دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 1 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 2 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 3 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 4 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 5 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 6 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 7 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 8 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 9 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 10 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 11 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 12 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 13 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 14 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 15 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 16 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 17 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 18 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 19 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 20 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 21 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 22 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 23 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 24 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 25 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 26 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 27 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 28 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 29 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 30 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۱    
حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: در شرایط کنونی از جمله پیش نیازهای مهم برای جذب نسل جوان به سمت مساجد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۲    
حوزه/ به مناسبت نزدیک شدن ایام حج و عمره دار الافتاء مصر، خط تلفنی جدیدی را برای پاسخ گویی سریع به سوالات مربوط به احکام مناسک حج قرار داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۶    
حوزه/ با همکاری سپاه علی بن ابیطالب(ع)، ائمه جماعات و هیئات امنای مساجد استان و فعالان مردمی مسجدی، قرارگاه های فرهنگی در مساجد در قالب تواقفنامه تاسیس و فعالیت، با فرماندهی ائمه جماعات شکل می گیرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۷    
حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب بر تشکیل قرارگاه های فرهنگی در مساجد در سطح کشور بر اساس منویات رهبری و با فرماندهی روحانیت تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به جانبازی های روحانیون در طول تاریخ بر لزوم حفظ این ارزش ها در هر عصری تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ اگر خواسته باشیم بر مشکلات اجتماعی و توطئه های دشمنان پیروز شویم باید مساجد را بیش از این فعال کرده و از توان بالای مساجد استفاده کنیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۹    
حوزه / راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است که با استفاده از آن می توان ارزش های دفاع مقدس، جانبازی ها، شهادت ها، خلوص و معنویت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در جامعه گسترش داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۹    
حوزه /مدیر دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد: هم اندیشی اساتید آموزش های تخصصی اول شهریور ماه در استان گلستان برگزار می گردد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۰    
حوزه/ مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم حجت الاسلام محمدعلی کرامت مدیرحوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قم، در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
حوزه/ احمد الطیب شیخ الازهر با تاکید بر تکریم انسان ها و حرمت ریختن خون بی گناهان در تمام ادیان آسمانی گفت: خدا و پیامبرِ خدا ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۹    
حوزه/ دلیل این که دشمنان در طول 15 قرن تلاش کردند تا امامت و مرجعیت شیعی را از بین ببرند، ولی تا الان موفق نشده اند و مرجعیت تاکنون درخشیده است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
حوزه / عضو تشخیص مصلحت نظام گفت:مبلغان با حضور در مساجد و اقامه نماز جماعت تمامی نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
حوزه / امام جمعه قزوین تأکید بر این که هر جا که ما آسیب دیده ایم به خاطر عدم رعایت مسلمات دینی است، گفت: اگر مشرکان در امورات مؤمنان دخالت کنند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۷    
