شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۱:۵۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 1 فروردین 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 فروردین 1395 هدانا 2 فروردین 1395 هدانا 3 فروردین 1395 هدانا 4 فروردین 1395 هدانا 5 فروردین 1395 هدانا 6 فروردین 1395 هدانا 7 فروردین 1395 هدانا 8 فروردین 1395 هدانا 9 فروردین 1395 هدانا 10 فروردین 1395 هدانا 11 فروردین 1395 هدانا 12 فروردین 1395 هدانا 13 فروردین 1395 هدانا 14 فروردین 1395 هدانا 15 فروردین 1395 هدانا 16 فروردین 1395 هدانا 17 فروردین 1395 هدانا 18 فروردین 1395 هدانا 19 فروردین 1395 هدانا 20 فروردین 1395 هدانا 21 فروردین 1395 هدانا 22 فروردین 1395 هدانا 23 فروردین 1395 هدانا 24 فروردین 1395 هدانا 25 فروردین 1395 هدانا 26 فروردین 1395 هدانا 27 فروردین 1395 هدانا 28 فروردین 1395 هدانا 29 فروردین 1395 هدانا 30 فروردین 1395 هدانا 31 فروردین 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
ده ها هزار تبتی در سراسر جهان امروز (یکشنبه) برای انتخاب رهبران جدید خود که البته از سوی پکن به رسمیت شناخته نمی شوند به پای صندوق های رای رفتند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۸    
کشور عزیزمان ایران، سرزمینی شگفت انگیز و بی نظیر است که گوشه گوشه آن میزبان موهبات منحصر به فرد الهی است که در این بین استان پهناور کرمان به عنوان پهناورترین بخش کشور ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۵    
عروس گوله یکی از آداب و رسوم کهن مردم گیلان در ایام نوروز است، نمایش عروس گوله ریشه در سنت های نمایشی اسطوره های کهن مربوط به آغاز بهار دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۲    
در نخستین ساعات سال جدید معاون اول رییس جمهور، رییس اتاق بازرگانی ایران، استاندار کرمان و جمعی از مسوولان از سرای سالمندان شهر کرمان بازدید کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور با یک پیامک سال نو و میلاد حضرت زهرا (س) را به ایرانیان تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
مردم نیجر امروز (یکشنبه) در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پای صندوق های رای رفتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۷    
کرج – جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور مهمترین علت تصادفات نوروزی را واژگونی خودروها اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۴    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد که در ایام نوروز تمهیدات ویژه ای برای روان سازی ترافیک و همچنین تامین امنیت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اتخاذ شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۶    
عربستان ضمن محکوم کردن انفجارهای اخیر استانبول، از تدابیر امنیتی که ترکیه پس از این انفجارها علیه تروریست ها در پیش گرفته حمایت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۳    
ناظر و نماینده تام الاختیار ستاد خدمات سفر کشور گفت: استان کرمانشاه ظرفیت ویژه ای برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی و توسعه گردشگری روستایی دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۰    
خیابان استقلال استانبول، پس از پایان بازرسی های پلیس از محل وقوع انفجار و اطراف آن، به روی عابرین پیاده باز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بررسی خود از رقابتهای مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها شرایط تیم ایران را در گروه D مورد ارزیابی قرار داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۴    
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به دومین پیروزی خود در رقابت های جام بین قاره ای دست یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
سزار به قدری شکوه و هیبت دارد که گویی دریایی خروشان در دل کوه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، از برنامه ریزی به عنوان بهترین اقدام قبل از سفر به ویژه در این ایام یاد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
یک ماه پیش از پیروزی انقلاب، حسن روحانی با همراهی محمد منتظری به منزل بنی صدر در پاریس می رود و او را فردی متکبر می بیند که همراه با خط امام نیست. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
یکی از چهره های نزدیک به رییس جمهور سابق روایتی از واکنش محمود احمدی نژاد به پیام نوروزی اوباما منتشر کرده است. عبدالرضا داوری از چهره های نزدیک به محمود احمدی نژاد در کانال تلگرامی اش نوشت؛ ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
در تنگ روی میز کنار رییس جمهور در هنگام پخش پیام نوروزی به جای ماهی، پرتقال یا نارنج بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
یادگار گرامی امام خمینی انصاف را گمشده روزگار ما دانست و دور شدن از این مقوله مهم را مشکل امروز کشور عنوان کرد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور خارجه با دو بیت شعر سال جدید را تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال 1395 را سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، نسبت به آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها به دلیل بارش باران و اختلال در تردد جاده های کوهستانی به دلیل بارش برف و مه گرفتگی هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نام گذاری سال 1395 هجری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر فرزانه انقلاب، لزوم تحقق این شعار را همکاری بین تمام اجزای فرهنگ، سیاست و اقتصاد دانست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۸    
