دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۲۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 31 تیر 1397 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 31 فروردین 1397 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1397 ایران اکونومیست 31 خرداد 1397 ایران اکونومیست 31 مرداد 1397 ایران اکونومیست 31 شهریور 1397 ایران اکونومیست 30 مهر 1397 ایران اکونومیست 18 آبان 1397 ایران اکونومیست 1 تیر 1397 ایران اکونومیست 2 تیر 1397 ایران اکونومیست 3 تیر 1397 ایران اکونومیست 4 تیر 1397 ایران اکونومیست 5 تیر 1397 ایران اکونومیست 6 تیر 1397 ایران اکونومیست 7 تیر 1397 ایران اکونومیست 8 تیر 1397 ایران اکونومیست 9 تیر 1397 ایران اکونومیست 10 تیر 1397 ایران اکونومیست 11 تیر 1397 ایران اکونومیست 12 تیر 1397 ایران اکونومیست 13 تیر 1397 ایران اکونومیست 14 تیر 1397 ایران اکونومیست 15 تیر 1397 ایران اکونومیست 16 تیر 1397 ایران اکونومیست 17 تیر 1397 ایران اکونومیست 18 تیر 1397 ایران اکونومیست 19 تیر 1397 ایران اکونومیست 20 تیر 1397 ایران اکونومیست 21 تیر 1397 ایران اکونومیست 22 تیر 1397 ایران اکونومیست 23 تیر 1397 ایران اکونومیست 24 تیر 1397 ایران اکونومیست 25 تیر 1397 ایران اکونومیست 26 تیر 1397 ایران اکونومیست 27 تیر 1397 ایران اکونومیست 28 تیر 1397 ایران اکونومیست 29 تیر 1397 ایران اکونومیست 30 تیر 1397 ایران اکونومیست 31 تیر 1397 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۴    
ایرانیان علاقه مند به پدیده های آسمانی ، امشب ( جمعه) در پارک ها و بوستان ها به تماشای طولانی ترین ماه گرفتگی (خسوف) قرن 21 نشسته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۸    
همزمان با وقوع بزرگترین ماه گرفتگی (خسوف) قرن که در ساعت 21:44:47 امشب آغاز خواهد شد، نحوه خواندن نماز آیات تقدیم علاقه مندان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی جزییات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان ضمن تعیین مصادیق سوءرفتار و بهره کشی از کودکان و نوجوانان، سن نوجوان را کمتر از 18 سال مشخص کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۱    
شرایط شرکت در هشتمین جایزه ادبی یوسف اعلام شد بر این اساس علاقه مندان می توانند حداکثر تا پایان شهریور 97 آثار خود را به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران اعلام کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۰    
معاون ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه مبارزه با فرار مالیاتی در اولویت برنامه های این سازمان است، گفت: با جدیت کامل در خصوص مبارزه با فرار مالیاتی برنامه ریزی صورت گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۸    
تیم هندبال ساحلی ایران، در اولین مصاف خود در مسابقات جهانی روسیه، در مقابل آرژانتین تن به شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۲    
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، با اصلاح این قانون، استثناها در به کارگیری بازنشستگان را کاهش دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۹    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی آمادگی دارد در صورت کمک و حمایت مسوولان استان ها زمینه را برای سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های گردشگری در استان های مختلف کشور از جمله لرستان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۷    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: امسال با راه حل های خوبی که در نظر داریم، با تکیه بر برند داخلی و محصولات خود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۱    
نتایج یک بررسی جدید حکایت از آن دارد، شکستگی استخوان در دوران سالمندی خطرناک است و موجب افزایش ریسک مرگ در طول 10 سال بعد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: تحقق کامل برنامه تولید و جلوگیری از انتشار سالانه 46 هزار تن گاز کربنیک از مهم ترین دستاوردهای پالایشگاه هاشمی نژاد در سال 96 است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۲    
دادوستدهای فرابورس ایران در آخرین روز از تیرماه 1397 با تداوم رشد شاخص کل در حدود 0.7 درصد، کاهش 34 درصدی حجم معاملات در مقابل افزایش 129 درصدی ارزش دادوستدها پیگیری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
عضو برجسته موسسه سیاست و اقتصاد جهانی چین گفت: تحریم های آمریکا علیه صدور نفت ایران بی نتیجه است و شکست خواهد خورد، زیرا جهان به نفت ایران نیاز دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۲    
در دیدار هیأت کنسولی اعزامی به حج 97 با سرپرست حجاج ایرانی، علاوه بر نگاه وحدت آمیز به حج به ارائه هرگونه خدمات کنسولی به حجاج در عربستان اشاره شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۰    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از توسعه کمی و کیفی انجمن های صنفی بر واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی قانونی تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر دیروز کمیسیون متبوع خود از رد طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی و آب و محیط زیست خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۵    
