جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۰:۵۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1398 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری حوزه 1 خرداد 1398 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1398 خبرگزاری حوزه 7 مرداد 1398 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1398 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1398 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1398 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1398 خبرگزاری حوزه 30 دی 1398 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1398 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
حوزه / طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر، لباس یکبار مصرف بیمارستانی و ماسک برای مقابله با کرونا تولید می کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۰    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس از راه اندازی پویش همگانی ختم قرآن کریم در فضای مجازی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۲:۴۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران سراسر استان در سه بخش؛ خدمت رسانی ، فرهنگی و رسانه ای مشغول فعالیت هستند و در زمینه خدمت رسانی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۰:۲۸    
حوزه/رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در آستانه سال نو هزار و 100 بسته بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان توزیع شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۹    
حوزه/ دکتر لاریجانی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام، محمد و رضا شعبان زاده را تسلیت گفت و برای بازماندگان طلب صبر کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۷    
حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، سالی سرشار از سربلندی، موفقیت و پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران مسألت کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۴    
حوزه/ حاجیه خانم کبری بهبودی مادر بزرگوار شهید صادق الهامی ، به فرزند شهیدش پیوست و در آرامستان بهشت معصومه (س) قم به خاک سپرده شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۳    
حوزه/ کرونا نباید بهانه ای برای تعطیلی سنت خوب هدیه دادن باشد. می توان عیدی کودکان، عیدی مادران و پدران ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۰    
حوزه/ استاد حیدری مجد با بیان اینکه انسان ها در ابتلاها خالص می شوند، گفت: تقارن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام با نوروز، برنامه چیده شده الهی است تا ما وارد این برنامه شویم و با توسل ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۸    
حوزه/ ساعت رسمی کشور ساعت 24 امشب، اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۰    
حوزه/ سردار اشتری گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور که سلامت آحاد مردم، خانواده ها و جامعه در اولویت همه مسائل است، نیروی انتظامی با انتخاب شعار سلامت خانواده ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۶    
مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد گفت: یکی از اهداف تشکیل قرارگاه جهادی، خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان است که در این راستا متعهد شدیم روزانه 200 دست لباس کادر ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۵    
کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR جمله ی حضرت آیت الله خامنه ای در پیام به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
گروه سرود عاشقان ولایت یزد از آخرین نماهنگ خود در سال 98 به نام فرشته های نجات که موضوع آن تلاش های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا است، رونمایی کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۷    
حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان، درگذشت خانم داوودی، معاون آموزش حوزه های خواهران کشور را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۸    
حوزه/ مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه کرونا همه ی مردم را خانه نشین کرده است، گفت: در این فرصت مغتنم بیاییم با تشکیل محفل های انس خانوادگی با قرآن کریم ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۶    
حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: متاسفانه در زمینه معرفی سبک زندگی فاطمی به عنوان الگوی برتر جامعه، کوتاهی کرده ایم.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۱    
حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و مدارس علمیه خواهران استان سمنان، در پیام های جداگانه درگذشت سرکار خانم داودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران را تسلیت گفتند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۹    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همزمان با عید نوروز خط تولید لباس و ماسک در تالار مرکزی کلید خورد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
حوزه/ مستندساز و تهیه کننده صدا و سیما تصریح کرد: مسئولیت پذیری مردم و مسئولان و همکاری عمومی در این باره، لازمه غلبه بر ویروس نحس کروناست.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۶    
حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: خداوند خدمات پرسنل درمان بیمارستان ها را قبول کند؛ کسانی که در بهداشت خدمت می کنند، فرشتگانی هستند در لباس انسان که خداوند اینها را حفظ کند، هرچه در توان دولت باشد ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه 3 هزار لباس گان و 500 عینک مخصوص کادر درمانی به علوم پزشکی قم اهدا کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
حوزه/ هنگامی که امام به دستور هارون به زندان افتاد، عرض کرد: پروردگارا! مدتها بود از تو می خواستم فراغت برای عبادت به من عطا فرمایی، اینک خواسته ام رابرآورده ساختی، تو را بر این نعمت سپاس می گویم .
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
حوزه/ استاندار قم طی حکمی مرتضی حیدری فرماندار قم را به عنوان رئیس ستاد اجرایی بسیج ملی مبارزه با کرونا شهرستان قم منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
حوزه/ بر اساس ماده 5 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در مرحله اول رسیدگی به صورت غیر حضوری و در واحدهای پلیس + 10 انجام می شود و سپس در مرحله بعدی و در صورت درخواست مجدد اعتراض متقاضیان می توانند به ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
حوزه/ کتاب روش شناسی شرح منهاج البراعة قطب الدین راوندی و تأثیر آن بر شروح پسین نهج البلاغه تألیف سید حمید موسوی به همت انتشارات دریا منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۱    
حوزه/ جهت استجابت ادعیه و شفای بیماران و دفع بلا از امت اسلامی، مراسم هیات فقه و شهادت مدرسه علمیه معصومیه و روضه شهادت حضرت امام کاظم (علیه السلام) با نوای گرم مداح اهل بیت(علیهم السلام) حاج مهدی ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۱    
P,CI/ عضو انجمن تاریخ پژوهان حوزه علمیه قم گفت: ما باید خویشتن داری و سعه صدر و نیز مهرورزی با مردم را از سیره امام کاظم(ع) بیاموزیم.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
حوزه/ معاون شهردار قم گفت: عمده پروژه های عمرانی شهر در ایام تعطیلات نوروز فعال بوده و تلاش در تکمیل هرچه سریع تر آنها است.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
حوزه/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام های بهداشتی نیز گنجانده شده است گفت ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
حوزه/امام جمعه سنندج با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: اکنون به گونه ای کشور در جنگ قرار دارد و با این تفاوت که دشمن نامرئی است و قابل مشاهده نیست.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به لغو برنامه های نوروزی امامزادگان، گفت: درب امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد تا اطلاع ثانوی بسته شد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
حوزه/ شیخ محمد الموعد سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج تبرئه و آزادی عامر الفاخوری جاسوس اسرائیلی را محکوم کرد و آن را تشویق به مزدوری و خطرناکتر از شیوع کرونا در کشورها دانست.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
حوزه/ آستان مقدس حسینی امروز پنج شنبه از انجام اولین اقدامات برای تقدیم شکایت به دادگاه های آمریکا در خصوص بمباران فرودگاه بین المللی کربلا خبر داد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
پرستاران بیمارستان فرقانی قم از آثار حضور طلاب جهادی در بیمارستان و همراهی آنان با بیماران کرونایی می گویند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدنی، درگذشت سرکار خانم داوودی عضو هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام و معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
حوزه/ اینجا غسالخانه بهشت معصومه(س) قم است جایی که حالا بانوانی جهادگر متوفیان کرونا را راهی منزل آخر میکنند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
حوزه/ گروه جهادی انصارالمهدی(عج) ساوه با راه اندازی پویش #سین هشتم- سبدغذایی به کمک اقشار محروم و کم برخوردار رفته و از مردم خواسته در خانه بمانند و از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
خبرگزاری حوزه خاضعانه از مخاطبان خود می خواهد در آخرین پنج شنبه سال به یاد همه اموات و درگذشتگان به ویژه مرحومین اخیر باشیم و با اهدای صلوات و قرائت قرآن، برای ایشان طلب مغفرت و رحمت الهی کنیم.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ امام جمعه همدان گفت: از مردم عزیز می خواهیم که وضعیت موجود را جدی بگیرند و به توصیه های مسئولان توجه داشته باشند تا ان شاءالله بتوانیم از این شرایط گذر کنیم.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
حوزه/ از امام کاظم (علیه السلام) سؤال شد فرشتگان اعمال ما را که می نویسند آیا خاطرات و نیتهایی را که فقط از دل گذرانده ایم و هنوز به لباس عمل در نیاوردیم هم می نویسند؟ حضرت فرمودند ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
حوزه/ همزمان با سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام، ویژه نامه ارزشمند غریب بغداد در پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت، به روزرسانی شد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نوری امام جمعه سابق خرمشهر و ابوی همسر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری ناشی از جراحت جنگ تحمیلی در قم درگذشت.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