در درگیری میان پلیس ترکیه و کُردها بر سر جشن نوروز، دست کم ده نفر از کُردها دستگیر و یک افسر پلیس نیز زخمی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۳    
کاپیتان سابق تیم ملی می گوید امیدوار شوق و شادی به زندگی مردم برگردد. به گزارش خبرآنلاین؛ برای جواد نکونام سال 94 سال خاصی بود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۱    
رییس جمهور در نخستین ساعات نوروز سال 1395 و در بازدید از ایستگاه سلامت اورژانس تهران در کیلومتر هشت بزرگراه تهران-کرج ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۸    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین 1395، یک ساعت به جلو کشیده می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با صعود به دیدار نهایی رقابت های گزینشی المپیک در قزاقستان،موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه بر لزوم ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی با فرماندهی واحد برای رفع موانع اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۹    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان بر اهمیت لزوم پیروی از توصیه های مقام معظم رهبری درخصوص لزوم تلاش جمعی برای حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۶    
تیم ملی ایران باید در دو دیدار برابر هند و عمان در ورزشگاه آزادی به میدان برود تا به احتمال زیاد به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد انتخابی جام جهانی در قاره کهن شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
به دنبال یورش تروریست های تکفیری به یک ایست و بازرسی ارتش مصر در صحرای سینا 13 نظامی کشته شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
نظامیان ارتش عراق در ادامه پیشروی های خود در استان الانبار، منطقه استراتژیک معامل البوتایة واقع در شرق شهر فلوجه را آزاد کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
ینس استولتنبرگ ، دبیر کل ناتو ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی استانبول، از حمایت کامل از ترکیه در مبارزه با تروریسم خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
جنگنده های ارتش روسیه مواضع تکفیری ها در استان الرقه سوریه را بمباران کردند که به دنبال آن 5 عنصر تکفیری داعش به هلاکت رسیدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
منابع خبری در برزیل از کشته شدن 7 مسافر یک فروند هواپیمای شخصی در حومه شهر سائوپائولو در برزیل خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
بین الملل: مردم بحرین با برگزاری تظاهرات گسترده ضمن محکومیت اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم آل خلیفه، از جنایات رژیم سعودی علیه شهروندان بحرینی اعلام انزجار کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
قیمت هر دلار در بازار آزاد سال 94 با حدود 5 درصد افزایش از 3295 تومان فروردین ماه به 3440 تومان در پایان اسفندماه رسید و تغییرات در سایر ارزهای معتبر نیز پایین بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
همزمان با افزایش صادرات گازوئیل ایران به افغانستان و عراق، یک پایانه جدید به منظور صدور این فرآورده نفتی به عراق راه اندازی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۱    
رئیس پلیس راه راهور ناجا، از وقوع دو سانحه اتوبوس در نخستین ساعات از اولین روز سال 95 خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۸    
رؤسای قوای سه گانه عراق در نشستی مشترک در کاخ السلام بغداد آخرین تحولات این کشور را مورد بررسی قرار داده و مقرر کردند کمیته ای ویژه برای رسیدگی به مطالبات تظاهرات کنندگان تشکیل شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۵    
رسانه رسمی کره شمالی امروز(یکشنبه) اعلام کرد که رهبر این کشور دستور تشدید آموزش های نظامی را صادر کرده تا نیروهای مسلح این کشور برای حفاظت از مرزهای دریایی آمادگی بهتر و بیشتری داشته باشند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقتصاد را حلقه ضعیف زنجیره اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت: تاکید بر اقتصاد مقاومتی در راستای جلوگیری از اشتباهات گذشته است و نباید مانند بچه پولدارهای عمل کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
شهرستان ابرکوه(ابرقوه)، یکی از مناطق کهن استان یزد در غرب یزد است که علاوه بر بناهای تاریخی منحصر بفرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
رییس جمهور در نخستین ساعات نوروز سال 1395، با حضور در مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین خیریه کامرانی شهرقدس، در فضایی عاطفی و صمیمی، دیداری عیدانه با مددجویان این مرکز داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران گفت: توجه به موضوع راهیان نور برای حفظ دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است و علاوه بر این می تواند به انتقال فرهنگ جبهه و ایثار و شهادت کمک کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