امروز 63 سال از مرگ احمد قوام می گذرد کسی که معروف است سر استالین کلاه گذاشت و با وعده سرخرمن واگذاری نفت شمال، آذربایجان را از روس ها پس گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۹    
بحران های رشدی مختص یک سن نیست سنین مختلفی است که چه مردان، چه زنان از کودکی تا بزرگسالی شان بحران هایی را تجربه می کنندکه این هم یکی از بحران های رشدی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۰    
وجود آپشن عجیب در قرار داد یک بازیکن که این فصل نیز در پرسپولیس ماندگار شده است سوژه رسانه ها شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۵    
محققان کشور با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی موفق به تولید آنزیمی داروی ضدپارکینسون (ال-دوپا) شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی ستاد بحران کشور تاکید کرد که در زلزله های رخ داده در کرمانشاه و هرمزگان تاکنون موردی از فوت هموطنان گزارشی نداشته ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از بررسی التهابات بازار کالای مصرفی و افزایش قیمت ها با حضور مسئولان وزارت صنعت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۲    
بهبود وضعیت پیاده سازی دولت الکترونیک در ایران سبب شد تا با ارتقای 20 رتبه ای در جهان به رده 86 صعود کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۷    
مربی تیم ملی تفنگ زنان ومردان ایران گفت: رشته تیراندازی با توجه به تعداد مدال های آن در مسابقات المپیک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۴    
رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی، گفت: به دلیل مشکلات بین المللی که کشتی ایران گریبانگیر آن است، متاسفانه با حضور کاندیدای ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی که قرار است در بوداپست مجارستان برگزار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۴۲    
فدراسیون فوتبال اسپانیا روز یکشنبه اعلام کرد: دیدار سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلون و سوییا در ورزشگاه 'ابن بطوطه' شهر طنجه (شمال مغرب) در 21 مرداد برگزار خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۱    
شرکت نفت و پتروشیمی منگلور هند (ام ار پی ال) از احتمال زیان مالی به دلیل سیاست های جدید نفتی آمریکا علیه ایران ابراز نگرانی کرده و اعلام کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۸    
سخنرانی روز یکشنبه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و هشدار وی به آمریکا بازتاب وسیعی در رسانه های جمهوری آذربایجان داشت .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ضمن توصیف دیدارش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در فنلاند به عنوان نشستی خوب، گفت که رسانه های جعل کننده اخبار درصدد ناچیز برشمردن آن برآمده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
آندرس اینیستا و فرناندو تورس سرانجام به آرزوی فوتبال دوستان ژاپنی که از مدت ها پیش برای تماشای بازی ستاره های اسپانیایی تازه وارد این لیگ، لحظه شماری می کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۲    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به فصل تابستان و آغاز گرما، نظارت بر بهداشت محیط و آب آشامیدنی در مناطق زلزله زده کرمانشاه تشدید می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۲    
عثمان دمبله که در جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی فرانسه مقام قهرمانی را کسب کرد، قصد دارد تا هزینه های تاسیس یک مسجد را در موریتانی، کشور زادگاهش تقبل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۹    
مرتضی فلاح مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، گفت: از رفتارهای خلاف قانون یکی از واسطه های فوتبال شکایت و برای انجام تحقیقات از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی کمیته ساماندهی کاغذ مطبوعات با اشاره به ثبت سفارش واردات 340 هزار تن درخواست کاغذ، از افزایش نیافتن قیمت کاغذ وارداتی برای درخواست های جدید خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۹    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب 5پنج مدال طلا و چهار مدال برنز قهرمان رقابت های آسیایی هند شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بررسی راهکارهای افزایش جذب توریسم به یکی از مقاصد گردشگری خارجی ها در کشور تبدیل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۹    
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: این شرکت خواستار ارائه محصولات خود و کشف(تعیین) قیمت در بورس کالاست، اما شورای رقابت با آن مخالف است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۶    
