چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۸:۵۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای هانا خبر 17 اسفند 1399 - hanakhabar.ir

هانا خبر 5 اردیبهشت 1399 هانا خبر 2 خرداد 1399 هانا خبر 2 تیر 1399 هانا خبر 1 مرداد 1399 هانا خبر 31 شهریور 1399 هانا خبر 1 مهر 1399 هانا خبر 1 آبان 1399 هانا خبر 30 آذر 1399 هانا خبر 30 دی 1399 هانا خبر 30 بهمن 1399 هانا خبر 1 اسفند 1399 هانا خبر 2 اسفند 1399 هانا خبر 3 اسفند 1399 هانا خبر 4 اسفند 1399 هانا خبر 5 اسفند 1399 هانا خبر 6 اسفند 1399 هانا خبر 7 اسفند 1399 هانا خبر 8 اسفند 1399 هانا خبر 9 اسفند 1399 هانا خبر 10 اسفند 1399 هانا خبر 11 اسفند 1399 هانا خبر 12 اسفند 1399 هانا خبر 13 اسفند 1399 هانا خبر 14 اسفند 1399 هانا خبر 15 اسفند 1399 هانا خبر 16 اسفند 1399 هانا خبر 17 اسفند 1399 هانا خبر 18 اسفند 1399 هانا خبر 20 اسفند 1399 هانا خبر 21 اسفند 1399 هانا خبر 22 اسفند 1399 هانا خبر 23 اسفند 1399 هانا خبر 24 اسفند 1399 هانا خبر 25 اسفند 1399 هانا خبر 26 اسفند 1399 هانا خبر 27 اسفند 1399 هانا خبر 28 اسفند 1399 هانا خبر 29 اسفند 1399 هانا خبر 30 اسفند 1399 
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه پیگیری دستورات ریاست قوه قضائیه در سفر استانی به آذربایجان غربی خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
تصاویر جذاب را مشاهده فرمائید
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۰    
در پایان رقابت های بین المللی تکواندو در بلغارستان، حسین لطفی و امیرمحمد بخشی به مدال طلا رسیدند اما سجاد مردانی، سروش احمدی و مهران برخورداری از دور رقابت ها حذف شدند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۰    
تیم العربی که دروازه بان تیم ملی هندبال ایران را در خدمت دارد مقابل الغرافه شکست خورد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 30 درصدی ترافیک شهری کرمانشاه با شروع خریدهای نوروزی، پیش بینی کرد این میزان در روزهای پایانی سال به 50 درصد افزایش یابد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه روزانه 220 تن مرغ در 5 کشتارگاه کردستان کشتار می شوند اعلام کرد که قیمت مرغ در کشتارگاه بر اساس قیمت این کالا در استان های همجوار تعیین می شود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اعلام کرد که با وجود اول شدن کردستان در نرخ تورم نقطه به نقطه بهمن ماه، اما کردستان گران ترین شهر کشور برای زندگی نیست.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه گفت: طبق افقی که برای سال 1418 کرمانشاه ترسیم کرده ایم، مرکزیت تعاملات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غرب ایران را خواهیم داشت.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
اخیرا مطالبی با تکیه بر داده های یک پژوهش نه چندان به روز، دست به دست می شود که تمام تلاش ها و زحمات ما برای ضدعفونی کردن سطوح به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا را زیر سئوال می برد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۵    
معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که شرکت ملی گاز ایران وظیفه خود را در زمینه تأمین و انتقال پایدار گاز در زمستان 99 به خوبی انجام داده است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۵    
وزیر کشور گفت: امروز طرح جامع کنترل آسیب های اجتماعی در شورای اجتماعی مطرح شد و کلیات این طرح به تصویب رسید.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی صنعت برق از تعیین جریمه سنگین برای استخراج کنندگان رمز ارز در منازل مسکونی علاوه بر ضبط این دستگاه ها و تحویل به مراجع قضایی خبرداد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: این استان نظیر سال های گذشته، امسال هم استان برتر کشور در اجرای کامل طرح های آبخیزداری شده است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان از فعالیت 604 کانون در سطح مساجد شهری و روستایی استان خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های جام پلیکونه ایتالیا، صبح امروز وزن کشی کرد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه پیشنهاد استقلال به وی تمرکزش را بر هم نزده است، گفت: اگر تیم من از داوری سود کرده باشد مرا تا آخر عمر محروم کنند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
فرمانده مرزبانی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 400 میلیارد ریال کشفیات داشته ایم که به خزانه دولت واریز شده است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۵    
جودوکار المپیکی خراسان شمالی نسبت به خلف وعده مسئولان استانی و ملی در حوزه حمایت از ورزشکاران انتقاد کرد و گفت: فدراسیون پاسپورتم را ضبط کرد لذا نتوانستم لژیونر شوم.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق نقشه های پیش یابی و پیش بینی در استان، وزش باد با سرعت 60 کیلومتر از فردا، دوشنبه استان را فرا می گیرد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن جوانان از 9 به 6 درصد خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی زراعی در این شهرستان خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: محصولات صنایع دستی ایلام در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران 2 برابر فروش داشته است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف سه تن مواد مخدر در استان کرمانشاه طی یازده ماه گذشته خبر داد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تولید گوشت مرغ در استان بیش از نیاز است، بر ضرورت مدیریت زنجیره تولید و عرضه تاکید کرد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
یکی از معابر اصلی شهرپیرانشهر بنام شهید رحیم محمدی اولین شهید سلامت این شهرستان مزین می گردد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۵    
سرمربی تیم ملی تکواندو از غیبت چهره المپیکی ایران در تورنمنت بلغارستان به دلیل تب و لرز خبر داد و گفت: صلاح ندانستیم میرهاشم حسینی با این شرایط به میدان برود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۵    
به گزارش هاناخبر ، بارسلونا شنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر اوساسونا قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد. ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۰    
متخصصان آلمانی در یک آزمایش جدید به بررسی این موضوع پرداختند که چرا رژیم غذایی گیاهی یا به اصطلاح "رژیم وگان" با تحلیل رفتن و کاهش سلامت استخوان ها همراه است.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم نیاز به جذب یک مدافع دارد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۰    
یوونتوس در شب درخشش مهاجم اسپانیایی اش توانست لاتزیو را شکست دهد.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۵    
سفر پاپ فرانسیس به شهر باستانی اور در عراق توجه بسیاری از جمله رسانه ها را جلب کرده؛ اما اور چرا مهم است و چرا رهبر کاتولیک های جهان در جریان سفر سه روزه اش به عراق به آن جا هم رفت؟
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۰    
دفتر پتنت و علامت تجاری آمریکا اخیرا درخواست عجیبی از سوی شرکت بازی "سونی اینتراکتیو اینترتینمنت " برای ثبت امتیاز انحصاری سیستمی که اشیای خانگی معمولی و مواد غذایی را به دسته کنترل پلی استیشن تبدیل ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۱۵    
عزیزی خادم و هیات رئیسه باید طی ماه های آینده گزینه های مدنظر خود را برای اخذ رای اعتماد به مجمع فدراسیون فوتبال معرفی کنند.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۱۰    
خودرو سانتافه جدید هیبریدی خواهد بود.
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۰    
گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با سنتز RNA دو رشته ای دارویی به صورت اسپری برای پبشگیری و درمان بیماری کووید-19 عرضه کردند که به گفته آنها ماده مؤثره این دارو بعد از وارد شدن به مخاط بینی ...
هانا خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه بسته 60 گیگابایتی اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد.