شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۵۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 29 اسفند 1396 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1396 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 ایران آنلاین 1 خرداد 1396 ایران آنلاین 31 تیر 1396 ایران آنلاین 31 مرداد 1396 ایران آنلاین 31 شهریور 1396 ایران آنلاین 1 مهر 1396 ایران آنلاین 30 آبان 1396 ایران آنلاین 30 آذر 1396 ایران آنلاین 30 دی 1396 ایران آنلاین 30 بهمن 1396 ایران آنلاین 1 اسفند 1396 ایران آنلاین 2 اسفند 1396 ایران آنلاین 3 اسفند 1396 ایران آنلاین 4 اسفند 1396 ایران آنلاین 5 اسفند 1396 ایران آنلاین 6 اسفند 1396 ایران آنلاین 7 اسفند 1396 ایران آنلاین 8 اسفند 1396 ایران آنلاین 9 اسفند 1396 ایران آنلاین 10 اسفند 1396 ایران آنلاین 11 اسفند 1396 ایران آنلاین 12 اسفند 1396 ایران آنلاین 13 اسفند 1396 ایران آنلاین 14 اسفند 1396 ایران آنلاین 15 اسفند 1396 ایران آنلاین 16 اسفند 1396 ایران آنلاین 17 اسفند 1396 ایران آنلاین 18 اسفند 1396 ایران آنلاین 19 اسفند 1396 ایران آنلاین 20 اسفند 1396 ایران آنلاین 21 اسفند 1396 ایران آنلاین 22 اسفند 1396 ایران آنلاین 23 اسفند 1396 ایران آنلاین 24 اسفند 1396 ایران آنلاین 25 اسفند 1396 ایران آنلاین 26 اسفند 1396 ایران آنلاین 27 اسفند 1396 ایران آنلاین 28 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۱    
محمدحسین رضایی مهولاتی، موزیسین پیشکسوت، نوازنده دایره و خواننده آوازهای کاشمری در سن 76 سالگی درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۶    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: باتوجه به حجم بالای تردد و ترافیک سنگین از ساعت 14 امروز پنجشنبه در جاده کرج - چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
مردم کردستان هر ساله نوروز را با حضور مهمانانی از شهر مریوان و روستاهای اطراف و نقاط مختلف ایران در روستای چور و ننه با روشن کردن آتش به استقبال نوروز و بهار می روند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیام نوروزی گفت: مبارزه بی وقفه با فساد، تعامل واقعی با کارآفرینان، عملی سازی خصوصی سازی، شتاب در اصلاح نظام بانکی و جدیت در فروش اموال مازاد بانک ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام خبر پرداخت 17 هزار میلیارد تومانی به شهرداری ها، از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان اوراق سر رسید خزانه از سوی این وزارتخانه در سال 1396 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به یکنواخت بودن طول جاده های این استان به رانندگانی که قصد تردد در این جاده ها را دارند هشدار داد که دچار پدیده 'هیپنوتیزم جاده ای' نشوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۲    
پیش فروش سکه در واحدهای بانک ملی ایران در تعطیلات نوروزی تعطیل نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۲    
سازمان حج و زیارت اعلام کرده اعزام های عتبات نوروزی که از 23 اسفند 96 آغاز شده، تا هشتم فروردین 97 ادامه دارد و روزانه 6 هزار نفر به سامرا مشرف می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی دولت گفت: براساس مجوز دولت این امکان فراهم شد که ما در حد 100 هزار میلیارد تومان طلبی که پیمانکاران از دولت دارند و به بانک ها بدهی دارند پرداخت کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور طی پیامی در توییتر آغاز سال جدید را به مردم ایران تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: میزان اقامت مسافر در این استان، نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
سیستم بلیت دهی مجموعه کاخ گلستان، تغییر و با سیستم بلیت دهی مجموعه های تاریخی فرهنگی نیاوران و سعدآباد یکسان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تهدید اصلی کالای ایرانی قاچاق است گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
استاندار تهران در پیامی حلول سال 1397 را تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
رئیس کل بیمه مرکزی، سال 96 را سال حوادث گوناگون طبیعی و انسان ساخت دانست و گفت: صنعت بیمه در ایفای تعهدات خود سربلند است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
منابع یمنی از انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی در صحرای میدی استان حجه واقع در غرب یمن خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۸    
