، وقتی مبایعه نامه ای را برای ماشین یا ملک و زمین تنظیم و امضا می کنند، تاریخی را به عنوان انتقال سند رسمی در آن درج می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۸    
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به پتروشیمی خلیج فارس و چند بانک تصریح کرد: من قبلا هم گفتم این کارها برای کلاه گذاشت بر سر afc است.