پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۲۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری کشاورزی ایران - ایانا (iana.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
مجری طرح توسعه زنبورداری کشور در معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، از تصویب طرح استفساریه باهدف معافیت محصولات زنبورعسل از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۸   + ۳۳ سایت دیگر  
وزیر جهادکشاورزی روحیه خستگی ناپذیر و شوق خدمت به مردم را ویژگی بارز رییس جمهور شهید دانست و فرمایش مقام معظم رهبری که مردم نگران و دلواپس نباشند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۸   + ۵ سایت دیگر  
وزیر جهادکشاورزی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی تأکید کرد: ظرفیت فراوان آبزی پروری همزمان با تقاضای گسترده بخش خصوصی برای سرمایه گذاری، باید سبب جهش تولید ماهیان سردابی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۱    
حسین اکبرپور مجری طرح توسعه زنبورداری معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی روز جهانی زنبورعسل گرامیداشتی است که هرسال در روز 20 می میلادی برابر با 31 اردیبهشت هجری شمسی برگزار می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۱   + ۵ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ضمن تسلیت حادثه شهادت رئیس جمهور وهیات همراه بر انجام بدون وقفه وظایف این شرکت تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۱   + ۹ سایت دیگر  
مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی شهادت و آسمانی شدن خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۱   + ۲۵ سایت دیگر  
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱   + ۸۹ سایت دیگر  
بنا بر اخبار رسیده، رئیس جمهوری اسلامی ایران در سانحه سقوط بالگرد به همراه همراهانش در سفر به استان آذربایجان شرقی دعوت حق را لبیک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در راه خدمت به مردم را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۱   + ۲۰ سایت دیگر  
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مردم خواستند که برای سلامتی رییس جمهور دعا کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۱   + ۴۹ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از آرامش کامل بازار نهاده های دامی در 6 ماه آینده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
عضو هیأت علمی موسسه تحقیقات علوم دامی با اشاره به نقش تولید دانش در افزایش بهره وری، بر لزوم بازار محور شدن تحقیقات تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: برنامه ریزی امسال برای تولید تخم مرغ یک میلیون و 400 هزار تن بوده که هدف گذاری شده از این آمار بین 150 تا 160 هزار تن صادر شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز ذخیره سازی بچه میگو در استخرهای پرورشی اراضی ساحلی استان، گفت: تاکنون افزون بر 370 میلیون قطعه بچه میگو در مزارع پرورشی استان ذخیره سازی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱۸ سایت دیگر  
هواشناسی مازندران با اعلام وضعیت هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در آب های ساحلی این استان را از ظهر جمعه تا صبح روز یکشنبه آینده، ناامن اعلام کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱۴ سایت دیگر  
معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از جهش 4 برابری پرداخت بهای کیوی به باغداران خبر داد و گفت: پرداخت بهای کیوی به باغداران از 3 هزار میلیارد به 12 هزار میلیارد تومان در سال گذشته رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱۱ سایت دیگر  
سومین آیین گرامیداشت روز جهانی زنبور، این حشره طلایی با هدف بررسی قابلیت های زنبورداری و نقش گردافشانی در امنیت غذایی 31 اردیبهشت در سالن اجتماعات پژوهشکده گیاهان دارویی دانشگاه شهید بهشتی تهران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس سازمان اموراراضی کشور در سفر به استان مازندران گفت: تاقبل از دولت سیزدهم تنها 11 درصد اراضی رفع تداخل و 4 درصد سنددار شده بود که این رقم هم اکنون به 75 درصد رفع تداخلات و53 درصد سند دار شدن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
رییس سازمان دامپزشکی از مازندران به عنوان قطب طیور کشور یاد کرد و گفت: امسال بنا داریم 200 هزار تنُ گوشت مرغ صادر کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
کرانه بی نهایت دریا، وسعت بی انتهای جنگل، آب های زلال همیشه جاری، دشت های طلایی گندم و برنج، خوان نعمت همیشه گسترده و... راوی مردمانی صبور و پرتلاش در استان مازندران است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۱   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با بیان اینکه پیشگیری و مبازره با بیماری های دام، طیور و آبزیان طبق برنامه پیش می رویم، گفت: در این راه نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۱   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با بیان اینکه سایت های پرورش میگو و ماهی پرورشی در فضای کاملاً بهداشتی و عاری از هرگونه بیماری و مشکلات زیست محیطی فعالیت می کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تاکنون یک میلیون و 242 هزار تن گندم از مزارع استان توسط 104 مراکز خرید ، سیلوهای بخش خصوصی و کارخانجات آرد در استان خریداری شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۱   + ۲۱ سایت دیگر  