یادگار امام گفت: اگر بخواهیم یکی از بزرگترین صفات امام راحل را بر شماریم؛ این است که به مردم، جامعه، کشور و ملت ما عزت بخشید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در پیام خود به مناسب آغاز سال 1397 هجری شمسی، با تاکید بر پایبندی به وعده های انتخاباتی خود به ویژه در امور زنان و جوانان و نیز بهبود وضعیت اقتصاد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۸    
وزیر بهداشت در پیامی رادیویی، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و تاکید کرد که طرح تحول سلامت با مدیریت بهتر و خطاهای کمتر ادامه پیدا می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
همزمان با نوروز 97 به منظور استفاده بهینه بازدیدکنندگان از آثار موزه و دریافت اطلاعات مستند، فاز نخست اپلیکیشن راهنمای موزه ملی ایران شامل آثاری از موزه ایران باستان، راه اندازی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1397 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۱    
ترامپ در دیدار با بن سلمان در کاخ سفید رقم نهایی شده فروش تجهیزات نظامی به عربستان سعودی را نشان می دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1397 هجری شمسی و عید سعید باستانی نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بی سابقه در تمام سالهای پس از انقلاب با سفر به کرمانشاه و گذراندن لحظات تحویل سال در میان مردم زلزله زده این استان به صورت زنده پیام نوروزی خود را ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
شبکه هالک تی.وی ترکیه در گزارشی سرنوشت بریل گبش کمک خلبان هواپیمای جت شخصی چنلنجر 604 بمباردیه سی 60 متعلق به هولدینگ باشاران ترکیه را که در شهرکرد ایران سقوط کرد، نامعلوم خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
سناتور دموکرات آمریکایی با انتقاد از ادامه جنگ در یمن آمریکا را دستیار ائتلاف سعودی در این جنگ دانست و از کنگره خواست تا جلوی آن را بگیرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
سرویس پیام رسان تلگرام، با رأی دادگاه عالی روسیه نتوانست از دسترسی نهادهای امنیتی این کشور به اطلاعات کاربران جلوگیری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۳    
معاون اول رئیس جمهوری گفت : امیدوارم در سال 97با یکدلی و تلاش مضاعف بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت غلبه کنیم .
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهور برای دومین بار بعد از زلزله آبان گذشته، وارد استان کرمانشاه شد. حجت الاسلام روحانی علاوه بر بازدید از مناطق زلزله زده، مراسم تحویل سال را نیز در کنار مردم کرمانشاه خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
وزیر امورخارجه ایران در یک پیام توئیتری نوشت: ایرانی ها با تمدن هزاران ساله صاحب چنان ریشه های تاریخی هستند که فحاشی های یک رهبر تازه کار را نادیده می گیرند؛ کسی که کل تسلطش بر تاریخ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
سید احمد خمینی در صفحه اینستاگرامش به حواشی انتشار عکسش پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
وزیر دادگستری نروژ امروز (سه شنبه) برای جلوگیری از فروپاشی دولت اقلیت از سمت خود استعفا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
وزیر خارجه ترکیه اظهار داشت: آنکارا از واشنگتن نخواسته که از منبج واقع در شمال سوریه خارج شود بلکه خواستار آن شده که نیروهای کرد را از آنجا خارج کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
در حالی که رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی از احتمال گرانی 30 درصدی مواد شوینده خبر داده بود، مدیر کل نظارت بر محصولات بهداشتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور را خود مردم به وجود آوردند و اگر مردم احساس مسئولیت نکنند و با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی همکاری نداشته باشند این امنیت برقرار نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۲    
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: امکان ندارد که نهادها و دستگاه ها با هم دعوا کنند و بعد هم انتظار داشته باشند که کار دولت خوب پیش برود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۶    
دلاور بزرگ نیا در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت : مدیریت شهری باید اجرای گردشگری را در خدمات عمومی داشته باشد تا به عنوان یک مطالبه شهروندی پاسخگوی نیازهای جامعه باشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی اعلام کرد: از 25 تا 28 اسفندماه یک میلیون و 625 هزار و 994 مسافر به مشهد سفر کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.9 درصد افزایش را نشان می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
