شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۱:۵۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 29 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۱    
دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی معتقد است: همین حالا می توان در تلویزیون گفت و گو ی ملی را آغاز کرد. می توان همه جریان ها را دعوت کرد تا نظرات خود را بیان کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۲    
فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید:باید اجازه دهند دختران خیابان انقلاب بیایند در تلویزیون حرف بزنند. بگذاریم آن ها استدلال بیاورند، یا جواب داریم بدهیم یا نداریم.اگر جواب اقناعی نداریم، عذرخواهی می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: امیدواریم مسئولان با تدبیر، تلاش و همت مضاعف، همکاری و اعتماد به ظرفیت های داخلی بتوانند گره های اقتصادی را گشوده و معیشت مردم عزیزمان را بهبود ببخشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن نوروز و تحویل سال 97 را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۶    
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی بر نقش به سرانجام رسیدن طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولید در رونق تولید و اشتغالزایی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، حمایت از کالای ایرانی را زمینه ساز تضمین امنیت ملی و تحقق اشتغال پایدار خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهور در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی ، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو، سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دولت برای حمایت از کالاهای ایرانی باید پا به میدان گذاشته و از ورود کالاهای قاچاق و کالاهایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، جلوگیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
انتظار ما این بود که رئیس جمهور در زمان تحویل سال نو در کنار مردم باشد ولی آنگونه که مشخص است برنامه ای در این زمینه وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۳    
مجمع نمایندگان استان مازندران در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را به مردمان ایران زمین تبریک گفته و سالی پر از برکت برای آنها آرزو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بر ضرورت ساماندهی نیروهای مازاد در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: دانشگاه های فرهنگیان و رجایی با افزایش جذب دانشجو در سالم سازی آموزش و پرورش نقش مهمی خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است ارائه تفسیر دقیق از رجل سیاسی برعهده شورای نگهبان بود که می تواند اعمال سلیقه ها را کاهش دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت برای اصلاح چند نرخی شدن ارز مجدد تلاش کرده است و آثار آن را شاهد بودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: تعداد فعلی قضات پاسخگوی مشکلات مردم توسط سیستم قضایی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور به مقوله وفاق ملی کم توجه می شود و این در حالی است که حل بسیاری از مسائل با اراده عمومی امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از اینکه دولت اراده ای برای اجرای قانون آزادسازی سواحل ندارد، گفت: در هیچ جای دنیا دولت به تصرف سواحل اقدام نمی کند زیرا این موضوع هزینه هایی در بر دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
نماینده مردم میناب در مجلس نبود مرجعیت واحد در گردشگری و زنجیره از هم گسیخته خدمات سفر را اصلی ترین دلایل پدیدآورنده گرانی قیمت هتل ها و رستوران ها و... در ایام نوروز عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر اینکه دولت برای ساماندهی کودکان کار با هیچ منع قانونی مواجه نیست از ریشه یابی مشکلات آنها به عنوان راهکار رفع این معضل یاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس روند رسیدگی به تخلف صورت گرفته در زمینه ثبت سفارش غیرقانونی خودروهای وارداتی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه نباید تصور کرد قهرمانی در پارالمپیک ساده است، یادآورشد: تداوم افتخارات کسب شده توسط پارالمپیکی ها منوط به برگزاری اردوهای شبانه روزی و رسیدگی های مستمر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ترکیه باید به سیاست قبلی خود مبنی بر همکاری با ایران و روسیه روی بیاورد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: شهرداری در سال گذشته رفع مشکلات آتش نشانی را با جدیت پیگیری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن وظیفه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور گفت: ناجا شرایط و فضای امنی را برای زائران و مسافران در ایام نوروز فراهم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی از ستاد اسکان فرهنگیان استان قم بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در ایام نوروز تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از رصد عملکرد ستاد اجرایی سفرهای نوروزی از سوی نمایندگان مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
مقام معظم رهبری ساعت 15 فردا اول فروردین ماه در رواق امام خمینی حرم امام رضا علیه السلام به ایراد سخن می پردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی در پیام نوروزی خود با اشاره اجرای سیاست های انضباط پولی گفت: بی شک مهمترین دستاورد بانک مرکزی در سال جاری، ساماندهی موسسات اعتباری غیرمجاز بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: توجه به امر بهداشت ما را حتی از امور درمان بی نیاز خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه و منطقه یک ضرورت است اما مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به عملکرد یکساله این فراکسیون گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی از فعال ترین فراکسیون های مجلس بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در سال 97 باید حدود 200 میلیون مترمکعب گاز صادرات داشته باشیم، لذا برای این مقدار مازاد یا باید پتروشیمی ها را فعال کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه 13 هزار محکوم جرائم غیر عمد در کشور وجود دارد گفت: از این تعداد 85 نفر مربوط به پرونده های حوادث کار است که فقط 56 نفر از آنها مشمول دریافت کمک از ستاد دیه می ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه تبادل زندانیان موضوع مشترک قوه قضاییه و وزارت خارجه، گفت: کشورها صرف نظر از اتهام مجرمین جز جاسوسان می توانند اقدام به تبادل زندانیان کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس جمهور در آستانه سال جدید، از روستای زلزله زده فتاح بگ در شهرستان قصرشیرین بازدید و در جمع مردم این این روستا گفت: تمام تلاش ما تکمیل اسکان دائمی روستاها در اسرع وقت است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه پیگیری موضوع آبیاری مزارع با فاضلاب هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: دستگاه ها در این رابطه سکوت کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است از آنجایی که ایران توانسته در مذاکرات گذشته سابقه خوبی از خود بر جای گذاشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