حوزه/ دویست و بیست و دومین شماره هفته نامه "حریم امام" از سوی آستان مقدس امام خمینی (ره) منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد گفت:حفظ روحیه انقلابی خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: امروز با اشاره به توطئه های فراوان دشمنان، باید زمینه جذب جوانان به مساجد فراهم و با برنامه های گوناگون این قشر را در برابر آسیب ها بیمه نمود.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
حوزه/ عضوهیئت علمی دانشگاه تهران بر لزوم نگاه راهبردی و تاریخی به مساجد در تاریخ اسلام در تصمیم گیری های فرهنگی تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۹    
حوزه/ مدرس دانشگاه بر لزوم نگاه راهبردی دینی با کارکردهای اصیل مسجدسازی در اسلام تاکید کرد و گفت: مسجدسازی نبایددر اختیار بساز و بفروش ها باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۶    
حوزه/ امام جمعه سردشت، با بیان این که مساجد سند هویتی مسلمانان هستند، گفت: آنچه از آیات و روایات فراوان به دست می آید حکایت از توجه دادن مسلمین به تجمع و اجتماع و وحدت و یکپارچگی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
حوزه/ آیت الله اعرافی با بیان اینکه اگر حوزه می خواهد نقش فرا ملی ایفاء کند، ضروری است انسانهایی در این سطح تربیت شوند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۹    
حوزه/ حجت الاسلام خدامی، گفت: اگر جوانان، علاوه بر پرداختن به نماز و عبادت، از برنامه های فرهنگی، مساجد نیز بهره مند شوند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۴    
حوزه/ قرآن همچنان در جامعه مهجور واقع شده است ومتاسفانه در ایران تلاوت قرآن تنها به ماه رمضان معطوف شده و ما باید تلاش کنیم تا جوان و نوجوان ما علاوه بر قرائت روزانه قرآن در معانی آن نیز تدبر و تفکر ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در شهر مقدس قم، به عنوان حرم اهل بیت(ع)، علاوه بر تلاش برای از بین بردن فقر مالی و مادی افراد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
حوزه/ آیت الله خاتمی با تاکید بر این که پیوند مسجد و مدرسه به علم جهت مثبت می دهد، گفت: امامان جماعت در حقیت فرماندهی مسجد را در اختیار دارند و از این رو می توانند زمینه ای را فراهم کنند تا موجب ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که ایران یکی از برترین کشورهای جهان از نظر قدرت تسلیحاتی است، گفت: اگر دشمن روزی فکر می کرد که ایران از نظر تجهیزات نظامی، در فقر به سر می برد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۴    
حوزه / به همت جمعیت هنریِ "ابداع" و با همکاری یک مسجد و یک کلیسا در ضاحیه بیروت، مراسمی با محتوای نقاشی مشترک و با موضوع جنگ 33 روزه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۴    
حوزه/ برخی کشاورزان اسرائیلی در زمین های کشاورزی خود در نزدیکی مرز با لبنان بسته هایی حاوی مواد منفجره پیدا کرده اند که نیروهای امنیتی اسرائیل احتمال داده اند این مواد قرار بوده توسط نیروهای وابسته ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۴    
حوزه/مدیر اداره برنامه ریزی تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری دوره مهارت افزایی اساتید دوره مصاحبه تلبس خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۸    
حوزه/ وقتی نفس لوّامه نباشد، خواه ناخواه نفس امّاره کار می کند و بعضی اوقات "نفس محسّنه" می شود یعنی گناه می کند و خوشحال است از اینکه گناه کرده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
حوزه/ مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی، کتاب "الگوی آرمانی سبک و فرهنگ زندگی اسلامی از دیدگاه اندیشمندان مسلمان غیر ایرانی" را به زیور طبع آراسته کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
حوزه / امام جمعه واوان در مراسم سالروز شهید کرمی بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۸    
حوزه/مدیر عامل انتشارات کتاب جمکران از آغاز به کار دفتر کودک و نوجوان و دعوت به همکاری از کارشناسان، صاحب نظران و مولفان این عرصه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۵    
حوزه/ مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به اهمیت مسجد در تمدن اسلامی بر لزوم توسعه امور شهری حول محور مساجد تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۰    
حوزه /کتاب نگاهی به طنزپردازی در سینما (به بهانه فیلم ورود آقایان ممنوع) آخرین اثر سینمایی رامبد جوان منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
حوزه /موسسه بوستان کتاب به تازگی اثری در موضوع علوم قرآنی با نام پیشوایی از منظر قرآن کریم ؛ تالیف حسینعلی یوسف زاده چاپ و منتشر کرده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۲    