مسوت اوزیل سخت کوش ترین بازیکن انگلیسی در لیگ قهرمانان این فصل بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به بروز حادثه برای هواپیمای شرکت ایران ایر گفت: لاستیک این هواپیما در زمان تیک آف دچار سانحه شد و ترکید اما خوشبختانه هواپیما از باند خارج نشد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
حمید رضا زورآوند در مسابقه پیاده روی ژاپن سهمیه المپیک ریو را کسب کرد. به گزارش تابناک ورزشی،حمیدرضا زورآوند، ملی پوش همدانی کشورمان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم ایران با غلبه بر کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای انتخابی المپیک در قاره آسیا به دیدار پایانی این وزن راه یافت و سهمیه المپیک را کسب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
کمیل قاسمی در کشتی آزاد و امید نوروزی در کشتی فرنگی با شکست رقبای خود موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۲    
وزیر اسبق بازرگانی با برشمردن پیش شرط اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: کمیته مشترک اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی باید با حضور دولت، مجلس، قوه قضاییه و فعالان اقتصادی شکل گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مراسم سال تحویل صبح امروز شنبه با حضور گسترده مردم تهران در بهشت زهرا (س) برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
سردار سنایی راد بابیان اینکه مخاطب اصلی پیام سال 95، دولتمردان هستند گفت: می توان به راحتی با استفاده از منابع داخلی مشکلات را حل کرد و راه مبارزه با ابزار فشار، اقتصاد مقاوم است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
بین الملل: ارتش سوریه از چند روز گذشته عملیات گسترده ای را به منظور آزادسازی شهر باستانی تدمر واقع در استان حمص آغاز کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
منابع رسانه ای از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای ترکیه ای در فرودگاه قاهره خبر می دهند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
جانشین ستاد گردشگری نوروز95، شرایط اسکان نوروزی مسافران در پایتخت را تشریح کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
معاون رئیس جمهور درامور زنان وخانواده با تبریک سال جدید گفت: درسال 1395 مصمم تر از قبل راهبرد توانمندسازی زنان و دختران درهمه سطوح در جامعه دوستدار خانواده را در دستور کار خواهیم داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز (یکشنبه) منزل تنها شاهد جنایت آتش زدن منزل دوابشه در شهرک دوما واقع در جنوب نابلس را به آتش کشیدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
روز جهانی شعر یکی از مناسبت های بین المللی است که توسط یونسکو و از سال 1999 به تقویم جهانی اضافه شده و در آن، روز 21 مارس یا همان اول فروردین ، به این عنوان نامگذاری شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
نماینده وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران موفق شد با صعود به دیدار نهایی رقابت های گزینشی المپیک در قزاقستان، سهمیه المپیک ریو را از آن خود کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
ستاره تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با وجود درخششی که داشت نتوانست مانع شکست تیمش مقابل اوکلاهما سیتی ثاندر شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
فرانسه از بلژیک خواسته که صلاح عبدالسلام، عامل احتمالی ترورهای پاریس را به این کشور تحویل دهد اما وکیل وی می گوید موکلش به این تصمیم معترض است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
مردم آمریکا در تظاهراتی گسترده در اعتراض به سخنان نژادپرستانه و سیاست های ضد مهاجرتی در این کشور به خیابان ها آمدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین 1395، یک ساعت به جلو کشیده می شود. به گزارش تسنیم، بر اساس "قانون تغییر ساعت رسمی کشور " مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۳    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بعد از حاصل شدن توافق هسته ای، بیش از 80 هیات خارجی به استان مراجعه کردند و این مضوع نشانگر این است که سال 95، سال شکوفایی اقتصادی می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۳    
ریاض محرز به شدت مورد توجه سران رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است و این دو تیم تلاش های خود را برای جذب این بازیکن گلزن آغاز کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۳    
حداقل 10 تن در حمله پلیس ترکیه به فستیوال نوروز کردها در شهر سیلوپی دستگیر شدند، پلیس با استفاده از گاز اشک آور و شلنگ های پرفشار آب سعی در متفرق کردن جمعیتی را داشت که با سرپیچی از ممنوعیت برگزاری ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۷    
آزادکار سنگین وزن ایران با غلبه بر حریف چینی خود در رقابتهای گزینشی المپیک در قزاقستان به فینال رقابتهای وزن 125 کیلوگرم راه یافت و سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۶    
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده ای چیتگر ، سال نو را در جمع امدادگران آغاز کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۳    
براساس اعلام پلیس راه کشور، در حال حاضر وضعیت ترافیکی در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور روان است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۰    