مدیر روابط مرکز اورژانس تهران گفت: تعداد مصدومان آتش سوزی برج 21 طبقه پارمیس به 60 نفر رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: 2 هزار و 861 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه 282 هزار و 443 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 69 هزار و 667 نفر در 2 ماه نخست امسال صادر شد که نسبت به پارسال رشد 28 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از تشکیل کارگروه اقدام ویژه برای پرداختن به مشکلات اقتصادی کشور خبر داد و از اعضای هیات نمایندگان خواست مهم ترین مشکلات روز اقتصاد را در اختیار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۷    
با نگاهی به کشورهای توسعه یافته در عرصه اقتصاد، می توان به راحتی میزان اهمیت و نقش مالیات را در مسیر توسعه این کشورها رصد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۴    
گزارش عملکرد هیات مدیره شرکت ایران خودرو منتهی به 29 اسفند ماه سال 96 به صاحبان سهام این شرکت ارایه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
فرهنگ مالیاتی، مجموعه ای از طرز تلقی، بینش، برداشت ، ارزش های اجتماعی و عکس العمل و میزان آگاهی مردم از مالیات و قوانین، شیوه دریافت و هزینه کرد آن می باشد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بدنه سازمان تامین اجتماعی به کار گرفته شده است و امروز بازنشستگان و کارگران بزرگترین اعتماد را به سازمان تامین اجتماعی دارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۲    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رسانه های کشور را سیاست زده دانست و گفت: بسیاری از مدیران و اصحاب رسانه سواد رسانه ای ندارند به همین دلیل نمی دانند چگونه از این ابزار به درستی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۶    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا برای سال مالی منتهی به 96/12/29 با حضور بیش از 79 درصد از سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی آخرین وضعیت فعالیت وزارت نفت در شرایط تحریم با حضور زنگنه در جلسه امروز کمیسیون و نیز تصمیم به اعزام هیاتی از اعضای کمیسیون به منطقه درگیری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۳    
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه دانا ( سهامی عام) روز 30 تیر ماه جاری با حضور 83 درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۳    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی برای جلوگیری ازتکرار فاجعه پناهجویان در آب های مدیترانه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۸    
وزیر خزانه داری آمریکا در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین تاکید کرد که واشنگتن واتحادیه اروپا درباره همه جنبه های توافق هسته ای با ایران توافق ندارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر منابع پایدار وجود داشته باشد، مشکلات این وزارتخانه کمتر می شود، یکی از منابعی که می تواند درآمد پایدار ایجاد کند، مالیات بر ارزش افزوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: یکی از برنامه های اصولی سازمان تأمین اجتماعی تعامل با شرکای اجتماعی است و در همین راستا دبیرخانه شرکای اجتماعی را به صورت قانونمند ایجاد کرده ایم و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۹    
ساعت کار بخش ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران از اول مرداد ماه 1397به روال قبل بازگشته است ومقرر شد ساعت کاری به روال قبلی ادامه پیدا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۶    
دبیرکل گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه (گروه دی هشت) گفت: برای انجام تراکنش مالی و استفاده از ارزهای ملی بین اعضا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۶    
پایتخت روسیه هر چند دوره طولانی در سرمای شدید بسر می برد، ولی در تابستان حرارت بالا را تجربه می کند که گاهی اوقات از 30 درجه سانتیگراد بالای صفر هم فراتر می رود و این وضعیت برای روس ها طاقت فرسا است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۳    
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: این صندوق آماده صدور بیمه نامه و ضمانت نامه برای تسهیلات یکهزار و 200 میلیارد تومانی توسعه معادن و صنایع معدنی در مناطق کم برخوردار کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۰    
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: باید بین نرخ فروش خودرو و بهای تمام شده تناسب ایجاد شود تا سایپا بتواند به سود مدنظر دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های موشکی جمهوری اسلامی ایران چشمگیر و ارزشمند است به حدی که دشمنان می دانند، نمی توانند با زبان تهدیدآمیز و جنگ با ایران سخن بگویند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۷    
