جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۰۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۴    
کشف بیش از یک تن موادمخدر، کشف 8 میلیارد ریال موبایل قاچاق، دستگیری سارقان مسلح، به دام افتادن 3 سارق حرفه ای، نزاع خونین اوباش با پلیس ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۹    
شهردار ارومیه گفت: در تلاش هستیم شور و نشاط را در بین مردم رقم بزنیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۲۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین آمار و اطلاعات شیوع بیماری در مازندران را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۹    
یک کاروان پشتیبانی نظامی ارتش آمریکا در استان صلاح الدین عراق مورد حمله قرار گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۴    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با انتشار یک توییت فرا رسیدن سال نو خورشیدی و عید نوروز را به همه کسانی که نوروز را جشن می گیرند؛ تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
پیکر شهید اسماعیل الله وردی از مدافعان امنیت امروز یکشنبه _ یکم فروردین 1400 _ در اصفهان تشییع شد. ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر اطلاعات در پیامی نوروز و سال نو را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۹    
معاون رئیس جمهور آمریکا فرارسیدن عید نوروز را با انتشار متنی در توئیتر تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۹    
سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در پیام نوروزی خود گفت: انتخابات ریاست جمهوری، آینده کشور را تعیین می کند؛ حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی کمک می کند یک انتخابات باشکوه داشته باشیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۹    
علیرضا بیاتیان، شهردار اراک با صدور پیامی، فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال 1400 را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۹    
نماینده اراک درمجلس شورای اسلامی گفت: سود بانکی آنقدر زیاد است که برخی از تولیدکنندگان نمی توانند پول وام خود را بازپرداخت کنند و از طرف دیگر با جرائم سنگین بانکی روبه رو می شوند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه (اول فروردین 1400) به مناسبت فرارسیدن سال نو به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن خواهند گفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان فرا رسیدن عید نوروز را به وزیران دفاع و نیروهای مسلح کشورهای دوست و همسایه در منطقه تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۲۹    
معاون شهردار تهران در امور فرهنگی و اجتماعی از تهیه و ارسال بسته یادبودی برای همدردی و عرض تسلیت از سوی ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ برای خانواده همه درگذشتگان توسط شرکت پست خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۹    
شهردار شیراز گفت: این روزها اطراف میدان کوزه گری، اتفاقات و پروژه های بسیاری در حال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۰۴    
تمامی مالکان و سرپرستان خانوار، املاک تحت تملک و محل اقامت خانوار خود را از تاریخ 19 فروردین 1400 با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http://amlak.mrud.ir ثبت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۵۹    
اصول تغذیه ای در مصرف آجیل ها و مغز دانه ها، تخم مرغ منبع طبیعی ویتامین دی، چهار دلیل برای خوردن روزانه خیار، اصلی ترین منابع غذایی کلسیم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۴    
شهردار تهران گفت: سالی که گذشت هم برای مردم جهان و هم برای مردم ایران، سالی دشوار، تلخ و پر از نگرانی بود. مردم در اقصی نقاط جهان، با نگرانی و اضطراب، نظاره گر سرنوشت بیماری کووید 19 بودند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان اصفهان توضیحاتی ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۸    
کشف بیش از یک تن مواد مخدر، 3 کشته در برخورد 2 خودرو، مرگ سارق کابل های برق، شناسایی و دستگیری قاتل مسلح و انهدام باند اشرار مسلح را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۰    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران از نارنجی شدن دماوند و فیروزکوه خبر داد و گفت: امروز در استان تهران شهرهای دماوند و فیروزکوه در زمره شهرهای نارنجی قرار گرفتند که بخشی از آن به دلیل ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۹    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت روز جهانی جنگل پیامی صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۳    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نوروز ‬⁩ میراث ماندگار ماست که قرن ها آن را گرامی داشته ایم و این نوروز، آخرین نوروز قرن است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۷    