حوزه / کارشناس عمران حوزه علمیه استان بوشهر گفت: 9 پروژه عمرانی در این حوزه علمیه در دست احداث است.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ پژوهشگر فرهنگی بیان کرد: در عرصه نقش حکومت در مسجد باید گفت که دیدگاه امام (ره) و رهبری این است که حکومت باید نقش تسهیل گر و حامی داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: شهرها و شهرک ها به صورت مداوم در حال توسعه هستند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۳    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور، علم و اخلاق را هویت حوزه انقلابی خواند و تصریح کرد: بنیان علوم انسانی باید در حوزه ریخته شود و با تکیه بر فقه جواهری به قلمروهای نو بپردازیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ نشست تخصصی جایگاه مسجد مطلوب در شهر مدرن با رونمایی از کتاب سیاست گذاری فرهنگی مسجد در جمهوری اسلامی ایران در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ دوره کوتاه مدت "مدیریت مسجد" با حضور یکصد و سی نفر از روحانیون سراسر کشور، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در امور فرهنگی گفت: در مسجد ویژه بانوان ممکن است بانوان به خاطر مقید نبودن به پوشش کامل احساس راحتی بیشتری داشته باشند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ شوقی علام گفت: دین اسلام به گونه ای انعطاف پذیر و پویا است که احکام آن با تمام شرایط زمانی و مکانی و متناسب است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه جامعه اسلامی باید امروز راه وحدت، آشتی، صلح و امنیت را درپیش بگیرد، اظهار داشت: عربستان، پرچم تفرقه را درجهان اسلام برافراشته است.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۳    
حوزه/ همایش سالانه روش زندگی اسلامی با موضوع هویت به همت انجمن دانشجویان مسلمان آمریکای شمالی، در شهر فینیکس، برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه خواستار حفظ و تقویت کارکردهای چندگانه مساجد به ویژه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ بازدید و نشست علمی پژوهشی طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) آران و بیدگل در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم با موضوع بررسی عقاید جریان های تکفیری برگزار گردید.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس، از آموزش 40 نفر از طلاب و روحانیون این استان در اجرای طرح صالحین خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، غنی بودن حوزه را ناشی از تاریخچه دیرین آن دانست و گفت: سابقه حوزه به قدمت اسلام باز می گردد و علوم دانشگاهی به حدود پیش100 سال باز می گردند و در گذشته عالمان ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
حوزه/ عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی، مساجد را بهترین ظرفیت موجود در جامعه در راستای مقابله با انحرافات فرهنگی و اجتماعی برشمرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در دهه کرامت 95، سفیران کریمه در 120 شهر و روستای کشور حضور یافته و به اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۹    
حوزه/ حمزه الحسن کارشناس مسائل سیاسی گفت: از نخبگان عربستان انتظار می رفت مقداری عقل و خرد به خرج دهند و راه فراری برای خود باقی بگذارند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۹    
حوزه/ نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری با اشاره به تحولات سریع جهانی در عرصه های مختلف گفت: زمان و مکان دو عنصر تعیین کننده در اجتهاد هستند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عمومی گفت: امروز برخی مردم از ضعف اطلاعات دینی رنج می برند و این مسئله وظیفه طلاب و روحانیون را سنگین تر کرده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۶    
حوزه/ در 7 ماهه نخست امسال 685 نفر به خاطر جرایم مختلف در شهر خجند تاجیکستان در لیست پلیس قرار گرفته اند که 643 تن از این افراد را زنان محجبه تشکیل می دهند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
حوزه/ پیش تر، مساجد جدای از رفع احتیاجات معنوی جامعه، کارکردهایی داشتند که موجبات رفع نیازهای مادی مراجعان خود را فراهم می کرد. کارکردها، بخش هایی مانند مراکز درمانی، کتابخانه داشتند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین همتی از برگزاری اردوی علمی-مهارتی طلاب جدیدالورود حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران خبر داد و گفت: طلاب جدید حوزه امام رضا(ع) در این اردو با برنامه ریزی تحصیلی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳    
حوزه/ مسلمان 48 ساله پاکستانی در اعتراض به اینکه در یکی از اردوگاه های مهاجران یوکاهاما در ژاپن به او گوشت خوک داده شد، دست به اعتصاب غذا زد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
حوزه/ فرماندهی عملیات مشترک عراق علیه تروریست های داعش، روز شنبه از کشته شدن 19 فرمانده داعش توسط حملات هوایی هواپیماهای عراقی در ساحل موصل خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: آیت الله میبدی اهتمام فراوانی بر تبلیغ در مناطق محروم داشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