261 نفر با دستور دادستان کل ترکیه در شهرهای مختلف این کشور به اتهام همکاری با گروه گولن طی هفته گذشته بازداشت شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۴    
کمیته تایید صلاحیت نهادهای بازرسی در سال جاری، یکشنبه 31 تیر با حضور مسئولان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و نمایندگان سازمان های دولتی و انجمن های تخصصی در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۱    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: 13 هزار میلیارد ریال مشوق صادراتی در راستای کمک به حمل و نقل، حضور در نمایشگاه های بین المللی و طرح های پژوهشی واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۸    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه گفت: بنای گروه سایپا بر شفافیت است و هرگز از موضوع شفافیت فاصله نخواهد گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۹    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه سرمد در روز یکشنبه 31 تیرماه در محل سالن سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۹    
بانک مسکن طی سه ماه نخست اندکی بیش از 494 میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن پرداخت کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۶    
مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین صبح روز یکشنبه 31 تیرماه 1397، برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1396 با حضور بیش از 93 درصد سهامداران در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۳    
جلسه هم اندیشی مدیر عامل بیمه میهن، رئیس شورای فنی و معاون فنی با برخی از نمایندگان فعال استان ها پیرامون مشکلات شبکه فروش برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۳    
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه سرمد اصلاح اساسنامه مطابق با اساسنامه مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نیز سازمان بورس و اوراق بهادار را تصویب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه آرمان برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1396به علت عدم احراز حدنصاب سهامداران حاضر، رسمیت نیافت و تشکیل آن به نوبت دوم موکول شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
گردهمایی مدیران ستادی و مدیران مناطق سراسر کشور بیمه پاسارگاد به دعوت مدیریت منطقه 2 و موافقت مدیرعامل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
شرکت بیمه رازی تصمیم گرفته به دنیای شگفت انگیز استارت آپ ها ورود کند. این فضا البته فقط به فروش محصولات منتهی نمی شود، بلکه دنیای جدید برندینگ است که می تواند با حداقل هزینه، حداکثر نتیجه را حاصل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۳    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حافظ در روز یکشنبه 31 تیرماه در محل دفتر ارتباطی تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
شرکت بیمه کوثر با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 96/12/29 برای هر سهم 180ریال سود در نظر گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷    
بنا به گزارش شرکت بازآفرینی شهری پایدار سهم متقاضیان خرید واحد مسکونی از کل تسهیلات پرداختی صندوق به لحاظ تعداد و ارزش به 13.2 و 13 درصد رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۴    
علی پروین، پیشکسوت موفق فوتبال کشورمان، با افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران به جمع باشگاه خیرین این بانک اضافه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۴    
حجت بهاری فر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تصویب مبلغ 225 ریال سود قابل تقسیم به ازای هر سهم ، در پیامی همدلی خانواده بیمه "ما" در جهت پیشبرد اهداف شرکت را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۰    
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان تهران از رشد 30 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان طی سه ماه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۰    
بانک مسکن در 10 ماه گذشته از عمر کاری دولت دوازدهم، 40 اقدام در کارنامه خود به ثبت رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۷    
مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران درجمع مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات بانک درسطح کشور اظهارداشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۴    
جلسه هم اندیشی با روسای شعب و دوایر ستادی استان لرستان با حضور پدرام رئیس هیأت مدیره، امامی عضو هیأت مدیره و نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۱    
حسب اعلام کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و به منظور استفاده بهینه از انرژی برق، ساعات کاری جدید ستاد و شعب بانک سرمایه در استان تهران در نیمه اول مردادماه ابلاغ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم با آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری حوزه خواهران دیدار و گفتگو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
