دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 2 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 3 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 4 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 5 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 6 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 7 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 8 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 9 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 10 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 11 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 12 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 13 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 14 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 15 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 16 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 17 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 18 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 19 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 20 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 21 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 22 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 23 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 24 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 25 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 26 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 27 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 28 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 29 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۴    
متقاضیان گازسوز کردن خودروها برای ثبت نام باید به سامانه NGVI.IR مراجعه کنند و طبق اعلام، حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده به همه درخواست ها رسیدگی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۹    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: طرح تخصیص شیر رایگان به مدارس از شنبه دوم آذرماه اجرایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه در چند روزی که اینترنت دچار اختلال و محدودیت شده رکورد ترافیک داخلی را شکستیم، گفت: مردم در مقابل برخی از خدماتی که از سوی پلت فورم ها ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰    
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: هم اینک 800 گروه تئاتر در استان های مختلف کشور به فعالیت نمایشی مشغول هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۱    
ابوالفضل حسن زاده محمدی، به عنوان سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۱    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست اغتشاشگران را در صورت شناسایی به پلیس معرفی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش سلطنت طلبان و گروهک منافقین در اختشاشات اخیر را بسیار موثر دانست و گفت : آن ها به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۰    
مراسم وزن کشی مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور، امشب در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۱    
برنج چاق کننده تراست یا نان، اختلال پرخوری عصبی، مادرانی که نوزاد نارس دارند، رصد بازار سیاه فروش کلیه و تاثیر کمبود ویتامین ها در ریزش مو را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۴    
در این بسته خبری از آماده سازی پیاده راه بلوار ولایت سمنان تا توجه به عدالت مکانی و رفع محرومیت زدایی در بودجه 99 شهرداری اصفهان و تفاهم نامه مشترک شهرداران تبریز و باکو را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان گفت: کسب و کارهای اینترنتی که هاست های داخلی دارند به واسطه شبکه ملی ارتباطات در حال فعالیت هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اروپا به جای اظهارات مداخله آمیز و دفاع از اشرار، پاسخگوی خلف وعده های خود نسبت به مردم ایران باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال المپیک ایران در دیدار تدارکاتی مقابل قطر شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۴    
فرج کمیجانی ذیل حکم عفو و تخفیف محکومان محاکم عمومی و انقلاب که مورد موافقت رهبری قرار گرفت از زندان آزاد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
لحظاتی پیش در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی شاهد تصادفی جرحی منجر به فوت بودیم، علت این حادثه لایی کشی یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودروی سواری بود که در نهایت موتورسیکلت سوار فوت شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
سخنگو و مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شناسایی تعدادی از همدستان روح الله زم، مدیر کانال معاند آمد نیوز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: افرادی که یارانه آن ها قطع شده برای رسیدگی به شکایاتشان می توانند به طور رایگان به پیشخوان دولت مراجعه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