حوزه/ مریم قندیل گفت: امام موسی صدر روحیه مقاومت در برابر اشغالگران و روحیه میل به آموختن و پیشرفت و تولید را در ما ایجاد کرد و به ما آموخت آرام نگیریم تا در لبنان حتی یک محروم نباشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۹    
حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت تبلیغی بیش از 80 مبلغ طرح هجرت در نقاط مختلف استان لرستان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
حوزه/ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن با بمباران فرهنگی درصدد نابودی جوانان است گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: سال تحصیلی 96-95 مدارس علمیه استان بوشهر از یکم شهریور ماه آغاز می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت:وجود خانه های عالم در جوار مساجد شهری برای حضور دائم مبلغان و ائمه جماعات مساجد ضروری است.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
حوزه/ روحانیون همواره دلسوزانه از ارزش های دین صیانت کرده و اسلام ناب محمدی را تبلیغ و ترویج می کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۸    
حوزه /عصمت پیشوایان بزرگ الهی و مصونیت آنان از گناه و اشتباه، ایجاب می کند که سیره عملی آنان در مسائل مختلف و از جمله، مصرف یکسان باشد و تفاوت های ظاهری، مقتضای شرایط زمان و مکان زندگی آنهاست.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
حوزه/ با توجه به شرایط خاص کردستان، محضر امام راحل(ره) شرفیاب شدم و از معظم له تقاضا نمودم برای حل مشکل عدم حضور طلاب و روحانیون در کردستان و یا آشنا نبودن روحانیون با فرهنگ و زبان کردی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۱    
حوزه/ پیامبر اکرم(ص) در روایتی با تبیین جایگاه علمای وارسته نسبت به پیروی عالمان از سلاطین هشدار داده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه و مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی از تمدید مهلت ارسال آثار به فراخوان شعر منا خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۲    
حوزه/ اساتید و صاحب نظران حوزوی با تاکید بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از نقش و کارکردهای چندگانه مساجد و ائمه جماعات در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی خواستار زمینه سازی مناسب دولت برای تحقق ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ علامه مجلسی در احیای نسخ کتب حدیثی شیعه و پیشگیری از اضمحلال آنها نقش بسیار برجسته ای داشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۰    
حوزه/نماینده ولی فقیه در خوزستان، گفت: روحانیون حوزه های علمیه باید نسبت به جذب جوانان به مساجد همچون گذشته برنامه ریزی جامع و کامل تری داشته باشند و با استفاده از وسیله های ارتباط جمعی و فضای مجازی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۷    
حوزه/ در گردهمایی آموزشی زائران حج در بمبئی مطرح شد؛: کسانی که از اسلام به عنوان سپری برای نقشه های بیمار گونه تروریستی شان سوءاستفاده می کنند بزرگترین دشمنان دین و بشریت هستند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۷    
حوزه/فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بر ضرورت تحلیل مسائل روز از سوی ائمه جماعات تاکید کرد و گفت: روحانیون حاضر در مساجد باید هنگام حضور مردم برای انجام فعالیت های عبادی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۷:۴۵    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۰    
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۰۶    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، اخلاق خوب و حسنه و برخورد شایسته با نسل جوان را لازمه مسجدی کردن هر چه بیشتر آن ها به ویژه در روزگار کنونی دانست.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۰۰    
حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز باید مسئله مباحثه در کلاس های درس ترویج داده شده و مدیران مدارس اجازه ندهند این سنت حسنه در حوزه به فراموشی سپرده شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۰۰    
حوزه/ پنجاه و سومین کنوانسیون سالانه جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) در شیکاگو ، ماه آینده با موضوع بررسی چالش ها و غنیمت شمردن فرصت ها برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۵    
حوزه/ آیین اختتامیه استانی ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره، عصر امروز در سالن جلسات کتابخانه آیت الله خامنه ای قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۲    
حوزه/ تعداد 235382 نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که از این تعداد 142741 نفر در بخش مکتوب و 92641 نفر در بخش الکترونیک مشارکت داشتند.
حوزه   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۹    
حوزه/ کتاب "احکام سوپرمارکت و خواربارفروشی" اثر حجت الاسلام سیدجعفر ربانی به همت پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر منتشر شد.