حوزه/ هیأت رزمندگان اسلام خرمشهر درگذشت این روحانی مبارز را به خاندان محترم و ارادتمندان و دوستان و به عموم مردم خرمشهر تسلیت عرض می کنیم و علو درجاتش را از خداوند متعال مسالت می نماییم.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
حوزه/ اصلا بیایید امسال شهدا وکیل ما باشند و واسطه ی حول حالنا الی احسن الحال . با هم قرار می گذاریم هر یک از ما برکت نام و عمل یک شهید را در کنار سفره ی هفت سین ببریم تا معرفت و عاشقی اش ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
حوزه/ نام تو مصطفاست عنوان کتابی از راضیه تجار است که در آن به زندگی شهید مصطفی صدرزاده پرداخته شده است.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
حوزه/ از مقام معظم رهبری دامت برکاته تقاضا می کنم دستور دهند هیئتی از علماء محترم و مسئولین حرم ها و پزشکان دلسوز جهت بررسی موضوع حرم ها تشکیل گردد تا راه حلّی پیدا کنند و جلو آثار وضعیِ بسته بودن و ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
حوزه/ دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، در آستانه آغاز سال 1399 هجری شمسی، با صدور پیامی ضمن گرامی داشت نوروز باستانی و آروزی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای تمامی شهروندان ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیامی درگذشت، سرکار خانم داودی معاون حوزه های علمیه خواهران را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
حوزه/ مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم اقدامات فرهنگی این سازمان را در ایام شیوع ویروس کرونا با هدف فرهنگ سازی و تقویت روحی افراد و نشاط اجتماعی تشریح کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۲    
حوزه/ استاندار قم طی حکمی اقای رضا شکارچیان را به سمت سرپرست بخشداری مرکزی منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۰    
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
حوزه/ باغ مهدی خان در اصفهان یکی از موقوفاتی است که عواید آن در بحث ضدعفونی مساجد به کار می آید، چرا که نیت واقف کمک به مساجد بوده است ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
وقتی امام موسی کاظم(ع) اجر تمام سختی ها و عبادتش را با خدا برای شیعیان معامله می کند...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
حوزه/ جلسه کمیته مدارس علمیه ستاد حوزوی بحران تهران، با حضور حاج حسین یکتا، مسئول قرارگاه جهادی مردمی امام رضایی ها، در مدیریت حوزه استان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۱    
بسته بندی پک بهداشتی توسط طلاب حوزه علمیه امام صادق علیه السلام مینودشت و گروه های جهادی جهت توزیع بین خانواده های شهری و روستای و بیمارستان ها
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۹    
حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان، در پیامی درگذشت خانم فریده داوودی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۹    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر همت و اهتمام همگانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا، به تشریح فعالیت ها و خدمات جهادی روحانیان و هیئات مذهبی استان برای مقابله با کرونا پرداخت.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۳    
حوزه /کارگاه آموزشی کفن و دفن اموات کرونایی با شرکت طلاب جهادی، در بندرعباس برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
حجت الاسلام والمسمین عربیان مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره شیوع ویروس کرونا و بیکار شدن بسیاری از مردم از مسئولان درخواست کرد که به فکر کارگران و فقرا باشند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ جمعی از طلاب جهادی شهرستان بابل وظیفه کفن و دفن اموات کرونایی را به دوش کشیده اند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ در احادیث فقهی ما بطور فراوان آمده است که اگر روزه برای کسی ضرر دارد، حرام است که روزه بگیرد و اگر طبیب حاذق تشخیص داد که روزه برای کسی ضرر دارد باید آن شخص، روزه واجب خود را فعلا کنار بگذارد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در پی درگذشت خانم داودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران پیام تسلیتی صادر کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ آیت الله بشیر نجفی گفتند: مومنان از راه دور و خلوت خود و بدون تجمع گرد ضریح هم می توانند از ائمه و اهل بیت طلب شفا کنند تا زمینه احتیاط برای رعایت سلامتی و جان شیعیان و حفظ مذهب و حاملان آن نیز ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