ریاست جمهوری روسیه به تبریک نگفتن دونالد ترامپ به ولادیمیر پوتین به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
سازمان ملل از ترکیه خواست تا به وضعیت فوق العاده ای که از ژوئیه 2016 در کشور برقرار کرده است، پایان دهد و اعلام کرد که این وضعیت به نقض گسترده حقوق بشر در ترکیه منجر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
اگرچه سابقه راه آهن و اولین خطوط ریلی در ایران به بیش از یک قرن می رسد،اما با قراردادهای تازه ای که در وزارت صنعت،معدن و تجارت منعقد شده قرار است،سهم ساخت داخل واگن مترو به بیش از 55 درصد برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
جنگنده آموزشی نیروی هوایی هند (هاوک) روز سه شنبه در منطقه مایوربانج واقع در ایالت اودیسا در جنوب هند سقوط کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
خودداری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از تبریک گفتن به ولادیمیر پوتین برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، در مرکز توجه رسانه های روسی قرار گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
مقام های امنیتی استان معسکر الجزایر اعلام کردند طی روزهای اخیر یک گروه 11 نفره مرتبط با داعش به نام گرگ های تنها را شناسایی و متلاشی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۹    
بر اساس آخرین آمار، مصرف بنزین در کل کشور در 28 اسفندماه به 115میلیون و 800 هزار لیتر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
جمعی از زائران مسافر یک شرکت هواپیمایی به مقصد نجف اشرف در تماس با ایرنا از آنچه فروش بلیت پروازی که وجود نداشته و موجب سرگردانی مسافران شده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
'هاآرتص' بااشاره به مخالفت واشنگتن باخواسته تل آویو مبنی بر خودداری آمریکااز کمک به رشد توانمندی هسته ای ریاض وسخنان اخیر ولیعهد سعودی مبنی بر توانایی تولید بمب در کوتاه ترین زمان ممکن، نوشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
نیروهای ترکیه تدابیر امنیتی بی سابقه ای را در عفرین لحاظ کردند از جمله اینکه ورودی های این شهر را بستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی و خرید خدمت تا ساعات آینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
وزیر امور خارجه در مقاله ای در سایت العربی الجدید با بیان این که ایده منطقه قوی ریشه در نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به منطقه پیرامونی خود دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۶    
سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد که 104 هزار نفر از اهالی عفرین به دلیل حملات ترکیه از این منطقه فرار کرده اند و 10 هزار غیرنظامی نیز تلاش می کنند خود را به مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۶    
پزشک معالج دکتر شایگان، امروز(29 اسفند ماه) وضعیت ایشان را Deep coma (کمای عمیق) اعلام کردند. کادر پزشکی با حضور دو تن از فرزندان استاد، وضعیت ایشان را به طور دائم زیر دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
در بازدید سرزده رئیس کل بانک مرکزی از بخش های مختلف و سایت شرکت خدمات انفورماتیک بانک مرکزی اعلام شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۹    
شاهزاده متهم به فساد سعودی در مصاحبه با شبکه بلومبرگ از توافق محرمانه خود با دولت ریاض برای آزادی اش از زندان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
رییس مجلس در پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان ، ازبکستان، آذربایجان، قرقیزستان ، قزاقستان و عراق تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۴    
وزیر خارجه کشورمان در آستانه فرا رسیدن نوروز در مطلبی در اینستاگرام خود، آغاز سال نو را تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
مصطفی رحماندوست، محمود آموزگار، کامبیز درمبخش، پری زنگنه، احترام برومند، محمدعلی کشاورز و عبدالجبار کاکایی از نوروز گفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
مدیر پروژه راه آهن غرب کشور با اشاره به بلیت فروشی قطار کرمانشاه از پنجم فروردین، گفت: قطار کرمانشاه هفته ای دو مرتبه به سمت مشهد حرکت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