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی کارآمد با تصمیم سازی های کلیدی و تخصصی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، برگزاری فستیوال ماکیان زینتی ایران را فرصتی برای سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی به ویژه برای بانوان در بخش مشاغل خانگی دانست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، برگزاری نمایشگاه های دام و طیور را محملی برای ارائه دستاوردها و خدمات تخصصی در راستای تحقق راهبردهای ملی جهش تولید و صنعتی شدن نظام تولید با ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفرش به مازندران، از کارخانه شالیکوبی صنایع غذایی پردیس، زیرمجموعه گروه اقتصادی (هلدینگ) گلستان، بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۱   + ۴ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمام سیاست های اعمال شده برای صادرات و واردات برنج در جهت حمایت از تولید این محصول است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۱   + ۹ سایت دیگر  
وزیر جهادکشاورزی بر لزوم نوسازی و به روزرسانی تجهیزات شالیکوبی ها برای افزایش راندمان و ارتقای کیفیت برنج تولیدی تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طرح احیاء نخیلات در یک سال اخیر در سطح 900 هکتار از اراضی شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان انجام شده است
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱    
هشتمین رزمایش مشترک جهادی گروه یاوران امام رئوف در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱    
مدیر جهاد کشاورزی کارون از برگزاری کلاس آموزشی ترویجی راهکارهای مناسب برای کاهش افت کمباین در برداشت در روستای قلعه طرفی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان در مراسم آئین تجلیل از روابط عمومی های بخش کشاورزی استان، گفت: روابط عمومی ها یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری هجدهمین نمایشگاه دام و طیور، دامپزشکی و پنجمین نمایشگاه شیلات و آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته در شهر شیراز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: براساس ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی به شبکه بانکی، سود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی در آستانه روز روابط عمومی از دفتر خبرگزاری ایانا بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۱   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: مناطق عشایری پتانسیل بسیار بالائی برای کشت و توسعه گیاهان داروئی دارند و با حمایت و آموزش اقدامات خوبی در این زمینه می توان انجام داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۲    
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای کارت سوخت و سهمیه سوخت ماشین الات کشاورزی در حال پیگیری جدی هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳   + ۳۶ سایت دیگر  
ایران و چین امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 در پکن یادداشت تفاهم همکاری کشاورزی امضا کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳   + ۲۵ سایت دیگر  
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجرای سالانه 350 هزار هکتار سامانه های نوین آبیاری در برنامه هفتم توسعه جزو تکالیف وزارت جهاد کشاورزی است که برای اجرای آن باید منابع مالی مناسب و الزامات آن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳   + ۲۸ سایت دیگر  
وزیر جهادکشاورزی جهش تولید در محصولات کشاورزی را منوط بر حفظ منابع آب و خاک دانست و گفت: اولویت اساسی وزارت جهادکشاورزی بسترسازی برای ایجاد امنیت غذایی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۱   + ۲۳ سایت دیگر  
از ابتدای سال زراعی جاری تا اردیبهشت ماه 1403، با صدور نزدیک به یک میلیون و 300 هزار قرارداد بیمه، 9.7 همت حق بیمه تولیدی در سامانه جامع بیمه کشاورزی ثبت شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۱   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، از تغییر رویکرد برنامه های صندوق های حمایت از بخش کشاورزی از نهاد مالی – اعتباری به نهادهای توسعه ای خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۷   + ۸ سایت دیگر  
معاون بخش بیوتکنولوژی موسسه تحقیقات علوم دامی کشور با اشاره به مزایای استفاده از پست بیوتیک ها یا نگه دارنده های طبیعی در صنایع غذایی، از اماکن بومی سازی این صنعت در کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور از آغاز برداشت پیله ابریشم از دهه سوم اردیبهشت ماه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷   + ۲۶ سایت دیگر  
موسسه تحقیقات علوم دامی کشور از امکان توسعه کسب و کار روستایی با استفاده از نژادهای اصلاح شده مرغ بومی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷   + ۱۳ سایت دیگر  
به منظور کاهش آسیب پذیری کشاورزان ایرانی در حوادث و بلایای طبیعی و بحران های گیاهی،دولت 70درصد حق بیمه کشاورزان را پرداخت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷   + ۱۸ سایت دیگر  