اعضای شورای اسلامی شهرستان اصفهان معضلات شهرستان درخصوص تامین اجتماعی، اشتغال و زیرساخت های رفاهی را طرح و مورد پیگیری قرار دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: قراردادهای بیمه تابع شرایطی بوده و زمان ورود آن به سیستم تامین اجتماعی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۳    
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: هشتمین نشست کتابخوان در حوزه فرهنگ و زبان سمنانی با حضور اساتید، شاعران و شهروندان سمنانی در فرهنگسرای امید خانواده برپا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۸    
افزایش نرخ بنزین و اعتراضات مردمی در هفته ای که گذشت قطعی اینترنت را به دنبال داشت. حالا کاربران تجربه های خود را از یک هفته بدون اینترنت با ما به اشتراک گذاشتند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مرکز ملی سینمایی فرانسه برای چهارمین سال متوالی، خلاقانه ترین سالن های سینمایی این کشور را انتخاب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط مرد 45 ساله از ارتفاعات کوه صفه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در بیشتر جاده های کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
نمایشنامه های کوتاه "پوتین های خاموش"، "ضریح چشمهایت" و "سردار" نوشته علیرضا پارسی در قالب سه کتاب مجزا منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۰    
جهش ناگهانی قیمت بنزین، ناآرامی های امنیتی و قطعی اینترنت نیز نتوانست تعادل بازار سرمایه را بر هم بزند و بازار سرمایه در پنجمین هفته متوالی در کانال 300 تا 310 هزار واحد باقی ماند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ازمرگ چهار عضو یک خانواده در حادثه احتمال گازگرفتگی منطقه زینبیه اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
مراسم راهپیمایی و اجتماع مردم اصفهان در انزجار از آشوبگران و حمایت از فرامین رهبر انقلاب و مطالبه از سران قوا صبح امروز _پنجشنبه 30 آبان 98 _ در میدان انقلاب برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۸    
یکی از نگرانی های استقلالی ها در هفته یازدهم، اخطار گرفتن بهترین مهاجم این تیم و محروم شدن از دیدار مقابل سپاهان در هفته دوازدهم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: کارخانه پردازش پسماند و تولید کود آلی طی یک برنامه منظم توسعه پیدا کرده که در این راستا طرح خطوط جدید با امکانات بهبود یافته در آینده به بهره برداری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در روز جمعه (یکم آذر ماه ) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت( المثنی) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
شهردار کاشان گفت: 76 حلقه چاه جذبی با هدف تسهیل در جمع آوری، هدایت و دفع آب های سطحی در نقاط مختلف شهرداری منطقه 2 لایروبی و 20 حلقه چاه حفر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۲    
قرعه کشی رقابت های جام ملت های فوتبال اروپا 2020 در نهم آذر ماه برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه اندازی سیستم اتوبوس های اینترنتی "تقاضامحور" از میدان ونک تا آزادی در هفته آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه طراحی سر در ورودی اصلی بازار بین المللی گل و گیاه ارغوان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۴    
رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: کسی که زیرساخت های شهری را از بین می برد و با اینکه می داند اتوبوس متعلق به بخش خصوصی یا حتی بیت المال است، مسافران را از آن پیاده کرده و اتوبوس را آتش می زند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۸    
امروزه توجه جدی و نگاه خردمندانه به محیط زیست شهری از اولویت های مدیریت شهری به ویژه در کلانشهرها است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
انرژی خورشیدی در دنیای امروز، سریع ترین و پیشرفته ترین منبع تولید انرژی به حساب می آید و آینده بسیار روشنی در پیش رو دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
کتاب "رادیکال ها، انقلابی ها، و تروریست ها" تألیف کالین جی. بک با ترجمه ایرج همتی و محمد بابایی منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس شورای اسلامی شهر قم هدف از نامگذاری روز قم را شناسایی ظرفیت های بالای این شهر درحوزه هایی همچون سرمایه گذاری، گردشگری، فرهنگی، مذهبی و چاپ و نشر دانست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج سامانه بارش زا از مرزهای شرقی استان طی امروز، گفت: جوی آرام و نسبتا پایدار در اصفهان پیش بینی می شود و وضعیت کیفی هوا مطلوب است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
نارنگی دارای خواص زیادی که در تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، افزایش سلامت قلب و درمان افسردگی مؤثر است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تاکنون ارتباط 60 هزار تلفن ثابت و 25 سایت تلفن همراه در شمال غرب شهر اصفهان برقرار شده و مخابرات اصفهان برای برقراری کامل ارتباط شهروندان این ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
تیم کامپوند کشورمان برای حضور در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا راهی بانکوک شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۱    