محمد آلاد پوش(فیلمبردار)، نرگس آبیار(فیلمساز)، سعید پورصمیمی(کارگردان و بازیگر) و همچنین علیرضا زرین دست(فیلمبردار) از هنرمندان و سینماگرانی هستند که در اسفند ماه متولد شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی گفت: از مردم خواهشمندیم برای انجام سفرهای نوروزی به اخبار و اطلاعیه های نهادهای رسمی در خصوص وضعیت جاده ها و شرایط آب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
'کارین کنایسل' وزیر امور خارجه اتریش روز سه شنبه نشان طلای افتخار دولت اتریش را به 'هلگا اشمید' دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به پاس خدماتش در ترویج دیپلماسی و نقش وی در توافق هسته ای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
صدراعظم آلمان با تکرار ادعای مقامات اروپایی علیه روسیه گفت مسکو باید ثابت کند که هیچ ارتباطی با جریان سوءقصد به جاسوس سابق روس ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
مجله تایم آمریکا نوشت: تلاش امروز (سه شنبه) سنا برای پایان دادن به حمایت نظامی واشنگتن از جنگ تحت امر عربستان در یمن، در حکم توبیخ و مایه شرمساری 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان در سفر به آمریکاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
رامبد جوان و جناب خان مهمان مهران مدیری در ویژه برنامه تحویل سال شبکه نسیم می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور روز سه شنبه و در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ، از روستای زلزله زده میرمیرو بازدید و با مردم این منطقه در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی از پایینترین رکورد دو هفته اخیر که روز گذشته ثبت کرده بود، فاصله گرفت و اندکی بهبود یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
قیمت های نفت روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار، تنش ها در خاورمیانه و نگرانی ها نسبت به کاهش بیشتر تولید ونزوئلا، حدود یک درصد گران شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
حرکت پر حجم مسافران نوروزی از مسیرهای مختلف برای سفر به مازندران ،سبب سنگینی ترافیک در محورهای ورودی استان بویژه کندوان و هراز شده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
هند پس از صدور سیزده اخطار شفاهی اکنون از پاکستان خواسته است امنیت کامل اعضای دیپلماتیک این کشور و خانواده هایشان در اسلام آباد را تامین کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
ولیعهد عربستان در سفری رسمی امروز (سه شنبه) وارد واشنگتن شد و قرار است با دونالد ترامپ و تعدادی از مقامات عالی رتبه آمریکا در واشنگتن ملاقات کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
منابع آگاه تاکید کردند که صهیونیستها در ماه فوریه گذشته 400 نفر از یهودیان یمن را طی عملیاتی با مشارکت سرویس های امنیتی یک کشور عربی به فلسطین اشغالی منتقل کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس جمهوری در بازدید از روستای زلزله زده 'فتاح بگ' در استان کرمانشاه، دستورات لازم را برای رفع هر چه سریع تر کاستی ها و مشکلات زلزله زدگان این استان به مسوولان ذیربط صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی در پیام نوروزی خود با اشاره اجرای سیاست های انضباط پولی تاکید کرده است: بی شک مهمترین دستاورد بانک مرکزی در سال 1396 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد، مرتبط کردن حضور کنونی آمریکا در سوریه با روند سیاسی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
رئیس جمهوری پیشین فرانسه از سوی پلیس به اتهام تامین مالی غیرقانونی کمپین ریاست جمهوری اش بازداشت شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
در حالی که بلوک 18.74 درصدی بیمه آسیا در آخرین روز کاری سال 1396 توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شده است رسما نامی از خریدار این سهم برده نشده؛ این سهم به قیمت پایه خریداری شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۲    
اکثر شاخص های مهم بورسی جهان در آخرین معاملات با افت محسوسی مواجه شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
بازار شرینی و شکلات در آستانه نوروز در حالی با افزایش تقاضا همراه شده که انواع شرینی خشک از تقاضای بیشتری برخوردار است و انواع شکلات هم مشتریان خود را دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکا برای ارزیابی کمپین نظامی و اطمینان حاصل کردن از فعالیت گروه های جدید مشاوره ای آمریکا و رسیدگی به روند فعالیت نیروی هوایی افغانستان علیه اهداف شبه نظامی به این کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