تفاهم نامه هویت گذاری کلنی های زنبور عسل در قالب شماره گذاری و ثبت مشخصات کندوهای فعال در کشور بین معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امضا و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، از افزایش 350 هزار هکتاری سطح مبارزه با آفت سن غلات نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از برخورد قانونی با چرای خارج از ظرفیت مراتع دام ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از هم افزایی بخش های مسئول در حوزه مدیریت آسیب نخاله های ساختمانی به منابع طبیعی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۷   + ۳۳ سایت دیگر  
صادرات، پشتیبانی پایدار برای محصولات کشاورزی است، به همین دلیل تولید بر محور صادرات، مهم ترین برنامه وزارت جهاد کشاورزی در سالجاری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۱    
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از لزوم هدف گذاری برای اقتصادی کردن صنعت گیاهان دارویی در کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از آغاز عملیات کاشت پنبه در سطح 18 هزار هکتار از مزارع این استان خبر داد و گفت: تاکنون 20 هکتار از مزارع این استان به زیر کشت این محصول رفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره مکانیزاسیون و فناوری های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 717 دستگاه کمباین عملیات برداشت غلات و دانه های روغنی کلزا از مزارع کشاورزی این استان را برعهده دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱   + ۶ سایت دیگر  
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیمشک گفت: در اردوی جهاد دامپزشکی در منطقه انارکی شهرستان بیش از 9 هزار راس دام سبک تحت پوشش درمان ضد انگلی رایگان قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
مدیر کل شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز تولید لارو و ذخیره سازی میگو در استخر های پرورشی، گفت: بر اساس برنامه ریزی در مجموع سه میلیارد قطعه لارو در 21 کارگاه تکثیر تولید و در استخر های پرورشی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور بر استانداردسازی تولیدات گل محمدی به هدف افزایش درآمد صادراتی این محصولات تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۳   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای تولید 13 هزار و 350 تن شیلات و آبزیان در آذربایجان شرقی در سال 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۸   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: خدمات درمانی رایگان دامپزشکان در مناطق کمتر توسعه یافته استان همچنان در حال انجام است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۸   + ۱۹ سایت دیگر  
دو میلیون و 150 هزار تن نهاده از بندر امام (ره) در سال 1402بارگیری و به سایر استان ها ارسال شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۸   + ۷ سایت دیگر  
احمد محمدی زاده در همایش توسعه آبزی پروری خودمعیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی در تنگستان، گفت: محور این همایش، مردم هستند و برپایی این برنامه در راستای تحقق عملی شعار سال است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۳   + ۲۲ سایت دیگر  
وزیر جهادکشاورزی به معاونت امور تولیدات دامی برای تدوین برنامه عمل سالانه با مشارکت بخش خصوصی، ماموریت داد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت روز ملی گل محمدی و گلاب؛ قرارگیری ایران در رتبه نخست تولید گل محمدی و گلاب و توجه به کاربرد آن در صنایع گوناگون را ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۳   + ۶ سایت دیگر  
رئیس بخش تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی کشور بر لزوم برنامه ریزی برای افزایش بهره وری در تولید و مصرف نهاده های وارداتی به ویژه حوزه زراعت ذرت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی کارشناسان و متخصصین سازمان حفظ نباتات را سربازان خط مقدم مبارزه با ناامنی غذایی و حافظان سلامت غذایی دانست و بر نقش تاثیرگذار آن تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: در پی اجرای احکام قطعی قضایی و برخورد با تخلفات در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بیش از سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز در دهه اول اردیبهشت ماه سال جاری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از تشکیل کارگاه های ویژه نخلداران در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر گفت: کشتارگاه دام شهرداری بندر ماهشهر به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۲   + ۴۹ سایت دیگر  
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی اخیراً پروژه ای را با هدف اطمیناناز اصالت غذا و مدیریت زنجیره تامین مواد غذایی امضا کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۷   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: 70 هزار راس دام سبک علیه بیماری های آبله و طاعون نشخوارکنندگان کوچک در سطح شهرستان ایمن می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۷   + ۴ سایت دیگر  
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت: 464 تن کلزا از کشاورزان خرمشهری خریداری شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان آذرشهر گفت: روابط عمومی رکن هوشمند سازمان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان از اتمام و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در شهرستان ورزقان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