پس از 27 سال انتظار با سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران و برخی از وزرای دولت تدبیر و امید ، راه آهن کرمانشاه امروز به بهره برداری می رسد .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: مسئولان با چشم باز باید مشکلات و چالش های مطرح توسط جامعه را شنیده، دسته بندی کرده و قبل از تبدیل آنها به بحران رفع کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
معاون رئیس جمهور گفت: پیش بینی ما این است که سفرهای نوروزی داخلی افزایش چشم گیری داشته باشد و ما با کاهش سفرهای خارجی روبه رو باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
رئیس جمهور رسیدگی به امور مردم زلزله زده را اولویت اصلی سفر خود به استان کرمانشاه اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
عضو کمیسیون بودجه مجلس معتقد است اگرچه بورس ایران استخوان دار نیست اما اگر سازمان سینمایی اساسنامه و مسیر درستی برای ورود به بورس تدوین کند می تواند از این ظرفیت بهره برداری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۶    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر یکی از اقدامات مهم مجلس در سال گذشته بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
رییس مجلس، در پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان ، ازبکستان، آذربایجان، قرقیزستان ، قزاقستان و عراق تبریک و تهنیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در بازه نهایت 3 ماهه پرونده مسکن مهر در کشور بسته می شود، گفت: احتمال تغییر کاربری یا تخریب واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از وابستگی شدید بودجه های سنواتی کشور به درآمدهای نفتی انتقاد کرد و گفت: چه بعد و چه قبل از انقلاب هیچ دولت غیر نفتی نداشته ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است مجلس می تواند پیشگام اجماع نظرات سیاسی مختلف برای حل مشکلات کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۱    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به جاذبه های گردشگری این استان همچون روستای کلپورگان، صخره های طبیعی سه طبقه و سنگ نگاره های دره "نگاران" اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از مسافران نوروزی درخواست کرد در انتخاب رستوران های بین راهی دقت کامل را داشته باشند و برای پیشگیری از مسمویت ها از تناول آب و غذایی که سلامت آن مورد تایید نیست خودداری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به ایتام کار ارزشمندی است، گفت: توصیه می کنم شرایطی را فراهم شود که کودکان ایتام بتوانند علاوه بر درس خواندن، حرفه نیز بیاموزند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت که در لایحه بودجه سال آینده به دولت برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار شغل اعتبار داده شده اما در زمینه اجرایی شدن این مصوبه نگرانی و دغدغه هایی وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
عضو فراکسیون امید مجلس سنت شکنی سعودی ها درباره زنان را چراغ سبز عربستان به جوامع بین الملل به ویژه آمریکایی ها دانست و گفت: عربستان می خواهد با کنار زدن ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس، آخرین وضعیت زلزله زدگان غرب کشور را تشریح کرد و گفت: باید تدابیر لازم برای بهبود شرایط زلزله زدگان اتخاذ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
عضو هیات رئیسه مجلس، آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس جمهور را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس، گفت:خط فقر در کشور نیز 2 میلیون و 600 هزار تومان است یعنی کارگران یک میلیون و 100 هزار تومان زیر خط فقر حقوق دریافت می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان قطعا با فرایند توسعه و بازسازی این کشور از سوی آمریکا مغایرت دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است جبهه مردمی نیروهای انقلاب نباید تا زمان انتخابات ریاست جمهوری بعدی راکد بماند بلکه باید از هم اکنون فعالیت های خود را در سراسر کشور گسترش دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات لازم به حوزه پژوهش نوعی سرمایه گذاری است، از تخصیص 0.24 درصدی اعتبارات این حوزه در سال 96 انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار آن شد که وزارت ورزش و جوانان علاوه بر تهیه شیوه نامه حضور بانوان در ورزشگاه ها، شیوه نامه ای نیز برای فرهنگ سازی در این اماکن تدوین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: GTL یعنی تبدیل گاز به بنزین یکی از طرح هایی بوده که در گذشته به صرفه نبوده است، اما امروز به سرعت در حال گسترش است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۸    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس،گفت: هزینه صادرات بسیار بالا رفته و سود آن بیشتر به جیب دلالان می رود و متولی که صفر تا 100 این کار را انجام دهد در کشور وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
عضو هئیت رییسه مجلس با یادآوری پیش بینی 2 هزار میلیارد تومان در بودجه 97 برای طرح پزشک خانواده محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی را ثمره و مزایای اجرای این طرح دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست گفت: 90 درصد تالاب های کشور رو به نابودی می روند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۵    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 28 اسفند ماه 1396 با حاج ابوالفضل حیات بخش، جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ و استاد محمد گلیار دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۱    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 28 اسفند ماه 1396 با مادر شهیدان سید هاشم وسید رسول هاشمی نسب دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۲۸    
وزیر خارجه آلمان در حاشیه نشست مشورتی وزرای خارجه کشور های اتحادیه اروپا در روز دوشنبه بر ضرورت حفظ برجام و مقابله با فعالیت های منطقه ای ایران تأکید کرد.