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان با بیان اینکه هنمزمان با آغاز سال نو در آماده باش هستیم، گفت: از 15 اسفند ماه جاری تعداد پنج اکیپ در پنج نقطه حساس شهر زنجان مستقر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۴    
مراسم تحویل سال 1400 در حرم امام رضا(ع) برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: 60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری امشب (یکم فروردین ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: با تلاش شبانه روزی تمامی مدیران و روسای سازمان های تابعه شهرداری همانند سنوات گذشته تمامی حقوق معوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۹    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود، ضمن اعلام فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۴    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۹    
صادرات مداد و دفترچه مشق که از میانه سال 1397 ممنوع شده بود، در پی شیوع ویروس کرونا، مصرف نشدن این محصولات در داخل و دپو شدن در انبارها، آزاد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۴    
لحظه تحویل سال نو در بیمارستان امام حسین (ع) در کنار کادر درمان و کودکان حال و هوای خاصی داشت. لحظاتی که با محبت و عشق به کودکانی که در بستر بیماری اند عجین شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۳    
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات امروز رهبر انقلاب نشان دهنده این بود که انتظارایشان از شعار جهش تولید محقق نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
اصفهان همواره یکی از مقاصد گردشگری و سفرهای نوروزی در ایام عید است اما در یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا این بخش به شدت آسیب دید با این حال با توجه به اینکه کشورمان هنوز با همه گیری کووید 19 درگیر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان برای تولید کنندگان مشکل تراشی نکنند و از صنایع و کارگاه ها و کارخانجات حمایت کنند تا بتوانیم به مرحله خودکفایی برسیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: با دستور ⁧‫رئیس جمهور‬⁩ و تلاش ستودنی جناب دکتر ⁧‫نوبخت‬⁩‬⁩، علیرغم دریافت بیش از صددرصد بودجه مصوب اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات همکاران دریافت و در حال واریز به حساب استان ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه در پیام نوروزی خود نوشت: می کوشیم تا قطار حمایت های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد تا دولت سیزدهم با توجه به مبانی قانونی این راه را ادامه دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۹    
شهردار شیراز گفت: دیروز همزمان با اعیاد مبارکه شعبانیه و در آستانه نوروز حاجی فیروزها شهر را رکاب زدند و با پایکوبی و حال دل شهروندان را خوب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۹    
طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی افزایش یافت و دومین افزایش هفتگی متوالی را به ثبت رساند که نشان می دهد سرمایه گذاران در حال وفق یافتن با رشد ارزش دلار و افزایش بازده اوراق قرضه به عنوان یک ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۹    
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۷    
مقامات شهری اوتووتسک در کشور لهستان، مکان های خاصی را به منظور اره خدمات به شهروندان در نظر گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۱۱    
شهردار بویین میاندشت گفت: بودجه سال 99 شهرداری بویین میاندشت که بر مبنای رقم پنج میلیون و 800 هزار تومان بسته شده بود تا پایان سال 110 در صد تحقق یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه گفت: دست یابی به رکورد تولید بیش از 7 میلیون تن تختال در کارخانه اصلی و 10 میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه، لبیک جانانه ای بود به خواسته قلبی مقام معظم رهبری بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
سال 1400 هجری شمسی با شلیک توپ در میدان آزادی تهران تحویل شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۲    
رئیس مجلس با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو به ملت ایران، گفت: نمایندگان مردم در سال پیش رو، برداشتن موانع قانونی بر سر راه رونق تولید در کشور را اولویت اول خود می دانند و برای پشتیبانی قانونی از تحقق ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۵    
شهردار بیاویستوک، کلانشهری در شمال شرقی لهستان، به زودی میلیون ها دلار یورو کمک هزینه از طرف صندوق اروپایی برای نصب پانل های خورشیدی دریافت خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۵۹    
نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: تنها کالایی که امسال صادرات آن رونق داشت و باعث شد میزان صادرات تا حد خوبی حفظ شود، گاز و فرآورده های نفتی و پتروشیمی بود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
ارسال پیام، پیامک، مسیج، شعر، عکس نوشته، اس ام اس، استوری، پیام انگلیسی، تبریک رسمی و متن های زیبا تبریک عید نوروز 1400 متداول است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: پیام امسال رهبر معظم انقلاب بسیار آگاهانه و سیاستمدارانه است که تاکید می کنند در ضمن انجام فرایند تولید باید پشتیبانی لازم و در عین حال مانع زدایی کنیم تا کسانی که تصمیم به ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهور گفت: امسال، پایان زمستانِ طبیعت، و آغازِ هنگامه یِ نور و گرما و شکوفایی و سرسبزی طبیعت؛ با پایانِ دورانی، سخت و دشوار از تاریخِ حیات ملّت ایران هم زمان شده است.ز
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۵    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی در استان اصفهان در دو روز آینده تداوم دارد و آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی صاف است و گاهی افزایش ابر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۹    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من شعار امسال را این جور تنظیم کردم: تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ؛ یعنی شعار این است: تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: سالی که پشت سر گذاشتیم در کنار تمامی سختی هایش به خاطر کرونا و فشاری که از ناحیه تحریم ها به مردم خصوصاً طبقات ضعیف و کم درآمد جامعه از نظر معیشتی وارد شد سال محک تاب آوری ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۹    
در پویش شهروند مسئولیت پذیر اراکی با شعار #خودت_مسئول_باش شهروندان باید کیسه های پسماند تر خود را ساعت 21 شب در داخل مخازن قرار دهند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۹    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی از واریز مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان علی الحساب متناسب سازی حقوق به 3 میلیون و 600 هزار بازنشسته خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۹    
قیمتهای نفت در معاملات جمعه تحت تاثیر افت بازده اوراق قرضه و عقب نشینی دلار آمریکا، بهبود قابل توجهی از ریزش روز پنج شنبه داشتند اما کاهش هفتگی بیش از شش درصد را به ثبت رساندند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۹    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی کشور ضمن بیان اینکه اکوسیستم ها به طور طبیعی توانایی ترمیم خود را دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۲۹    
شکوری گفت: سال 99 یکی از سخترین سال های زندگی بود. از تغییر دبیر کل در 5 فروردین شروع شد و با کرونا و از دست دادن مهرداد عزیز و علی عزیز همراه شد، اما هر چه که گذشت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۲۹    
شهردار اصفهان گفت: سعی داریم با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری پیاده راه چهارباغ و اتصال آن به میدان امام حسین (ع) را به شکل رسمی افتتاح کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۸    
هر سال و با فرارسیدن نوروز بازار میوه اصفهان تب و تاب بیشتری می گیرد. اما شیوع کرونا، گرانی میوه ها و کاهش قدرت خرید مردم نوروز متفاوتی را رقم زده و باعث بی رونقی و کاهش خرید میوه شب عید مردم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۹    
سازمان جهانی بهداشت جمعه شب در واکنش به تعلیق واکسن آسترازنکا در چندین کشور اعلام کرد که محاسن این واکسن از خطراتش بسیار بیشتر است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
تک آهنگ سال بی بهار یکی از تازه ترین تک آهنگ های محسن چاوشی است که در آستانه فرارسیدن سال 1400 در دسترس شنوندگان قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۸    
گروه واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در توضیحی از واژه کبیسه و چگونگی خلق گاهشمار جلالی می گوید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان از آبیاری 90درصد فضای سبز شهری با آب خام خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۲    
یکی از بارزترین ویژگی های نوروز که از اسم آن نیز پیدا است، گسترش مفهوم نو شدن در جامعه است، مفهومی شگرفت که طیف بزرگی از مردم را درگیر خود می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۹    
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلالاحمر جزئیات طرح ملی امداد و نجات نوروز1400 را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۷    
مصرف ویتامین های A و E، اسیدهای چرب امگا 3، روی، کورکومین، سیر و زنجبیل برای سلامت افراد مفید است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۹    