فیلیپین به عنوان تنها کشور جهان که طلاق در آن غیر قانونی است، با تصویب طرحی در مجلس نمایندگان، با وجود مخالفت های برخی رهبران کاتولیک و همچنین رودریگو دوترته رئیس جمهوری این کشور نخستین گام جدی برای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
وزیر خارجه عربستان با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران توافق هسته ای را معیوب توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهور با ارسال پیامک به کاربران تلفن همراه در کشور، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: ادعای بن سلمان درباره حضور رهبران القاعده در ایران دروغی بزرگ است و او با این دروغ پراکنی ها نمی تواند نقش دولت وحاکمان عربستان را در ایجاد گروه های ترویستی کتمان کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار چاره اندیشی برای رفع برخی شبهه ها در استیضاح های اخیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
پیام رسان های داخلی مشکل فنی و زیرساختی ندارند، مشکل عدم اعتماد مردم است که از وزیر ارتباطات در این خصوص کاری ساخته نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
وین -پایتخت اتریش- برای نهمین سال متوالی، عنوان بالاترین کیفیت زندگی را از آن خود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
خبرگزاری رویترز امروز (سه شنبه) اعلام کرد: بر اساس گزارش تهیه شده توسط یک شرکت حقوقی و به درخواست سازمانهای حقوق بشر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۷    
پرونده آلودگی بنزین پایتخت نه تنها بسته نمی شود، بلکه هر چند وقت یک بار فصل جدیدی از آن گشوده می شود و همواره انگشت اتهام این آلودگی به سوی وزارت نفت و پایین بودن استاندارد پایین بنزینی است که در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: دولت تلاش می کند که مردم مناطق زلزله زده به مسکن خود برسند و به زندگی عادی باز گردند و این مساله ای بسیار مهم برای ما است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
معاون وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای که ظاهراً برای تبریک نوروز بود، از آشوب های پراکنده در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۳    
پیش از دیدار ولی عهد سعودی با رئیس جمهور آمریکا، اقداماتی از سوی اروپا صورت گرفته است که در ظاهر برای محدود کردن ایران اما در واقع با هدف ناکام گذاشتن تلاش امریکا برای فروپاشی توافق هسته ای است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا که سعی می کند هیچ فرصتی را برای ابراز دیدگاه های ضدایرانی اش از دست ندهد این بار فرا رسیدن نوروز و تبریک آن را فرصت مناسبی برای عقده گشایی علیه ایران قرار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهور صبح سه شنبه در آستانه آغاز سال 97 به منظور بازدید از مناطق زلزله زده، دیدار با مردم این مناطق و بهره برداری از پروژه راه آهن غرب کشور، وارد استان کرمانشاه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
پس از 27 سال انتظار با سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران و برخی از وزرای دولت تدبیر و امید ، راه آهن کرمانشاه امروز به بهره برداری می رسد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۶    
وزارت خارجه سوئد سفیر روسیه را بابت این ادعا که سوئد می تواند منبعی از عامل سمی مورد استفاده در حمله به جاسوس سابق روس در انگلیس باشد، احضار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
رئیس جمهوری در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز استقلال و روز ملی جمهوری تونس، ابراز اطمینان کرد در سایه اراده مقامات عالی دو کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۶    
نخست وزیر چین اعلام کرد جنگ تجاری احتمالی میان این کشور و آمریکا برنده ندارد و تثبیت روابط میان دو کشور برای همه جهان خوب است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۰    
ینس استولتنبرگ در کنفرانس خبری مشترک با بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس در بروکسل گفت: تلاش می کنیم که پاسخ اقدامات روسیه را در بخش سایبری بدهیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۷    
دکتر نوبخت در توییتی از ارسال پیش نویس ضوابط اجرایی و آیین نامه های قانون بودجه 1397 در آخرین روز کاری امسال به هیئت وزیران خبر داد.
  • ۱