استاندار بوشهر با اشاره به تصویب دو شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از دو هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی از آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی برای خرید مرغ مازاد پروش دهندگان مرغ گوشتی آذربایجان شرقی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در بارندگی اواخر هفته گذشته، سازه های آبخیزداری استان بیش از 30 میلیون و 800 هزار مترمکعب روان آب ذخیره سازی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲   + ۲۴ سایت دیگر  
وزیر جهادکشاورزی، کشف متغیرهای واحد در داده ها و برآورد آمار صحیح و واقعی را مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۷   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از آمادگی این مجموعه برای همکاری با بخش کشاورزی و تولیدی و تقویت این حوزه خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۷   + ۸ سایت دیگر  
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر از اخطار توقف عملیات برای 10 مورد ساخت و ساز در شهرستان تنگستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع 26 هزار و 331 کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش های نباتی در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در دیدار با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه انسان باید حسب آمایش سرزمینی خود اقدام کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۴ سایت دیگر  
دستیار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در طرح مردمی سازی، بهره مندی از ایده ها و نبوغ مردم را از الزامات اجرای این طرح در دولت سیزدهم عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از برگزاری اولین کارگاه آموزشی استانی با موضوع بهره گیری از تکنولوژی نانو حباب در صنعت آبزی پروری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از اجرای دومین مرحله از امحاء مزارع آلوده به فاضلاب این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۳ سایت دیگر  
دو هزار و 197 هکتار از اراضی استان قزوین در قالب سه پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱    
با حضور استاندار قزوین دومین جشنواره عشایری و روستایی در استان قزوین برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۸ سایت دیگر  
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و دبیر اجرایی طرح گفت: طرح جهاد میدانی محققان در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در سطح استان ویژه فصل بهار با حضور همه محققین معین عملیاتی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۷ سایت دیگر  
دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی، از هشدار سازمان هواشناسی کشاورزی و اعلام وضعیت سطح نارنجی در روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری علوم دامی، از فعالیت 19 واحد و هسته فناور در این مرکز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۷ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی از تجمیع سامانه های کشاورزی ذیل سامانه تنظیم گر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و این اقدام را بستر یکپارچه سازی و رفع تزاحم سامانه های متنوع این حوزه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات اراضی پیش نیاز تثبیت مالکیت مردم بر و صدور اسناد کشاورزی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱    
معاون دفتر امور آب کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بازگشت به بهره برداری از قنوات را چاره برون رفت از بحران آب کشور دانست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
معاون امور رسانه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی از برگزاری نخستین جشنواره رسانه های حوزه کشاورزی در 17 مرداد امسال خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷   + ۱۸ سایت دیگر  
معاون وزیر جهادکشاورزی بر تبیین پروژه های آب و خاک توسط رابطین خبری تاکید کرد و گفت: 50 درصد پروژه های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است لذا باید در تولید محتوا قوی تر و پاسخگوتر باشیم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷   + ۱۸ سایت دیگر  
با توجه به برداشت فراوان سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی، نیاز سفره خانوارهای ایرانی تامین است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷   + ۴۴ سایت دیگر  
در راستای تنظیم بازار، روزانه بالغ بر یکهزار تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۷   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از هدف گذاری برای تولید پنج میلیون و 280 هزار تن محصولات کشاورزی در سال 1403 در آذربایجان شرقی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از تقویت نظارت ها بر پرورش میگو در استان خبر داد و گفت: فصل تولید میگوی پرورشی در اراضی ساحلی استان بوشهر آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی در استان، نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند.
مشاهده نتایج بیشتر...