طلاب جهادی آستانه اشرفیه تمامی مراحل تیمم، حنوط، کفن، نماز، تلقین را برای تمامی مرحومان کرونایی و شبه کرونایی در تمام نقاط شهرستان انجام می دهندو پس از آن سلام و روضه مختصری به نیابت از آن مرحومان ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
خبرگزاری حوزه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز اندوهناک شهادت امام موسی کاظم (ع) به همه مسلمانان و شیعیان جهان، امیدوار است امت اسلامی با تاسی به سیره مبارزاتی ایشان رهرو راه آن بزرگوار باشند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
حوزه/ دبیر قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: اگر در شرایط کنونی کسی اقدام به سفر کند به طور حتم نه تنها جان خود و خانواده اش بلکه سلامتی مردم شهرهای مبدا و مقصد را نیز به خطر می اندازند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
حوزه/ امروز در مدرسه التفاتیه قزوین جلسه آموزش طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه قزوین بریا حضور و خدمت رسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
حوزه/ طلاب و روحانیون نجف آباد در اقدامی جهادی تمام توان خود را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم به کار بسته اند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴    
حوزه/ جمعی از طلاب جهادی شهرستان بابل وظیفه کفن و دفن اموات کرونایی را به دوش کشیده اند.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ دکتر بیات با اشاره به احتمال حمله بیولوژیکی به وسیله ویروس کرونا، تاکید کرد: نگاه امنیتی به انسان ها دیکته می کند که هر مسئله ای با این شدت را باید با نگاه امنیتی دنبال کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ از جمله معیارهایی که در آموزه های اسلام برای شادی ارائه می شود، این است که شادی باید از راه حلال تأمین گردد، منجر به آسیب رساندن به دیگران نشود، باعث تحقیر افراد نگردد ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ لحظه ای بیندیشیم آیا به خطر انداختن جان شیعیان موجب وهن دین است یا بسته شدن مقطعی حرم معصوم؟ آیا رفتار غیر عاقلانه ی ما در این مقطع حساس که همه ی چشم ها به سمت کشور ما دوخته شده است ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ دردا که ایران تنها کشوری است که همزمان با حمله بیولوژیک و بیماری کرونا، گرفتار جنگ رسانه ای تمام عیار در تمام جهات اقتصادی، فرهنگی و در رأس آنها اعتقادات مذهبی شده ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان گراش از اعلام آمادگی طلاب مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) برای همکاری با با دانکشده علوم پزشکی به منظور کمک به بیماران کرونایی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
پاسخ به این سوال و توصیه ویژه آیت الله العظمی وحید خراسانی برای حل مشکلات کشور
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ حجت الاسلام حسن دهقان نژاد، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از قرارگاه جهادی آبیک بازدید کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ توصیه نماینده ولی فقیه و مدیر حوزه علمیه استان: این پنج شنبه آخر سال، اموات را از منزل یاد کنید و به آرامستان ها نروید
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان به همراه جمعی از معاونین و اساتید حوزوی از مرکز تولید ماسک در شهر سنندج بازدید کرد.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
حوزه/ علیرضا اسفندیاری مداح مشهور اردبیلی در آستانه عید پیش قدم شده و به مساعدت جوانان هیئتی و حزب اللهی برای 63 خانواده نیازمند سبد غذایی تهیه و بین آن ها توزیع کرده است.
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
حوزه/ بی شک اگر با توجه و معرفت زیارت کنیم، می توانیم مطمئن باشیم با هر دعا و زیارت ، گویا به محضر خداوند و معصومین علیهم السلام شرفیاب شده ایم و روح و جانمان را صفا و صیقل تازه ای داده ایم و زنگار ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب قرائنی وجود دارد که احتمال حمله ی بیولوژیکی بودن این رویداد را مطرح می کند ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
حوزه/ این ضایعه دردناک را به حوزه های علمیه ، اساتید و طلاب به خصوص خانواده بزرگ حوزه های خواهران، ونیز به همسر ایشان جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای هاشم پور،فرزندان و دیگر بستگان وی ...
حوزه   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
حوزه/ بنیانگذار مرکز جهانی ولی عصر و استاد حوزه با اشاره به شیوع کرونا در ایران و سراسر به ذکر مباحثی پیرامون نوع مواجهه با این بیماری و مباحث دیگر پرداخت.
  • ۱