برنامه ریزان آرهوس، کلانشهری در دانمارک، قصد دارند از طریق تبدیل پسماندهای حاصل از مواد غذایی به انرژی و کود گیاهی برای حفظ اقلیم بهره گیرند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۹    
قیمت انواع میوه تنظیم بازار ویژه عید نوروز 1400 اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از ساخت و نصب اولین تونل نوری در بوستان ملت شهر اراک در راستای استقبال از نوروز و بهار 1400 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۵۹    
دویچه بانک در گزارشی نوشت: این احتمال وجود دارد که در ماه های آینده شاهد به ثبت رسیدن رکوردهای جدید برای بیتکوین باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۹    
وزیر امورخارجه ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز ابراز امیدواری کرد که سال جدید پایانی بر توسل به خشونت، کشتار، تهدید و فرهنگ سلطه و ستم باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
کاهش درآمدهای ارزی، افزایش نرخ ارز و تورم بی سابقه در سالی که گذشت موجب شد اقتصاد ایران وضعیت خوبی نداشته باشد به طوری که به گفته کارشناسان حال اقتصاد ایران خوب نیست و لازم است تحولات عمیقی برای ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۸    
در این گزارش از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور در 30 اسفند ماه سال 99 مطلع شوید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۸    
رئیس شورای اسلامی شهر باغبادران گفت: لایحه 1400 بودجه شهرداری باغبادران پس از بررسی تخصصی توسط اعضا شورای اسلامی شهر با پنج رأی موافق در صحن علنی شورای این شهر به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۹    
سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: در آستانه نوروز بی احتیاطی یک کودک در هنگام روشن کردن آتش در این شهر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۴    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص 72 در وضعیت زرد و سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۵۹    
اختلال تغذیه ای نوعی بیماری روانی است که فرد را به سمت پرخوری یا گرسنگی و دیگر رفتارهای ناسالم تغذیه ای سوق می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۹    
دستاوردهای بزرگ هوش مصنوعی سال 99 شامل پیش بینی چهره از طریق صدا، ربات GPT-3، ربات T-NLG، دیپ فیک و هوش مصنوعی DeepMind می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۴    
سال 99 سال عجیبی برای فوتبال کشورمان بود، شیوع ویروس کرونا فوتبال جهان و ایران را تحت تاثیر خود قرار داد و باید دید سکو های خالی ورزشگاه ها دقیقا چه روزی رنگ هوادار را به خود خواهد دید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۹    
سفر نوروزی به شهرستان سامان از توابع استان چهارمحال و بختیاری ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۴    
پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۵۹    
معاون فنی و اجرایی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از توسعه کمربند سبز در حاشیه شمالی و غربی شهر سمنان با وجود محدودیت منابع آبی در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۰۲    
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: امروز_شنبه 30 اسفندماه 99_ ایستگاه ها و غرفه های بازیافت اصفهان تا ساعت 12 ظهر فعال است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۳۹    
صدای کوبه عمو نوروز را بهانه کنیم تا به خود قول دهیم که اخلاقی تر زندگی کنیم، موضوعی که ترویج آن فلسفه بعثت پیامبر اکرم(ص) اعلام شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۳۹    
بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی شامل وینتیان، بوستون، ملبورن، دوبروونیک، ونکوور و پاریس می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۳۸    
کارشناس مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان گفت: سال 1400 شاهد پدیده های نجومی متفاوتی هستیم که شرایط خوبی را برای رصدگران و علاقه مندان به علم نجوم فراهم می آورد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۳۲    
بهار نشانه ای از امید به آینده و رسیدن به تحول در ادامه زندگی است، بهار با نوایی شاد می رسد تا آدمی را از غم چالش های بی پایان زندگی دور کند و به سمت تحولات مثبت سوق دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۱۷    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر اراک گفت: سعی خواهد شد در مناطق محروم تمامی امکانات و زیرساخت های ورزشی ایجاد شود زیرا هر یک متر مربع فضای ورزشی می تواند چندین برابر فضاهای آلوده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۳:۴۷    
برندسازی از پارامترهای تعیین در توسعه همه جانبه شهر به خصوص در حوزه اقتصاد شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۲    
آخرین قیمت انواع ارز و طلا تا پیش از امروز اعلام شد.