"به غیر از یارانه های نقدی، مبلغ دیگری از محل افزایش قیمت بنزین به خانواده ها پرداخت می کنیم." این جمله گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از گرانی این حامل انرژی است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۴    
هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی کشور برای سال 98 از امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و رقابت بیش از 319 هزار داوطلب در نوبت صبح این آزمون آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از واژگون شدن تانکر حامل اسیدنیتریک در کمربندی شرق اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوانسار با بیان اینکه 10 درصد جمعیت شهرستان عضو کتابخانه ها هستند، گفت: سه کتابخانه با سه هزار و 226 عضو در شهرستان وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۱    
با توجه به روند رو به رشد افزایش آلودگی هوا و کمبود منابع سوختی، استفاده از وسایل نقلیه پاک نظیر خودروهای برقی در سراسر جهان و به ویژه در کشورهای اروپایی با استقبال زیادی روبرو شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۹    
یک دکترای شهرسازی گفت: نارضایتی های اجتماعی چه در سطح شهر، کشور و حتی در سطح بین الملل، به شکل نمادها و نشانه های بیرونی نشان داده می شود، بدین معنا که ممکن است بخشی از جامعه نسبت به یک موضوع سیاسی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۶    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان از پیشرفت 50 درصدی پیاده روسازی خیابان الله اکبر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 100 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: در حال حاضر دو بازیکن را کنار گذاشته است؛ محمد باقر صادقی و زبیر نیک نفس دو بازیکنی هستند که توسط سرمربی تیم در اختیار باشگاه گذاشته شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حسینی بازیکن خوبی بود، من هم در تیم ذوب آهن تلاش می کنم، اما قرار نیست جای بازیکن دیگری را پر کنم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی، گفت: تغییر در حاشیه، شکل، اندازه و رنگ از علائم بدخیمی در خال های پوستی سالمندان است و سالمندان با مشاهده آن ها لازم است به متخصص پوست مراجعه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۶    
قیمت انواع مدل های تلفن همراه برند هوآوی در بازار نسبت به هفته گذشته ثبات را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
عٖٖضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تصمیمی که در حال حاضر برای افزایش نرخ بنزین گرفته شد حاصل نظرات کارشناسی و مجموع نظر سران قوا است اما نوع اجرای آن باعث شد که دشمنان برای رسیدن به اهداف خود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
تشخیص جای نیش ساس از سایر حشرات مانند پشه ، کک و کنه حتی برای پزشکان نیز دشوار است؛ بنابراین برای تایید وجود آن باید دنبال رد پای ساس در قسمت های مخفی مبلمان ، دیوارها و کف منازل باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
کمربندها از مهم ترین و کاربردی ترین اکسسوری ها هستند که انتخاب درست و مناسب آنها، می تواند هماهنگی بی نظیری را در پوشش به وجود آورد و استایل شما را جذاب تر کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان است که بلیط فروشی آن از طریق سامانه فروش بلیط ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوهای دانش آموزی استان اصفهان، گفت: امسال 9 هزار دانش آموز اصفهانی برای حضور در اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱    
رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 در منطقه عمومی سمنان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۴    
رئیس انجمن صنفی کشتارگاه های صنعتی مرغ استان اصفهان گفت: 80 روز است که قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار های اصفهان ثابت مانده و فراوانی دام نیز موجب کشتار به اندازه و تامین نیاز بازار به صورت کامل شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مردم در خرید کالاهای اساسی عجله نکنند زیرا ذخیره سازی همه کالاهای مورد نیاز همچون برنج، روغن، شکر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۹    
تجمعات و مسائل امنیتی که در چند روز اخیر کشور با آن مواجه بود باعث شد که ارتباطات اینترنت کشور مختل شود و اصناف زیادی از جمله دفاتر خدمات مسافرتی آسیب ببینند ضمن اینکه ناآرامی ها نیز به خودی خود آسیب ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۶    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از خدمات رسانی 25 نیروی این سازمان به شهروندن تالشی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۱    
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: یکی از ورودی های اصلی بودجه 99 برای تخصیص منابع مالی و اعتبارات، پروژه عدالت مکانی و رفع محرومیت زدایی از مناطق شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۴    
حکایت، حکایت دست غیبی است که قوت غالب آن اوقات فراغت ایرانیان را از عصر ارتباطات به بیش از دو دهه قبل فرستاد اما این تبعید انگار برای جماعت شهرنشین از رفتن به عصر پاره سنگی هم گران تر تمام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۲    
آپارتمان نشینی از مولفه های اصلی زندگی شهری است؛ این پدیده ناشی از افزایش جمعیت و کمبود زمین در مناطق شهری است که به تراکم جمعیت منجر شده است ...