جنگنده های روس پایگاه های داعش در شهر تاریخی پالمیرا و مناطق اطراف آن را بمباران کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۷    
نخست وزیر کانادا با انتشار پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام امدادرسانی به 559 نفر طی روز گذشته خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۸    
یک منبع نزدیک به هیات دولت دمشق در مذاکرات ژنو تاکید کرد، در مذاکرات غیر مستقیم میان دولت دمشق و مخالفان سوری در پنج روز گذشته هیچگونه پیشرفتی حاصل نشده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۵    
مخالفان ترامپ با تجمع خارج از برج منهتن، محل برگزاری کمپین تبلیغاتی نامزد جمهوری خواهان درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برای مدتی بزرگراه آریزونا را بستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۶    
سرمربی بایرن مونیخ می گوید برتری شکننده یک بر صفر در زمین کلن نشان داده است دفاع از عنوان قهرمانی برای بایرن مونیخ در لیگ آلمان آسان نیست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۰    
وقتی چهار درصد نرخ رشد داشته باشیم به این معنا است که چهار درصد گردش مالی و نقدینگی بیشتر خواهد شد و این خود را به صورت افزایش درآمد برای کسبه، تولیدکنندگان و دستمزد بگیران نشان خواهد داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۷    
تظاهرات اعتراض آمیزی علیه دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا شب گذشته در ایالت های نیویورک و آریزونای آمریکا برگزار شد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۱    
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: تبعیت از ولی فقیه و استقامت درسی است که شهدا به ما آموختند و شهدا بهترین الگو برای ما هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۸    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که در روز نخست سال جدید تا به این لحظه محورهای مواصلاتی کشور بار ترافیکی ندارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۰    
سرمربی آرسنال می گوید تیمش در 8 هفته مانده به پایان لیگ برتر هنوز شانس قهرمانی دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۷    
یک مدرس حوزه گفت: دعا نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارد و لازم است افراد از شرایط و موانع دعا آگاهی داشته باشند تا زبان و قلب خود را با معرفت الهی به دعا کردن بگشایند تا دعایشان اجابت شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: چشمداشت جامعه حقوقی از منتخبان جدید این است که قانون جامع وکالت را با دقت و فرصت کافی و به طور عادی - نه با اعمال اصل 85 قانون اساسی - بررسی و ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۸    
سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با بیان مهمترین عناوین پژوهشی سال 94 این وزارتخانه گفت: روند،عوامل تعیین کننده، پیامدها وآسیب شناسی طلاق در جوانان بررسی شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی با سران باشگاه منچستر یونایتد به توافق نهایی دست یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۶    
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا در شهر آستانه قزاقستان شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۴    
امید نوروزی فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم و کمیل قاسمی آزادکار سنگین وزن ایران با حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های گزینشی المپیک،تنها یک گام دیگر تا کسب سهمیه المپیک 2016 فاصله دارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم تهران گفت که اگر دولت و مجلس به سیاست های اقتصاد مقاومتی وفادار بمانند می توان شاهد عملیاتی شدن آن بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۸    
تیم ملی فوتبال دختران جوان در تورنمنت سوچی ششم شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۲    
هر یک از ارکان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی در نبردی نابرابر، دوشادوش نیروهای مردمی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۹    
راهپیمایی سالانه کردهای مقیم آلمان به مناسبت نوروز، به فرصتی برای اعتراض به "سرکوب گری" دولت ترکیه و محاصره نظامی دیاربکر تبدیل شد. هزاران کرد در این مراسم برای آزادی عبدالله اوجالان رهبر پ .ک ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور با صدور پیامی فرارسیدن سال 1395 را تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۸    
نماینده ایران در مسابقات 20 کیلومتر پیاده روی قهرمانی آسیا که در ژاپن برگزار شد توانست سهمیه المپیک را کسب کند تا جمع دوندگان ایرانی حاضر در المپیک ریو را به عدد 6 برساند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۲    
در آخرین ساعات سال 94 خیابان های تهران میزبان مردم پایتخت برای خرید سال نو بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
رییس جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1395 هجری شمسی با تشریح بخشی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران در سالی که گذشت، تاکید کرد که سال 95، سال امید و تلاش است تا ایرانی شایسته این ملت بزرگ بسازیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار ضمن تکذیب خبر انفجار بمب صوتی در چابهار گفت: بر اثر انفجار نارنجک دست ساز چند جوان شهرستان، دو نفر زخمی و راهی بیمارستان شدند. ...