معاون پشتیبانی بانک ملی ایران گفت: این بانک با تامین حداکثری اقلام مورد نیاز خود از بازار داخلی، حمایت از کالای ایرانی را به معنای واقعی محقق کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۴    
براساس بخشنامه استانداری تهران و به منظور صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کاری شعب بانک سپه استان تهران برای مشتریان تا نوزدهم مردادماه از 7 صبح الی 13 و 30 دقیقه بعدازظهر خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۱    
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت، حمایت ویژه از بخش های تولیدی و اشتغال کشور را محور تسهیلات دهی خود در سه ماه ابتدای سال جاری قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۸    
بخش گاز نیروگاه غرب مازندران با ظرفیت 307 مگاوات با اولین احتراق محفظه توربین گاز (FIRST FIRE) وارد مدار شبکه سراسری برق کشور می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۵    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران، با کسب سه مدال طلا و دو مدال برنز تیم ایران در روز گذشته و حضور دو نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات روز دوم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۵    
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین به زمان دیگری موکول شدمجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین مطابق برنامه و بنا بر دعوتنامه رسمی مورخ 21 تیر ماه سال 1397 منتشر شده در روزنامه دنیای اقتصاد و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۲    
روزنامه اینترنتی آنتی پولیتیکا' با تاکید بر اینکه تمامی دولت های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 همواره در صدد سرنگونی نظام این کشور بوده و هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۲    
مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای رسیدگی به عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1396 صبح روز یکشنبه،31 تیرماه 1397درسالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از 83 درصد سهامداران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۲    
مشارکت خانواده بانک اقتصادنوین در پویش اهدای خوندر راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، نوع دوستی و کمک به هموطنان نیازمند، کارکنان بانک اقتصادنوین خون اهدا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۹    
با ابلاغ دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و کارفرمایان معرفی شده کمیته امداد امام خمینی(ره) براساس سهمیه سال 97، پرداخت این تسهیلات در شعب بانک ملت آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری یونهاپ گزارش کرد وزیر دارایی کره جنوبی بار دیگر خواستار معافیت سئول از تحریم های واشنگتن علیه ایران شده و از وزیر خزانه داری آمریکا خواسته است شرکت های نفتی کره جنوبی را از تحریم نفت ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۶    
ثبات بلندمدت در بازار ارز مستلزم تقویت درونزایی اقتصاد ملی است که دستیابی به آن از طریق تنوع بخشی به ساختار تولید و صادرات کشور و همچنین کاهش وابستگی تولیدات داخلی به دنیای خارج امکان پذیر است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۶    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک صادرات ایران که قرار بود امروز (31 تیرماه) برگزار شود، لغو شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۳    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد، وزیر بهداشت و رییس کمسیون مجلس از معافیات مالیاتی مناطق آزاد در سال جاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اقدامات لازم برای دریافت صورتحساب های بانکی 2579 مودی مشکوک به فرار مالیاتی در راستای رصد و بررسی تراکنش های سنگین و مشکوک بانکی به انجام رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۱    
شرکت بازآفرینی شهری اعلام کرد: 6 هزار و 441 فقره تسهیلات به مبلغ چهار هزار و779 میلیارد ریال طی یک سال به متقاضیان خرید واحد مسکونی در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری از محل صندوق پس انداز خانه یکم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور، با اشاره به زمان سررسید تحویل سکه های پیش فروش شده، گفت: پیش بینی ها بر این پایه استوار بود که در زمان تحویل، این سکه ها وارد بازار می شود اما در عمل این اتفاق نیفتاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه 42 سال تا به امروز به المپیک صعود نکرده ایم و تا بازیهای بعدی این زمان به 44 سال می رسد، گفت: دو سال گذشته افتخارات خوبی در فوتبال کسب کردیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۸    
شاهین خالدران تنیسور ملی پوش ایران، برای نخستین بار به فینال رقابت های بین المللی فیوچرز گرجستان راه یافت.